اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

این شیر با آبکاری کروم رنگ در دسته شیرآلات اهرمی قرار گرفته میگیرد

شیر توالت قهرمان مدل آرمال علاوه بر طراحی زیبایی که دارد باعث نما دادن به محیط شما می شود.این شیر با آبکاری کروم رنگ در دسته شیرآلات اهرمی قرار گرفته میگیرد. شیرآلات توالت اهرمی نسبت به شیرآلات کلاسیک، دوام بیشتر و کیفیت بالاتری دارد و بهتر است شیرآلات توالت نیز از نوع اهرمی خریداری شود. کیفیت ماده اولیه مورد استفاده در تمام شیرآلات آشپزخانه کاویان شمش برنج استاندارد است و فرایند کنترل کیفیت آنها نیز به صورت یکسان و یکپارچه انجام می شود. جهت نصب انواع شیر اهرمی با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت در تمام مناطق شهر تهران این کار را بدون هزینه ایاب و ذهاب انجام دهند. درست است که قیمت شیر آشپزخانه ای که دارای گارانتی است کمی بالاتر از انواع بدون گارانتی آن است، اما خرید شیر آشپزخانه دارای گارانتی در بلند مدت به نفع شما خواهد بود. 2. دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش است، چرا که تولید کنندگان به کیفیت آنها اطمینان دارند. 

گارانتی مواردی مانند برخی اشکالات فنی و ظاهری را پوشش می دهد. ضمانتنامه، موارد فنی و ظاهری بسیاری را تحت پوشش قرار می دهد. طول آبریز و ارتفاع تا آبفشان از مهمترین مشخصات فنی یک شیر ظرفشویی می باشد که در شیر سینک kwc مدل آوا شاهد آبریز ۱۷ سانتی متری و ارتفاع تا آبفشان ۲۸ سانتی متری هستیم. چرخش علم شیر باید به نرمی و راحتی انجام شود و بهتر است که آبریز سر علم شیر قابلیت چرخش داشته باشد تا چندین درجه بتواند محل فرود آب را تغییر دهد. اگر بخواهیم همکار شما فقط تشخیص عیب دهد و کار تعمیر را خودمان انجام دهیم هزینه آن چقدر می شود؟ طراحی جدید این شیرآلات براساس مکانیزمهای منحصر به فرد دنیای مدرن برای آشپزخانه انجام شده است. برای اطلاع از نحوهی سفارش و خرید محصولات نظافتی صنعتی میتوانید به وبسایت مجموعه مراجعه کنید.مایع ریز چشمی و هوشمند از تجهیزات مدرن و خاص امروزی است که اغلب در فضاهای اداری و پررفتوآمد برای آسایش و رفاه حال مشتریان گذاشته میشود. هوشمند بودن جامایع ریز باعث میشود که دست ارتباط و تماسی با صابون ریز نداشته باشد و این عمل با نهایت رعایت نکات بهداشتی صورت گیرد چرا که استفاده از صابون برای تمیز کردن می باشد اگر بنا بر این باشد که دست های آلوده به صورت سنتی از مایع ریز استفاده کنند نه تنها باعث تمیزی نمیشوند بلکه باعث انتقال ویروس و آلودگی نیز میشوند .

انتخاب مدل کروم ریسک کمتری به همراه دارد چرا که کاملا باکیفیت است، با تمام رنگها و متریالهای اطرافش هماهنگی دارد و استفاده از آن همواره رایج یا به عبارتی مد است! شیر kwc دارای ۱۰ سال ضمانت تعویض معتبر شرکتی از سوی کارخانه کی دبلیو سی می باشد که به همراه محصول ارائه می شود. عدم اطمینان کافی از نصب صحیح این قطعات با مشکلاتی مثل قطعی و ضعف آب روشویی در آینده همراه است. دارای مکانیزم پمپ روان با پیشرفته ترین ارگونومی این محصولات با بهره گیری از بهترین مواد اولیه تولید می گردد مدل رویان ایمن آب را با اطمینان از عدم پیشامد خوردگی در مکانیزم یا وجود هر گونه نشتی برای انواع شوینده ها اعم از ژل های شستشو مایع دستشویی، ظرفشویی و غیره استفاده نمایید. بطور مثال شیر ظرفشویی توکا طلایی را در نظر بگیرید. همچنین بسته بندی مناسبی که شیرآلات کی دبلیو سی برای تولیداتش در نظر گرفته به خوبی از محصول در برابر تکان های ناشی از حمل و نقل محافظت می کند.

در بعضی موارد شیرظرفشویی بر روی دیوار پشت سینک ظرفشویی نیز نصب می شود.که باتوجه به تنوع محصولات در سایت ابزارینا انتخاب شیر ظرفشویی برای خریداران راحت تر امکان می پذیرد. ما قبلاً دستگاه های مایع ریز اتوماتیک را آزمایش نکرده بودیم ، بنابراین کنجکاو بودیم که بدانیم آیا این کار پاکسازی آسان تر است. ما در تمام مناطق شهر تهران فعالیت داریم. امروزه نوع جدیدی از اتصالات در صنعت شیرآلات در حال گسترش است که به نصب آسان معروف است ، به این صورت که دیگر خبری از نعلی و مهره برای نصب شیرسینک وجود ندارد. شیر توالت توکار چشمی بلندا مدل HD353 T مناسب برای استفاده در انواع دست شویی و سرویس های بعداشتی می باشد. پمپ مایع دستشویی یاس با طراحی زیبا و ارگونومی مناسب انتخاب مناسب برای آشپزخانه، سرویس بهداشتی و … در بین شیرآلات ایستاده هم نوع دو منظوره آن کاربرد بیشتری دارد، این نوع شیر آلات علاوه بر سینک ظرفشویی، برای روشویی هم کاربرد دارند. شیرهای روشویی دو مدل دارند.

https://arianfarazparsam.com/مایع-ریز-اتوماتیک/

چین «جی‌پی‌اس» ماهواره‌های آمریکا را مختل کرد

رئیس نیروی فضایی ایالات متحده در روز‌های گذشته در کنگره گفت که جی‌پی‌اس‌های ماهواره‌های ارتش آمریکا توسط لیزر‌ها و پارازیت‌های چین و روسیه تهدید می‌شوند.

به گزارش وبگاه «اپاک تایمز» ریموند و دیگر مقام‌های نیروی هوایی آمریکا در نشستی با قانونگذاران این کشور در کمیته فرعی کنگره آمریکا اذعان کردند که ارتش ایالات متحده باید سریع و با فوریت برای مقابله با تقویت نظامی چین اقدام کند. آن‌ها بر این باورند چین چالش بزرگی برای نیروی فضایی آمریکا محسوب می‌شود.

این ژنرال چهار ستاره آمریکایی گفت که روسیه و چین به سرعت سلاح‌های فضایی تولید می‌کنند که قادر به ضربه زدن به سامانه‌های موقعیت یاب ماهواره‌های آمریکا هستند. ریموند گفت، این سلاح‌ها می‌توانند ماهواره‌های آمریکا را کور یا مختل کنند

رئیس عملیات فضایی آمریکا گفت تهدید لیزر‌های زمینی چین که می‌توانند ماهواره‌های اطراف مدارذ زمین را مدار از بین ببرند امروز واقعی و نگران کننده است.

«ژنرال چارلز براون» دبیر ستاد نیروی هوایی ایالات متحده نیز گفت: «با توجه به سرعت تصاعدی چین در زمینه تولید سلاح، ما این اختیار را نداریم که به سادگی رویکرد فعلی خود را حفظ کنیم.»

براون خاطرنشان کرد که نگرانی اصلی مقامات در حال حاضر مسدود شدن بالقوه جی پی اس‌های ماهواره و نوعی حمله الکترونیکی ضد ماهواره‌ای که با ایجاد امواج مزاحم در حوزه دید ماهواره است. براون گفت، این حملات می‌تواند عملیات نظامی در ایالات متحده را مختل کند.

«جان رتکلیف» مدیر سابق اطلاعات ملی آمریکا نیز گفت که چین بزرگترین دشمن ایالات متحده است.

یک تخت چرخشی منحصر به فرد (تخت بیمارستانی سالمند)

 

برای استفاده ی شخصی کاربران در منازل شخصی است.

 

این محصول به شما کمک می کنند

 

بدون درد در رختخواب قرار بگیرید

 

این محصول دارای قابلیت چرخش

 

است و از نظر پزشکی کاملا مورد تایید است

 

با استفاده از کنترل از راه دور 

 

کاربر می تواند صندلی را به حالت تخت تبدیل کند

 

این تخت خواب کلیه عملکرد هایی که

 

از یک تخت خواب انتظار دارید را برای شما فراهم کرده است

 

این تخت قابلیت تنظیم ارتفاع از 40 سانتی متر 

 

به 83 سانتی متر را دارد

 

دارای پشتی، استراحت پا و زاویه درست برای خم شدن زانو است.

  

 

تا حداکثر راحتی را برای شما فراهم کند.

 

به شما امکان می دهد که تخت به حالت نشسته روی 

 

صندلی بچرخد تا به شما در انتقال بین حالت ایستاده 

 

و نشسته کمک کند

 

 

لینک ویدیو:

pavan-teb.ir/video/Hospitalbed-1.mp4

 

 

https://pavan-teb.ir/i-9727/%D8%AA%D8%AE%D8%AA-%D8%A8%DB%8C%D9%85%D8%A7%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%86%D8%AF

خبرنگاران در اولویت تزریق واکسن قرار بگیرند

نماینده مدیران مسئول رسانه‌ها در هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری‌ها در نامه‌ای به دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان و رییس ستاد ملی مقابله با کرونا خواستار اولویت خبرنگاران در دریافت واکسن کرونا پس از کادر درمان، جانبازان و بیماران خاص شد.
در نامه پاک آیین خطاب به نمکی بر ضرورت حضور روزانه خبرنگاران در محیط‌های سربسته از قبیل بیمارستان ها، نشست‌های خبری، همایش ها، نمایشگاه‌ها و حتی در اجتماعات مغایر با پروتکل‌های بهداشتی با هدف هشدار دهی به جامعه تاکید شده است.

متن نامه پاک آیین خطاب به دکتر نمکی به این شرح است:

برادر گرامی، جناب آقای دکتر سعید نمکی
رییس محترم ستاد ملی مقابله با کرونا

با سلام و آرزوی قبولی طاعات

در شرایطی به سر می‌بریم که ماههاست پاندمی کرونا در صدر اخبار رسانه‌ها قرار دارد و بیشترین نشست‌های خبری از سوی مسئولان کادر درمان و حجم انبوهی از گزارش‌ها از محیط‌های بیمارستانی، بیماران مبتلا به کرونا و یا اجتماعات مغایر با دستورالعمل‌های بهداشتی تهیه می‌شود.
در چنین شرایطی بنا بر اعلام وزارت بهداشت، خبرنگاران با وجود جامعه آماری حدود ۱۰ هزار نفر برای دریافت واکسن‌کرونا در گروه سوم قرار دارند.
استحضار دارید که خبرنگاران و عکاسان خبری بنا به ضرورت تهیه محتوای رسانه‌ای در معرض تماس دائم با آحاد جامعه قرار می‌گیرند و عمدتا در محیط‌های سربسته و در متن اجتماعات مانند نشست‌های خبری، نمایشگاه ها، همایش ها، اردو‌های ورزشی، مراجع قضایی، پادگان ها، شهرداری‌ها و ادارات و حتی مراسم تشییع چهره‌های گوناگون که بعضا بر اثر کرونا درگذشته اند، حضور می‌یابند. علاوه بر این حرفه خبرنگاری، ماهیتی سیار و بسیار پرتحرک دارد؛ به نحوی که خبرنگار ناگزیر باید روزانه و حتی در ایام تعطیل به چندین حوزه خبری سرکشی کرده و از افراد و محیط‌های مختلف کسب اطلاع کند. برای مثال یک خبرنگار اجتماعی که مکلف به انتقاد از اجتماعات مغایر با شیوه نامه‌های بهداشتی و هشدار به جامعه است، برای انعکاس این گونه رویداد‌ها ناچار به حضور در متن و بطن آنهاست. بار‌ها در رسانه ملی مشاهده شده است که خبرنگاران با افراد بدون ماسک مصاحبه و از آنان انتقاد کرده یا از اجتماعات پرخطر و ناقض موازین بهداشتی گزارش‌های میدانی تهیه کرده اند؛ همچنان که برای مصاحبه با بیماران کرونایی یا کادر درمان ساعت‌ها در بیمارستان‌ها و حتی بخش مراقبت‌های ویژه به سر برده اند.
با وصف فوق خبرنگاران در بین صاحبان مشاغل پس از کادر درمان، بیشترین سطح تماس را با آحاد و نفوس جامعه از یک سو و بیشترین الزام را به حضور در کانون‌های پرریسک ابتلا به این بیماری دارند.
البته تردید نیست که خبرنگاران از حیث اولویت دریافت واکسن پس از کادر درمان، جانبازان و بیماران خاص قرار می‌گیرند، اما گنجاندن آن‌ها در گروه شغلی سوم با توجه به ماموریت‌های پرریسک و جامعه کم‌شمار این‌صنف منصفانه به نظر نمی‌رسد.
از این رو پیشنهاد می‌شود خبرنگاران برای دریافت واکسن کرونا در اولویت ضروری و همزمان با گروه دوم قرار گیرند تا با حفظ ایمنی خود و منابع خبری شان به ایفای وظیفه اطلاع رسانی مبادرت ورزند.


کارواش صنعتی و معایب و مزایای آن


حتی میتوانید خروجی این شیر را به آبپاش ها یا فواره های آبیاری وصل کنید و راندمان آبدهی و آبیاری را بالا ببرید. این گرم کن یا به اصطلاح بویلر ( Boiler) از فناوری Eco بهره گرفته و سازگار با محیط زیست می باشد و با بهبود بهره وری به میزان 92 درصد ، و همچنین کاهش هزینه های پیرامون سوخت دستگاه کاربر را به بازدهی مطلوب و ایده آل می رساند. لذا به کارگیری از مواد مقاوم جهت جلوگیری از تخریب دستگاه شده و کارایی و شستشوی فشار قوی را در بازه زمانی طولانی تضمین نماید. واترجت آب گرم متحرک MH 2M در کلاس متوسط و جهت کار های معمول برای استفاده جهت به انجام رساندن امور روزمره که نیاز به تداوم ندارند و دائمی نمی باشند ، مناسب است. قابلیت های کارواش بسیار زیاد است. دستگاه پمپ کارواش صنعتی MH 2M به عنوان یک واترجت متحرک آب گرم که خود دارای گرم کن می باشد ، قابلیت این را دارد تا آب را تا دمای 40 درجه وارد دستگاه کند و برای افزایش فشار و دمای آب اقدام نماید. همچنین در صورت دسترسی به پریز برق یا امکان تهیه مولد برق، استفاده از واتر جت صنعتی الکتریکی ترجیح داده می شود زیرا انرژی لازم برای این دستگاه ها با اتصال به برق بصورت پیوسته تامین شده و نگرانی پیرامون وقفه در کار به دلیل اتمام سوخت وجود ندارد.

سعی کنید هر چند ماه یکبار دست به تعویض روغن پمپ خود بزنید، زیرا به شدت به بالا رفتن عمر دستگاه کمک میکند و مهمترین نکته؛ خرید از فروشنده مطمئن میباشد. لوازمی مانند پیستون، فشارشکن، شاتون، سوپاپ، سرسیلندر و کیت پکینگ از مهمترین لوازم یدکی پمپ میباشد. اگر شما قصد خریداری یکی از این پمپها را دارید باید بدانید که لوازم یدکی پمپ کارواش جزو مواردی است که قبل از خرید، باید نسبت به آن اطلاعاتی بدست بیاورید. در هنگام خرید کارواش خانگی لازم است که به قطعات یدکی آن نیز توجه بیشتری شود تا از کفایت و تناسب آن ها با اهداف مد نظر خود بیشتر مطمئن شوید. دستگاه پمپ کارواش صنعتی در مدل های متنوعی طراحی و تولید شده و بدین ترتیب می توان دستگاهی در تناسب با نوع نیاز نظافتی انتخاب نمود. از کاربرد های آن می توان به مصارف صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع خودرو سازی و پمپ پیستونی کارواش، دستگاه های آب شیرین کن، صنایع فولاد، زنگ زدایی، رسوب زدایی، رنگ زدایی و چربی زدایی، دستگاه های واترجت، هیدرو بلاست و هیدرو سندبلاست، تست های هیدرو استاتیک، پمپ تست لوله، لوله سازی (تست لوله ها)، سنگ و سرامیک، برش سنگ، شستشوی دستگاه ها و تجهیزات صنعتی (نظیر شستشوی مبدل های حرارتی)، صنایع کاغذ سازی، صنایع غذایی، صنایع کشتی سازی، سیستم های بازیافت، جنتکس اشاره نمود.

دستگاه های کوچک برای کاربردهای کم و صنایع سبک از قبیل کارواش خودرها سواری و حتی مصارف خانگی مانند قالیشویی، شستشوی سطوح و کف و دیوارها استفاده می شود. یک پمپ کارواش با قدرت 120 تا 170 بار، برای مصارف صنعتی یا نیمه صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند. علاوه بر آن، لوازم مصرفی کارواش نیز در این دسته قرار میگیرند. دو عامل کلیدی بهره گیری از واترجت آب گرم MH 2M در فروشگاه ها ، گاراژ های کوچک و مزرعه و دامداری های کوچک بمی توان به مجهز بودن دستگاه به پمپ پیشرفته با توانایی گردش1450 دور در دقیقه و می باشد , و دیگر عامل که طول عمر دستگاه را ضمانت می کند ، پیستون های سرامیکی آن است که ضد زنگ بودن این پیستون ها بر قابلیت های دستگاه می افزایند . رده کاربردی این نوع دستگاه های نظافتی با توجه به محدوده فشار عملیاتی دستگاه، قابلیت و توانایی آن در عملیات های مختلف و همچنین شرایط کاری مختلف تعیین می شود.

کارواش اینتر ایتالیایی INTERPUMP جز پر فروش ترین های کارواش صنعتی در ایران می باشد. شوینده فشار قوی یا پمپ کارواش صنعتی دستگاهی است که بوسیله یک پمپ، آب را با فشار بالا به سطح پاشش می کند. سطح کارایی این دستگاه کوچک ، بازده بالای آن و هم چنین کیفیت ایده آل نظافت از مزایای واترجت آب گرم MH 2M می باشد. پس شاید شما در ظاهر با پرداخت مبلغ بالای قیمت پمپ کارواش هزینه بالایی متحمل شده باشید اما در درازمدت با صرفه جویی هایی که با خرید این دستگاه در انرژی و وقتتان میکنید، قطعا این هزینه به نفع شما تمام خواهد شد. این بهره گیری به کمک پنل کاربری ساده دستگاه ، در دستیابی به راندمان بالای کاری و کیفیت مطلوب نظافتی کمک شایاینی می نماید. در واحد های صنعتی برای نظافت آلودگی ها و رسوبات به فشار فوق قوی آب مورد نیاز است؛ پس باید دستگاه کارواش صنعتی به گونه ای باشد که این نیاز را تامین کند و برخورد قوی و پر فشار آب با ذرات رسوبی، پیوند های مولکولی و شیمیایی بین آنها شکسته شود و به راحتی رسوبات و آلودگی ها از بین روند. برای بهره گیری از کارواش خانگی آب گرم MH 2M ، کاربر نیاز ی به آموزش های خاص ندارد و تنها با مطالعه دفترچه راهنما دستگاه و یا مشاهده فیلم های آموزشی می تواند از دستگاه بهره گیرد.