اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

مراحل ساخت غرفه های نمایش در نمایشگاه ها


کار غرفه سازی نمایشگاهی   از مرحله طراحی غرفه شروع می شود و سپس با ساخت غرفه نمایشگاهی در کارگاه نجاری شرکت تولید غرفه ادامه می یابد و پس از آن ساخت غرفه نمایشگاهی ادامه می یابد. ادامه دارد. نمایشگاه در محل به مجموعه این موارد اعم از غرفه نمایشگاهی و در نهایت کار و نظافت غرفه ها، چیدمان و تکمیل و تحویل به کارفرما از نظر کارکرد آن ها، ساخت کار غرفه نامیده می شود.


شرکت‌های حاضر در نمایشگاه‌های بین‌المللی با پرسش‌ها و نگرانی‌هایی در مرحله غرفه‌سازی هستند و نمی‌دانند چگونه تیم ساختمان‌سازی را رصد کنند و چه زمانی برای نصب محصولات خود در نمایشگاه حضور خواهند داشت؟ آنجا بمان الگوی ارائه خود را برای شرکت در ارائه آماده کنید ساخت نمایشگاه شامل مراحل مختلفی از جمله اخذ مجوز ساخت و دسترسی به سالن نمایشگاه و ساخت مرکز نمایشگاهی در محوطه تالار نمایشگاه می باشد. مشکلاتی که در طول برنامه باید حل شود در برنامه ریزی نمایش مد نظر قرار می گیرد

غرفه سازی - غرفه سازی نمایشگاهی - غرفه سازی نمایشگاهی

1- پس از دریافت مجوز کلیه مدارک مجوز فرم 102-برق و غرفه ساز با نقشه سه بعدی که اخیراً توسط مرکز نمایشگاه برای غرفه الزامی شده است در هنگام توزیع سالن وارد شود. ساخت سالن از روز اول توسط سازنده انجام می شود. شامل موارد زیر است که اخیراً قابل قبول هستند.

نام شرکت سازنده غرفه

نام شرکت غرفه دار

شماره تلفن ثابت و فکس کابین ساز

نام و شماره تلفن برگزار کننده

تصویر سه بعدی غرفه حداقل در اندازه A3

میانگین فاصله بیننده

اخذ مجوز برای ساخت غرفه نمایشگاهی:

شرکت شرکت کننده در نمایشگاه بین المللی ابتدا با انتخاب تیم غرفه نمایشگاه، مراحل طراحی غرفه را برای نمایشگاه مربوطه انجام می دهد و در این صورت با ارائه مدارک لازم اجازه غرفه سازی را به آنها می دهد.

در گذشته انواع مختلفی از مجوزهای اسکان موقت رواج داشته است، از جمله مجوزهای مسکن موقت برای شرکت هایی که در زمینه ساخت فضاهای نمایشگاهی فعالیت می کنند یا مجوز مسکن موقت برای شرکت هایی که می خواهید غرفه نمایشگاهی را خودتان بنویسید، باید امضا کنید. یک قرارداد با یکی از شرکت های غرفه سازی نمایشگاهی که در زمینه طراحی غرفه نمایشگاهی در نمایشگاه بین المللی تهران تخصص دارد و دارای مجوز ساخت غرفه در این محیط نمایشگاهی می باشد. و پس از اتمام مرحله طراحی غرفه، از نظر ارائه مدارک مستند رضایت شرکت کنندگان نمایشگاه و گروه تبلیغاتی نمایشگاه، باید از آنها مجوز لازم را بگیرید.

برای دریافت جواز غرفه سازی خود کافیست به سایت انجمن غرفه سازان نمایشگاه های بین المللی تهران مراجعه کرده و مدارک را بارگذاری کرده و مراحل اخذ مجوزی را که مجاز به کار در نمایشگاه است و می توانید استفاده کنید را طی کنید.

تحویل مدارک به مسئول سالن

مدیر سالن پس از دریافت قراردادها و نقشه سه بعدی، محل و محل ساخت غرفه را انتخاب می کند و آن را در کنار سالن نمایشگاه در سطح اختلاف متراژ مدیر سالن با متراژ قرار می دهد. نمایشگاه با. ابعاد برای سیستم طراحی شده است بنابراین ابعاد و محل ارسال ساخت کابین باید به دقت بررسی شود و در صورت عدم سفارش موارد زیر و اصلاح قبل از مرحله کف سازی انجام شود.

برای اینکه با مدیر سالن نمایشگاه به دلیل تفاوت ابعاد زمین تحویلی با ابعاد طرح تهیه شده توسط کارکنان سازمان دچار مشکل نشوید، بهترین کاری که تیم طراحی غرفه نمایشگاه می تواند انجام دهد اطلاع رسانی به آنهاست. مشتری قبل از شروع طراحی غرفه یا کارفرما باید اطلاع دهد و از غرفه های نمایشگاهی بخواهد که طرح دقیق و سنجیده طراحی غرفه نمایشگاهی را در اختیار آنها قرار دهد زیرا اگر تیم طراحی غرفه از ابعاد دقیق غرفه اطلاعی نداشته باشد. غرفه نمایشگاه شروع به ایجاد و انتقال کار و زمان به جلو می کند. اگر در مورد کف غرفه نمایشگاهی اختلافی پیش بیاید، قطعا عواقب و هزینه های بسیار بیشتری را برای تیم غرفه سازی به همراه خواهد داشت.

برای دریافت سیستم اندازه گیری صحیح، مشتری یا تعهدنامه باید با ستاد نمایشگاه تماس گرفته و از شما بخواهد که برنامه نمایشگاهی ما را جداگانه تحویل دهید.

ساخت غرفه - ساخت نمایشگاهی - ساخت ساختمان نمایشگاهی

بهره برداری از کف در ساخت آلاچیق

عملیات سنگفرش اساساً ماده ای را برای ایجاد اختلاف سطح در حدود 10 سانتی متر پشتیبانی می کند که معمولاً از جعبه های چوبی ساخته می شود و در مواقعی که کف گروه با پستی بلند غیر متعارف همراه است از طبقات تنظیم شده استفاده می شود و When This is از پارکت یا فرش یا کف پوش استفاده می شود. نظر در آن منتشر شده است.

مرحله بعدی در فرآیند ساخت غرفه: پس از نصب کف، سطح کف باید توسط مدیر سالن بررسی شود تا از عدم انحراف اطمینان حاصل شود و تأیید شفاهی دریافت شود. از آنجایی که مدیر سالن بسیار مشغله دارد و امکان اشتباه وجود دارد، تیم غرفه سازی نمایشگاهی که وظیفه کف سازی غرفه سازی را بر عهده دارد، باید آیین نامه ابعاد نمودار و پلان را به مدیر سالن تایید و تاکید کند از سالن در هنگام ساخت غرفه، زمانی که کف سازی تمام می شود و همزمان با کف سازی، باید ساختار غرفه ها و طبقات مجاور را نیز زیر نظر داشته باشید تا کف آن جابه جا نشود. هنگام برپایی غرفه، به خصوص روی صحنه، همسایه ها را گیج کنید، در این مورد با مدیر سالن صحبت نکنید.

حضور افسر نیرو:

همزمان با مونتاژ کف غرفه نمایشگاه، بهتر است یک نفر مسئول نصب برق غرفه از سالن نمایشگاه، تهیه کابل و برق باشد. برخی از پلان های ارسال شده به نمایشگاه جهت اجرا توسط تیم طراحی غرفه، پس از عملیات کف سازی، مسیریابی برق به غرفه زیر زمین و یا به غرفه اطراف غرفه بسیار مشکل خواهد بود. پیشنهاد می شود موضوع با کارگروه ساخت غرفه نمایشگاهی در میان گذاشته شود. برای دریافت برق غرفه نمایشگاهی، مسئول غرفه باید با یکدیگر هماهنگ باشند و برای دریافت برق غرفه نمایشگاهی بهتر است با دیگران حرکت کرده و مجوز غرفه مربوطه را ارائه دهید. ، یک صفحه برای مجوزهای برق، برق نمایشگاه یا برق سالن کوچک. تحویل و دریافت برق از آنها.

برق سه فاز چطور:

به طور کلی برق غرفه نمایشگاهی شرکت هایی که عادی هستند و نمی خواهند به طور خاص روی آنها کار کنند از طریق برق تک فاز با ظرفیت 25 آمپر در اختیار غرفه داران قرار می گیرد و به طور کلی برای ساخت و ساز مناسب و امکان پذیر است. تیم غرفه نمایشگاه حال اگر شرکتی برای فعالیت غرفه های نمایشگاهی در طول نمایشگاه به برق پرقدرت یعنی برق ژنراتور نیاز داشته باشد مستقیما. با ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرید و این مشکل را گزارش دهید، زیرا این تاسیسات باید تقاضای برق انفرادی را با برق ژنراتور پر کرده و به ستاد برگزار کننده تحویل دهد و با اخذ مبلغی جداگانه از ستاد برگزار کننده، با نمایشگاه بین المللی تهران هماهنگ شود. و برق سه فاز را برای تیم غرفه سازی نمایشگاه تامین کنید و ترجیحاً در صورت داشتن وسایلی که نیاز به برق سه فاز دارند، برقکار نیز جهت حضور و نصب غرفه های نمایشگاهی و غرفه های نمایشگاهی در حین ساخت تامین می شود. شما باید دستگاه های خود را نصب کنید و همزمان برق را روشن کنید

غرفه نمایشگاهی نجاری

تیم نجاری و غرفه سازی نمایشگاهی نقشه فنی سازه را با توجه به اطلاعات و ابعاد دریافتی از واحد طراحی غرفه نمایشگاهی ترسیم و جهت مونتاژ به محل نصب غرفه نمایشگاهی می آورد.

در این مرحله سازه های آماده حمل و نصب در کارگاه نجاری شرکت پیمانکار در مرحله ساخت غرفه نمایشگاهی به داخل سالن آورده شده و تیم سازندگان غرفه یا تیم نجاران شروع به کار می کنند. ترتیب دادن. کسانی که دیوار دارند و سپس به سازه هایی که در کابین نصب می شود ادامه می یابد تا به پایان بحث در مرحله نجاری نمایشگاه برسد مومن صلاح معتقد است که اکیپ یا غرفه نجاری کار نجاری خود را تمام می کنند و پس از آن. تیم مرحله رو به رو را به پایان می رساند یا شروع می کند و سپس همزمان با ساخت غرفه، سطح را رنگ و سنباده می کند و به جلو می رود، اما در زمان هایی که تیم در حال ساخت غرفه است، زمان عادی خود نمایشگاه برق بهترین فرصت برای همکاری همزمان تیم برق غرفه نمایشگاهی، چوب کاری، غرفه نمایشگاهی و نقاشی غرفه نمایشگاهی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد