اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

کوپلینگ لاستیکی

شناخت محصولی به نام کوپلینگ

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که در داخل دستگاه های مختلف صنعتی، کدام قطعه از ایجاد اصطکاک و در نتیجه ساییدگی سایر قطعات جلوگیری می کند؟  کوپلینگ لاستیکی با داشتن کاربردهای مختلف در زمینه جلوگیری از ساییدگی قطعات، به محصولی پر کاربرد در بخش های گوناگون صنعتی تبدیل شده است. شناخت ویژگی های این قطعه بسیار مهم است. بنابراین توصیه می کنیم قبل از هر چیز ابتدا با ویژگی های این قطعه آشنایی یابید و سپس در صورت نیاز، آن را خریداری نمایید.

اگر بخواهیم یک ضربه گیر درجه یک صنعتی را نام ببریم، مطمئنا به انواع کوپلینگ اشاره خواهیم کرد. آن ها با ضربه گیری استاندارد، نیرو را به شکل کاملا متعادلی در بخش های مختلف وارد می کنند و بدین شکل از وارد شدن ضربه ناگهانی به دستگاه های مختلف جلوگیری می کنند.

کاربردهای مختلف کوپلینگ لاستیکی یا رابر کوپلینگ

انواع کوپلینگ کاربردهای زیادی دارند و همین کاربردها، زمینه را برای استفاده مکرر از آن ها فراهم کرده است. اصولا بکارگیری آن ها در برخی از صنایع، ضرورت دارد و بدون وجود این قطعات، بسیاری از صنایع مختل می شوند. برای همین توصیه می شود به خوبی با کاربردهای مختلف کوپلینگ آشنا شوید و ویژگی های آن را بشناسید:

  1. اصلی ترین مزیتی که کوپلینگ لاستیکی دارد، جلوگیری از ساییدگی دو قطعه در امتداد هم است. این محصول حرکت قطعات را در کنار یکدیگر تسهیل می کند و از لرزش آن ها جلوگیری می نماید.

  2. با استفاده از این قطعه، هم راستایی میان قطعات ایجاد می شود. در واقع استفاده از آن برای امتداد دادن به قطعات و جلوگیری از انحراف مسیر آن ها، ضروری است.

  3. در بیش تر مواقع، کوپلینگ لاستیکی یا رابر کوپلینگ را در صنایع کشاورزی، نفت و گاز، برق، تولید ماشین آلات صنعتی و .... استفاده می کنند.

 


کوپلینگ لاستیکی

انواع کوپلینگ کدام اند؟

کوپلینگ ها در دسته های مختلفی وجود دارند و بنابر ضرورت صنایع گوناگون، در شکل های متفاوتی تولید می شوند. در واقع برخی از آن ها سفت و سخت و برخی دیگر انعطاف پذیرند. برای همین پیش از خرید و استفاده از آن ها، نیاز است که ابتدا هر یک را به خوبی بشناسیم و با ویژگی های هر دسته آشنا شویم. در ادامه مقاله، شما را با انواع کوپلینگ آشنا خواهیم کرد:

  • کوپلینگ صلب

یکی از کوپلینگ های سفتی که انعطاف پذیری پایینی دارد، کوپلینگ صلب می باشد. این محصول نسبت به سایر کوپلینگ های موجود در بازار انعطاف پذیری نسبتا کمی دارند. این محصولات خود به دسته های دیگری نظیر کوپلینگ های فلنچی تقسیم بندی می شوند.

  • کوپلینگ انعطاف پذیر

همان طور که اشاره شد، نوع دیگر کوپلینگ لاستیکی، انعطاف پذیر است. این محصول کارایی بیشتری نسبت به کوپلینگ های سخت داشته و به طور مکرر در تجهیزات صنعتی و صنایع گوناگون استفاده می شود. از پرکاربرد ترین نمونه های کوپلینگ انعطاف پذیر می توان به کوپلینگ های دیسکی، حلزونی و میله ای اشاره نمود.

خرید قطعات کوپلینگ اصل

برای اینکه بتوانید یک قطعه کوپلینگ اصل را شناسایی و خریداری کنید، نیاز به جستجو خواهید داشت. اصولا فروشگاه های مختلفی برای عرضه این محصولات پدید آمده اند. هر یک از افراد قادر خواهند بود با مراجعه به این فروشگاه ها و پرداخت قیمت مناسب، قطعه کوپلینگ اصل را خریداری کنند.

http://kar-andish.ir/i-17396/%DA%A9%D9%88%D9%BE%D9%84%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D9%84%D8%A7%D8%B3%D8%AA%DB%8C%DA%A9%DB%8C

روش های خرید تابعیت و اقامت دائم از طریق سرمایه گزاری

دریچه مهاجرت مفتخر است که برنامه ویزای طلایی پرتغال را اعلام کند. این برنامه مزایای بسیار زیادی برای سرمایه گذاران دارد:
  • پروسه بررسی درخواست توسط دولت در 60 روز
  • متقاضی و خانواده او حق اقامت، کار و تحصیل در پرتغال را دارند
  • سفر بدون ویزا به 26 کشور شنگن در اروپا
  • حداقل شرایط مورد نیاز برای اقامت (1 هفته/سال)
  • بدون نیاز به دارایی و سرمایه خالص، بدون حداقل تحصیلات، بدون نیاز به منابع مالی، بدون نیاز به دانش زبان، بدون نیاز به داشتن تجربه مدیریت، بدون مصاحبه
  • بدون محدودیت ملیت
  • متقاضیان می‌توانند پس از 6 سال اقامت برای شهروندی اقدام کنند
شرایط مورد نیاز مورد نیاز برای این برنامه به شرح زیر می‌باشد:
  • متقاضیان باید دارای پاسپورت معتبر و اقامت قانونی در یک کشور باشند
  • متقاضی اصلی باید حداقل 25 سال سن داشته باشد
  • افراد وابسته شامل کودکان زیر 18 سال، دانشجویان بزرگ‌تر که از نظر مالی وابسته هستند و والدین وابسته بالای 65 سال می‌باشند
  • متقاضیان نباید شهروند اتحادیه اروپا باشند
  • متقاضی باید در پرتغال حداقل برای 5 سال ملک بخرد: 500000 یورو (جدید/شهری)، 400000 یورو (جدید/روستایی)، 350000 یورو (بازسازی شده/شهری) و یا 280000 یورو (بازسازی شده/روستایی)
  • متقاضیان باید از هر نظر بررسی شوند (اطلاعات فردی و...)
در صورتی که می‌خواهید جزییات کامل این برنامه را بدانید، با ما تماس بگیرید.
 
نکته: در حال حاضر این قانون در حال بررسی توسط دولت است. این قانون خرید املاک در لیسبون و پورتو را ممنوع می‌کند اما همچنان می‌توان در نقاط دیگر پرتغال ملک خریداری کرد (برای گسترش منافع اقتصادی این برنامه در دیگر نقاط کشور).
 
 

ایالات متحده آمریکا – برنامه EB5

نکته: سطح سرمایه گذاری برنامه EB5 در نوامبر 2019 به 900000 دلار افزایش یافت.
 
رویکرد جدیدی برای پردازش ویزا از تاریخ 31 مارچ 2020 آغاز شده بود. هدف از این رویکرد تسریع زمان پردازش برای کشورهایی است که متقاضیان کمتری از آن‌ها درخواست ارایه می‌دهند. همچنین به درخواست‌های EB-5 I-526 دیگر به ترتیب دریافت شده رسیدگی نمی‌شود اما در عوض این رسیدگی به نفع متقاضیانی از کشورهایی است که در آن‌ها بلافاصله ویزا در دسترس قرار می‌گیرد. بنابراین متقاضیان کشورهایی که در حال حاضر درخواست آن‌ها عقب افتاده (برای مثال چین، ویتنام و هند) با زمان انتظار بیشتری روبرو خواهند شد، در حالی که متقاضیان کشورهای بدون این عقب ماندگی در اولویت بررسی قرار خواهند گرفت.
پروژه جدید EB-5 دریچه مهاجرت هم اکنون در دسترس می‌باشد: فاز 2 Hyatt Fort Lauderdale:
  • 11 واحد موجود با قیمت 998675 دلار آمریکا (900000 دلار سرمایه گذاری، به علاوه تمام هزینه‌ها)
  • الزامات و شرایط اشتغال‌زایی باید از قبل برآورده شده باشند
  • ساخت و ساز در سال 2020 به پایان رسیده است
  • سرمایه سرمایه گذاران فاز دوم جایگزین 8% از حقوق صاحبان سهام می‌شود؛ بدون نیاز به افزایش حداقل EB-5
  • متقاضی پس از 5 سال بازپرداخت کامل سرمایه خود را دریافت می‌کند، به علاوه 2% سود (990000 دلار آمریکا)؛ بنابراین هزینه خالص متقاضی تنها 8675 دلار است
در صورتی که می‌خواهید جزییات کامل این برنامه را بدانید، با ما تماس بگیرید.
تحت برنامه EB5 هیچ الزامی برای دانش زبان، محدودیت سنی وشرایطو الزامات مورد نیاز تجربه مدیریت وجود ندارد. متقاضیان باید حداقل 1 میلیون دلار دارایی خالص داشته باشند و بتوانند منبع و مسیر وجوه سرمایه گذاری و هزینه‌های را مستند کنند. افرادی که سرمایه گذاری آن‌ها در کبک و کانادا رد شده است، می‌توانند به برنامه EB5 بیایند.
 

کانادا – برنامه نامزدی استانی جزیره پرنس ادوارد (جریان مجوز کار)

به دلیل ایجاد محدودیت‌ها و تعطیلی‌های محلی در نتیجه‌ی شیوع ویروس کرونا، ممنوعیت موقت سفر برای افراد غیر شهروند و قرنطینه اجباری 2 هفته‌ای برای افرادی که وارد کانادا می‌شوند، PEIPNP تمام مصاحبه‌ها و قرارهای اقامت را برای ماه‌های مارچ و آوریل 2020 لغو کرده بود. ما با تغییر در شرایط بیماری منتظر دریافت اطلاعات بیشتر در آینده هستیم. پیش از این نیز با افرادی که مستقیماً تحت تاثیر این وضعیت قرار گرفتند تماس گرفتیم و منتظر هستیم تا پس از اینکه شرایط دوباره تحت کنترل قرار گرفت، برای قرارهای آن‌ها برنامه ریزی کنیم.
PEIPNP به خانوده متقاضی اجازه می‌دهد تا با مجوز کار به جزیره پرنس ادوارد نقل مکان کنند و پیش از درخواست برای وضعیت اقامت دائم، یک کسب و کار محلی را به مدت یک سال مدیریت کنند. متقاضی باید حداقل 600000 دلار سرمایه خالص داشته باشد و بتواند ثابت کند که این سرمایه با تلاش خود آن‌ها به دست آمده است. متقاضی باید بین 21 تا 59 سال سن داشته باشد، تحصیلات پایه 12 را گذرانده باشد، حداقل 3 سال (در 5 سال گذشته) تجربه مدیریت داشته باشد، 150000 دلار کانادا در یک کسب و کار محلی سرمای گذاری کند و دارای دانش مهارت‌های اولیه زبان انگلیسی یا فرانسوی باشد (CLB 4).
دولت متقاضیان مجوز کار را به صورت ماهانه از استخر EOI انتخاب می‌کند.
دریچه مهاجرت استراتژی‌ها و برنامه‌هایی برای به حداکثر رساندن نمرات EOI برای مشتریان خود دارد ، در نتیجه مشتریان ما نمرات کلی بالاتر و احتمال انتخاب بیشتری خواهند داشت. قرعه کشی‌های بعدی استخر EOI برای PEIPNP در سال 2021 به شرح زیر می‌باشد:
  • 19 آگست 2021
  • 16 سپتامبر 2021
  • 21 اکتبر 2021
  • 18 نوامبر 2021
  • 16 دسامبر 2021
 

کانادا – برنامه نامزدی استانی نیو برانزویک (جریان کارآفرینی)

NBPNP (جریان کارآفرینی) به صاحبان مشاغل/مدیران با تجربه اجازه می‌دهد تا با یک ویزای اقامت دائم نامزد شده و به نیو برانزویک مهاجرت کنند و صاحب/مدیر یک کسب و کار محلی در استان نیو برانزویک شوند. متقاضیان باید حداقل 600000 دلار کانادا دارای خالص داشته باشند (300 هزار دلار به صورت نقد). این دارایی خالص نیز باید توسط یک حسابدار مورد تایید استان نیو برانزویک، مورد تایید واقع شود. متقاضی باید قصد داشته باشد تا به طور دائم در نیو برانزویک زندگی کند و کسب و کار خود را در آنجا اداره کند. همچنین باید 22 تا 55 سال سن داشته باشد، دارای ارتباط واجد شرایط با نیو برانزویک باشد، 2 سال تحصیلات تکمیلی را به طور تمام وقت (پس از دوره دبیرستان) گذرانده باشد، حداقل 3 سال (در 5 سال گذشته) تجربه مالکیت کسب و کار و یا 5 سال (در 5 سال گذشته) تجربه در مدیریت ارشد داشته باشد، در یک کسب و کار در استان نیو برانزویک 250000 دلار سرمایه گذاری کند و مهارت اولیه دانش زبان‌های انگلیسی یا فرانسوی را را داشته باشد (CLB 5 در تمام زمینه‌ها).
دریچه مهاجرت درخواست‌های تحت این برنامه را می‌پذیرد. در صورتی که تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید با ما تماس بگیرید. ما اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می‌دهیم.
 

گرانادا – ایالات متحده آمریکا برنامه ویزای E-2

ویزای E-2 ایالات متحده آمریکا به کارآفرینان یک کشور معاهده (مانند گرانادا) اجازه می‌دهد تا برای باز کردن و راه اندازی یک کسب و کار به ایالات متحده بیایند. این امر به طور مستقیم به اقامت دائم ختم نمی‌شود، بلکه می‌تواند به شکل نامحدود تمدید شود و ممکن است در وضعیت E-2 گزینه‌های برای دریافت گرین کارت در اختیار متقاضیان قرار بگیرد. ویزای E-2 به همسر و فرزندان مجرد (زیر 21 سال) تا به همراه متقاضی اصلی به ایالات متحده بیایند و مشغول به کار شده و در مدرسه به ادامه تحصیل بپردازند.
دریچه مهاجرت می‌تواند اطلاعات بیشتری در خصوص این برنامه در اختیار شما قرار دهد.
 

دومینیکا – برنامه شهروندی اقتصادی

شهروندان دومینیکا ممکن است بدون ویزا به کشورهای اتحادیه اروپا، هنگ کنگ و بریتانیا سفر کنند؛ دومینیکا یک برنامه سریع و کارآمد است و گزینه‌های نقدی و املاک را برای سرمایه گذاری در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.
در تاریخ 3 فوریه 2020، دولت دومینیکا تغییرات کوچک زیر را در پروسه بررسی خود اعمال کرد:
  • در حال حاضر هنگام ارسال پرونده، یک بررسی جهانی/بررسی پیش غربالگری مورد نیاز است (برای متقاضی اصلی).این بررسی‌ها باید توسط یک شرکت معتبر مورد اعتبار سنجی قرار گیرند تا مشخص شود که متقاضی در هیچ لیست سیاهی حضور ندارد.
  • ویزای متقاضیان نباید توسط کشورهایی که دومینیکا با آن‌ها قرارداد لغو ویزا امضا کرده است، رد شده باشد. این کشورها شامل منطقه شینگن یا انگلستان می‌شود.
  • متقاضیان با ملیت‌های ایرانی، کره شمالی و سودانی تنها در صورتی پذیرفته می‌شوند که:
    • حداقل 10 سال خاج از این کشورها زندگی کرده باشند
    • دارای قابل توجهی در آن کشورها نداشته باشند
    • هیچ گونه فعالیت تجاری در آن کشورها نداشته باشند
  • هزینه‌ها سرمایه گذاری و بررسی دقیق وضعیت متقاضی باید به صورت مستقیم به حساب بانکی دولت دومینیکا منتقل شود. در صورتی که این وجوه توسط یک شخص ثالث واریز می‌شود، باید توضیحی ارایه شود و پروتکل‌های بانکی "مشتری خود را بشناس" رعایت شود.
 
بنابراین متقاضیان داری ملیت ایرانی می‌توانند در صورت ارایه منبع مالی دقیق که نشان دهد این سرمایه در کشور دیگری به دست آمده است (و همینطور از کشور دگیری نیز منتقل شود)، برای این برنامه اقدام کنند. برای مثال اگر یک ایرانی بیش از 10 سال در دبی زندگی کند، در صورتی که سرمایه او در دبی به دست آمده باشد و از دبی نیز منتقل شده باشد، می‌تواند درخواست ارایه دهد.
 

آنتیگوا – شهروندی با برنامه سرمایه گذاری

آنتیگوا گفته است که تغییراتی در پرونده‌هایی که پس از 1 آوریل 2020 ارسال شده‌اند، اعمال می‌شود:
  • حداقل سرمایه گذاری در املاک به 200000 دلار کاهش می‌یابد
  • هزینه درخواست دولت برای متقاضی اصلی در تمام گزینه‌های سرمایه گذاری 30000 دلار خواهد بود
  • سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ممکن است تنها یک بار توسط متقاضی سرمایه گذاری به شهروندی دیگر فروخته شود
  • عراق دیگر کشور محدود شده محسوب نمی‌شود (بنابراین شهروندان عراقی می‌توانند برای دریافت تابعیت اقدام کنند)
  • متقاضیان کشورهای محدود شده باید به مدت 10 سال در یک کشور غیر محدود زندگی کرده باشند (پیش از این متقاضیان از کشورهای محدود شده باید 10 سال در کانادا، ایالات متحده، انگلستان و یا... زندگی می‌کردند)
پاسپورت آنتیگوا اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به ویزا به بسیاری از کشورهای جهان سفر کنید. از جمله این کشورها می‌توان به انگلستان، اتحادیه اروپا، هنگ کنگ، روسیه، هند، بولیوی، کوزوو و... اشاره کرد. آنتیگوا در حال مذاکره با امارت متحده عربی و چین است تا اجازه سفر بدون نیاز به ویزا به این کشورها را نیز به دست آورند. آنتیگوا روند تمدید پاسپورت را نیز ساده کرده است (هر 5 سال یکبار پاسپورت منقضی می‌شود).
ایرانیان نیز در صورتی واجد شرایط درخواست هستند که در کشوری غیر محدود اقامت دائم داشته باشند، 10 سال در خارج از ایران اقامت داشته باشند و هیچ ارتباط اقتصادی نیز با ایران نداشته باشند.

انواع آجر نسوز

 

آجر نسوز نوعی آجر است که از خاکهای چینی و نسوز تولید  می شود. ساختار مولکولی آن متراکم و ظریف است و در دمای بالای ۱۵۰۰ درجه سانتیگراد ساخته می شود. این آجر مقاومت حرارتی بالایی که دارد در کوره ها و پاتیل ها و عایق کاری صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

انواع آجر نسوز

 

آجر سیلیسی

آجر نسوز ویژه

آجر آلومینیومی

آجر نسوز قلیایی

آجر نسوز اکسید کروم

آجر نسوز زیرکونیوم

 

کاربردهای آجر نسوز

مهمترین ویژگی آجر نسوز مقاومت آن در درجه حرارت بالا می باشد و همین ویژگی باعث شده است که از آن در کوره ها به عنوان پوشش داخل کوره ها و دیواره ی کوره ها استفاده شود و در جاهایی که حرارات بالایی دارد. حتی در شومینه ها نیز استفاده می شود. یکی دیگر از کاربردهای آجر نسوز استفاده برای نمای ساختمان می باشد. این کار هم به ساختمان جلوه ی خاص و زیبا می دهد؛ هم آنرا برای سالها از تخریب و فرسایش در مقابل باران و آتش محفوظ می دارد و از این لحاظ می توان گفت که مقرون به صرفه است.

 

 یکی از دلایل استفاده از آجر نسوز به عنوان نمای ساختمان ضد شوره بودن و عدم ایجاد سفیدک  در روی سطح آجر می باشد. بعضی از آجر های نامرغوب بعد از مدتی در اثر تماس با آب باران و رطوبت شوره می زنند  و باعث می شود نمای ساختمان جلوی بدی پیدا می کند و گاهی ناچار به تعویض آجرنمای ساختمان می‌شویم و این کار هزینه زیادی برای ما دارد . ولی آجر نسوز سفیدک نمی زند و عمر بیشتری برای نمای ساختمان دارد.

 

گاهی از آجر نسوز به عنوان پوشش کف نیز استفاده  می کنند که جلوه خاصی به ساختمان می دهد.

آجر نسوز به چه شکلهایی تولید می شود؟

خاص

 استاندارد

شکل آجرها ممکن است به دو حالت کلی تقسیم بندی شوند. یکی از آنها اشکال استاندارد است و دیگری اشکال خاص. اشکال استاندارد دارای ابعادی هستند که بوسیله اکثر تولید کنندگان نسوز مورد قبول بوده و تولید کننده ها آجر ها را در این ابعاد می سازند. این نسوزها عموما در کوره های همسان کاربرد دارد.

نسوزهای شکل داده شده اغلب بوسیله ماشین پرس تولید می شود. بنابراین انتظار می رود که خواص آنها هموژن باشد. البته برخی از نسوزهای شکل داده شده که بوسیله قالب گیری دستی تولید می شوند دارای خواص غیر هموژنی هستند.

 

روند تولید آجر نسوز

 ابتدا کانی های معدنی دپو شده در کارخانه برای استفاده در تولید، توسط وسایل نقلیه و در صورت مکانیزه بودن توسط نقاله به خط تولید انتقال داده می شوند.

در قدیم غربال گری به صورت سنتی انجام می گرفت اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی این دانه بندی ها به صورتی مکانیزه توسط آسا بهای کوبیت آسیاب و غربال می شوند و به سالن اصلی که به آماده سازی معروف است انتقال داده می شوند.

در این مرحله مواد اولیه برای کلسینه شدن وارد کوره ها با درجه حرارت معین می شوند و بعد وارد حوض های شاموت می شوند سپس در این مرحله محلول چسب به مواد اضافه شده و بعد از مخلوط شدن توسط میکسرها در سیلوهایی ذخیره می شوند تا به مرحله پرس برسند. در کارخانه های مکانیزه این مواد با فشار مابین 400 تا1400 تن با پرس های هیدرولیک تحت فشار قرار می گیرند که درنهایت به مرحله پخت برسند. در اصطلاح خشت خام وارد کوره برای پخت نهایی می شوند. در مرحله آخر که همان پخت در کوره ها است. قالب ها در دمای مابین 1200 تا 1550 درجه سانتی گراد حرارت می بینند.

آجرنسوزها تولیدشده پس از خنک شدن، آماده بسته بندی و راهی شدن به سوی بازار مصرف کنندگان می شود.

لازم است با این نکته اشاره شود که در اکثر کارخانه های این مراحل به صورت سنتی انجام می شود . اما کارخانه هایی نیز در ایران وجود دارند که به صورت تمام مکانیزه آجر نسوز را تولید می کنند.

 

ویژگیهای آجر نسوز

·                    مقاومت در برابر حرارت بسیار بالا

·                    سبک بودن

·                    چسبندگی خوب با ملات و سیمان

·                    عایق سرما و گرما است

·                    قابلیت اجرا با هر نوع الگو و طرحی

·                    دارا بودن طیف رنگی در سطح آجر

·                    مقاوم در مقابل فرسایش

·                    گران قیمت بودن

 

 

https://alborznama.ir/i-16330/%D8%A2%D8%AC%D8%B1%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B2

در این ویلچر از خاصیت تاشوندگی نیز استفاده شده است

غذایی که طبخ و مصرف میشود وهمینطور ظروفی که استفاده می شود همه وهمه در مکانی به نام آشپزخانه هستند این مکان به این دلیل از نظر نظافت بسیار مهم است که وجود کمترین کثیفی بیشترین اسیب را خواهد داشت یعنی حساس ترین جای خانه این مکان می باشد. پرده های پلیسه ای را بهتر است با استفاده از اسفنج مرطوب وآغشته به مواد شوینده تمیز کنیم بایستی اسفنج را به همه جای پرده بکشیم تا کاملا تمیز شود. این افراد با ارائه محصولات دسته چندمی یا تقلبی، از اعتماد مردم سوء استفاده میکنند. اصل و اساس پیدایش ویلچر پله رو وجود دغدغه ای بنام پله در مسیر رفت و آمد افراد ناتوان جسمی بوده است. 2. پاور یونیت یا پاوریک هیدرولیک که می تواند با پمپ دنده ای ، پمپ اسکرو ، شیر برقی ساده و شیر حرفه ای ساخته شود. باتری های ویلچر برقی را می توان یک شب در میان و یا دو شب یکبار بسته به میزان استفاده از ویلچر برقی شارژ کرد . برای تنظیم هم راستایی پایه ها، می توان از ریسمان یا خود ریل استفاده کرد، چرا که ریل به علت داشتن سطح دقیق و ظریف، می تواند به عنوان ابزار ترازبندی عمل کند.


حدود 2500 سال پیش از میلاد مسیح ، مصریان باستان اولین تمدنی بودند که برای ساخت اهرام از بالابرهای ابتدایی برای حمل و جابجایی ابزارها و انسان ها استفاده کردند. اما راجب این محصول باید بگویم که یک محصول منحصر به فرد برای تمامی ارگان ها قابلیت استفاده را دارد. در ساخت صندلی پله پیما از سنسور برای افزایش ایمنی استفاده شده است، به همین دلیل این وسیله می تواند مانع از سقوط افراد از پله ها شود. از این نوع بالابر علاوه بر منازل برای فروشگاه ها، کارخانه ها نیز می توان استفاده کرد. سلام، یه بالابر برای یه خونه سه طبقه می خواستیم. بالابر بیمار برای افرادی استفاده می شود که بخواهند از روی تخت به روی ویلچر ویا زمین به تخت و … در زیر می توانید نحوه استفاده از نمونه ای از ویلچر پله رو دستی را که توسط تیم دو نفره حمل می شود را به صورت اصولی ملاحظه نمایید. ویلچر پله رو یکی از وسایلی است که به افراد کمک میکند تا کمتر سختی بکشند و کار حمل و نقل افراد سالمند و همچنین معلول را برایشان راحت تر میکند.


اما متاسفانه این میزان از تقاضا باعث ورود افراد سودجو و یا دلال به این بازار شده است. در این ویلچر از خاصیت تاشوندگی نیز استفاده شده تا حمل آن در خودرو و یا جمع کردن و کنار گذاشتن آن آسان باشد. بسیاری از افرادی که با ما تماس میگیرند قدرت و یا قصد خرید ویلچر پله رو برقی را ندارند و یا می خواهند برای چند پله استفاده کنند در این حالت گزینه ای که مناسب احوای این افراد است ویلچر پله رو دستی است. اما در اصل هدف از خرید این دستگاه های شگفت انگیز، ایجاد توانایی حرکت در افراد است. به طور کلی خرید ویلچر پله رو برای همهی افراد که قصد خرید ویلچر دارند توصیه میشود. تیم ملی فوتبال عراق امیدوار است برای نخستین بار بازی خانگی در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ را در خاک خود برگزار کند. طبق اعلام رسانه های عراق استادیوم «المدینه» بغداد میزبان این بازی خواهد بود که ظرفیت 32 هزار تماشاگر را دارد. البته ابعاد بالا بر خانگی باتوجه به محلی که نصب می شود متغیر است کارشناس با اندازه گیری دقیقی که انجام می دهد این ابعاد را محاسبه می کند. این محصول از برند های ایرانی می باشد که برای وزن های ۱۲۰ کیلوگرم مناسب می باشد و البته یکی از مزیت هایی که در این ویلچر می باشد این است که ۷۲۰ پله را با یکبار شارژ بالا می رود. 


ویلچر پله رو سایت کوشا اتکاء یکی دیگر از مواردی است که هم مقرون به صرفه تر از برند های خارجی می باشد هم می توان برای اکثر پله ها قابلیت استفاده را دارد. در روشهای دوم پله ها به صورت یک تسمه یا شنی پیمایش می شود در روش اول اگر ارتفاع پله ها نامتقارن باشد نیز به خوبی قابل استفاده است. نکته: تمامی محصولات پله رو ای که در ایران موجود می باشد توسط یک شخص باید کنترل شوند. در مواردی که زیبایی بالابر و صدای کم تولید شده توسط بالابر، قابلیت کنترل سرعت کابین اهمیت داشته باشد و از بالابر هیدرولیکی استفاده می شود. ویلچرهای برقی پله رو از دو روش برای بالا رفتن از استفاده می کنند روش اول آنکه با استفاده از جک پله ها به صورت تک به تکپیمایش می شود. بالابر پله در حقیت دستگاهی است که با استفاده از یک موتور و گیربکس، ریل و شانه باعث حرکت یک پلتفرم (صفحه) می شود.

https://kooshagroups.ir/stairclimber/


توسعه کسب و کار بین المللی

عضو هیئت مدیره شرکت های دانش بنیان استان اصفهان با اشاره به اینکه تعداد مرجع در پیگیری و قانونگذاری کار را خراب می کند و چالش ایجاد می کند، گفت: برخی مراجع نسبت به یکدیگر دارای مواضع مخالف هستند این باید حل شود چون به مالکان کسب و کار ضربه وارد می کند. آموزش باعث می شود که که آسانتر به اهدافتان برسید چون اشتباهاتی که در حالت عادی انجام می دادید را دیگر انجام نمی دهید! به طور معمول کارآفرینانی هستند که میدانند چه چیزهایی یک بیزینس را موفق میکند، با پرداخت هزینه در کنار مدیران و مالکان کار میکنند تا به آنها در تعیین اهداف کمک کنند. یک مدرس سازمان خیلی شبیه همتیمی با تجربه در تیم است و پیشنهادهای او بسیار ارزشمند است. به مدد تجربه و تخصص خود، با استارت آپها و کسب و کارهای نوپا در سفر ساختن یک کسب کار نو همراه میشویم. وفاداری مشتری یکی از مهمترین موارد برای پاگیری یک کسب و کار میباشد که مشاورین کسب و کار راهکارهای مختلفی در اینباره را ذکر میکنند. مدل کسب و کار فرایند های پولی را با تمرکز روی بزرگ ترین جریان درآمدی کسب و کار شما ساده می کند. اگر مدل کسبوکار (Business model) شما به توضیح بیشتری نیاز دارد (مدل کسبوکار نحوه کسب درآمد را شرح میدهد)، اینجا فرصتی است که برای ارائه توضیحات بیشتر در اختیار دارید.
شبکههای اجتماعی راههای جدیدی را برای جلب مشتریان در مبادلهای دوسویه ابداع کرده است. کسب و کار های کوچک باید بتوانند خود را با تغییرات صنعت و تقاضای مشتریان وفق بدهند. برای استفاده از این خدمات به شماره موبایل مذکور پیام ارسال نمایید و یا فرم تماس را تکمیل نمایید. دیگر زمانی برای «یادگیری حین انجام امور» یا حاشیه خطا برای «یادگرفتن از طریق اشتباهات» وجود ندارد! آیا در این آموزش محدودیتی از نظر موضوع وجود دارد؟ درک کارایی برنامه های کسب و کار و هم چنین دانستن اینکه آیا استراتژی ها و برنامه هایی که در نظر گرفته اید، به درستی عمل می کنند یا خیر. 3. همچنین بسیاری از هزینه های اشتباه را انجام ندهید و … آقامحمدی همچنین در حاشیه نمایشگاه رسم تعاون که به مناسبت هفته تعاون با همت معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در برج میلاد تهران در حال برگزاری است، گفت: در حوزه مسکن، ضرورت انجام ساخت توسط تعاونیها مهم نیست و در این حوزه باید ساماندهی متقاضیان مسکن توسط تعاونیها صورت گیرد و میتوانیم ساخت را به شرکت انبوهساز واگذار کنیم و تعاونیها کار نظارت بر انجام کار را دنبال کنند.

واقعیت این است که ارائه راهکارهای درست که در نهایت به افزایش بهرهوری، کاهش بهای تمامشده و افزایش رقابتپذیری بنگاههای اقتصادی بینجامد، زمانی میتواند واقعگرایانه، قابل اجرا و مفید واقع شود که مبتنی بر یک شناخت صحیح از مشکلات موجود باشد. بنابراین، ماتریس TOWS یک نمایش گرافیکی بسیار مفیدتر از یک تحلیل SWOT است. به همراه داشتن یک مدرس سازمانی خوب، گنجینه بسیار با ارزشی برای سازمان های با انگیزه و در حال پیشرفت است… این موضوع که به هدایت و کنترل صحیح شرکتها منجر میشود، امروزه بسیار مورد تاکید قرار گرفته است. درک متقابل یکدیگر در گروه مدیریتی: دستیابی به درک مشترک توسط کلیه مدیران شرکت به خصوص در مواردی که سیاست پیشنهادی درگیرکردن هرچه بیشتر مدیران در تهیه کسب و کار است، مهم می باشد. تعداد زیادی از سرمایه گذاران بالقوه هیچ وقت متن بعد از خلاصه اجرایی را مطالعه نمی کنند پس، این بخش می بایست قانع کننده و جذاب تهیه شود. معمولا کسب و کار ها در ابتدای راه بیشترین زمانشان را در اینترنت می گذارنند. زمان: زمان برگزاری دوره با مشورت و همفکری کارفرما در این دوره ها تعیین می گردد. پرداخت کل هزینه تمام جلسات در ابتدای قرارداد، 10 درصد تخفیف خوش حسابی را برای شما خواهد داشت.
حوزهها، محصولات ، بخشهای جدید واجد شرایط برای توسعه کسب و کار که ممکن است کسب و کار موجود را نکمیل کنند.  این باعث می شود که مثلا مسیر ۲۰ ساله را ۲ ساله طی کنید… مطلع شود و اینگونه بتواند با دید بازتری تصمیم گیری کرده و قدم در مسیر تولید و شروع کسب و کار بگذارد. در این قسمت نام شرکت، زمینهٔ فعالیت، وضعیت کنونی و جهت گیری آینده، پروژههای در حال اجرا یا آتی و منافع آنها ، مزایای رقابتی شما نسبت به رقبا و اسرار تجاری شما خواهد آمد. آنها وضعیت نهایی، آرزوی مشتری را بیان میکنند. مدت های معینی است که کار شما رشد و پیشرفت خوبی نداشت است و به طور کلی در وضعیت بحرانی قرار گرفته اید . در بعد خرد این حاکمیت باعث ایجاد اعتماد کلی در اقتصاد کلان می شود. آیا ایده شما می تواند جریان نقدی پایدار فراهم کند؟ اگر صاحب بیزینس یا کارکنان سوالاتی داشته باشد و به مشکلی برخورد کند، مدرس سازمان به او کمک میکند که به بهترین شکل ممکن مسائل خود را حل کند. مجموعههای مستقر در پارک علم و فناوری شریف میتوانند از طریق واحد مشاوره کسب و کار درخواست برگزاری جلسه با جناب دکتر مشایخی را داشته باشند.