اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

ارائه یک نمایش واقعی رقیب با داستان، بازیگری و زمان پخش


ضد واقعیت جدیدترین برنامه مسابقه ای است که در شبکه نمایش خانگی تولید می شود. این برنامه مفرح و مهیج در سال 1402 ساخته شده است در ادامه مطلب با ارائه و بررسی واقعیت در مقابل مجید و شقانی همراه باشید.

Anti Race را می توان آخرین اثر تولید شده در ژانر Race system دانست. این رئالیتی شو به طور ویژه برای شبکه محلی ساخته شده و بر روی پلتفرم مخاطبان نمایش داده خواهد شد. نمایش خلاف واقع به کارگردانی سعید ابوطالب در سال 1402 ساخته شد. کارگردانی که در تولید سریال های رقابتی بسیار موفق و موفق بوده است. سعید ابوطالب آثاری چون مسابقات پدرخوانده، شب های مافیا، رالی ایرانی، شام ایرانی و مسابقه 77 ساعت را تولید کرده است. خود سعید ابوطالب تهیه کنندگی نمایش خلاف واقع را بر عهده دارد. نوع واقعیت نمایش برخلاف رقبا است. اجرای این مسابقات بر عهده مجید واشقانی است. شرکت کنندگان این رئالیتی شو نیز از میان افراد مشهور و افراد مشهور انتخاب شده اند.

در حین پخش برنامه واقعی باید گفت که گروه سازنده این مسابقه زمان دقیقی را مشخص نکردند، البته به احتمال زیاد پخش مسابقه از اواسط تابستان 1402 آغاز خواهد شد. تعداد قسمت های سریال ضد واقعیت 15 قسمت اعلام شده است. بر اساس گزارش ها، هر قسمت از این رئالیتی شو مفرح و مهیج به مدت 90 دقیقه و هر یکشنبه ساعت 20:00 به صورت رایگان روی آنتن شبکه نمایش خانگی خواهد رفت. با ادامه مقاله همراه باشید تا نگاهی کوتاه به این سری جدید نمایش خانگی داشته باشیم.

یک داستان نمایش واقعی

سریال ضد نمایش خانگی

نمایش در مقابل سریال خانگی یکی از ساخته های جدید سعید ابوطالب در ژانر ریسینگ است که در سال 1402 ساخته شد و تنها چند روز دیگر تا شروع پخش این نمایش واقعی روی پلتفرم تماشا باقی مانده است. از این رو در این قسمت از مقاله، نگاهی اجمالی به تاریخچه این مسابقه هیجان انگیز برای طرفداران خواهیم داشت.

در نمایش ضد واقعیت، 30 بازیگر مشهور سینما و تلویزیون و دیگر چهره های سرشناس در گروه های 10 نفره به رقابت می پردازند که بهترین چهره ها در مرحله نهایی با یکدیگر به رقابت می پردازند. طرح ضد واقعیت بسیار نزدیک به بازی مافیای شب است با این تفاوت که در این مسابقه برخلاف مافیا مفهومی از شب و روز وجود ندارد. داستان این مسابقه جذاب و هیجان انگیز از سال 1986 آغاز می شود. زمانی که تعدادی توریست در شهر زیبای پاریس توسط جاسوسان ربوده می شوند! حالا باید بین دو گروه جاسوسی و ضد جاسوسی مناظره و مذاکره کنیم. در این مجموعه نمایش خانگی دیالوگ ها بسیار مهم است و شرکت کنندگان باید صحبت های یکدیگر را تحلیل کنند. نمایش ضد واقعیت مانند سایر مسابقات سید ابوطال مفاهیمی دارد. مفاهیمی مانند تیراندازی، ملاقات، درخواست دستگیری، به خواب رفتن، درخواست مبادله و غیره.

معرفی شخصیت های نمایش ضد واقعیت

برنامه اعتراض به حقیقت مانند سایر کارهایی که سعید ابوطالب انجام داده، جنبه های مختلفی دارد که شرکت کنندگان با توجه به نقشی که به آنها داده می شود، تلاش می کنند تا اعضای تیم خود را در طول بازی پیدا کنند و برنده مسابقه شوند. بازی از دو حوزه اصلی تشکیل شده است. سمت سفید که شامل جاسوسان، آدم ربایان و سمت تاریک که جاسوسان است. البته هر یک از این مناطق به گروه هایی تقسیم می شوند.

از سه گروه در برابر مردم محلی تشکیل شده است. رهبران و کارگران هر دو از سلاح استفاده می کنند. همچنین در سمت سفید بازی دو مسافر و دو دستگیری قرار دارند، اما هیچ ربطی به خوانندگان ندارند. از سوی دیگر، دسته سومی از مردم وجود دارند. یعنی یک گروهبان و دو تا درجه دار همگی مسلح. قسمت سرگرم کننده نمایش واقعیت این است که سیاه پوستان یکدیگر را نمی شناسند و دو بازیکن بازی به دلیل رمزهای عبور روز افتتاحیه باید یکدیگر را پیدا کنند. اما مردم محلی این رمزهای عبور را نمی دانند و باید مراقب باشند تا دوستان خود را ببینند.

Anti-Reality-Demonstrationsspielprozess

نمایش ضد واقعیت با بحث و مناظره بین شرکت کنندگان شروع می شود. هر یک از شرکت کنندگان باید به نوبه خود صحبت کنند و دیگران باید صحبت های او را تجزیه و تحلیل کنند و سرنخ جمع آوری کنند. در طول این درگیری، شرکت کنندگان می توانند چهار کار را انجام دهند: جستجوی تضمین، ملاقات، تجارت و آتش زدن. حتی در طول مسابقه، فقط یک بار، زمانی که زندان شهر پر است، بازیگر می تواند وضعیت را بپرسد. در مورد درخواست حکم جلب باید توجه داشته باشیم که هر بازیکن فقط می تواند برای بازیکن دیگری حکم صادر کند. در این صورت بازیکن مظنون به اجماع معرفی می شود و در صورت کسب رای کافی روانه زندان می شود.

همچنین اگر فردی در زندان باشد، هر بازیکنی می تواند در زمان مناسب درخواست ملاقات با زندانی کند و دروغ گفتن در این دیدار حق است. در مبادله، بازیکن می تواند یکی از زندانیان را با بازیکن دیگری مبادله کند، به شرطی که یکی از دو نفر زندانی باشد. بالاخره موضوع تیراندازی مطرح می شود. اگر فردی مسلح باشد می تواند قصد تیراندازی خود را اعلام کند، البته می تواند به کسانی که طرف او هستند شلیک کند و اگر به فردی که طرف او است شلیک کند، این شلیک برگردانده می شود و تیرانداز باید بازی را ترک کند.

معرفی عوامل ضد رقابتی

در مقاله یک نمایش واقعی ضد جاسوس افزار را معرفی کردیم. پس از آن، خلاصه ای از رویداد، قوانین و شخصیت های مسابقه جذاب و چشمگیر را توضیح دادیم. در این بخش می خواهیم تهیه کنندگان این نمایش خانگی را معرفی کنیم. با ما بمان.

ابوطالب؛ کارگردان نمایش واقعیت

با نمایش واقعیت ضد جاسوسی آشنا شوید

سعید ابوطالب فیلمساز، مستندساز و سیاستمدار ایرانی در 12 آذر 1348 در تهران به دنیا آمد و سابقه نمایندگی در شورای اسلامی را نیز بیان کرد. سعید ابوطالب در عرصه مستندسازی و فیلمسازی بسیار فعال بوده است اما چیزی که او را به شهرت رساند رقابت و آخرین واقعیت او بود که حرف و حدیث های زیادی را به پا کرد. با رله 1 و 2 ایرانی شروع کرد و شروع به تهیه شام ​​ایرانی کرد. اما نقطه عطف کار هنری او بازی Mafia Nights بود که ناگهان محبوب و محبوب شد. پس از آن سعید مسابقه پدرخوانده را به ابوطالب تقدیم کرد که مورد استقبال هم قرار گرفت. اکنون او شروع به تولید یک نمایش واقعی به نام Antti کرده است که انتظار داریم در آن به خوبی عمل کند.

مجید واشقانی; مسابقه میزبان در مقابل

بازیگران نمایش واقعی در مقابل

مجید واشقانی بازیگر توانا و با استعداد سینما و تلویزیون ایران در 15 خرداد 1350 در تهران به دنیا آمد. مجید واشقانی کار خود را با حضور در کلاس های بازیگری امین تاریخ در سال های 1377 تا 1378 آغاز کرد. او برخلاف حرفه حرفه ای اش علاقه زیادی به بازیگری در ژانر کمدی دارد.

مجید واشگانی در فیلم ها و کارهای تلویزیونی زیادی بازی کرده است که از جمله معروف ترین آنها می توان به «ماتادور»، «انقلاب زیبا»، «هوش سیاه» و سریال پلیسی معروف «مایکل» اشاره کرد. البته مجید واشقانی در سال‌های اخیر مرتباً در برنامه‌های واقعیت‌سازی مانند شب‌های موب، جوکر و پدرخوانده حضور داشته و همین امر باعث محبوبیت او در بین هواداران شده است. حالا او در آخرین کار سعید ابوطالب، یک رئالیتی شو حضور دارد، اما این بار به عنوان مجری!

رقابت‌کنندگان نمایش واقعیت در مقابل

در این قسمت از متن به معرفی بازیگران تئاتر ضد واقعیت می پردازیم. تاکنون شرکت کنندگان این واقعیت جدید به صورت رسمی معرفی نشده اند اما بر اساس اطلاعات موجود در این مسابقه نمایش خانگی چهره های سرشناسی چون بهنام تشکر، بهار قاسمی، امیرحوسن رستمی، الی صبوری، امیرمهدی ژوله، الیکا عبدالرضاقی حضور دارند. در زیر به بیوگرافی مختصر برخی از بازیگران نمایش ضد واقعیت می پردازیم.

آسانته

زمان نمایش در مقابل حقیقت

بهنام تشار بازیگر، بدلکار و صداپیشه ایرانی در 4 بهمن ماه 1355 در شهر زیبای انزلی به دنیا آمد. علاقه زیاد او به دنیای بازیگری و سینما، بهنام را وارد تئاتر کرد. سرانجام بهنام تشکر از سال ۱۳۷۵ فعالیت رسمی و حرفه ای خود را در تئاتر آغاز کرد که بسیاری او را با بازی در سریال های طنز مانند «دزد و پلیس»، «معکا» و به ویژه «ساختمان پزشکان» به یاد می آورند، اما به لطف بهنام تشکر آثار سینمایی بسیار ارزشمندی را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است. از معروف ترین آثار او می توان به «زندانی ها»، «لاک قرمز» و «مجموعه کارشناسی» اشاره کرد.

علیکا عبدالرزاقی

علیکا عبدالرزاقی بازیگر سرشناس و با استعداد سینما و تلویزیون در 27 مرداد 1358 در شهر زیبای رامسر متولد شد. دوره بازیگری را زیر نظر استاد ساریگیان گذراند و مدرک ادبیات نمایشی گرفت. علیکا عبدالرزاقی کار خود را از سال 1377 آغاز کرد و تاکنون فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی زیادی را به تیم هنری خود ارائه کرده است. از معروف ترین آثار او می توان به دورهمی، قهوه تلخ، شوخی می کنم و باغبان اشاره کرد.


امیرسن رستم

دانلود برنامه ضد واقعیت

امیرحسین رستمی بازیگر مشهور و دوست داشتنی سینمای ایران در 12 بهمن 1354 در تهران به دنیا آمد. او فعالیت هنری خود را با حضور در تئاترهای مختلف آغاز کرد. سپس برای ارتقای مهارت های بازیگری خود در کلاس های بازیگری امین تارخ شرکت کرد. امیرحسین رستمی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرد، اما نقطه عطف کار هنری او بدون شک فیلم چشمانت را ببند محصول سال ۱۳۸۵ بود. او در بسیاری از آثار سینمایی و تلویزیونی ایفای نقش کرد که از جمله مهم ترین آنها می توان به اچمس، لیسانسه ها، پژمان، نهنگ انبار و ... اشاره کرد.

نقد حقیقت مخالف است

نمایش ضد نمایش فعلی هنوز فاش نشده است، بنابراین نمی توان آن را ارزیابی کرد. اما با توجه به توضیحات مسابقه می توان دریافت که این مسابقه نمایش خانگی با شب های مافیا و پدرخوانده کاملا متفاوت است و این نویدبخش داستانی جدید برای مخاطب است. یک مسابقه جذاب و هیجان انگیز با روندهای جدید و پیروی از شخصیت ها و قوانین جدید. باید منتظر ماند تا نمایش ضدواقعیت از منظر بهتری شروع به نقد آن کند و آن را ارزیابی کنیم. در ادامه به گفته سعید ابوطالب، تیم سازنده سعی کرده از چهره های جدید در این رئالیتی شو استفاده کند.


ادامه مطلب: https://tmk.ir/series/102077 

چگونه با آموزش گام به گام و جامع پادکست بسازیم؟


اگر به دنبال راهنمای راه اندازی پادکست هستید، به جای درستی آمده اید... راه اندازی پادکست کار سختی نیست، اما برای شروع باید چند مرحله را دنبال کنید. در این مقاله Hello World، نحوه ایجاد یک پادکست حرفه ای را با جزئیات به شما خواهیم گفت. با ما بمان.

نحوه ساخت پادکست مرحله به مرحله با راهنمای کامل

ما در این آموزش پادکست شما را از طریق کل فرآیند راهنمایی می کنیم:

عنوان و نام را انتخاب کنید

بخش ها را قالب بندی کنید.

پوست

موسیقی

انتخاب ابزار

ضبط و ویرایش صدا

ارسال به پادکست اپل (iTunes)

نکات کمپین

رقابت پادکست نسبت به وبلاگ نویسی کمتر است و اکنون بهترین زمان برای شروع است. از دسامبر 2021، بیش از 2 میلیون پادکست و بیش از 600 میلیون وبلاگ وجود دارد! اگر علاقه مند هستید، من به هزاران نفر در راه اندازی پادکست ها در طول سال ها کمک کرده ام و حتی چند نفر را خودم در صنایع مختلف راه اندازی کرده ام.

برای ساخت پادکست برنامه ریزی کنید

برنامه ریزی اولین مرحله (اغلب نادیده گرفته می شود) در ایجاد یک پادکست است. بهتر است قبل از ادامه کار وقت بگذارید. برای شروع برنامه ریزی پادکست خود مانند یک حرفه ای، می توانید به راحتی یک نوت بوک یا وایت برد تهیه کنید. انتخاب موضوع (موضوع برای ایجاد پادکست)

شما می خواهید پادکست شما روی یک موضوع یا جایگاه خاص تمرکز کند. سعی کنید آن را به چیزی محدود کنید که بتوانید در مورد آن زیاد صحبت کنید (100+)، اما نه آنقدر گسترده که توجه مخاطبان خود را به خود جلب نکنید. به عنوان مثال، به جای داشتن یک سرسره در فضای باز، در مورد کوهنوردی یا به طور خاص تر، بالا رفتن از کوه های بالای 14000 فوت صحبت کنید. همیشه می توانید بعداً با محبوبیت موضوع خود گسترش دهید.

مهم: به بخش انتخاب نام مراجعه کنید تا مطمئن شوید که خودتان را محدود نمی کنید.

مراحل ایجاد مخاطب: انتخاب میزبان مشترک (اختیاری)

آیا دوست، شریک تجاری یا همکار دارید که بخواهید با او میزبانی کنید؟ اگر یک میزبان مشترک داشته باشید، راه اندازی یک پادکست می تواند بسیار آسان تر باشد. اگر هر دو نظر خود را در مورد موضوعی به اشتراک بگذارید، طبیعتاً گفتگوی جالب تری خواهید داشت. داشتن کسی که همه چیز را در مسیر درست نگه دارد نیز می تواند مفید باشد.

به علاوه، می‌توانید کارهای اضافی را برای ویرایش، ارتقا و موارد دیگر کاهش دهید. با این حال، همه چیز ممکن است اشتباه پیش برود. شما باید مطمئن شوید که هر دو برای بلندمدت متعهد هستید. ایجاد یک برنامه از ابتدا به شما کمک می کند تا بدانید هر هفته چه زمانی بنویسید. با این حال، هیچ قانونی وجود ندارد. اگر شریک شما حذف شد، می‌توانید پادکست را بدون او ادامه دهید. یا می توانید به تنهایی شروع کنید و بعداً یک همراه اضافه کنید. مهمترین چیز این است که با قدرت شروع کنید. پس بیایید یک نام انتخاب کنیم:

مراحل ایجاد پادکست: نامی را انتخاب کنید

اگر به لیست پادکست های برتر اپل نگاه کنید، نام های مختلفی را مشاهده خواهید کرد. برخی توضیح می دهند که پادکست در مورد چیست، در حالی که برخی دیگر چندان منطقی نیستند. شما باید نامی را انتخاب کنید که گسترده تر از موضوع شما باشد. با استفاده از مثال پیاده‌روی قبلی، چه اتفاقی می‌افتد وقتی بخواهیم در مورد کوله‌پشتی و کمپینگ فوق‌سبک صحبت کنیم اگر «The 14er Cast» را به عنوان نام خود انتخاب کنیم؟

در عوض، نامی را انتخاب کنید که به شما امکان می دهد اگر بعداً تصمیم گرفتید، آن را گسترش دهید. "ماجراهای کوهستانی (طولانی تر و کوتاهتر از 14000 پا)" احتمالاً کارساز خواهد بود، زیرا به بالا رفتن از ارتفاع 14000 پا اشاره دارد، اما اگر بخواهید اجازه می دهد در مورد انواع دیگر صحبت کنیم.

مرحله اقدام: یک نام دامنه (در یک برگه جدید باز می شود) برای پادکست خود خریداری کنید. گزینه دیگر دریافت یک نام دامنه رایگان با طرح میزبانی وب Bluehost است، می توانید آن را در اینجا در این صفحه پیدا کنید، آن را امتحان کنید!

قالب پادکست

مدت زمان مشخص برای پادکست ها (مدت یک جلسه پادکست چقدر باید باشد)

تعدادی از "متخصصان" را خواهید یافت که ادعا می کنند که بازه های زمانی خاص برای پادکست ایده آل هستند. مشکل این است که فقط BS است. یک پادکست 28 دقیقه ای لزوما ایده آل نیست زیرا میانگین زمان سفر است. یا کمتر از یک ساعت، زیرا مردم نمی توانند زمان بیشتری توجه کنند. پادکست های 5 دقیقه ای و پادکست های 6 ساعته وجود دارد. پیدا کردن آنچه برای شما کار می کند! چیزی که من سعی می کنم از آن اجتناب کنم طولانی تر کردن آن از حد لازم است.

پادکست Gaia

برنامه های مصاحبه محبوب هستند. اما این بدان معنا نیست که شما به آن نیاز دارید. میتونی نصفش رو بگیری (یا میزبان مشترک) و نیمی دیگر مصاحبه هستند. یکی از مزایای مصاحبه این است که به بسیاری از شنوندگان جدید کمک می کند. به خصوص اگر اشتراک گذاری با قالب ها و گرافیک های از پیش نوشته شده را برای مهمانان خود آسان کنید. شیراحمدی

قالب بندی پارت

صدای یک قسمت خاص چگونه است؟ این پست در مورد معرفی پادکست ها با نمونه هایی از فرمت های مختلف قسمت پادکست های محبوب است. آره:

تیزر

موسیقی را شروع کنید

سلام

بخش تبلیغات

یک مصاحبه

پیشنهادات مرتبط ("در iTunes به ما بگویید!")

در حال تکمیل موسیقی

در این زمینه ها خلاق باشید.

ویژگی های مختلف اشتراک گذاری ویدیوها را در رسانه های اجتماعی آسان می کند. اما به یاد داشته باشید که برای هر رویدادی که پخش می کنید، شنوندگان تکراری و شنوندگان جدید خواهید داشت، بنابراین باید سعی کنید با هر دو صحبت کنید.

برنامه های پادکست صوتی و تصویری حرفه ای

اکنون که تم، قالب خود را نوشته اید و نام دامنه خود را انتخاب کرده اید، چند چیز وجود دارد که باید قبل از راه اندازی آماده کنیم...

جلد پادکست اولین چیزی است که اکثر مردم هنگام تماشای پادکست های اپل یا سایر برنامه های پادکست با آن مواجه می شوند. همچنین می تواند تصویری باشد که شخصی هنگام اشتراک گذاری برنامه خود در رسانه های اجتماعی می بیند. دوره ساخت پادکست زهرا شیراحمدی 

Buzzsprout یک مقاله عالی در مورد طراحی جلد دارد، بنابراین من قطعاً از آنجا شروع خواهم کرد. اگر بودجه زیادی ندارید، من به شدت توصیه می کنم از 99 Designs برای ایجاد طرح های خود استفاده کنید. شما صدها طراح مختلف را برای ایجاد یک طرح کلی دریافت خواهید کرد، سپس می توانید آنهایی را که دوست دارید برای اصلاح بیشتر انتخاب کنید.

دریافت شناخت حرفه ای (اختیاری)

Music Radio Creative بهترین مکان برای صداگذاری و ارائه با کیفیت حرفه ای است. با ارجاع شخص ثالث، ارزش درک شده خود را به یک درجه ارتقا می دهید، که راهی عالی برای متمایز شدن هنگام شروع یک پادکست است.

شروع موسیقی را انتخاب کنید

من از طرفداران پریمیوم بیت برای پادکست های موسیقی هستم. جستجو آسان است، شما یک مجوز کامل دریافت می کنید. آنها دسته ای از سبک های مختلف دارند. برای گزینه های بیشتر، این پست در مورد موسیقی رایگان را بررسی کنید. اکثر مردم به یک سرویس موسیقی نامحدود به سبک اشتراک نیاز ندارند - فقط یک یا دو آهنگ.

میکروفون بگیر

کیفیت صدا مهم است، اما برای تهیه یک میکروفون با کیفیت خوب برای پادکست نیازی به هزینه زیادی ندارید. یکی از محبوب ترین میکروفون های پادکست Audio-Technica ATR2100x-USB (جدید برای سال 2020) است. این یک میکروفون USB است و دارای یک اتصال XLR است که به شما این امکان را می دهد تا تجهیزات ضبط خود را بدون نیاز به میکروفون جدید ارتقا دهید. توصیه می‌کنم برای گزینه‌های بیشتر به پست کیت شروع پادکست در اینجا نگاهی بیندازید، به خصوص اگر قصد دارید با یک یا دو هاست میزبانی مشترک داشته باشید.

ایجاد مصاحبه های پادکست

اگر یک برنامه گفتگو می‌کنید، اکنون زمان آن است که فهرستی از افرادی که می‌خواهید در پادکست خود تهیه کنید. سپس شروع به برقراری ارتباط با آنها کنید. استفاده از سرویسی مانند Acuity Scheduling می‌تواند به افراد کمک کند زمانی که برای شما مناسب است، یک مکان در تقویم شما رزرو کنند. این کار شما را از زحمت رفت و برگشت در طول جلسه خلاص می کند و به این معنی است که می توانید روی میزبانی از مهمانان بیشتر تمرکز کنید!

علاوه بر این، می توانید اطلاعات خاصی از آنها بنویسید، مانند نام کاربری Skype یا مقدمه ای که می توانید هنگام برنامه ریزی ارائه دهید. من از Iris استفاده می کنم و توصیه می کنم که مصاحبه شما را زمانی که حضوری ندارید ضبط کند (یا اگر میزبان مشترک شما در همان اتاق شما ضبط نمی کند).

یک مدل ایجاد کنید

قبل از شروع، اگر الگویی ایجاد کنید که بتوانید هر بار که یک قسمت پادکست را ضبط می کنید دوباره از آن استفاده کنید، بسیار آسان تر خواهد بود. این بدان معنی است که شما یک مقدمه (بخش آغازین یک قطعه موسیقی) و یک قسمت بیرونی (قسمت پایانی کوتاه و واضح در پایان چیزی مانند یک قطعه موسیقی)، اتاقی برای تبلیغات و همچنین آهنگ های خود برای صدای خود یا صدای مخاطب خواهید داشت.

توجه داشته باشید که این بسته به فرمت برنامه شما متفاوت به نظر می رسد. یک قالب پادکست ایجاد کنید که برای شما کار کند و کارآمدتر باشد. این یکی از قالب هایی است که من استفاده می کنم:

من فقط قالب را باز می کنم، روی File -> Save As کلیک می کنم و فایل را به عنوان نام قسمت (یعنی 008-episode-8-title) ذخیره می کنم. این همچنین هر گونه افکتی را که روی آهنگ ها اعمال کرده اید حفظ می کند، از جمله فشرده سازی، EQ یا هر چیز دیگری. تنظیماتی را که استفاده می کنم در بخش ویرایش به شما نشان خواهم داد.

همه چیز از جمله خرید دستگاه قهوه ساز


از خرید قهوه ساز تا خرید آسیاب قهوه، با مقاله ما در مورد لوازم آشپزخانه همراه باشید.

همه چیز درباره خرید قهوه ساز: انواع مختلفی از قهوه ساز وجود دارد که معمولا مورد استفاده قرار می گیرد

آسان است. در این نوع قهوه ساز آب به آرامی از سبد فیلتر حاوی قهوه آسیاب شده ریخته می شود

چکه می کند و بعد از اینکه وارد قهوه شد از ته در فنجان یا قوری ریخته می شود.

در فنجان یا فنجان چای ریخته می شود.

در این نوع قهوه ساز نیازی به جوشاندن آب در ابتدا نیست. معمولا قهوه سازهای فیلتری

آنها دارای یک کتری با ترموستات و یک صفحه گرم کننده برای گرم نگه داشتن قهوه هستند.

سازندگان اسپرسو و کاپوچینو

همه چیز در مورد خرید دستگاه قهوه ساز

این دستگاه ها از بخار برای تهیه قهوه بسیار قوی استفاده می کنند. قهوه اسپرسو بسیار غنی تر و غلیظ تر از قهوه است

از یک قابلمه قهوه درست می شود و اساس قهوه کاپوچینو و لاته است. تجهیزات

آنهایی که با پمپ بخار کار می کنند کمی گرانتر از مدل های دیگر هستند.

تجهیزات تولید فشار (بخار)

آب داخل مخزن می جوشد و فشار و بخار ایجاد می کند. در نهایت فشار کافی ایجاد می شود و آب به جوش می آید

قهوه فشرده می شود. سپس از این بخار برای تولید کف استفاده می شود. در برگشت آب مصرف شده

بسیار داغ، اسپرسوی عالی تولید می کند. اطمینان حاصل کنید که فشار بخار برابر با اندازه است

برای تهیه یک اسپرسوی عالی کافی است.

اسپرسو

روشی برای تهیه قهوه اسپرسو با استفاده از کپسول.

قهوه مخلوط، بو داده، آسیاب شده و سپس به طور کامل در کپسول بسته می شود.

آنها برای بیش از نه ماه بسته بندی شده اند تا تازه بمانند. مزیت استفاده از این روش این است که تهیه آن بسیار آسان است

قهوه راحت است، اینطور نیست؟ این دستگاه ها فیلتری برای تمیز کردن ندارند، باقی مانده قهوه و مهمتر از آن،

اینکه طعم قهوه خوب است و می توانید از انواع قهوه با طعم های مختلف استفاده کنید.

تولید مستقیم قهوه از دانه های قهوه (دستگاه قهوه ساز دانه به فنجان)

اگر می خواهید طعم بی نظیر قهوه را در خانه تجربه کنید، دستگاه های قهوه ساز با آسیاب (دستگاه هایی که قادر به پخش دانه های قهوه در فنجان هستند)

آنها برای شما اسپرسو حرفه ای درست می کنند. البته کار با این دستگاه بسیار آسان است.

از دانه های قهوه تازه آسیاب شده برای تهیه اسپرسو لازم و دادن قهوه کاملا تازه استفاده می شود.

برخی از این دستگاه ها کاملا اتوماتیک هستند: آب به مخزن آب ریخته می شود، شیلنگ در مخزن باقی می ماند.

و دانه های قهوه را در ظرف مخصوص بریزید. سپس فقط یک دکمه خاص

روی دستگاه کلیک کنید. دستگاه دانه های قهوه را آسیاب می کند، قهوه را داخل فنجان می ریزد و کف شیر را روی آن می ریزد.

مدل های جدید قهوه ساز دارای ویژگی های مختلفی مانند گرم کردن فنجان هستند که به تدریج فنجان را خنک می کند

شما را گرم نگه می دارد. با این کار قهوه بسیار خوشمزه ای می شود

اطمینان حاصل کنید که هیچ تغییری در قهوه داغ در فنجان وجود ندارد.

قهوه سازهای دارای آسیاب قهوه گرانتر از قهوه سازهای سنتی هستند و گاهی اوقات برای دانه ها نیز قیمت دارند

هنگام آسیاب کردن یا درست کردن قهوه صدای کمی ایجاد می کنند. اما میزان سر و صدایی که ایجاد می کنند

قابل قبول و بهترین اسپرسوی تولید شده توسط این دستگاه است

خرید این دستگاه را به یک سرمایه گذاری ارزشمند تبدیل می کند.

نکاتی که در هنگام خرید دستگاه اسپرسوساز باید در نظر گرفت:

بار بخار یا فشار

فشار بخار خوب یکی از ضروریات دستگاه قهوه ساز برای تهیه کرم یا فوم است.

این بدان معنی است که بخار با میزان از پیش تنظیم شده با تفاله های قهوه برخورد می کند.

سرعت خیلی کم باعث ایجاد طعم تلخ یا تلخ می شود. فشار 14-19 بار مقدار بهینه است.

اگرچه برخی از تولیدکنندگان می گویند که فشار 9 تا 11 بار در صورت سالم بودن دانه های قهوه کافی است.

ترموبلاک

برای داشتن بهترین طعم قهوه، مهم است که قهوه را نجوشانید. این یک نوع ترموبلاک سوزاننده است

با یک پمپ، دمای آب را به دمای کامل (حدود 90 درجه) افزایش می دهد. برخی از مدل ها دارای سیستم هستند

ترموبلاک برای کف کردن شیر نیز استفاده می شود که به دمای حدود 120 درجه نیاز دارد.

پورتافیلتر

این قطعه دانه های قهوه را نگه می دارد و باید آنها را گرم نگه دارد. مثال های ساده دارند

پایه فیلتر آلومینیومی است اما در مدل های گران قیمت پایه فیلتر برنجی دارند که مدت زمان بیشتری گرم می ماند.

ولتاژ دستگاه

همانطور که در یک کتری برقی، هر چه ولتاژ در دستگاه بیشتر باشد، آب سریعتر به جوش می آید

اگر می خواهید چند اسپرسو درست کنید، یک دستگاه ولتاژ بالا بهتر است.

طرز تهیه اسپرسو و کاپوچینوی عالی

اگر می خواهید یک اسپرسو به سبک ایتالیایی تهیه کنید، باید بدانید که چگونه یک خامه عالی تهیه کنید.

این کرم خالص ترین قهوه ای است که می توانید روی قهوه اسپرسو تهیه کنید

این کرم درست مانند چوب پنبه روی فنجان یا لیوان با اسپرسو قرار می گیرد و پر عطر است

و طعم. روش هایی برای تست کیفیت کرم تولید شده در اسپرسو وجود دارد. این است

وقتی شکر زیاد شد، اگر شکر پایین آمد، اسپرسو را اضافه کنید

به طور خلاصه، شما موفق به ایجاد کرم عالی در اسپرسوی خود شده اید.

یک نوع قهوه

کاپوچینو: 1/3 اسپرسو، 1/3 شیر، 1/3 شیر

قهوه لاته: شیر داغ به اسپرسو اضافه می شود، معمولاً به نسبت 1:6 شیر داغ: اسپرسو.

ماکیاتو: اسپرسو با شیر اضافه شده.

ماهی تابه: اسپرسو با یک حبه خامه فرم گرفته

موکا: شکلات داغ با اسپرسو

Americano: آب جوش با یک شات اسپرسو

آسیاب قهوه برقی

یکی دیگر از عوامل مهم در تهیه قهوه با طعم دلخواه آسیاب قهوه است.

آسیاب قهوه:

خرید یک آسیاب قهوه خوب یک سرمایه گذاری مهم است. آسیاب قهوه، مقدار مناسب قهوه

هر آنچه برای تهیه قهوه نیاز دارید را فراهم می کند.

آسیاب های قهوه یا چرخ دنده ای یا مخروطی هستند. آسیاب های دوار (دیسکی)

آنها با چرخش سریع آسیاب می شوند

آنها همچنین کمی صدا ایجاد می کنند، آسیاب های مخروطی آهسته تر می چرخند و قهوه کمتری در این آسیاب ها وجود دارد

گیر می کند و صدا را کم می کنند.

کدام آسیاب برای کدام قهوه مناسب است:

آسیاب درشت: برای تهیه قهوه در دستگاه های اسپرسوساز و قهوه ساز برقی.

قسمت مرکزی قهوه ساز قهوه ساز تخت است

آسیاب ریز: برای تهیه قهوه در قهوه ساز فیلتر مخروطی

آسیاب بسیار ریز: برای تهیه قهوه در دستگاه اسپرسوساز

همه چیز درباره خرید قهوه ساز

خرید قهوه:

هر بار کمی قهوه بخرید تا همیشه قهوه تازه داشته باشید

زیرا به سرعت تازگی خود را از دست می دهد.

فضای ذخیره سازی فراوان:

برای حفظ تازگی قهوه، دانه های قهوه یا قهوه آسیاب شده را معمولاً باید در یک ظرف شیشه ای ضد آب نگهداری کنید.

دور از هوا و نور خورشید نگهداری شود. اگر می خواهید قهوه را به مدت یک هفته استفاده کنید، دمای اتاق ب

نگهداری قهوه مطلوب است اما اگر بخواهید بیش از دو هفته از آن استفاده کنید بهتر است

در یخچال نگهداری شود. این از ایجاد واکنش های شیمیایی که باعث می شوند جلوگیری می کند

می تواند از خنک و ملایم شدن قهوه جلوگیری کند.

آماده سازی دستگاه قهوه ساز:

این توسط سازندگان دستگاه قهوه توصیه می شود

برای حذف دستگاه استفاده کنید

ابتدا هرگونه حباب هوا را با فشار آب گرم فشار دهید.

تمیز کردن دستگاه قهوه ساز:

همیشه دستگاه قهوه ساز را با آب تمیز و پر اکسیژن تمیز کنید.

از مواد شوینده در دستگاه قهوه ساز استفاده کنید و از آن استفاده نکنید. پس از استفاده کامل از دستگاه قهوه ساز

آن را از پودر قهوه و روغن تلخ پاک کنید تا طعم نوشیدنی بعدی را بچشید

آنچه روی دستگاه خود تنظیم می کنید تأثیری ندارد.


بیشتر بخوانید: https://www.entekhabcenter.com/coffee-maker-price

همه چیز در مورد روغن کرچک



روغن کرچک چیست؟

روغن کرچک اساساً یک روغن گیاهی است که از گیاهان بومی آفریقا و آسیا به دست می آید. حاوی مقادیر زیادی اسیدهای چرب از جمله امگا 6 و اسید ریسینولئیک است و برای قرن ها به عنوان یک درمان طبیعی برای برخی بیماری های پوستی استفاده می شود.

روغن کرچک در خالص ترین شکل خود مایعی بی رنگ یا زرد کم رنگ با طعم و بوی مشخص است. معمولا در صابون ها و عطرها استفاده می شود.

خواص روغن پاپایا برای سلامتی چیست؟

مهمترین کاربرد روغن خردل برای رفع یبوست به عنوان ملین است. خواص ضد التهابی روغن کرچک خوراکی می تواند به درمان بیماری هایی مانند درد آرتریت و مشکلات زیبایی مانند آکنه، لکه ها و شوره سر کمک کند. در ادامه به معرفی مهم ترین فواید روغن کرچک می پردازیم:

1- روغن کرچک برای یبوست

یکی از فواید مهم روغن کرچک این است که به رفع یبوست کمک می کند. روغن یک ملین محرک است. هنگامی که از روغن کرچک استفاده می کنید، روده های شما حرکت بیشتری می کند.

اما یادتان باشد از کمی روغن استفاده کنید. استفاده بیش از حد از محرک ها می تواند به عملکرد ماهیچه های روده آسیب برساند. بنابراین، حتما با پزشک خود مشورت کنید.

مطالعات نشان می دهد که روغن کرچک خوراکی می تواند علائم یبوست را تسکین دهد. زور زدن در حین اجابت مزاج را کاهش می دهد و احساس پوچی کامل بعد از اجابت مزاج را القا می کند.

مراقب دوز باشید. دوز استاندارد 15 میلی لیتر است که معادل 3 قاشق چایخوری است. احتمالاً باید 2 تا 3 ساعت پس از نوشیدن روغن اجابت مزاج را شروع کنید.

استفاده بیش از حد از روغن کرچک به عنوان مکمل گوارشی برای درمان یبوست نیز می تواند باعث تهوع یا استفراغ شود. این عارضه جانبی شایع است اما خطرناک نیست. اما اگر به طور مداوم آن را تجربه کردید، استفاده از آن را متوقف کنید و به پزشک مراجعه کنید.

2- درمان نقرس

روغن کرچک التهاب را کاهش می دهد. اسید ریسینولئیک موجود در آن دارای خواص ضد درد و ضد التهابی عالی است. استفاده موضعی از این اسید اثر ضد التهابی خاصی را نشان داد.

مطالعه دیگری نشان داد که روغن کرچک در درمان علائم اولیه آرتریت زانو موثر است. در این مطالعه، زمانی که به افراد مبتلا به آرتروز یک کپسول روغن کرچک سه بار در روز به مدت چهار هفته داده شد، آنها شاهد بهبود قابل توجهی در علائم خود بودند.

استفاده از روغن کرچک برای درمان آرتروز بسیار ساده است. برای بهبودی سریع‌تر، می‌توانید از روغن کرچک به صورت موضعی در ناحیه دردناک استفاده کنید و همزمان از قرص‌های ضد آرتریت استفاده کنید.

3- درمان ورم کف پا

فاشیای پلانتار التهاب بافت ضخیم کف پا است که استخوان پاشنه را به انگشتان پا متصل می کند. در یک مطالعه، روغن کرچک برای بیمارانی که با خار پاشنه دست و پنجه نرم می‌کنند تسکین می‌دهد. خار پاشنه کف پا یک بیماری مربوط به فاسیای کف پا است.

4- کاهش علائم فیبروم

فیبروم ها تومورهایی هستند که در رحم ایجاد می شوند. آنها خوش خیم و غیر سرطانی هستند. هیچ مطالعه ای در مورد اثرات مفید روغن کرچک در درمان فیبروم وجود ندارد. اما برخی شواهد نشان می دهد که این روغن می تواند یبوست (که یکی از علائم اصلی فیبروم است) را کاهش دهد.

مالیدن روغن کرچک روی لگن و ماساژ به مدت حدود 30 دقیقه می تواند به کاهش درد کمک کند. برخی معتقدند که می تواند جریان انرژی در منطقه را افزایش دهد. اما هیچ مدرک علمی برای تایید این اثرات وجود ندارد.

5-درمان هموروئید

هموروئید وریدهای متورم در قسمت پایین راست روده و مقعد است. اینها معمولاً باعث ناراحتی و خونریزی می شوند.

مطالعات نشان داده است که از دانه های کرچک می توان برای درمان هموروئید استفاده کرد. این اثربخشی را می توان به خواص ضد التهابی دانه ها و روغن نسبت داد.

6- چین و چروک های پوست را کاهش می دهد

روغن کرچک دارای خواصی است که علائم پیری مانند چین و چروک را کاهش می دهد. روغن کرچک با خنثی کردن رادیکال های آزاد که پیری را تسریع می کنند، با التهاب مبارزه می کند. روغن کرچک برای لک های صورت نیز مفید است.

می توانید از این روغن برای زیر چشم، لب، پیشانی و چانه و گردن استفاده کنید. صبح این نواحی را بشویید و یک قطره روغن کرچک بمالید. به آرامی بمالید و بگذارید حدود 20 دقیقه بماند. سپس با آب معمولی بشویید.

اما مراقب واکنش های پوستی باشید. این واکنش ها شامل خارش، قرمزی، تورم و بثورات پوستی است. قبل از مالیدن روغن کرچک به پوست خود، آن را روی دست خود آزمایش کنید.

7- مراقبت از پوست

خواص ضد التهابی روغن کرچک می تواند به درمان آکنه و جای زخم کمک کند. استفاده از روغن کرچک برای درمان آکنه بسیار آسان است. صورت خود را تمیز کنید، یک حوله تمیز را با آب ولرم خیس کنید و چند قطره روغن به آن اضافه کنید. پارچه را به آرامی و با حرکات دایره ای روی صورت خود حرکت دهید.

می توانید این کار را قبل از رفتن به رختخواب انجام دهید. روغن کرچک را یک شب روی صورت خود بگذارید. می توانید صبح روز بعد آن را بشویید. اما اگر پوست چرب دارید، از روغن کرچک کم استفاده کنید.

این می تواند برای درمان جای زخم نیز استفاده شود. روغن کرچک می تواند به درمان التهاب پوست و تسکین پوست تحریک شده کمک کند.

روغن کرچک همچنین می تواند آفتاب سوختگی را درمان کند. مقدار SPF حدود 6 است و اغلب در کرم های ضد آفتاب استفاده می شود.

این روغن در بهبود زخم نیز نقش دارد. تحقیقات نشان می دهد که فرمولاسیون حاوی روغن کرچک می تواند بهبود زخم را بهبود بخشد. آنها به حذف سلول های آسیب دیده پوست کمک می کنند، جریان خون موضعی را تحریک می کنند و اثرات ضد میکروبی و ضد درد موضعی دارند.

روغن کرچک همچنین می تواند به بهبود جای جوش و سوختگی کمک کند. اما مطمئن شوید که ابتدا به گوشه دست خود نگاه کنید.

8- درمان پسوریازیس و اگزما

مطالعات بالینی نشان می دهد که اسید ریسینولئیک موجود در روغن کرچک می تواند درد و التهاب را کاهش دهد. این خواص به طور بالقوه می تواند به تسکین پسوریازیس و اگزما کمک کند.

می توانید قبل از خواب روغن کرچک را روی نواحی آسیب دیده بمالید. اجازه دهید یک شبه جذب شود. این روغن پوست را مرطوب می کند.

روغن کرچک همچنین می تواند با کاندیدا، یک عفونت قارچی مبارزه کند. در یک مطالعه، روغن کرچک کاندیدا آلبیکنس را از ریشه دندان های آلوده انسان حذف کرد.

روغن کرچک به درمان اگزمایی که لکه های قهوه ای روی صورت ایجاد می کند کمک می کند. یک مطالعه نشان داد که لایه برداری روغن کرچک می تواند رنگدانه را در ملاسما شدید کاهش دهد.

9- درمان زگیل

شواهد نشان می دهد که استفاده روزانه از روغن کرچک روی زگیل می تواند به ناپدید شدن آنها کمک کند. علاوه بر این، می توانید یک ورقه نازک سیر نیز قرار دهید. این کار به از بین بردن زگیل کمک بیشتری می کند.

10- رشد مو را تقویت می کند

شواهد نشان می دهد که روغن کرچک می تواند رشد مو را تقویت کند. روغن را به پوست سر خود بمالید و بگذارید حداقل دو ساعت بماند. پس از این مدت موهای خود را با شامپو بشویید.

خواص ضد التهابی روغن کرچک می تواند به درمان شوره سر کمک کند. همچنین می تواند به درمان اگزمای سبورئیک، که یکی دیگر از بیماری های التهابی است که باعث پوسته پوسته شدن پوست سر می شود، کمک کند.

برخی از طرفداران روغن کرچک نیز ادعا می کنند که روغن کرچک ریزش مو را درمان می کند. علاوه بر این، ترکیبی از روغن جوجوبا، روغن دانه خردل و روغن کرچک می تواند شفافیت را بازیابی کند. اما هیچ تحقیقی برای حمایت از این ادعاها وجود ندارد.

به نظر می رسد روغن کرچک یک ماده بسیار قوی است. با این حال، برخی از مزایای آن فاقد پشتوانه علمی است و نیاز به آزمایش دقیق دارد.

اگر دقیقاً بدانیم این روغن حاوی چه ترکیباتی است، شاید بهتر بفهمیم که خواص آن از کجا می آید.

ترکیب غذایی روغن کرچک چگونه است؟

فراوان ترین ترکیب موجود در روغن کرچک اسید ریسینولئیک است که 90 درصد روغن را تشکیل می دهد. اسیدهای دیگر عبارتند از:

اسید لینولئیک (4٪ چربی)

اسید اولئیک (3٪ روغن)

اسید استئاریک (1%)

مقدار مساوی لیگولین (> 1%)

آیا روغن کرچک عوارضی دارد؟

در اینجا برخی از عوارض جانبی روغن کرچک آورده شده است:

1 - زایمان زودرس

اگرچه در نوع خود مفید است، اما می تواند اثراتی داشته باشد که نمی خواهید زنان باید در تمام مراحل بارداری از مصرف روغن کرچک خودداری کنند همچنین در صورت نیاز به خوردن، فقط پس از مشورت با پزشک این کار را انجام دهند.

2- اسهال

این پیشرفت ناخوشایند مربوط به ریسین، ماده خطرناک موجود در روغن کرچک است. اگرچه ریسین در طی فرآیند پالایش روغن کرچک (روغن کرچک که در بازار خریداری می کنید) حذف می شود، اما باید مراقب باشید. عوارض جانبی روغن کرچک شامل اسهال، درد شکم، استفراغ و سوزش سر دل است.

3- آلرژی

روغن کرچک زمانی که روی پوست استفاده می شود می تواند باعث واکنش های آلرژیک در برخی افراد شود. بنابراین توصیه می کنیم قبل از استفاده آن را روی پوست خود تست کنید. این می تواند تا حد زیادی از نتایج منفی احتمالی جلوگیری کند.


فواید روغن کرچک برای پوست و مو

روغن کرچک برای پوست صورت و مو بسیار مفید است. در میان چیزهای دیگر، می توانید با استفاده از روغن کرچک به صورت موضعی از مزایای زیر بهره مند شوید:

1- موهای درخشان و سالم

روغن کرچک حاوی اسید ریسینولئیک و اسیدهای چرب امگا 6 است که در صورت ماساژ در پوست سر می تواند به افزایش گردش خون و بهبود رشد مو کمک کند. همچنین موهای شما را به طور طبیعی مرطوب، شاداب و سالم می کند.

2- به کاهش چین و چروک کمک می کند

از نظر خواص مرطوب کنندگی، اسیدهای چرب ضروری موجود در روغن کرچک می توانند به بازگرداندن تعادل رطوبت طبیعی پوست کمک کنند. این روغن به پوست نفوذ می کند و تولید کلاژن را افزایش می دهد که به صاف شدن و آبرسانی پوست کمک می کند.

3- ضد قارچ

چندین مطالعه نشان داده اند که روغن کرچک حاوی چربی بالایی است که از باکتری های ایجاد کننده پوست محافظت می کند. بنابراین، اگر از طرفداران روغن های گیاهی هستید، روغن کرچک انتخاب خوبی است و می توان از آن به عنوان یک پاک کننده برای مرطوب کردن پوست استفاده کرد.

4- خاصیت رطوبت

روغن کرچک فوق‌العاده مرطوب‌کننده است و آن را به یک جایگزین طبیعی عالی برای تسکین پوست، نرم کردن ناخن‌ها یا حتی تغذیه مژه‌ها تبدیل می‌کند. همچنین می توان از آن به جای نرم کننده استفاده کرد، به خصوص اگر پوست سر خشک یا موهای شکننده دارید.

کلمات اخر

روغن کرچک معمولا به عنوان ملین استفاده می شود. اما روغن کرچک یک روغن ضد ویروسی و ضد میکروبی است که به یک درمان محبوب برای درماتوز و همچنین عفونت های قارچی تبدیل شده است. همچنین برای رشد مو استفاده می شود.

با این حال، روغن کرچک برای همه مناسب نیست. برای افرادی که شرایط سلامت خاصی دارند توصیه نمی شود. از آنجایی که روغن کرچک می تواند باعث انقباضات رحمی شود، باید در دوران بارداری از مصرف آن اجتناب شود. برای استفاده منظم در کودکان زیر 12 سال توصیه نمی شود.

مطالعه بیشتر:https://exirchemi.com/product/peg-40/

نکاتی که باید هنگام خرید دمپایی به خاطر بسپارید


دمپایی کفش بسیار مهمی در زندگی روزمره ما است. پس از یک روز طولانی در محل کار (جایی که پاها باید کفش های غیر قابل تنفس بپوشند) به خانه می رسیم و کفش های کار خود را در می آوریم و صندل می پوشیم، این لحظه مهمی برای پاهای ما است زیرا اکنون آنها می توانند استراحت کنند. ، نفس بکشید و استراحت کنید و برای فعالیت های دیگر آماده شوید. بنابراین لازم است در هنگام خرید دمپایی به مواردی که سعی می کنیم به اختصار اشاره کنیم، توجه شود.

کفش دخترانه و پسرانه - شهر کفش

اندازه

گاهی اوقات ما فقط به دنبال یک جفت دمپایی با اندازه کفش معمولی خود می گردیم. اما باید آنها را امتحان کنیم و ببینیم که آیا پاها فضای کافی دارند؟ آیا آنها خیلی سفت هستند یا پاهایشان در وضعیت ناراحت کننده یا حتی دردناکی هستند؟ به همین دلیل گاهی اوقات خرید یک سایز بزرگتر از سایز متوسط ​​کفش ایده خوبی است.

مواد

امروزه اقلام زیادی در بازار یافت می شود. باید ببینیم چه موادی برای پاها خوب است، که باعث رشد آن ها می شود، کدامیک راحت تر هستند. بسیاری از افراد صندل های نرم می خرند، اما به یاد داشته باشید که پاها باید راحت باشند، اما جنس آن باید به اندازه ای بادوام باشد که به کفش شما آسیب نزند.

کیفیت

تناسب ارتباط زیادی با مواد مورد استفاده دارد. شما چیزی می خواهید که بتوانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید و حتی هنگام سفر آن را با خود بیاورید. کفش های دست ساز معمولا عمر طولانی دارند.

خرید صندل زنانه و مردانه - شهر کفش

کف

هرچه کف شما سنگین‌تر باشد، کف کفش باید ضخیم‌تر باشد، در حالی که آنهایی که خانه‌هایشان فرش شده است به ضخامت آن اهمیتی نمی‌دهند (آن کاربران می‌توانند از کفش‌های کتانی دوباره ساخته شده استفاده کنند).

فوندا

کفش بوکس راهنمای جامع خرید کفش بوکس

با توجه به این نکات مهم، ممکن است سوالات زیادی در ذهن شما ایجاد شود. البته می توانید به عوامل دیگری مانند قیمت، رنگ یا طرح دمپایی نیز فکر کنید. اما مهم‌ترین بخش داستان این است که وقتی دمپایی را می‌خرید، آن‌ها را امتحان کنید و ببینید چه احساسی نسبت به آن دارید و احساس راحتی در پاهایتان دارید. بنابراین، گاهی اوقات قیمت دمپایی چیز زیادی نیست. مهمترین چیز راحتی پاهاست.

چگونه کفش های کتانی چرمی خوب مردانه و زنانه را تشخیص دهیم؟

صندل های چرم مردانه از چرم مصنوعی یا طبیعی مرغوب ساخته شده اند که جدای از زیبایی; آنها دوام و کفی کاملاً طبی دارند. این کفش ها مقاومت خوبی در برابر سایش دارند و استرس پاشنه را کاهش می دهند و استفاده طولانی مدت را امکان پذیر می کنند.

وقتی این نوع کفش ها را بو می کنید، می توانید متوجه شوید که چرم آنها واقعی است یا مصنوعی. کفش های چرم مصنوعی بوی پلاستیک می دهند. در این میان چرم طبیعی در گرما می سوزد و بویی شبیه موهای سوخته می دهد. کفش های چرم مصنوعی در صورت سوختن در اثر حرارت بوی پلاستیک می دهند. همیشه توصیه می شود از یک برند معتبر خرید کنید.

خرید کفش دخترانه و پسرانه - شهرکفشن

بهترین کشور برای خرید کفش، چکمه و کفش زنانه، مردانه، دخترانه و پسرانه

تحلیل ها و آمار دقیق نشان می دهد که فروش این نوع کفش ها در سراسر جهان به 1.5 میلیارد دلار رسیده است. قاره اروپا با 1.5 میلیون دلار بیشترین فروش را دارد. قاره آسیا با فروش 1.5 میلیون دلاری در جایگاه دوم قرار گرفت.

ویتنام فروش دمپایی، صندل و کفش را 5 درصد افزایش داد. فروش کفش و صندل در هند نیز نسبت به سال گذشته 3.5 تا 5 درصد افزایش داشته است. اینکه یک کشور را به یک تولید کننده پیشرو تبدیل می کند به عوامل زیادی بستگی دارد. این عوامل شامل کارگران، هزینه های تولید، حجم سرمایه گذاری و البته تقاضا می شود. تایلند سالانه 5 میلیون صندل و دمپایی تولید می کند. این در حالی است که کفش ورزشی، کفش مدرسه، صندل و کفش محلی نیز صادر می کند. خرید اینترنتی دمپایی چرمی مردانه و زنانه از دیرباز بین ایرانیان رواج داشته است. حتی قدیمی ترین کفش های چرمی متعلق به ایرانیان بود. دمپایی های چرمی مردانه و زنانه به دلیل راحتی و کیفیت بالا طرفداران زیادی دارد.


رجوع به مقاله: https://www.alivitrine.ir/fa/list-product/62