اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اطلاعاتی در مورد تصفیه آب

برعکس تصوری که بسیاری از فروشندگان متأسفانه در عمده رشته ها دارند که تصور میکنند هر چه اطلاعات مشتری کمتر باشد بهتر است ؛ برعکس ما بر این باوریم که هرچه اطلاعات مشتری بیشتر باشد، نتیجه بهتری خواهد داشت. مرحله دوم و سوم - فیلترهای کربنی: این فیلترها می توانند عمده ترکیبات آلی موجود در آب که باعث طعم و بوی نامناسب آن می شوند را حذف کنند. بهبود طعم و بوی آب: طعم و بوی آب منازل برای استفاده شرب، معمولاً یکی از رایجترین مشکلات عنوان شده توسط مردم بوده است. شرکت LAN SHAN، در کشور تایوان به عنوان یک سازنده با دانش در حوزه ساخت سیستم های اسمز معکوس از سال 1993 فعالیت خود را آغاز نموده است. مینروا به علت داشتن نماد اصالت و خدمات پس از فروش بسیار عالی یک دستگاه کامل می باشد که دوام و عمر طولانی دارد و با داشتن آن تا سالیان طولانی می توانید از بهترین کیفیت آب آشامیدنی بهره مند شوید. توجه داشته باشید که برای اخذ هر گونه خدمات پس از فروش در حوزه دستگاه تصفیه کن می توانید با همکاران ما از نمایندگی تصفیه آب خانگی پیش روی خود در تماس باشید. تصفیه آب صنعتی شامل انواع دستگاه، انواع مواد شیمیایی و انواع تجهیزات تصفیه آب است که هر کدام ویژگیهایی مخصوص به خود داشته و در تصفیه آب صنعتی وظیفهای یکتا و منحصر بفرد دارند.

با افزایش جمعیت و کاهش پرسرعت منابع طبیعی آب شیرین، یافتن راهحلهای پایدار برای رسیدگی به وضعیت مخاطرهآمیز امنیت آبی منطقه، بیش از هر زمان دیگری ضروری است. وجود نیترات بیش از اندازه مجاز در آب آشامیدنی میتواند باعث بروز برخی از اختلالات خونی در نوزادان زیر شش ماه شود که مهترین نوع آن، بیماری سندروم blue baby است. زیرا در این روش دستگاههای 3 تا 4 مرحله ای نیز فرآیند دستگاه شش مرحله ای را انجام میدهند. با توجه به این که عده ای تمایل دارند دستگاه تصفیه آب را از سایت های خارجی تهیه نمایند بهتر است بدانید که دستگاه تصفیه آب به انگلیسی water purifier machine می شود. یکی از مهم ترین عللی که باعث به وجود آمدن تفاوت قیمت در این دستگاه ها میشود، نوع عملکرد یا مکانیسم آنها است. دستگاه تصفیه آب خانگی LSRO-101BW50، دارای یک سال گارانتی بی قید و شرط برای تمامی قطعات (به غیر از فیلترها به دلیل ماهیت مصرفی بودن آنها) می باشد. به همین دلیل بهتر است از شرکتی معتبر و رسمی برای خرید دستگاه آب تصفیه کن استفاده کنید. سوال: آیا با خرید این دستگاه تصفیه آب، نیترات آب حذف خواهد شد؟ فیلتر ممبران تصفیه آب اصلیترین فیلتر یک دستگاه جهت حذف رسوبات،املاح مضر، فلزات سنگین،ویروس ها،قارچ ها می باشد

مرحله چهارم - ممبران اسمز معکوس (RO): این فیلتر، اصلیترین مرحله تصفیه را بر عهده دارد. علاوه بر دستگاه های 6 مرحله ای نوع دیگری از دستگاه اسز معکوس وجود دارد که قلیایی نامیده می شود. لامپ یووی همیشه یک آپشن در دستگاه های تصفیه آب خانگی چند مرحله ای برای محافظت بیشتر در برابر میکروارگانیسم های آب است. مرحله پنجم - فیلتر پست کربن (Post Carbon): زمانیکه شما شیر آب اشامیدنی سیستم را باز میکنید، این آب تصفیه شده پیش از خروج از شیر، از یک فیلتر کربنی پودری کپسولی دیگر هم عبور میکند تا یک آب آشامیدنی کاملاً گوارا در اختیار شما قرار بگیرد. مرحله اول - فیلتر پلی پروپیلن: این فیلتر برای حذف ذرات جامد معلق نامحلول و کدری آب، استفاده می شود. این فیلترها در ابعاد متفاوت و با توان حذف سایزهای مختلف ذرات معلق (معمولاً از 1 میکرون تا 25 میکرون)، تولید و مورد استفاده قرار می گیرند. شامل یک مکانیسم ساده تصفیه آب می تواند با حذف برخی ناخالصی ها وجود داشته باشد، اما کیفیت نوع روش تقطیر مورد استفاده برای کنترل تجهیزات است. کارخانه این شرکت ضمن برخورداری از آخرین تجهیزات و تکنولوژی های ساخت، توان ساخت انواع سیستمهای اسمز معکوس و تجهیزات جانبی آن را دارد.  

تسلط کامل بر کیفیت برندهای مختلف، آشنایی با انواع فرآیندهای تصفیه آب صنعتی و نیز خرید تصفیه آب صنعتی از شرکتهای معتبر با خدمات پس از فروش گسترده میتواند موجب بهترین انتخاب جهت خرید تصفیه آب صنعتی شود. اگر به دنبال خرید سافت واتر هستید به شما پیشنهاد میگردد تا دستگاه سافت واتر شرکت تصفیه آب آبینه را برای خرید انتخاب کنید ؛ چراکه علاوه بر استفاده از قطعات با کیفیت تایوانی ، برخی قطعات آن در ایران تولید شده و در مجموع کیفیت خوبی دارد. برند ایزی ول نیز مانند برند آکواجوی مدلهای زیادی از دستگاه تصفیه آب را تولید و به بازار عرضه نموده است . همانطور که پیش تر هم گفته شد، برای خرید تصفیه آب خانگی، واتر فامیلی فروشگاه بسیار معتبری است که نه تنها وارد کننده دستگاه تصفیه آب، بلکه تولید کننده این دستگاه نیز می باشد که قطعات به کار رفته در این دستگاه ها معمولا تولیده شده توسط کشور تایوان هستند. استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی، باعث خواهد شد تا خطرات ناشی از آب آلوده برای آنان به حداقل برسد. بهتا آمادگی دارد تا در تمام فرآیند خرید تصفیه آب صنعتی در کنار شما باشد. شما می توانید از طریق بخش سایت شرکت خانواده آب، از قیمت دستگاه های تصفیه آب آگاهی کسب کرده و همچنین تمامی لوازم مورد نیاز دستگاه تصفیه آب خود را فراهم کنید.

*آدرس سایت و شماره تماس های ما:

https://abineco.ir

02144741638

02144704559

09127122764

آپارتمان نوساز به متراژ 109متر در راه پشته

این آپارتمان کلید نخورده به متراژ 109 متر در راه پشته قرار دارد. راه پشته یکی از محله های قدیمی شهر لنگرود است که در فاصله نزدیکی از مرکز شهر قرار دارد و از نظر دسترسی موقعیت مناسبی دارد به گونه ای که تمامی مراکز خرید و رفاهی در دسترس شما قرار دارد.

خرید و فروش زمین در اطاقور

واحد موردنظر در طبقه دوم یک آپارتمان دو طبقه تک واحدی قرار دارد. نمای واحد موردنظر از نوع سنگ می باشد. در طراحی داخلی این خانه فضایی دلباز برای نشیمن و آشپزخانه به همراه سه اتاق خواب درنظر گرفته شده است. پوشش کف این واحد از نوع سرامیک است. کابینت های آشپزخانه از نوع ام دی اف و هود و گاز رومیزی در آن نصب شده است. نورگیری مناسب این خانه از دیگر مزایای خرید است چرا که در تمامی بخش های ساختمان اعم از آشپزخانه، پذیرایی و اتاق خواب پنجره ها تعبیه شده است. سقف تمامی بخش های این واحد از نوع کناف و نورپردازی شده است. سیستم گرمایشی خانه از نوع پکیج و رادیاتور است.


امکانات و مزایای خرید این خانه شامل موارد زیر است:  املاک آرمان


سند تک برگ

درب ضد سرقت

آیفون تصویری

سرویس ایرانی و فرنگی

بالکن

کاغذ دیواری

کمد دیواری

پارکینگ اختصاصی

کناف و نورپردازی


جزئیات
شناسه ملک: 3826                                                                                    مساحت ملک (مترمربع): 109 مترمربع 
اتاق ها: 3                                                                                                       قیمت کل (تومان): 2میلیارد و 180 میلیون 
سال ساخت: 1400                                                                                وضعیت: برای فروش 
تعداد کل طبقات: 2                                                                              تعداد واحد در هر طبقه: 1 
قیمت هر متر مربع (تومان): 20000000
امکانات
آیفون تصویری
پارکینگ
پکیج و رادیاتور
پوشش کف سرامیکی
سرویس بهداشتی و حمام ایرانی
سرویس بهداشتی و حمام فرنگی
کمد دیواری 
گاز رومیزی 
هود
نمای ساختمان
سنگ

چگونه اکانت اسپاتیفای خود را به پرمیوم تبدیل کنیم ؟


با افزایش تعداد علاقه مندان به موسیقی، تعداد سرویس های پخش موسیقی نیز افزایش می یابد. در میان تمام سرویس های پخش موسیقی، Spotify یکی از بهترین ها است. Spotify با مجموعه ای از بیش از 50 میلیون آهنگ از سراسر جهان، به یکی از برترین سرویس های پخش موسیقی در جهان تبدیل شده است. کاربران می توانند به صورت رایگان و رایگان از این سرویس استفاده کنند. کاربرانی که می خواهند یک حساب پریمیوم Spotify داشته باشند باید به ارز خارجی پرداخت کنند. پرداخت به ارزهای خارجی تنها از طریق شبکه های ارزی امکان پذیر است. اگر می خواهید یک حساب پریمیوم Spotify داشته باشید، در این مقاله با ما همراه باشید.

Spotify چیست؟

اگر بخواهیم خیلی خلاصه بگوییم Spotify چیست، باید بگوییم که Spotify یک سرویس پخش آنلاین موسیقی است که از طریق آن می توانید به بزرگترین زمینه موسیقی (آهنگ ها، پادکست ها و موزیک ویدیوهای هنرمندان سراسر جهان) دسترسی داشته باشید. پخش آنلاین با بهترین کیفیت ممکن، امکان دانلود آهنگ و ... اسپاتیفای را به یکی از محبوب ترین سرویس های پخش موسیقی در جهان تبدیل کرده است.

خرید اکانت اسپاتیفای در ایران

توجه داشته باشید که به دلیل تحریم های مالی علیه ایران امکان پرداخت ارز با حساب های بانکی ایرانی وجود ندارد، برای خرید حساب به نوعی کارت اعتباری مانند ویزا کارت یا مسترکارت نیاز دارید. سایر روش های پرداخت شامل استفاده از کارت هدیه Spotify یا یک کیف پول الکترونیکی مانند حساب PayPal است. در صورتی که به هیچ یک از موارد فوق دسترسی ندارید، می توانید با استفاده از دکمه زیر درخواست پرداخت ارزی را به ایرانی کارت ارسال کنید.

برای استعلام هزینه خرید اکانت اسپاتیفای از طریق فروشگاه اکانتی شاپ https://accountishop.ir/ می توانید به این سایت مراجعه نمایید و با همکاران ما در ارتباط باشید.

انواع اکانت های برتر Spotify

Spotify حساب های پریمیوم را در دو بسته تحت عنوان فردی و خانوادگی ارائه می دهد. بسته انفرادی Spotify فقط توسط یک کاربر و یک کاربر قابل استفاده است. بسته های ویژه برای دانشجویان بین المللی شامل تخفیف می شود. به عنوان مثال، کارت دانشجویی یا شناسه می تواند یک حساب یک ماهه را به قیمت 5 دلار خریداری کند. اگر بسته شخصی معمولی 10 دلار است.
بسته خانوادگی Spotify می تواند 6 حساب کاربری را به Premium ارتقا دهد. علاوه بر این، شش حساب جداگانه می توانند با پرداخت 15 دلار در ماه از ویژگی های حساب پریمیوم استفاده کنند.

چگونه حساب Spotify را به Premium ارتقا دهیم؟

نحوه ارتقاء حساب اسپاتیفای به نوع بسته خریداری شده توسط کاربر بستگی دارد. بسته های فردی با پرداخت هزینه حساب به طور خودکار به سطح حق بیمه ارتقا می یابند. اما در رابطه با بسته های خانوادگی وضعیت کمی متفاوت خواهد بود.

برای دریافت بسته خانوادگی پرداخت از طریق حساب کاربری انجام می شود همانطور که گفته شد پرداخت در سایت اسپاتیفای با گیفت کارت یا کارت اعتباری انجام می شود. این کارت ها دارای یک آدرس هستند وقتی در وب سایت Spotify پرداخت می کنید، آدرس کارت شما در سایت ثبت می شود.

پس از پرداخت و فعال شدن بسته، Spotify لینک دعوت به بسته را در اختیار کاربر قرار می دهد. سایر کاربران می توانند از این لینک برای فعال کردن حساب پریمیوم Spotify خود استفاده کنند.

با کلیک بر روی این لینک وارد صفحه ای می شوید که از شما می خواهد آدرس خود را وارد کنید. این آدرس همان آدرس کارت پرداخت است. لطفا توجه داشته باشید که قبوض باید قبل از پرداخت متعلق به یک طرف باشد و در صورت متفاوت بودن طرفین می توان طرف را با هم ترکیب کرد. آنها خانواده نخواهند داشت. :

دوره های پریمیوم حساب Spotify

از جمله محدودیت هایی که اسپاتیفای برای کاربران خود ایجاد کرده است، هزینه ماهانه 10 دلاری این پلتفرم برای دانلود آهنگ است که به گفته وی، از آنجایی که یک دلار است، می تواند برای کاربران ایرانی گران تمام شود. غیر منطقی به نظر می رسد
اما باید گفت که ایجاد یک حساب کاربری ممتاز Spotify ارزشش را دارد. دلیل آن ویژگی های غیرعادی این سایت است.

اسپاتیفای پایگاه داده کامل و بی نقصی دارد و امروز نگاهی داریم به اجرای هنرمندان ایرانی در این پلتفرم. برای دسترسی به این پلتفرم، مردم می توانند یاد بگیرند که چگونه حساب Spotify را پرمیوم کنند.

ایجاد یک حساب پریمیوم Spotify به روش های مختلفی انجام می شود. افراد می توانند یک حساب جعلی Spotify Premium ایجاد کنند. همچنین افراد می توانند با یک گروه همکاری کنند و با پرداخت هزینه های ایجاد یک حساب پریمیوم Spotify به این هدف دست یابند.

مزایای ایجاد یک حساب کاربری Spotify با کیفیت بالا

اولین چیزی که در مورد مزایای اکانت ممتاز Spotify باید به آن اشاره کرد، کیفیت موسیقی است. اولین کاربران پلتفرم Spotify به آهنگ ها با کیفیت بالا با سرعت 320 Kbps گوش می دهند. علاوه بر موارد فوق، کاربران ممتاز می توانند لیست های پخش مختلفی ایجاد کنند. علاوه بر این، کاربران این نوع حساب ها می توانند این لیست های پخش را ایجاد کنند.

آموزش اکانت پریمیوم Spotify

یکی از ویژگی‌های جذابی که افراد هنگام ایجاد یک حساب ممتاز Spotify دریافت می‌کنند این است که ببینند دوستان شما در حال حاضر به چه موسیقی گوش می‌دهند. در این پلتفرم، موسیقی‌هایی که دوستان شما در حال حاضر به آن گوش می‌دهند، هنگام پیوستن شما نمایش داده می‌شود.

مردم می توانند آهنگ ها را از حساب های کاربری بالا دانلود کنند و سپس به صورت آفلاین گوش دهند. این ویژگی برای حساب های رایگان در دسترس نیست.

یکی از بهترین ویژگی های پلتفرم Spotify این است که به اینترنت پرسرعت نیاز ندارد. مردم بدون نیاز به اینترنت پرسرعت و تنها با اینترنت ضعیف می توانند از این بستر استفاده کنند.

چگونه یک حساب پریمیوم Spotify ایجاد کنیم

برای ایجاد یک حساب Spotify Premium، کاربران می توانند برنامه را دانلود کنند یا از وب سایت پلتفرم بازدید کنند. برای ایجاد یک حساب کاربری Spotify به ایمیل، نام کاربری و رمز عبور نیاز دارید. ایجاد یک حساب کاربری Spotify اصلاً کار سختی نیست. مردم زمانی که می خواهند یک حساب اسپاتیفای ممتاز بخرند با مشکلاتی مواجه می شوند. دلیل این مشکل به پرداخت هزینه های لازم برای اخذ آن مربوط می شود.

راه های مختلفی برای راهنمایی افراد برای ایجاد یک حساب Spotify Premium وجود دارد. از انواع مختلف کدهای تقلب گرفته تا وب سایت هایی که از طریق این حساب ها خرید می کنند. در بین روش های ذکر شده، بهترین روش خرید اکانت اسپاتیفای پریمیوم است. با این روش افراد می توانند به راحتی یک حساب کاربری پریمیوم Spotify ایجاد کنند.

آیا به روز رسانی حساب Spotify برای شما هزینه زیادی دارد؟

ایجاد یک حساب پریمیوم Spotify را می توان به روش های مختلفی انجام داد. اگر افرادی بخواهند هزینه مورد نیاز را برای خرید این اکانت بپردازند باید این هزینه را به دلار پرداخت کنند. همچنین، مردم باید برای وب سایت مورد نظر خود هزینه پرداخت کنند. این هزینه ها برای هر وب سایت منحصر به فرد است و نمی توان آنها را کمیت کرد.

در رابطه با هزینه های اکانت پریمیوم اسپاتیفای باید گفت که این هزینه ها به دلار است. با توجه به عدم ثبات اقتصادی در کشور و افزایش نرخ ارز نمی توان این هزینه را به طور دقیق بیان کرد. اما در کل باید گفت که هزینه ساخت اکانت پریمیوم اسپاتیفای با توجه به امکانات این پلتفرم قیمت مناسبی است.