اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

بهترین دوره آموزش آنلاین پاورپوینت کدام است؟

نرم افزار پاورپوینت یکی دیگر از محصولات مایکروسافت است که مانند همه برنامه های سازمانی ، سر و صدای زیادی در زمینه خود ایجاد کرده است ، به عبارت دیگر ، به عنوان یکی از دو برنامه برتر ارائه شده توسط مایکروسافت شناخته می شود.

این برنامه 96٪ نرم افزار ارائه کنفرانس را به خود اختصاص داده است.

گروه آموزشی Oxyclass همچنین یک دوره پاورپوینت 2016 ارائه داد تا بتوانید این نرم افزار را به صورت حرفه ای یاد بگیرید.

Microsoft PowerPoint یک برنامه تبلیغاتی در همه جا است که برای سیستم عامل های Microsoft Windows و Mac OS طراحی شده است. این اغلب در ارتباط با شرکت های آموزشی استفاده می شود و یکی از رایج ترین اشکال اعتقاد به استفاده از فناوری است. یکی از مزایای این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزارهای Microsoft Office ، ابزار AutoCorrect است.

به طور کلی ، هر برنامه کامپیوتری که بتواند متن ، تصاویر ، فیلم ها و موارد مشابه را روی صفحه نمایش دهد ، پاورپوینت نامیده می شود.

پاورپوینت در ابتدا توسط Fortsout ، که در اصل Presenter نامیده می شد ، برای سیستم عامل مکینتاش در سال 1987 طراحی شده بود. در آگوست همان سال ، مایکروسافت Fortsout را به قیمت 14 میلیون دلار خریداری کرد و پاورپوینت را به یک جزء گرافیکی مایکروسافت تبدیل کرد. این نرم افزار به طور رسمی در 22 مه 1990 همزمان با تاریخ انتشار ویندوز 3.0 منتشر شد.

پاورپوینت نرم افزاری است که در حال حاضر 95 درصد سهم نرم افزار ارائه کنفرانس را در بازار جهانی دارد. همچنین قابل توجه است که بیش از یک میلیارد نسخه از آن بر روی رایانه های سراسر جهان نصب شده است و تخمین زده می شود که 350 بار در ثانیه در سراسر جهان استفاده شود.

وقتی می خواهیم یک پویانمایی را در پاورپوینت قرار دهیم ، ابتدا باید تصویر را بارگیری کرده و سپس در پاورپوینت ، روی صفحه INCLUDED کلیک کنید ، سپس روی کلمه IMAGES کلیک کنید ، انیمیشن را گرفته و صفحه را بارگذاری کنید.

معرفی دوره:

https://oxyclass.com/product/powerpoint2016/