اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

ویژگی های مهم در هنگام خرید موکت اداری

موکت اداری

 

امروزه، در طراحی فضای اداره ها بیش از پیش دقت و سلیقه به خرج داده میشود. موکت ها یکی از مهمترین بخش ها در طراحی فضای اداره ها هستند. موکت های اداری با ورود به بازار توانستند، در بازه زمانی کمی طرفداران زیادی پیدا کنند. مزایای فوق العاده و ویژگی های منحصر به فرد این محصول، حتی مشکل پسند ترین خریداران را راضی کرده است. موکت اداری نوعی از موکت است که جهت کاربری های اداری طراحی شده تا وابسته به نیاز مشتریان، با انتخاب یکی از آنها برای محیط اداری یا تجاری خود استفاده کنند.

 

باید گفت موکت اداری علاوه بر اینکه در زیبایی و جذابیت فضا تاثیر دارد، بخاطر بالا بودن کیفیت و نرم بودنش حس بهتری به پای افراد و کارکنان نیز میدهد، همچنین افرادی که وارد این مکان ها میشوند نوعی حس صمیمیت و در خانه بودن دارند. این موضوع میتواند روی کسب و کار، جلب مشتری و سود آوری شرکت و سازمان تاثیرات مثبت بگذارد.

 

انواع موکت اداری

 

موکت های اداری در دو نوع؛ موکت رول و موکت تایل وارد بازار شده اند و در طرح ها و رنگ های مختلف، تمام سبک ها و سلیقه ها را پوشش میدهد.

 

موکت رول

 

مانند سایر موکت ها رولی است و صرفا نوع بافت و طرح آن ها است که نوع کاربری آن را مشخص میکند. موکت های رولی اداری عموما دارای بافت لوپ بوده و برای نصب در مکان های که دارای پستی و بلند یا پله هستند مناسب تر اند. این نوع موکت  نیز در مقایسه با دیگر موکت های اداری دارای قیمتی پایین تر و اقتصادی است.

 

موکت تایل

 

موکت های تایل به صورت تایل های مربعی با ابعاد عموما 50×50 cm تولید میشوند و دارای زیره پلاستیکی ضخیمی هستند. این موکت ها همانند کفپوش کنار یک دیگر به زمین چسبانده میشوند. این نوع موکت ها به دلیل طرح های متنوع و تولید شدن آن ها به صورت تایل، میتوان رنگها و طرح های گوناگون از آن ها را در کنار یکدیگر به کار برد.

 

 

 

 

ویژگی موکت تایل

دارای بیشترین مقاومت موکت در فضاهای پر ترافیک- مقاومت ۳۳ ساله

دارای بالا ترین شاخص بی ا فال اشتغالی

قابلیت ضد صدا

قابلیت تمیز شوندگی بالا و پاک شوندگی بالا

دارای تمامی استاندارد های بین المللی و محیط زیست

قابلیت ضد الکتریسیته ساکن

دارای نوع نخ پلی آمید ۶ به بالا

مزایای موکت اداری چیست

کاهش آلودگی صوتی

 

رفت و آمد در ادارات بسیار زیاد است و می بایست از کف پوش های مناسبی جهت جلوگیری از صدای تردد استفاده شود. بی شک انواع موکت های اداری در کاهش صدای محیط بیشترین تاثیر را دارند. حفظ آرامش و مدیریت صوتی در محیط های اداری موجب تمرکز بیشتر کارکنان میشود و کارایی را افزایش میدهد. طراحی اداری با دکوراسیون داخلی منازل تفاوت های بسیار زیادی دارد و این به دلیل وجود تردد بالای رفت و آمد در محیط های اداری است، طبق استاندارد های اعلام شده، موکت با قدرت جذب صدای بالا، مناسب ترین کفپوش اداری شناخته شده است.

 

الیاف مرغوب

 

جنس موکت از الیاف پلی پروپیلن، پلی اتیلن یا سایر پلی آمیدها است. الیاف به هم فشرده شده دارای کیفیت بالاتری هستند و برای ادارات معمولا از موکت هایی با الیاف کوتاه و متوسط استفاده میشود. ویژگی موکت های که برای محل های پر تردد به کار میرود متفاوت تر از موکت در منازل است. مثلا؛ درست است که موکت پرزدار برای منازل مناسب تر و شکیل تر و خوش منظر تر است، اما برای مکان های شلوغ میتواند دردسر ایجاد کند. راه رفتن روی موکت های پرز بلند دشوار تر از موکت های نمدی و موکت کبریتی است.

 

تنوع در طراحی فضا

 

با استفاده از موکت میتوان از تمام قابلیت های فضا بهره برد. یکی از اصلی ترین مزیت های موکت اداری منعطف بودن آن است که باعث میشود از آن در اتاق مدیریت، راه پله ها، گوشه های دفتر، پوشش کف راهرو و بخش های دیگر ساختمان استفاده کرد. خلاقیت در طراحی از دیگر مزایای موکت اداری است که به خوبی میتوان از آن بهرمند شد. تنوع رنگ، طرح و نوع بافت در موکت موجب شده تا ابتکارات متفاوت فردی در هنگام نصب موکت قابل اجرا باشد و هیچ محدودیتی در نصب و اجرای موکت وجود نداشته باشد. ثبات رنگی از دیگر مزایای موکت است که در گذر سال های بدون افت کیفیت ماندگاری دارد.

 

ایجاد صمیمیت در محیط اداری

 

موکت اداری در پوشش کف ساختمان، احساس گرما و صمیمیت را به وجود می آورد و فضا را از خشکی و کسل کننده بودن دور میکند. طراحی داخلی اداری باید به گونه ای باشد که روحیه نشاط جمعی و همدلی را افزایش دهد. نکته بالا بردن روحیه کارکنان در گذشته کمتر مورد توجه قرار میگرفت ولی این روزها از مهم ترین اصول در دکوراسیون اداری به شمار میرود. موکت اداری فضا سازی انحصاری صمیمیت و همدلی را بیشتر کرده و کارکنان احساس بهتر و بهره وری بیشتری خواهند داشت.

 

قیمت اقتصادی موکت

 

قیمت موکت های اداری به فاکتورهای زیادی بستگی دارد. یکی از مهمترین موارد، ایرانی یا خارجی بودن موکت است که مشخصا قیمت موکت خارجی بیشتر از موکت های ایران است. در سال های اخیر کیفیت موکت های ایرانی به گونه ای شده اند که توانایی رقابت با برندهای خارجی را دارند. جنس موکت یکی دیگر از مواردی است که میتواند باعث افزایش و کاهش قیمت شود.

 

نکات مهم در انتخاب موکت اداری

 

خرید موکت ممکن است کاری آسان به نظر بیاید، اما توجه نکردن به برخی نکات هنگام خرید ممکن است باعث نتیجه نامطلوب در خرید شود. مهمترین نکاتی که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد، عبارتند از:

 

بافت موکت

 

موکت های موجود در بازار دارای بافت های مختلفی هستند که در اغلب موارد، موکت با بافت لوپ برای دفاتر به کار میرود. در این موکت حلقه های بافت موکت بریده نمیشوند، بلکه روی آن باقی می مانند. موکت های با بافت لوپ نسبت به سایر موکت ها برای مکان های پر رفت و آمد مناسب اند، زیرا توان تحمل فشار های سنگین را دارند.

 

طرح موکت

 

یکی از مهمترین موارد در هنگام خرید موکت  دفتر کار، طرح موکت است. زمانی که طرح موکت را انتخاب میکنید، باید به اصول زیبا شناسی نیز اهمیت بدهید و موکتی را انتخاب کنید که بیشترین هماهنگی را با دکوراسیون داخلی دارد. برای پوشش کف دفتر کار میتواند از ترکیب طرح های متفاوت نیز بهره برد.

 

رنگ مناسب موکت

 

موکت که برای دفتر خود انتخاب میکنید میتواند هر رنگی داشته باشد، اما بهتر است رنگ موکت به گونه ای باشد که کثیفی و آلودگی را کمتر نشان دهد. به عنوان مثال؛ موکت های با رنگ روشن در اثر رفت و آمد زیاد به سرعت کثیف میشوند و نیاز به نظافت و شستشو دارند. از آن جایی که شستشوی مداوم باعث کاهش طول عمر موکت میشود، توصیه ما این است که رنگ موکت دفتر کار تیره باشد.

 

کیفیت و دوام موکت

 

کیفیت و دوام موکت یک اصل بسیار مهم و اقتصادی در هنگام خرید است. به عنوان مثال؛ اگر موکتی از نظر زیبایی چیزی کم نداشته باشد اما از کیفیت و دوام مناسبی برخوردار نباشد در مدت زمان کوتاهی نیاز به تعویض آن خواهید داشت، زیرا در مکان هایی مانند ادارات تردد با کفش انجام میشود. موکتی را که خریداری میکنید باید دارای استاندارهای لازم کیفیتی باشد. با توجه به افزایش قیمت موکت در سال های اخیر قطعا تعویض آن کار بسیار پرهزینه ای خواهد بود.

 

ضد چرک بودن

 

برخی از موکت های اداری دارای ویژگی ضد چرک بودن هستند که برای استفاده در دفتر کار بسیار مناسب میباشند. توجه داشته باشید تمام موکت های اداری دارای این ویژگی نیستند و در زمان خرید حتما از فروشنده در مورد خاصیت ضد چرک بودن موکت سوال بپرسید.

 

نوع الیاف

 

موکت های که دارای الیاف نایلون و پلی پروپیلن هستند، یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در دفتر کار هستند. این نوع الیاف نسبت به آلودگی و چرک شدن دوام بالاتری دارند و از طرف دیگر نظافت این موکت ها کار بسیار راحتی است.

 

راحتی در نظافت

 

موکت های اداری باید به راحتی قابل نظافت باشند، زیرا تردد در آن جا بسیار زیاد است و امکان آلودگی و کثیفی موکت بالا میرود. به عنوان مثال موکت هایی با پرز های بلند اصلا مناسب دفاتر کاری نیستند؛ زیرا که تمیز کردن آن ها و زدودن گرد و خاک از میان پرزهای آن ها کار سخت و دشواری است. بنابراین بهتر است هنگام خرید موکت اداری کاتالوگ را جهت اطلاع از متریال موکت و نحوه تمیز کردن آن مطالعه نماید.

 

 

 

 

تفاوت موکت اداری با دیگر موکت ها چیست

 

موکت ها در انواع و طرح های بسیار متفاوتی تولید میشوند و با توجه به مکان کفپوش میتوان موکت متناسب با آن را انتخاب کرد. همان طور که اشاره شد، مطمئنا فضای اداره با فضای خانه تفاوت های بسیاری دارند چه بسا حتی در فضای خانه در هر بخشی از موکت های مخصوص آن فضا استفاده میشود.

 

کاربرد موکت اداری

 

از موکت های اداری میتوان در مکان های عمومی دیگری در موارد زیر استفاده کرد:

 

مناسب نصب در شرکت ها و سازمانها

 فروشگاه های با تردد زیاد و بالا

 فرودگاه ها

سالن های تیاتر ها و سینما ها

کارخانه ها و مناطق صنعتی

جمع بندی

 

یکی از مهمترین نکاتی که باید هنگام خرید موکت  برای فضای اداری به آن توجه داشته باشید، دوام و کیفیت موکت است، زیرا تردد در مکان های مانند دفاتر زیاد است و در صورتی که موکت کیفیت خوبی نداشته باشد، در مدت زمان کمی دچار آسیب میشود و از بین میرود.

کفپوش ها یکی از مهم ترین عنصرهای طراحی فضای اداری هستند. کفپوش های موکتی باعث بروز حس صمیمیت، اعتماد بیشتر، افزایش اعتماد به نفس مشتریان و کارکنان، بالا رفتن فروش و جذب سرمایه میشود. در نتیجه نمیتوان در دکوراسیون داخلی ادارات و دفاتر بدون ایده، هدف، داشتن طرح کلی و تنها بر اساس سلیقه عمل کرد.

 

برای خرید موکت اداری چه مواردی مهم است

 

خرید موکت اداری کاملا وابسته به میزان بودجه شما و کیفیتی که در نظر دارید است. در واقع شما میتوانید موکت های اداری را از ارزان ترین قیمت تا گران ترین قیمت در اختیار داشته باشید و در این بین چندین عامل میتواند تعیین کننده قیمت محصول باشد.

 

اولین و مهم ترین عامل نوسان قیمت، خارجی یا ایرانی بودن موکت مورد نظر شما است. البته بهتره که بدانید در چند سال اخیر تولید کنندگان ایرانی تا حد زیادی توانسته اند،کیفیت موکت های خود را به موکت های خارجی برسانند. از این حیث، انتخاب موکت های ایرانی در پایین بودن قیمت یک امتیاز مثبت به شمار می آید.

 

از دیگر ملاک های مهم برای تخمین قیمت، جنس موکت میباشد که در هنگام خرید توضیحات لازم در مورد هر محصول به شما ارائه میگردد. علاوه بر قیمت موکت اداری، شما باید هزینه نصب آن را نیز در نظر بگیرید. این مورد با توجه به متراژ فضای مورد نظر شما میتواند کاملا متغیر باشد.

 

قیمت موکت ها در چه محدوده ای است؟

 

موکت رول به عنوان موکت اداری قیمت مناسب تری دارد و موکت اداری تایل قیمت بیشتری در بین موکت های اداری دارد. برای اطلاع دقیق از قیمت موکت های اداری از مشاورین ما یاری بگیرید. در نهایت فراموش نکنید که قیمت یک موکت، هزینه ای است که شما برای آرامش و زیبایی محیط کار خود میپردازید، تاثیر آن را بعدها در رضایت مندی کارکنان و مراجعان خود

مشاهده خواهید کرد.

موکت از محبوب ترین کفپوش ها در نیم قرن پیش بوده است. با ظهور تکنولوژی های جدید و تولید انواع کفپوش های مدرن نظیر پارکت لمینت، موکت های قدیمی اعتبار خود را از دست دادند. در نتیجه تولید کنندگان موکت با تکنولوژی روز دنیا هماهنگ شدند. محصولی کاملا متفاوت را به بازار عرضه کنند.

 

موکت تایل اداری چیست – ویژگی های موکت تایل اداری

 

موکت های تایل، موکت های هستند که با قطعات هم اندازه و عموما مربع یا

چهارگوش ساخته میشوند. با خرید موکت تایل یک کفپوش مدرن را برای پوشش کف ساختمان

خریداری کرده اید. نوع موکت اداری تایل طرح دار و ساده است. رنگبندی موکت اداری

تایل بسیار زیبا و چشم گیر و محبوب است و به راحتی توانسته مشکل پسند ترین  خریداران را نیز راضی کند. اگر به دنبال موکتی

هستید که مناسب فضای پر تردد باشد و کثیف نشود و عمری طولانی مدت داشته باشد،

میتوانید موکت تایل ایرانی یا خارجی را برای محیط کار خود تهیه کنید.

 

روش و آموزش و نحوه نصب موکت اداری

 

·      قبل از شروع نصب باید زیر سازی مناسب انجام شود و کف تمیز و مرتب باشد.

 

·      مرحله بعد نصب موکت است. قطعات موکت های تایلی در کنار یکدیگر، باچسب مخصوص دوطرفه به کف چسباند میشود.

 

·      در مرحله بعد روی موکت های اداری رولی، با استفاده از ابزارهای غلتکی موکت ها در محل خودش ثابت و صاف میشود.

 

·      مهم ترین نکته در نصب موکت اداری، نصب دقیق موکت ها است.

 

·       یکی از حساس ترین قسمت ها، لبه های موکت ها هستند که در طول زمان از حالت صاف خود خارج میشوند. برای رفع این مشکل در قسمت لبه ها، باید از پروفیل های فلزی مخصوص محکم کردن موکت استفاده کرد.

 

قیمت موکت تایل اداری

 

قیمت موکت تایل اداری محصولات و تولیدات خارجی از قیمت نسبتا بالاتر نسبت به تولیدات داخلی برخوردار است. هزینه نصب موکت اداری در مقایسه با نصب پارکت و سرامیک پایین تر و اقتصادی تر است. شرکت ما کار خرید و فروش موکت تایل اداری انجام میدهد. شما بهترین و جدیدترین موکت های تایل اداری را از ما دریافت خواهید کرد.

 

کاربرد موکت های تایل

 

·      موکت تایل برای فضای اداری

 

·      کاربرد موکت تایل برای فضای تجاری

 

·      موکت تایل برای فضای هتل

 

·      کاربرد موکت تایل برای فضای دفترکار

 

مزایای موکت اداری تایل

 

·      ضد چرک بودن

 

·      موکت تایل اداری مناسب فضای پر تردد

 

·      مقاومت بسیار بالا در برابر آتش، سایش و تغییر رنگ

 

·      عایق صدا و رطوبت

 

·      مناسب برای استفاد از صندلی چرخ دار

 

·      راحتی در شست و شو و تمیزکنندگی

 

نقش موکت اداری تایل در دکوراسیون

 

نقش موکت اداری تایل در طراحی دکوراسیون اداری بسیار شگرف و زیباست. جلوه خاصی که موکت اداری به محل کار شما میدهد باعث جذب مشتری و بالا رفتن اعتماد به نفس در آن ها میشود. عایق صدا بودنش باعث میشود کارمندان تمرکز بالای در هنگام کار داشته باشند.

 

موکت سیزال

 

موکت برند سیزال در سال های گذشته به خوبی با نام موکت مدرن پیوند خورده است. تفاوت کیفیت و ویژگی های خاص این موکت باعث شده تا قیمت بالای آن هم از محبوبیتش کم کند. کمپانی های بزرگ و هتل های لوکس بیشترین ومحبوب ترین طرفداران این نوع موکت هستند.

 

 موکت برند سیزال آلمانی، موکت های تایل شش ضلعی چشمگیری هستند. در ابتدا استفاده از موکت خارجی مدرن برای کاربران خانگی و اداری جسورانه به نظر می رسید. اما موکت سیزال خرید این نوع از موکت ها را برای مشتریان بسیار ساده کرده است. طراحان این برند به خوبی توانستند تمایل مشتریان به فضاهایی بی همتا و یونیک را درک کنند. برای این نیاز، پاسخی زیبا و خلاقانه تولید کنند.

 

محبوب ترین طرح موکت اداری تایل سیزال Sizal

 

از جمله طرح های بهترین موکت اداری  تایل سیزال Sizal در دسته رول میتوان به موکت طرح سیکرت، موکت طرح سیدنی، موکت طرح شگی و اسنوپی اشاره کرد. در میانموکت های اداری موکت سیزال طرح های گرانیزو، فرست رادیانت، فرست بلاک، هوگو بسیار محبوب هستند.

موکت اداری نوعی از موکت با جنس پلی آمید است که جهت کاربری های اداری و هتل ها و سینماها طراحی شده است. نصب موکت های اداری در فضاهای چون، کتابخانه ها، هتل ها، ادارات که کاهش آلودگی صدا حائز اهمیت است، رواج بسیاری دارد. زیرا جنس و نوع بافت موکت به گونه ای است که خاصیت آکوستیکی دارد و آلودگی صوتی که هنگام راه رفتن ایجاد میشود را جذب میکند و مانع از انعکاس آن میشود. موکت های اداری دارای دو نوع تایلی و رول هستند. موکت تایلی مناسب مکان های صاف و بدون شکستگی است. نوع رولی مناسب فضاهای با پله های داخلی مانند تئاتر ها است.

 

ویژگی های مهم در هنگام خرید موکت اداری

چرک تاب بودن آنها

خاصیت آکوستیکی و جذب آلودگی صوتی

سهولت در نظافت وشویندگی آن

مقاوم در برابر آتش سوزی

مقاوم در برابر تغییر رنگ

ضد الکتریسیته ساکن

مقاوم در برابر سایش

مناسب برای فضاهای با تردد متوسط به بالا

مناسب برای استفاده از صندلی چرخ دار

عایق صدا و رطوبت

جاذب نبودن خاک و گرد و غبار

کندسوز

قابل شست و شو

نحوه نصب موکت های اداری

 

موکت های اداری رولی مناسب نصب در اماکنی که دارای پله های ممتد یا پستی بلندی هستند مناسب تر است. بنابراین در مکان های مانند سینماها، آمفی تاتر ها و شرکت های و دفاتر کاری با پله های زیاد موکت رولی گزینه مناسب تری به نظر میرسد. در موارد خاص شما میتوانید طرح مورد نظر خود، لوگو هتل و یا شرکت خود را به صورت سفارشی بر روی موکت ها چاپ کنید. در این شرایط اندازه های موکت ها درست به اندازه سفارش های شما است و نیازی به برش در محل نیست.

 

مراحل نصب

قبل از شروع نصب باید زیر سازی مناسب انجام شود و کف تمیز و مرتب باشد. برای زیر سازی، ترکیب سیمان، پودر سنگ و چسب بتن پیشنهاد میشود.

مرحله بعد نصب موکت است. قطعات موکت های تایلی در کنار یکدیگر، باچسب مخصوص دوطرفه به کف چسباند میشود. موکت رولی نیز بر اساس اندازه و برش موکن=ت بر روس سطح چسبانده میشود.

در مرحله بعد روی موکت های اداری رولی، با استفاده از ابزارهای غلتکی موکت ها در محل خودش ثابت و صاف میشود.

مهم ترین نکته در نصب موکت اداری، نصب دقیق موکت ها است. زیرا در طول بهره برداری به واسطه راه رفتن و سر خوردن موکت، باعث جمع شوندگی نشود.

·       یکی از حساس ترین قسمت ها، لبه های موکت ها هستند که در طول زمان از حالت صاف خود خارج میشوند. برای رفع این مشکل در قسمت لبه ها، باید از پروفیل های فلزی مخصوص محکم کردن موکت استفاده کرد. یا از چسب های نواری دو طرفه مخصوص بهره برد.

هزینه نصب موکت ادرای

 

هزینه نصب موکت اداری رولی، در مقایسه با موکت تایل اداری اقتصادی تر است. قیمت موکت های ادارری محصولات و تولیدات خارجی از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است. هزینه نصب موکت اداری در مقایسه با نصب پارکت و سرامیک پایین تر و اقتصادی تر است.

دفترها برای انجام تکالیف ضروری هستند و تمامی دانشآموزان به آنها نیاز دارند

مدلهای رسمی و اداری آنها برای دانشجوها و کارمندان مناسب هستند و همچنین میتوان از خودکارهای رسمی و اداری بهعنوان هدیه استفاده کرد. دفتر، مداد، خودکار، تراش، پاک کن، اتود و جامدادی بخش کوچکی از دریای بیکران لوازم التحریر هستند که طرحها و مدلهای کارتونی، اداری و رسمی دارند. دنیای لوازم التحریر بسیار گسترده است و شامل وسایل آموزشی و تزیینی ازجمله جامدادی، چسب، تخته وایت برد، دفتر، استند کتاب، میز تحریر، خودکار، مداد و … البته اگر نیاز به ترسیم مواردی مانند طرح دارید، داشتن مداد و پاک کن نیز لازم خواهد بود. به هرحال ما برای دکور خریدیم، همه اهل منزل پسندیدن و گفتن حس خوبی میده، بخاطر همین از اتاق به پذیرایی منتقل شد.ساختش هم خیلی خوبه، بدون داشتن تکیه گاه روی سطح صاف میمونه. این وسیله به شما در داشتن یک آرشیو کامل از نوشتهها و مدارک و همچنین داشتن یک جزوهی تمیز و کامل کمک میکند. تفاوت دیگر آن که برخی از معلمان نیز از پایه سوم دبستان، نوشتن با خودکار را آغاز میکنند که به این صورت نیاز به خرید خودکار خواهید داشت. دفترها دارای جلدهای متنوع هستند، برخی از آنها دارای جلد پارچهای و مخمل هستند و دارای تقویم و روزنگار هستند و کارایی آنها بیشتر از یک دفتر ساده است.

نمونه طراحی سایت فروشگاهی فوق مربوط به پروژه ساخت وب سایت فروش لوازم التحریر ایزوشاپ می باشد که یک فروشگاه آنلاین به همراه سبد خرید و درگاه بانکی است که ماهیت و کاربری سایت، فروش لوازم التحریر، کاغذ، لوازم تحریر اداری، فروشگاه اینترنتی لوازم تحریر فانتزی جهت خرید لوازم تحریر فانتزی دخترانه و پسرانه و محصولات مرتبط می باشد. فروشگاه ها بدون هیچ گونه واسطه ای محصول را از تولید کننده خریداری می نمایند به همین دلیل هنگام فروش سود کم تری نسبت به مغازه های فروش سنتی از خریدار دریافت می کنند. در صورتی که شما یک خرید اینترنتی لوازم تحریر داشته باشید به راحتی می توانید ست لوازم تحریر خریداری شده را به آشنایان خود هدیه دهید. است. لوازم تحریر و نوشت افزار مهمترین وسایل آموزشی هستند و هر دانشآموز و دانشجو ای به آنها نیاز دارد. با توجه به این که یک فردشگاه که تنها به روش فروش سنتی فعالیت دارد می تواند محصولات خود را برای افرادی که در همان شهر می باشند ارائه کند.

در ابتدا فعالیت سایت معرفی محصولات لوازم تحریر و لوازم اداری به مشتریان بود اما ظرف مدت کوتاهی فعالیت سایت گسترش یافت و با استقبال اکثر خریداران سایت تحریر فروش تبدیل به فروشگاه آنلاین لوازم تحریر و لوازم اداری گردید. اساس اشکال ،کاراکتر های کارتونی ، حیوانات ، مواد غذایی و غیره طراحی و ساخته شده باشد ، لوازم تحریر فانتزی گفته می شود . با توجه به طراحی سایت اختصاصی و عدم استفاده از سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس ، جوملا، مجنتو و … می باشد که یک سایت اختصاصی بوده و صفر تا صد آن توسط برنامه نویس کدنویسی شده است لذا امکان توسعه و یا تغییرات و اضافه کردن امکانات به این فروشگاه اینترنتی در هر زمان در آینده مهیا می باشد. رعایت شده است و این موضوع باعث می شود وب سایت فوق برای رسیدن به صفحه اول گوگل نیازمند صرف انرژی کمتری نسبت به ساخت سایت با وردپرس یا دیگر سایت های آماده می باشد چراکه حدودا نیمه راه برای سئوی سایت سپری شده است. زیرا بیشتر آموزشها در اوایل این دوره به صورت نقاشی، رسم شکل و رنگآمیزی میباشد. بنابراین در ادامه میخواهیم یک فروشگاه لوازم تحریر فانتزی را به شما معرفی کنیم که در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید از آن تمام مایحتاج خود را تهیه کنید. 

به انتهای این روان نویس فانتزی یک فلامینگوی صورتی که چشمهاش رو هم بسته قرار داره! این در حالی است که درصد بالایی از فروشگاه های اینترنتی لوازم تحریر دارای پشتیبانی آنلاین بوده و می توانند به سوالات شما در ارتباط با محصولات و … فروشنده توانایی پاسخ دادن به تمام سوالات فرد خریدار را ندارند و نمی تواند به صورت صحیح فرد خریدار را در ارتباط با سوال پرسیده شده متقاعد کند. یک فروشنده ی لوازم تحریر به روش سنتی توانایی ارائه خدمات و محصولات خود را به مشتریان خارج از محدوده ی شهری خود را ندارد و این یکی از مهم ترین محدودیت هایی است که روش فروش سنتی لوازم تحریر به وجود می آورد. به بیان دیگر قیمت ها شفاف نبوده و هر فروشنده به مشتری های مراجعه کننده قیمت های مختلفی می دهد. همچنین با عضویت در کانال تلگرام لوازم تحریر عمده عمدباکس(omdbox)، هر روزه با عمده فروشان بیشتری آشنا میشوید. مهم ترین نکات در خرید اینترنتی لوازم تحریر کدام اند؟ دقت و رعایت سلیقهی نوجوان، در انتخاب دفتر فانتزی برای او مهم است. برای تست کردن مداد نگی بهتر است رنگهای کم رنگ را روی کاغذ امتحان کنید. مدادهای کوچک شکسته فرزند شما ، جعبه مداد یا کیسه های قدیمی ، پاک کننده های برنده ، می تواند یک لبخند میلیون دلاری را برای کودکی که فقط می تواند در مدرسه قبول شود و نه فراتر از آن.