اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

سایت خرید اکانت الکسا و ماز پرو

پیشبرد اهداف پروژه های سئو بدون اطلاع کامل از خود و رقبا ممکن نیست. حال سوال اینجاست که چگونه دانش کافی از رقبا کسب کنیم؟ در همین راستا ابزارهای مختلفی را خدمت شما معرفی کرده ایم که یکی از آنها حساب Moz Pro (خرید  اکانت MOZ Pro) است. با این ابزار می توان به راحتی رقبا را مورد تحلیل قرار داد و از فعالیت های روی سایت و یا خارج سایتشان اطلاعات زیادی کسب کرد.

ابزاری دیگر که در بین سئوکارها و وب مسترها بسیار محبوب است استفاده از ویژگی های بسیار مفید الکسا است. الکسا یکی از سایت هایی است که رقبا و کلمات کلیدی آنها و غیره را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد تا بتوانید به راحتی اسرار کاری رقبا را شناسایی کرده و سپس خود نیز جهت پیشی گرفتن از آنها در این مسیر گام بردارید یا از این اسرار الگو بگیرید.

خرید اکانت الکسا agency و پرمیوم از سئوسل

برای استفاده از تمام ویژگی های سایت الکسا ، باید حساب کاربری پرمیوم Alexa را خریداری کنید که با عنوان اکانت agency الکسا شناخته می شود. خرید اکانت پرمیوم agency الکسا alexa به طور مستقیم و از طریق وب سایت الکسا با قیمت بسیار بالایی ارائه می شود که به این امر همچنین مشکلاتی مانند پرداخت های بانکی بین المللی و محدودیت پرداخت نیز اضافه می شود. این در حالیست که سایت سئوسل اکانت یکماهه الکسا را ​​با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

آشنایی با انواع بک لینک جهت خرید

انواع بک لینک ها (چند نوع بک لینک داریم؟)

هر سامانه هوشمند بک لینک، بک لینک هایی که به طور عام ارائه می‌نماید به یکی از انواع زیر وجود دارند:

ممکن است انواع دیگری از لینک ها نیز وجود داشته باشند که به دلیل عدم اهمیتشان، اشاره ای نمی شوند.

کدام نوع بک لینک بهتر است؟

بدون شک و صد البته، بک لینک های رپورتاژی، یعنی بک لینک هایی که در رپورتاژهای معتبر، همچون سایت های خبری، مجله ای و وبلاگ های فعال درج می شوند دارای برتری بیشتری نسبت به مابقی لینک ها هستند و تاثیرگذاری بسیار بیشتری خواهند داشت.

مطالعه بیشتر » https://seocell.ir/buy-backlinks

مهلک‌ترین سم موجود در برنج و راه خلاصی از آن

مسمومیت با آرسنیک یکی از رایج‌ترین مسمومیت‌ها در جهان است. آرسِنیک که در فارسی به اکسیدان مرگ موش و سولفید آن زرنیخ گفته می‌شود، شبه فلز سمی معروفی است که به سه شکل زرد، سیاه و خاکستری یافت می‌شود.

آرسنیک و ترکیبات آن به‌عنوان آفت کش بکار می‌روند که شامل علف‌کش، حشره‌کش و آلیاژ‌های مختلف است. آرسنیک و تمامی ترکیبات آن بسیار سمی هستند. سمی‌ترین ترکیب آرسنیک گاز آرسین (AsH۳) است که از ترکیب آرسنیک با گاز هیدروژن به وجود می‌آید. تنفس این گاز به میزان ۰.۰۱ قسمت در میلیون در مدت کمتر از ۵ ثانیه انسان را می‌کشد. این گاز به میزان ۱۰۰٫۰۰۰ مرتبه از گاز سیانید هیدروژن (سیانور) سمی‌تر و مهلک‌تر است.

آرسنیک با مختل کردن وسیع سیستم گوارشی و ایجاد شوک منجر به مرگ می‌شود. سایر عوارض بلند مدت این سم، سرطان پوست و صدمات جدی به روده و کبد است. بر اساس اعلام سازمان جهانی بهداشت هم اینک بیش از ۱۴۰ میلیون نفر در ۵۰ کشور جهان از آب آشامیدنی حاوی میزان بالای آرسنیک استفاده می‌کنند. تنها در بنگلادش سالانه ۴۳ هزار نفر به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف آرسنیک جان خود را از دست می‌دهند.

یکی از راه‌های مسمومیت با آرسنیک، مصرف برنج‌های آلوده به این ماده است. به طور طبیعی برنج می‌تواند به میزان زیادی حاوی ماده سمی آرسنیک باشد که برای انسان کشنده است. از این رو، محققان به تازگی بهترین راه برای پاک کردن برنج از این ماده در حین پخت و پز را معرفی کردند.

تحقیقات نشان داده است جوشاندن آب پیش از افزودن برنج و سپس آبکش کردن آن می‌تواند به میزان زیادی ماده آرسنیک موجود در برنج را کاهش دهد. سپس دوباره به برنج آب تازه اضافه کرده و مراحل پخت را انجام دهید و سپس آن را دَم کنید.

مرگ دختر ۲ ساله با خوردن کپسول تمیزکننده توالت

دختر دو ساله پس از قورت دادن کپسول تمیز کننده توالت که باعث شده بود مایع صورتی رنگی را بالا بیاورد جان خود را از دست داد.

مادر ۳۰ ساله این کودک پس از آنکه او مایع صورتی رنگی را بالا آورده بود با تصور بر اینکه ممکن است مواد سمی خورده باشد فورا او را به بیمارستان رساند. پس از انجام برخی معاینات سرپایی، در حالی که مشکل خاصی برای کودک یافت نشد پزشکان  او را از بیمارستان مرخص کردند. اما مدتی بعد، مادر آریتا همراه با دختر کوچکش که دچار خونریزی شده بود مجددا به بیمارستان مراجعه کرد و دختر ۲ ساله پس از اعزام به بیمارستان بر اثر ایست قلبی در همان روز جان خود را از دست داد.

قیمت سکه و طلا در ۱۹ آبان؛ سکه به کانال ۱۳ میلیون تومانی رسید

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از اتحادیه طلا، جواهر و سکه امروز  (۱۹ آبان ۹۹) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۷ میلیون و ۴۰۰ تومان، ربع سکه ۵ میلیون  تومان و سکه گرمی۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار ۹۵۵  دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۲۱۸ هزار تومان معامله می‌شود.