اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

بلیط هواپیما ارزان با تخفیف را چگونه بخریم؟

زمان ها و شرایطی وجود دارند که می توانید بلیط هواپیما خود را با تخفیفات فوق العاده بخرید ودر سفر خود صرفه جویی بسیار خوبی در هزینه خود داشته باشید. البته توجه داشته باشید برخی بلیط ها به دلیل داشتن شرایط استرداد بلیط هواپیما متفاوت به عنوان بلیط ارزان به مسافران فروخته می شود. پس بهتر است از قبل نسبت به شرایط این بلیط ها اطلاعات کافی را نصب کنید.

بلیط تخفیف دار

زمان خرید بلیط هواپیما ارزان با تخفیف

مهم ترین روشی که می تواند باعث خرید بلیط ارزان باشد، زمان خرید بلیط می باشد. شما اگر فقط بتوانید یک زمان درست را برای سفر انتخاب کنید دیگر نیاز نیست به دنبال افکار جنجالی برای خرید بلیط هواپیما با تخفیف باشید. اما چه مقدماتی برای تشخیص زمان پرواز وجود دارد؟ ما به شما سفرها را در روزهای خلوت تر و دوران خاموش سفر پیشنهاد می کنیم. دوران خاموش در سفر اصطلاح از زمان هایی است که می توانید سفر خود را برخلاف بقیه و در دورانی خلوت تر انجام دهید که عرضه بلیط ها پایین تر باشد که به طور مستقیم بر قیمت سفر تاثیرگذار است.

مثال مهمی مانند خرید بلیط هواپیما مشهد در روزهای شهادت امام رضا می تواند به گران ترین قیمت خود برسد و بیشترین عرضه برای آن صورت گیرد. برای اینکه قیمت بلیط ها را بتوانید کنترل کنید باید استراتژی خود را در روزهایی برای خرید قرار دهید که شهر مقصد خلوت است و مسافرین شهرهای دیگری را برای سفر انتخاب کرده اند. شما باید دوران های سیزن و اوج سفر هر شهر را بدانید و در آن روزها سفر خود را به تعویق بیندازید. در روزهایی همچون روزهای تعطیلات عید نوروز یا تعطیلات تابستان و یا آخر  هفته ها و جمعه ها، قیمت بلیط ها بالا تر می روند و این تغییر قیمت نشان از تقاضای زیاد مسافرین می باشد.

بلیط هواپیما ارزان با تخفیف با کارت کیشوندی

نوع دیگری از بلیط هواپیما با تخفیف را می توان سفر با استفاده از کارت کیشوندی دانست. کسانی که کارت کیشوندی دارند از مزایای زیادی براساس نوع کارت کیشوندی خود برخوردارند که یکی از این مزایا خرید بلیط هواپیما با تخفیف های خوبی می باشد. دستورالعمل خرید بلیط هواپیما با کارت کیشوندی این است که باید اولا به مراکز مشخص شده فروش بلیط توسط ایرلاین کیش ایر مراجعه نمایید. همچنین باید در نظر داشته باشید تخفیفاتی که توسط ایرلاین کیش ایر مشخص شده است فقط برای سفرهای کیش به تهران و تهران به کیش می باشد.

بلیط هواپیما ارزان با تخفیف برای کودکان

بلیط هواپیما می تواند خرج سنگینی روی دست شما بگذارد اگربه همراه خود چند کودک هم داشته باشید. کودکان علاوه بر بلیط هواپیما در سفر هم می توانند برای شما خرج بتراشند. شرکت های هواپیمایی تصمیم گرفتند برای بلیط هواپیما کودک تخفیفات 50 تا 75 درصدی را در نظر بگیرند. این تخفیفات در ایرلاین های مختلف، متفاوت است و حتی در ایرلاین ایران ایر برای کودکان بلیط رایگان در نظر گرفته می شود که می تواند یک تخفیف صد در صدی برای خانواده ها باشد.

نکته ای که جا دارد در این بخش به آن اشاره کنیم این است که به ازای خرید هر بلیط هواپیما کودک باید یک بزرگسال به همراه او در هواپیما حضور داشته باشد، در غیر این صورت باید برای او نیز بلیط هواپیما با قیمت بزرگسال تهیه نمایید و شامل این تخفیف ها نخواهید شد.

موضوع دیگر هم این است که این تخفیفات فقط در پروازهای نوع سیستمی وجود دارد و اگر به دنبال خرید بلیط های ارزان چارتر هستید باید بدانید که در بلیط های چارتری موضوع تخفیفات بلیط کودک وجود ندارد و باید نرخ بزرگسال را برای فرزند خود بپردازید.

بلیط کودکان

بلیط هواپیما ارزان با تخفیف برای نوزادان

بلیط هواپیما نوزاد نیز به دلیل اینکه آن نوزاد صندلی از هواپیما اشغال نمی کند و به طور معمول روی پای پدر و مادر قرار می گیرد به صورت 80 درصد تخفیف به فروش می رسد. البته این موضوع را باید در نظر بگیرید که بلیط هواپیما با تخفیف برای نوزادان فقط در پروازهای سیستمی به صورت 80 درصد است و در پروازهای چارتر به صورت رایگان به فروش می رسد!

بلیط هواپیما ارزان با تخفیف برای جانبازان

بلیط هواپیما با تخفیف برای افرادی که جانباز هستند در برخی ایرلاین های ایران وجود دارد. البته اولین موضوعی که باید برای خرید بلیط هواپیما تخفیف دار برای جانبازان بدانید این است که این تخفیف ها فقط به جانبازانی تعلق می گیرد که درصد جانبازی بین 25 تا 70 درصد داشته باشند. برخی ایرلاین ها که بلیط هواپیما تخفیف دار برای جانباز را ارائه می دهند عبارتند از:

بلیط هواپیما تخفیف دار جانباز در ایرلاین آسمان

علاوه بر ایران ایر، می توان بلیط هواپیما ارزان با تخفیف را از ایرلاین اسمان نیز خریداری کرد. این تخفیف برای جانبازان ارائه شده که شرایط آن همانند بلیط هواپیمای تخفیف دار در ایران ایر می باشد. جانبازان با 25 الی 70 درصد جانبازی می توانند از بلیط هواپیما با تخفیف 50 درصد استفاده کنند.

ایرلاین اسمان

انتخاب ایرلاین ارزان برای بلیط ارزان

برخی ایرلاین ها به دلیل خدمات متفاوتی که دارند، ممکن است قیمت بلیط هواپیما را با قیمت های متفاوتی ارائه دهند. ایرلاین های ارزان به دلیل خدمات کمتر و یا برند ناشناخته تر، معمولا بلیط ها را با کمی کاهش قیمت در اختیار مسافران قرار می دهند. برای شناسایی این ایرلاین ها توصیه می کنیم از سایت های معتبر فروش بلیط هواپیما استفاده کنید تا بتوانید بلیط ایرلاین های مختلف را بررسی کنید.

اگر بلیط ها را تاکنون مستقیما از سایت ایرلاین خریداری می کردید، توصیه می کنیم این کار را انجام ندهید تا بتوانید شانس خود را برای پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان با تخفیف افزایش دهید. برای مشاهده تخفیف ایرلاین های مختلف توصیه می کنیم، بلیط ایرلاین ها را با استفاده از امکانات موجود در سایت فروش بلیط هواپیما مقایسه کنید و با توجه به شرایط خود مناسب ترین را انتخاب کنید.

چمدان خود را سبک ببندید

یکی از موارد مهم تعیین کننده در قیمت نهایی بلیط هواپیما، بار مجاز می باشد. معمولا میزان مشخصی از بار مجاز برای مسافران مختلف تعریف شده است. میزان بار مجاز با توجه به نوع سفر داخلی یا خارجی و نوع کلاس پروازی از 20 الی 35 کیلوگرم متفاوت است. در صورتی که بار شما از حد مجاز بیشتر باشد باید به ازای هر کیلوگرم بهایی را به عنوان جریمه پرداخت کنید.

قیمت نرم افزار نگهداری و تعمیرات

واضح است که کاهش هزینه های سربار خدمات و افزایش ضریب آماده بکاری تجهیزات و اطمینان از عملکرد آن ها در حمل و نقل، نقش مهمی در بهای تمام شده و سطح کیفی خدمات ارائه شده خواهد داشت؛ که این امر منجر به افزایش رضایتمندی و وفاداری مشتریان می گردد. این امر منجر به افزایش طول عمر داراییها، بهبود سازماندهی و در نهایت کاهش هزینهها و افزایش سود گردید. ۱۳-۲- آیا گردشکارهای ما در نرم افزار قابل تعریف است؟ ما اگر برنامه ریزی را بر اساس کارکرد داشته باشیم و به نحوی این کارکرد را در نرم افزار بتوانیم تعریف کنیم، نرم افزار به طور خودکار بحث برنامه ریزی تعمیرات را برای آن تجهیز انجام می دهد که این کارکرد می تواند بر اساس زمان، ساعت و یا تعداد تولید و موارد دیگر باشد. به همین دلیل این مرکز مجموعه ای از متخصصان تعمیر را در خود جای داده است که بر کار تعمیرکاران نظارت کامل دارند. هر فیلد در فرم­های ورود داده شما باید قوانینی در مورد ورودی­های قابل قبول داشته باشد. شما در ابتدا تجهیز را به عنوان لایه اول تعریف کرده و سپس اقدام به تعریف زیرسیستم ها تا رده قطعات یدکی میکنید.


شما میتوانید هر قسمت از مجموعه خود را در نرم افزار تعریف کرده و مکان های دیگر را به صورت زیر مجموعه قرار دهید. و اینکه این نرم افزار بزودی در سایت قرار خواهد گرفت تا همکاران فعال در این حوزه با دریافت آن مدیریت سیستم نت را به بهترین نحو انجام دهند . این نرمافزار، دادههای بدست آمده را آنالیز کرده و سپس آن دسته از فعالیتهایی که در محدودة کنترل تعریف شدة توسط کاربر نمیباشند را معرفی میکنند. یک تاریخ شروع برای آن در نظر بگیرید. یک برنامه نگهداری و تعمیرات خوب، کمک می­کند تا سطح موجودی قطعات و درخواست های خرید موارد جدید با درنظر گرفتن الگوهای مصرف مواد و تنظیم ترتیب عرضه آنها، بهینه گردد. نرم افزار نت ساینا به شما کمک می کند تا انواع سیستم های تولید گسسته، تولید انبوه، ماشین آلات و خطوط تولید پیوسته کارخانه را حفظ و نگهداری کنید. همچنین با تعریف دستمزد هر یک از کاربران میتوان هزینههای مربوط به نیروی انسانی در تجهیز را محاسبه نمود. از کار افتادن سیستم تهویه هوای مطبوعHVAC در نتیجه عدم توجه به سرویس قطعات مربوط به تجهیزات سرمایشی، کانال های انتقال هوا و… ۶۸% از مشتریان ، شما را بخاطر بی توجهی به سطح رفاهی و عدم مراقبت از آن ها ترک می کنند.


https://pmworks.ir/


صدور دستورکار هم می تواند به شکل دستی یا اتوماتیک باشد که کاملا مشخص است اگر شما اتوماتیک را انتخاب کنید تولید دستور کار را به شکل خودکار برایتان انجام می دهد. برخورد با مواقعی که تیم نگهداری و تعمیرات تعمیرگاه قادر به تصمیم گیری برای شروع و انجام حجم زیادی از کارهای انباشته شده نیست. سیستم نگهداری و تعمیرات یکپارچه تیمیار، قادر است که متناسب با نیاز سازمانهای تولیدی و خدماتی، تطبیق پیدا کند. من به عنوان مدیر انفورماتیک این شرکت باید عرض کنم این نرم افزار به صورت روان و مرتب کار می کند و تیم پشتیبانی خیلی خوبی با همکاران ما در ارتباط هستند و نیازی به remote زدن به server و بررسی های هر روزه برنامه نیست ، همچنین back up به صورت اتوماتیک و مرتب انجام می شود و ما از این بابت نگرانی نداریم. به دلیل اینکه یک کارشناس با تعمیرات به موقع یک قطعه کوچک از هواپیما، هم میتواند پروازی مطمئن را تضمین کند و هم از ایجاد خسارتهای بزرگ ناشی از خرابی قطعه کوچک و ایجاد هزینه های زیاد جلوگیری کند. با این حال، اگر PM ناکارآمد باشد، زمان خرابی و توقف را طولانی ­تر می­کند. در صورت نیاز خریدار به تعداد کاربر بیشتر و یا ماژول های جدید برنامه ، موارد فوق الذکر در نوع لایسنس های مدت دار (2 ساله و 3 ساله) و نوع لایسنس دائم با پرداخت هزینه های درج شده در لیست قیمت نرم افزار (قیمت ها به روز می باشد) در هر زمان از طریق خدمات آنلاین سایت امکان پذیر می باشد.


نرم افزار تعمیر و نگهداری آلکا منطبق با شرایط فعلی تکنولوژی و کاربرد های متنوع ، امکان همگام سازی با سایر نرم افزارها و سخت افزارها از جمله سیستم GPS ، سیستم انبارداری ، سیستم حسابداری ، سیستم دیسپاچینگ و … بدیهی است بعد از اتمام دوره مذکور کاربری نرم افزار امکان پذیر نبوده و باید لایسنس جدید با پرداخت هزینه از طریق سایت خریداری شود. لذا داشتن یک نرم افزار مناسب که علاوه بر ثبت و نگهداری کلیه اطلاعات ماشین آلات و تجهیزات، قابلیت نمایش هشدارهای مربوط به آنها را نیز داشته باشد و مطلوب ترین روش ها برای تداوم کار با حداکثر بازدهی و صرف حداقل هزینه را ارائه دهد، بسیار ضروری است. فعالیت هایی مثل PM و یا حتی EM هایی که قرار است طبق یک استاندارد و روال خاصی انجام شوند را در نرم افزار تعریف می کنیم. در واقع در کارت فعالیت ما مشخص می کنیم که به ازای هر گروه تعمیراتی چه فعالیت هایی باید انجام شود. از این رو در این کتاب لغت نگهداری شامل تمامی فعالیت های تعمیراتی نیز می شود.


https://pmworks.ir/دمو-نرم-افزار-نگهداری-و-تعمیرات/


اگه بچه گربه خیابانی پیدا کردیم چه کنیم؟ چه غذایی به او بدهیم؟


اگه بچه گربه خیابانی پیدا کردیم چه کنیم؟ به بچه گربه خیابانی چه غذایی بدهیم؟ وقتی که با یک بچه گربه خیابانی برخورد می‌کنید، ممکنه دوست داشته باشید یا احساس کنید که آن‌ها را بهتر است به خانه‌تان ببرید و از آن‌ها مراقبت کنید اما این کار همیشه کار درستی نیست و ممکن است سلامتی آن‌ها را یا حتی خود شما را به خطر بیندازد. تا انتهای این مطلب رو بخوانید تا یاد بگیرید چگونه می‌توانید به بهترین شکل به بچه گربه‌های خیابانی که پیدا می‌کنید کمک کنید و در صورت نیاز چه نوع غذای بچه گربه‌ به او بدهید.

کمک کردن و آوردن بچه گربه به خانه کار درستی است؟

یادتان باشد که آوردن بچه گربه خیابانی به خانه کار درستی نیست، چرا؟

·        حتی اگه یک بچه گربه رو تک و تنها در خیابان پیدا کردید، به احتمال زیاد مادرش همان نزدیکی است و یادتان نرود که یک گربه‌ی مادر، بهترین مراقب ممکن برای بچه گربه‌ها است. پس اگر نحوه مراقبت از بچه گربه رو نمیدونید، لطفا بیخیال آوردن بچه گربه به خانه بشوید

·        دلیل دوم این است که بچه گربه‌های کوچک‌تر از 8 هفته را به هیچ وجه نباید از مادرشان جدا کرد چون به شدت می‌تواند برای سلامتی آن‌ها ضرر داشته باشد

اما باز هم شرایطی وجود دارد که ممکن است لازم باشد برای کمک به بچه گربه‌ها دست به کار بشوید. ادامه مطلب رو بخونید تا بفهمید اگه یه بچه گربه پیدا کردیم، باید چه کنیم؟

اولین نکته: بچه گربه‌ها یا مادرشان را به پناهگاه حیوانات نبرید

پناهگاه‌ها به طور کلی محیط مناسبی برای گربه مادر و بچه گربه نیست و خطر کشته شدن بچه گربه وجود دارد. حتی در بهترین پناهگاه‌ها گربه مادر می‌تواند آنقدر استرس داشته باشد که سلامتیش به خطر بیوفتد و نتواند به درستی از بچه گربه‌اش درست مراقبت کند. از طرفی پناهگاه‌ها معمولا پر از بیماری‌های مختلف گربه است و بردن بچه گربه‌ای که هنوز سیستم ایمنیش به درستی کار نمیکند به این محیط، به شدت می‌تواند سلامتی او را به خطر بیندازد. 

اگه بچه گربه پیدا کردیم چه کنیم؟

در این مطلب سناریوهای مختلفی که برای این اتفاق ممکن است رخ بدهد را برای شما خواهیم گفت و میگوییم در هر کدام از آن‌ حالت‌ها بهترین تصمیم چیست؟

اول از هر چیزی ببینید آیا بچه گربه خیابانی مادر دارد؟

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که مردم وقتی بچه گربه‌های خیابانی پیدا می‌کنند مرتکب می‌شوند این است که آن‌ها را از مادرشان جدا می‌کنند. بچه گربه‌های نوزاد هنوز در حال شیردهی هستند و نیاز به تغذیه مکرر از شیر مادر دارند، پس در صورت امکان باید آن‌ها در کنار مادرشان باشند. خب حالا از کجا بفهمیم که آن‌ها اصلا مادر دارند یا نه؟

این موارد را حتما چک کنید:

1. آیا بچه گربه‌ها راحت خوابیدند؟ اگر بله که احتمالا مادرشان  برمی‌گردد.

2. وقتی دوباره اونا رو بررسی می‌کنین، تعدادشون کم شده؟ اگر بله، احتمالا مادرشان دارد آن‌ها رو جابجا می‌کند.

3. بچه گربه‌ها بیشتر مواقع در حال خوابند؟ اگر بله، پس مادرشان دارد از آن‌ها مراقبت می‌کند و نگرانشان نباشید.

بچه گربه چه سنی دارد؟

بچه گربه‌های 8 هفته به بالا: بچه گربه‌ها در این سن می‌توانند از مادرشان جدا بشوند، چون خیلی به شیر مادر وابسته نیستند و خودشان می‌توانند غذا بخورند. بهترین کار برای این بچه گربه‌ها این است که بی هیچ تعللی آن‌ها را به کلینیک دامپزشکی ببرید و عقیمشان کنید.

عقیم کردن یا عقیم سازی بچه گربه‌ها در سن 8 هفتگی (و حداقل 900 گرم وزن) برای سلامت و تندرستیشان یه کار ایده آل است. اگه همراه با بچه گربه خیابانی، مادر آن‌ها را هم پیدا کردید، او را هم عقیم کنید تا مجددا باردار نشود. بعد از عقیم سازی دو راه دارید که هر کدام را انجام بدهید، درست است و هیچ مشکلی نیست:

1. بچه گربه‌ها را بعد از عقیم سازی دوباره به خیابون برگردانید. به خیابون برگشتن آن‌ها باعث میشود مثل بقیه گربه‌ها به صورت طبیعی رشد کنند.

2. مسئولیت بچه گربه را به عهده بگیرید و او را به خانه بیاورید. اگه توانایی نگهداری بچه گربه را دارید و تمام ریزه کاری‌های این کار رو می‌دانید و از پس هزینه نگهداری گربه برمی‌آیید، می‌توانید از آن‌ها در خانه مراقبت کنید. شما حتی می‌توانید از گربه مادر در خانه هم مراقبت کنید. فقط تنها شرط نگهداری از گربه مادر اجتماعی بودن اوست.

یک نکته مهم: اجتماعی کردن یک گربه خیابانی بالای 4 ماه خیلی توصیه نمی‌شود. ولی گربه بین 4 تا 8 ماهگی، اگر زمان و ظرفیت آن را دارید می‌توانید آن‌ها را اجتماعی کنید و در خانه نگه‌ دارید.

بچه گربه‌های کوچکتر از 8 هفته با مادرشان: بیخیالشان بشوید!

این جمله را یادتان باشد: مادرش بهتر می‌داند. شما نمی‌توانید جایگزین مراقبت غریزی گربه مادر بشوید. بعلاوه، بچه گربه‌های نوزاد (گربه‌های 4 هفته و کوچکتر) برای زنده ماندن نیاز به مراقبت شبانه روزی دارند که ما آدم‌ها نمی‌توانیم از پس آن بربیاییم. تازه بچه گربه‌ها از شیر گرفته نشدند، یعنی هنوز به شیر مادرشان وابسته هستند.

بچه گربه‌های کوچکتر از 8 هفته بدون مادرشان: تصور نکنید که بچه گربه‌ها فقط به این دلیل که مادرشان را نمی‌بینید رها یا یتیم هستند. یک گربه مادر به دلایل مختلفی مثل جستجو برای غذا به طور موقت از بچه‌هاشون فاصله می‌گیرد. حتی شاید گربه مادر شما را دیده باشد و از ترس شما خودش را مخفی کرده باشد. پس چندین ساعت یا حتی یک روز کامل منتظر بمانید تا ببینید آیا گربه مادر برمی‌گردد یا نه. خودتان را جایی مخفی کنید تا گربه مادر نترسد و برگردد.

اگه بچه گربه بیمار پیدا کردیم، چه کنیم؟

خب حالا اگه یه بچه گربه‌ای بیمار پیدا کردیم چه کار باید بکنیم؟ اگه بچه گربه‌هایی که در خیابان دیدید، علائم زیر را داشت، فوراً با دامپزشک تماس بگیرید:

·        شکم لاغر و صورت های نحیف، دنده ها و ستون فقرات قابل مشاهده

·        گوش، شکم و پنجه سرد

·        پوسته پوسته شدن چشم و بینی

·        لثه و زبان رنگ پریده

·        بی حالی/تقریبا بدون حرکت

·        اسهال یا استفراغ

·        سخت نفس کشیدن

علائم یک بچه گربه آسیب دیده موارد زیر است:

·        لنگیدن

·        زخم های قابل مشاهده

·        گریه از درد

یک سری شرایط خیلی نادر هم پیش می آید که می‌تواند بچه گربه را در معرض خطر فوری قرار دهد. این آخرین سناریویی است که میشود آن را در نظر گرفت ولی خیلی بعید است که رخ دهد، در این مواقع دیگر با فکر خودتان تصمیم بگیرید. مثلا اگه بچه گربه‌ها در یک منطقه‌ای هستند که در معرض سیل قرار دارند یا نزدیک به آتش سوزی هستند، ممکن است نیاز به جا به جا شدن داشته باشند، پس این کار را باید انجام بدهیم.

نکته: در این مواقع، بچه گربه‌ها را اگر می‌توانید به جایی منتقل کنید که گربه مادر بتواند آن‌ها را پیدا کند.

اگه هم فکر می‌کنید گربه مادر و بچه گربه‌ها در معرض خطر طولانی مدت هستند، تمام خانواده را به اتاقی ساکت و کوچک (مثل حمام) ببرید.

چگونه میشود به گربه مادر و بچه گربه‌هایش در همان خیابان کمک کنیم؟

خب تا بدین جا گفتیم که ما انسان‌ها نمی‌توانیم کار گربه مادر را انجام بدهیم، اما به جای آن می‌توانیم کار او را راحت کنیم، اما چگونه؟ موارد زیر را برایش فراهم کنید:

آب و غذا: یک گربه مادر شیرده نیاز به غذای بیشتر و مقوی دارد که می‌توانید برایش تامین کنید تا بتواند مواد مغذی مورد نیازش را دریافت کند.

یه پناهگاه در فضای باز: گربه‌های مادر دوست دارند، بچه گربه‌هایشان را در لانه بزرگ کنند، جایی که حس می‌کنند مخفی است و از آن‌ها محافظت می‌کند.

آرامش و سکوت: اگه به مراقبت از گربه مادر و بچه‌هاش علاقه دارید، خیلی عالی است ولی لطفا زیاد به آن‌ها نزدیک نشوید و یا اجازه ندهید که سگ‌ها یا گربه‌ها دیگر به آن‌ها نزدیک شوند چون تمام این اتفاق‌ها به آن‌ها استرس می‌دهند.

اگه بچه گربه پیدا کردیم چگونه به او غذا بدهیم؟

خب حالا سوال مهم بعدی: چه غذایی به بچه گربه بدهیم؟ طبق گفته سایت catadoptionteam.org باید گفت که بچه گربه‌های کوچکتر از چهار هفته باید هر چند ساعت یک بار با شیر گربه (نه شیر گاو) و با بطری تغذیه شوند. در حدود چهار هفتگی، کم کم بچه گربه‌ها رو میشود شروع به از شیر گرفتن کرد و می‌توانند شروع به خوردن مخلوطی از غذای کنسرو شده گربه و آب کنند.

در سن 6 تا 8 هفتگی، بچه گربه‌ها می‌توانند علاوه بر غذای کنسرو شده، غذای خشک گربه هم بخورند.

تغذیه بچه گربه ولگرد با بچه گربه‌های خانگی فرقی ندارند و اگر دنبال اطلاعات کامل در این زمینه هستید، حتما به مطلب به بچه گربه چه غذایی بدهیم؟ سر بزنید.

اولین کاری که باید برای تغذیه بچه گربه ولگرد انجام بدهید، تعیین سن او است. سن بچه گربه تعیین می‌کند که چه چیزی بخورد، چقدر و چند وقت یکبار هم بخورد.

یک راهنمای سریع برای شما آماده کردیم:

زیر 1 هفته: وزن بچه گربه کمتر از 100 گرم (فرمول تغذیه: هر دو تا سه ساعت)

7 تا 10 روزگی: وزن بچه گربه 100 تا 170 گرم (فرمول تغذیه: هر دو تا سه ساعت)

10 تا 14 روزگی: وزن بچه گربه 170 تا 220 گرم (فرمول تغذیه: هر سه ساعت)

14 تا 21 روزگی: وزن بچه گربه 220 تا 340 گرم (فرمول تغذیه: هر چهار ساعت)

4 تا 5 هفته: وزن بچه گربه 340 تا 450 گرم (مخلوط شیر / فرمول / غذای خشک گربه: هر چهار ساعت یکبار)

6 تا 7 هفته: وزن بچه گربه 450 تا 670 گرم (مخلوط غذای خشک و غذای کنسروی را چهار بار در روز به بچه گربه بدهید)

8 هفته: وزن بچه گربه 670 تا 900 گرم (کاملا از شیر گرفته شده)

برای دسترسی به یک برنامه غذایی مطمئن برای بچه گربه هم می‌توانید در سایت پت پرس برنامه غذایی بالانس شده برای بچه گربه‌تان درخواست دهید که با توجه به ویژگی‌های مختلف گربه شما و تمام شرایط خاصش برای او نوشته خواهد شد.

جمع بندی

خب در این مطلب یاد گرفتیم که اگه بچه گربه پیدا کردیم چه کنیم؟ نباید سریع هر بچه گربه‌ای را به خانه بیاوریم، باید ابتدا مطمئن شویم که مادرشان به هر دلیلی به بچه‌هایش دسترسی ندارد و ما هم نمی‌توانیم کمک کنیم که آن‌ها همدیگه را پیدا کنند و بعد سن بچه گربه را بفهمیم تا بتوانیم به روش درستی از او مراقبت کنیم و غذای بچه گربه رو به درستی انتخاب کنیم.

تغییر در طراحی سایت با نکات ساده

به جای غوطه وری در کد، می‌توانیم یک مجموعه گواهی‌ها ایجاد کنیم

ساختار آن باشد و چند گواهی واقعی برای شروع طراحی ما ایجاد کنید.

توجه داشته باشید که فیلد Client در واقع پیوندی به یک مورد شرکت است که به ما کمک می کند از اطلاعات موجود برای تعریف ساختار محتوای جدید استفاده کنیم.

 

هنگامی که مجموعه گواهینامه‌های خود را ساختار دادیم و چند نمونه از آن مجموعه را ایجاد کردیم، اکنون می‌توانیم این محتوا را به صورت زنده روی بوم طراحی کنیم.

برای انجام این کار، یک بدوی جدید - یک لیست پویا - معرفی می کنیم که عناصر یک مجموعه را می گیرد و آنها را روی بوم تکرار می کند و محتوای دقیق هر مورد را به خاطر می آورد.

سفارش ساخت سایت در فریلنس پروژه

سپس می‌توانیم عناصری را به لیست اضافه کنیم و آنها را به یک فیلد در مجموعه (یا یک مجموعه ارجاع‌شده) متصل کنیم و مشاهده کنیم که طراحی ما با محتوای واقعی که ایجاد کرده‌ایم پر می‌شود.

تمام محتوایی که در طراحی کشیده می‌شود کاملاً پویا است، بنابراین اگر لوگوی Teespring را در اینجا تغییر دهیم، هر فهرست دینامیکی دیگری که به لوگوی Teespring متصل می‌شود به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌شود.

 

    طراحان تحریریه می‌دانند که راز ابتدا محتوا یا آخرین محتوا نیست، بلکه محتوا و طراحی است. -تراویس گرتز

 

کار با محتوای واقعی مانند این همچنین به ما امکان می‌دهد همه کارهایی را که توسعه‌دهندگان عادت دارند با پایگاه‌های داده انجام دهند - مانند مرتب‌سازی و فیلتر کردن - و در عین حال طراحی خود را حفظ کنیم.

 

کار با محتوای واقعی همچنین به شما این امکان را می دهد که فوراً ببینید که چگونه تغییرات روی طرح شما تأثیر می گذارد.

 

    وقتی با داده های واقعی کار نمی کنیم، خود را فریب می دهیم. - جاش پوکت

 

پس بیایید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد اگر طراحی خود را تغییر دهیم تا متن گواهی را در مرکز قرار دهیم و یکی از نقل‌قول‌هایمان را به اندازه‌ای طولانی کنیم که به جای دو خط، سه خط را در بر بگیرد - به اندازه‌ای که طرح را «شکست» کند.

 

بلافاصله می‌توانیم ببینیم که متن طولانی‌تر، طرح‌بندی را می‌شکند و بر اساس آن تنظیم می‌شود – کاری که شما نمی‌توانید در Photoshop یا Sketch انجام دهید.

 

محتوای پویا همچنین به ما قدرت می‌دهد تا در طراحی‌های خود واقعاً خلاق باشیم. به عنوان مثال، بیایید به مجموعه شرکت‌های خود یک فیلد جدید به نام Brand Color بدهیم و از آن رنگ برای ایجاد یک مرز سفارشی در شبکه توصیفات خود استفاده کنیم. در عرض چند ثانیه، ما یک گزینه طراحی جدید داریم که می توانیم به روش های مختلف اعمال کنیم.

انجام پروژه متلب در فریلنس پروژه

ما می‌توانیم با اضافه کردن یک گام بدوی دیگر یک قدم جلوتر برویم: یک صفحه الگوی مجموعه. با این کار می‌توانیم طرحی ایجاد کنیم که نمای دقیق هر آیتم را در یک مجموعه نشان دهد.

 

برای مثال، بیایید یک صفحه برای یکی از اعضای تیم طراحی کنیم - موردی در مجموعه افراد ما. با انجام این کار، ابزار ما به طور خودکار صفحه را برای هر فرد تکرار می کند، بنابراین می توانیم بلافاصله مطمئن شویم که طراحی برای هر عضو تیم کار می کند.

 

با این موارد اولیه - مجموعه ها، لیست های پویا، و صفحات قالب مجموعه - در دستان ما، می توانیم به سرعت وب سایت های پیچیده بسازیم و به راحتی موارد لبه را شناسایی کنیم.

 

این همچنین یک جدایی واضح بین محتوا و طراحی ایجاد می‌کند، بنابراین می‌توانیم به یک ذینفع یا همکار اجازه دهیم مستقیماً تغییرات محتوا را انجام دهد و بدانیم که هر تغییری بلافاصله در تمام بخش‌های طراحی منعکس می‌شود.

هنگامی که یک قطعه از محتوای پویا تغییر می کند، هر مکانی که در کل وب سایت مورد استفاده قرار می گیرد، فوراً به روز می شود.

 

نکته جادویی در این رویکرد این است که وقتی از این اصول جداسازی طرح خود از محتوایی که به آن اطلاع می دهد پیروی می کنید، نیازی به انجام کار دیگری برای کارکرد آن در مرورگر ندارید. از قبل در مرورگر است، از قبل کار می کند - آنچه می بینید همان چیزی است که دریافت می کنید.

 

به هر حال، تمام عکس‌برداری‌های صفحه بالا از Webflow هستند. (افشای کامل: من در Webflow کار می کنم. اما این تنها ابزار طراحی وب در حال حاضر موجود است که این اصول را اجرا می کند، بنابراین یک راه راحت برای نشان دادن نکات من ارائه می دهد.)

راه پیش رو

 

هنرمندان دیجیتال، انیماتورهای سه بعدی، ویراستاران ویدئو، طراحان گرافیک، نقاشان، نویسندگان - شما رشته خلاق را نام ببرید - در حال حاضر در رسانه خود از طریق نرم افزارهای سفارشی کار می کنند. آنها رسانه خود را مستقیماً دستکاری می کنند تا زمانی که از نتیجه راضی باشند. نیازی به ترجمه کار آنها به کار واقعی نیست.

فریلنس پروژه سایت دورکاری و فریلنسری

ما باید این را برای طراحی وب به واقعیت تبدیل کنیم تا بتوانیم طراحان را آزاد کنیم تا مستقیماً روی بوم غنی وب کار کنند. مطمئناً، کار بر روی وب دارای محدودیت‌های ملموسی است - مانند درک مدل جعبه CSS - اما ایجاد ابزار در اطراف این محدودیت‌ها و حتی استفاده از آنها به نفع خود کاملاً ممکن است.

 

راه پیش رو این است که ابزارهای بهتری برای طراحی وب ایجاد کنیم – ابزارهایی که ریشه در رسانه ای که ما برای آن طراحی می کنیم، هستند و از کد برای دستکاری چیزهایی که برای دستکاری بصری مناسب تر هستند استفاده نمی کنند.

 

    یک ابزار، آنچه را که می‌توانیم انجام دهیم، به آنچه می‌خواهیم انجام دهیم، تبدیل می‌کند. یک ابزار عالی طراحی شده است که برای هر دو طرف مناسب باشد. - برت ویکتور

 

اگر می‌خواهید درباره نحوه عملکرد Webflow با محتوا بیشتر بدانید، این ویدیوی کلی را تماشا کنید یا خودتان آن را در webflow.com امتحان کنید.