اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

مزایا و معایب انواع جراحی چاقی معده

جراحی چاقی معده نوعی عمل جراحی کاهش وزن سریع و یکی از درمان‌های چاقی مفرط می‌باشد که با استفاده از تکنیک‌های عمل جراحی معده، و اکثراً با روش‌های لاپاروسکوپی قابل انجام است.

 

انواع جراحی چاقی معمول و پرکاربرد معطوف به سه نوع عمل از جمله اسلیو، بای‌پس کلاسیک و مینی بای‌پس می‌باشد.

 

 

 

فواید جراحی چاقی معده

 

فواید جراحی چاقی معده بسیار است، ولی خب بعضی از این فواید بسیار ملموس می‌باشد، که شاید امید به زندگی برای کسی که این عمل را انجام داده بیشترین فایده و اثر ملموس آن باشد.

 

ولی بصورت جزیی‌تر باید گفت، جراحی چاقی معده به منظور برطرف کردن اضافه وزن در افرادی با شاخص توده بدنی بالای ۳۵ توصیه می‌شود و به همین دلیل داوطلب این عمل می‌توان با مشکلاتی نظیر آپنه خواب و پایین بودن کیفیت زندگی مقابله کند.

 

بیماری‌های قلبی

 

دیابت نوع 2

فشار خون بالا

ناباروری

سکته

آپنه انسدادی خواب

 

و سایر موارد نظیر آسیب به مفاصل و ستون فقرات برخی از سایر مشکلات که جراحی لاغری معده به رفع آن‌ها کمک میکند.

 

عوارض جراحی لاغری

 

عوارض جراحی لاغری؛ مانند سایر عمل های جراحی، نیز برخی ریسک‌ها و عوارض احتمالی را به همراه دارد.

 

لازم به ذکر است که در مجموع احتمال عوارض کوتاه و بلند مدت به ویژه اگر این جراحی توسط فلوشیپ متبحر لاپاروسکوپی انجام شود به کمتر از دو درصد می‌رسد و تمامی آنها به راحتی توسط اقدامات اصولی قابل پیشگیری هستند.

 

پس درمجموع اصلا جای نگرانی بابت این حرف عوارض جراحی چاقی وجود ندارد.

 

 

بعضی خطرات احتمالی جراحی لاغری:

 

  ۱.خونریزی

۲.عفونت

۳.واکنش‌های بدن به داروهای بیهوشی

۴.ایجاد لخته خون و آمبولی ریه

۵.ایجاد مشکلات ریوی و تنفسی

۶.ترشح و خروج مایع از سیستم گوارشی به داخل حفره شکم ( نشتی)

۷.مشکلات تغذیه ای

۸.مرگ (موارد بسیار نادر)

 

 

انواع جراحی چاقی

 

رشته جراحی چاقی معده از بدو تولد تا الان مورد تهاجم و تاخت و تازهای زیادی قرار گرفته و در حال حاضر که به نوجوانی و بلوغ خود رسیده است.

 

الان دیگر بسیاری قدر و قدرت او را فهمیده‌اند و متوجه شده‌اند که با شاخص توده بدنی بالای ۴۰ نیاز به اهرمی قوی چون جراحی باریاتریک است و ورزش و رژیم به تنهایی چاره‌ساز نیست.

 

به ویژه اینکه در دو دهه اخیر با تقویت صنعتی شدن (افزایش سیستم‌های حمل ونقل عمومی، تغییر شیوه زندگی و افزایش مصرف Fast food ) این مشکل حادتر شده و کشورهای توسعه یافته نیز درگیر بیماری‌های غیر واگیر مثل چاقی شده‌اند.

 

 

روش لاپاراسکوپی

 

امروزه جراحی‌های چاقی فقط به روش لاپاروسکوپی معنی پیدا می‌کند چرا که جراحی باز و برش بزرگ عوارض را بالا می‌برد.

 

همان گونه که در ابتدا روش‌هایی چون جراحی ویلکینسون به وسیله مش، گاستروپلاستی Mason، بایپس‌های ژژنوایلئال، پلیکاسیون معده، باند معده و بیلیوپانکراتیک دایورژن برای جراحی باریاتریک مطرح و انجام می‌شد.

 

ولی بعضی از این روش‌ها به علت عوارض و بعضی دیگر به علت عدم تاثیر به سرعت کنار رفتند.

 

 

پرکاربردترین انواع جراحی لاغری

 

در حال حاضر بیشترین جراحی که در دنیا انجام می‌شود شامل موراد ذیل است؛

 

    اسلیو

    بای‌پس کلاسیک

    باند معده

    بای‌پس تک آناستوموز معده (مینی بایپس)

ما سه نوع جراحی اول را که بیش از ۹۰ درصد اعمال جراحی چاقی را تشکیل می‌دهند به صورت مختصر برایتان توضیح می‌دهیم.

 

عمل اسلیو معده

 

اما اسلیو معده که بیشتر مردم و پزشکان آن را به عنوان نماد جراحی چاقی می‌شناسند، الان بیش از ۵۰ درصد جراحی چاقی را در دنیا به خود اختصاص داده است.

 

اسلیو در لغت به معنی آستین بوده و ما در این عمل روی لوله با سایز مناسب که از طریق دهان وارد معده می‌شود ۸۰ درصد معده بریده و از بدن خارج می‌کنیم و معده شبیه موز می‌شود.

 

در نتیجه نه تنها ترشح هورمون گرلین(مسئول گرسنگی) که در قسمت فوقانی معده بوده و برداشته شده کاهش پیدا می‌کند، بلکه حجم معده هم کاهش پیدا کرده و با دو تا چهار قاشق غذا فرد سیر می‌شود.

 

 

 

این جراحی محدود کننده حجم و غیر قابل برگشت بوده و مناسب اشخاصی است که حجیم خوار بوده و در هر وعده غذایی نان و برنج بیش از افراد عادی مصرف می‌کنند.

 

این جراحی برای افرادی که هر کدام از مواد غذایی ذیل را بیش از دو مرتبه در هفته مصرف می‌کنند، مناسب نیست و احتمال برگشت وزن در آنها دوسال بعد از عمل جراحی بالاست:

 

 

۱.تخمه و آجیل

۲.شیرینی جات، آب میوه و نوشابه

۳.چیپس و پفک

۴.بستنی

 

 

 

 

همچنین در افرادی که علائم مکرر بازگشت اسید معده به مری چه در شرح حال و چه در آندوسکوپی دارند، اسلیو مناسب نیست، در افرادی که بیماری التهابی روده (کرون) دارند و یا افرادی که احتمال بازگشت به مصرف سیگار، قلیان و یا الکل در آنها بالاست اسلیو بهترین گزینه است.

 

 

عمل بای‌ پس کلاسیک

 

جراحی بعدی که درباره آن صحبت می‌کنیم بایپس کلاسیک است که عمل استاندارد طلایی جراحی چاقی در کل دنیاست.

 

در این روش کیسه (pouch) کوچکی از معده به حجم حدود ۶۰ سی سی درست می‌شود و ۱۲۵ سانتیمتر اول روده باریک بریده شده و به این کیسه دوخته می‌شود.

 

پس هیچ قسمتی از معده از بدن خارج نمی‌شود اما غذا وارد قسمت اعظم معده و ۱۲۵ سانت روده باریک نمی‌شود.

 

در ادامه این روش بازوی روده باریک که صفرا را می‌آورد قطع شده و با فاصله ۷۵ سانتی متری به بازویی که غذا وارد آن می‌شود دوخته می‌شود.

 

 

پس در این روش چهار دوخت و دوز داریم یکی روده به معده، بعدی روده به روده و دو دوخت و دوز شامل دو فضای جدید که بین روده‌ها ایجاد شده و در نتیجه زمان انجام این عمل حدود یک ونیم الی دو ساعت و دو برابر اسلیو معده است.

 

در این روش کاهش وزن به تدریج تا یک و نیم سال ادامه پیدا کرده و افتادگی پوست صورت و تنه از بقیه روش‌ها بسیار کمتر است و کیفیت زندگی در این روش بهتر از بقیه روش‌ها است.

 

ولی با توجه به اینکه جراح مهارت بسیار بالاتری نیاز دارد و زمان بیشتری که از جراح می‌گیرد، بسیاری از جراحان این روش را انجام نمی‌دهند.

 

 

مینی‌ بای‌پس معده

 

و در آخر عمل بای‌ پس معده (بایپس تک آناستوموز معده ) که اولین بار توسط آقای راتلج مطرح شد و به سرعت جایگاه خود را پیدا کرده و روز به روز محبوبیت بیشتری در بین فلوشیپ‌های لاپاراسکوپی و بیماران پیدا کرد.

 

 

در این جراحی بر خلاف بای‌‌پس کلاسیک، کیسه بلندی از معده درست می‌شود و ۱۵۰ تا ۱۷۰ سانت روده مسیرش تغییر داده شده و به این کیسه دوخته می‌شود.

 

و غذا وارد قسمت اعظم معده و روده‌ای که بایپس شده نمی‌شود، این عمل بای پس تک آناستوموز حساب شده و فقط روده در یک مکان به معده دوخته می‌شود و انجام آن از نظر تکنیک عمل آسانتر از بایپس کلاسیک است.

 

 

با توجه به اینکه این عمل سوجذبی بوده و قدرت بسیار بیشتری نسبت به بایپس کلاسیک دارد بهتر است در افرادی ریزه‌خوار یا شیرینی خوار و یا با الگوی غذایی هیجانی با BMI بالاتر از ۴۶ انجام شود.

 

همچنین در افراد با دیابت نوع دوم این عمل با توجه به قدرت بالای آن گزینه مناسب‌تری است.

 

 

 

 نتیجه گیری

 

یک فلوشیپ توانمند لاپاروسکوپی و جراح چاقی بر اساس الگوی غذایی، علائم رفلاکس معده به مری، سابقه بیماری‌های التهابی روده و داروهای مصرفی، نتیجه آندوسکوپی و پاتولوژی، سن بیمار و وابستگی به مصرف دخانیات و الکل و نکته‌های متعدد دیگر نوع عمل جراحی را برای شما انتخاب می‌کند.

 

منبع : سایت دکتر حامد عطاردی

 

چگونه از پت شاپ ایران زمین غذای خشک تهیه کنیم

 

چگونه از پت شاپ ایران زمین غذای خشک تهیه کنیم

یکی از بزرگترین نگرانی‌های والدین سگ‌های جدید، خرید غذای خشک مناسب سگ برای حیوان خانگی‌شان است. گاهی اوقات حتی والدین باتجربه ممکن است به دلیل اشتهای سگ خود به دنبال یک غذای خشک مناسب باشند. در زیر به معرفی غذای خشک سگ و نحوه خرید از فروشگاه معتبر اینترنتی پت شاپ ایران زمین خواهیم پرداخت.

 

غذای خشک سگ برای حیوان خانگی شما

خرید غذای خشک سگ یکی از بهترین انتخاب ها برای مراقبت از حیوانات خانگی است. غذای خشک سگ با توجه به فعالیت، نژاد و نیاز سگ فرموله می شود و می توان گفت این غذاها یکی از اساسی ترین مواد مغذی برای غذا دادن به سگ است. این محصولات شامل غذای خشک سگ رویال کانین، غذای  غذای خشک سگ رفلکس و غذای خشک سگ هپی داگ است.

 

مزیت های مهم غذای خشک سگ در پت شاپ

 

·        به راحتی می توانید در سفر غذای خشک را با خود ببرید و به سگ خود بدهید.

·        غذای خشک می تواند ساعت ها در ظرف بماند و فاسد نشود (زمانی که از خانه دور هستید).

·        غذای خشک هزینه بسیار کمتری دارد (نسبت به کنسروها) و هزینه نگهداری سگ را در دراز مدت کاهش می دهد.

·        ترکیب غذای خشک بسیار کامل است و تمام نیازهای غذایی سگ به پروتئین، کربوهیدرات، ویتامین ها و مواد معدنی را تامین می کند.

·        در واقع سگی که به ندرت غذای خشک می خورد (مگر اینکه توسط دامپزشک توصیه شده باشد) به مکمل های غذایی دیگر نیاز دارد.

·        نگهداری غذای خشک سگ به دلیل رطوبت  کم آن آسان است و می توانید آن را برای مدت طولانی و بدون نیاز به یخچال نگهداری کنید.

 

دسته بندی محصولات غذای خشک سگ در پت شاپ ایران زمین

غذاهای خشک سگ از برندهای مختلف به طور کلی در پت شاپ ایران زمین در سه دسته مختلف قرار می گیرند:

1-    غذای خشک سگ مخصوص نژادهای بالغ و بزرگ

2-    غذای خشک سگ نژادهای کوچک.

3-    غذای خشک سگ مخصوص استفاده برای توله سگ ها.

البته یک برند می تواند طیف وسیعی از محصولات را داشته باشد. غذای سگ رویال کنین غذای مخصوص هر نژاد سگ، غذای سگ های بیمار، غذای رژیمی ، درمانی و... است. برخی از مارک ها نیز ممکن است یک دسته جداگانه برای سگ های فعال و پرانرژی داشته باشند. اما همانطور که گفتم وقتی بهترین غذای خشک را برای سگ خود می خرید به 3 مورد بالا توجه کنید و مثلا حتما برای توله سگ خود غذای خشک مخصوص توله سگ بخرید.

خرید غذای خشک سگ از پت شاپ ایران زمین

پت شاپ ایران زمین یکی از معتبرترین و با سابقه ترین فروشگاه ها برای خرید انواع غذای خشک سگ است. این مجموعه چندین سال سابقه فروش موفق غذای خشک سگ به صورت آنلاین را دارد. برای آگاهی از برندهای مختلف غذای سگ مخصوص نژادها وارد سایت مجموعه پت شاپ ایران زمین iranzaminpetshop.com شوید. در صورت بروز هرگونه سوال یا مشکلی در هنگام خرید غذای خشک سگ از پت شاپ ایران زمین با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید. 

قیمت تقویم رومیزی پانچی : بهایی کم برای کیفیتی برتر

قیمت تقویم رومیزی پانچی یا عباسی نسبت به مزایای آن پایین است. این تقویم چندین مزیت دارد. روزهای سال را به دقیق­ترین شکل ممکن نمایش می­دهد. همچنین می­توانید کارهای روزانه­تان را در آن یادداشت کنید. قیمت تقویم رومیزی پانچی یا عباسی با توجه به جنس یا شکل ساخت آن متفاوت است. با این حال قیمت آن در مقایسه با نمونه های مشابه دیگر کمتر است.

قیمت تقویم رومیزی پانچی مناسب­ترین قیمت برای یک تقویم است چرا که کاربرد گسترده­ای دارد. در بیشتر مراکز، ارگان­ها و اداره­ها از این تقویم بهره می برند. این به دلیل مزایای بی­شمار آن است. این تقویم به سادگی بر روی میز قرار می­گیرد و به خاطر اینکه همه صفحات آن با پانچ سوراخ شده­اند، به سادگی ورق می­خورد و تازه به عنوان یک یادداشت نیز می­توان آن را جدا کرد. هر برگ آن به یک روز اختصاص داده شده است. بخشی از فضای تقسیم بندی شده برگ تقویم نیز برای یادداشت برداری اختصاص یافته است. 

قیمت تقویم رومیزی پانچی و اندازه­های آن

قیمت تقویم رومیزی پانچی با توجه به اندازه­های آن متفاوت است. تقویم رومیزی پانچی در سایزها و اندازه­های متفاوتی طراحی و ساخته شده است. به همین دلیل هم در همه شرکت­ها، ارگان­ها و ادارات می­توان از آن استفاده کرد. هر مرکزی بسته به نیاز خود می­تواند نوع و سایز دلخواه خود را به موسسه چاپ و تبلیغات ایران امروز سفارش دهد.

یکی از بارزترین ویژگی­های این تقویم :

ü     زیره چوبی آن است. به همین دلیل هم قیمت تقویم رومیزی پانچی به صرفه است. وزن این زیره کمی سنگین در نظر گرفته شده است. این ویژگی به این دلیل به آن افزوده شده است که :

ü     جداسازی برگ­ها از آن به سادگی انجام شود.

ü     جالب­ترین خصوصیت این زیره این است که می­توانید آن را نگه دارید و با تهیه برگ­های تازه، آنها را جایگزین برگ­های قبلی سازید.

ü     بهای این برگ­های 365 ورقی نیز پایین و مناسب است.

 

قیمت تقویم رومیزی پانچی و سایت ایران امروز

برای اطلاع از قیمت تقویم رومیزی پانچی و مشاهده انواع و اندازه های متفاوت آن می­توانید به سایت موسسه چاپ و تبلیغات ایران امروز مراجعه فرمایید. تصاویر باکیفیت این تقویم­ها، از همه زوایا تهیه شده­اند تا تصور مناسبی از شکل این تقویم به شما ارائه بدهند.

اتصالات چند لایه، یک تکنیک ثابت شده است

فرآیند پیوند چند لایه یا چند مرحله ای بهترین راه برای برقراری ارتباط در ساخت بک لینک است. ذکر این نکته ضروری است که روش استفاده از این سبک حائز اهمیت است. البته این سبک به طور کامل در صفحه خرید بک لینک وب سایت شما توضیح داده شده است.
لینک بیلدینگ چند مرحله ای مفهومی است که احتمالا در مورد آن زیاد شنیده اید. وقتی می خواهیم ارتباط برقرار کنیم می توانیم همزمان از روش ها و تکنیک های مختلفی استفاده کنیم. ما باید تلاش کنیم که لینک های پیچیده را در فرآیند لینک بیلدینگ خود بگنجانیم، در این مقاله به طور کامل به این روش لینک بیلدینگ می پردازیم. این برای سئو خارجی بیسار از نظر شما مهم است. می توانید اطلاعات بیشتر را در صفحه خرید بک لینک قوی ما به آدرس https://neshoonet.ir/backlink بیابید
اتصال چند لایه چیست؟
فرآیند چسباندن چند لایه یا چند مرحله ای بهترین راه برای ایجاد پیوند است. توجه به این نکته ضروری است که نحوه استفاده از این روش مهم است. البته این سبک به طور کامل در صفحه خرید نهایی وب سایت شما نمایش داده می شود.
این نوع لینک سازی به دلیل ماهیت کل فرآیند ساخت لینک باعث وابستگی بیشتر موتورهای جستجو از جمله گوگل به وب سایت شما می شود و در نتیجه این اعتماد باعث افزایش رتبه وب سایت شما می شود. البته همه ارتباطات چند سطحی تاثیر مثبتی ندارند. بسیار مهم است که کار را به خوبی انجام دهید.
برای یک سازه کامپوزیت چند لایه باید وجود داشته باشد؟
به عنوان غیرعادی، اگر یک لینک چند لایه باشد (یا به عبارت دیگر، لینک ها تک لایه باشند)، چندین لایه غیر طبیعی می تواند پیوند را غیرعادی کند. بنابراین سعی کنید تعداد لایه ها را منطقی انتخاب کنید. در برخی از پروژه ها نیاز به لایه بندی نیست و برعکس در برخی پروژه ها دقت بالایی برای اجرای سبک لازم است.
توجه داشته باشید که تعداد لایه ها به اندازه پروژه، تعداد لینک های لایه اول و بسیاری موارد دیگر بستگی دارد. تیم Nashont هنگام ایجاد لینک در مناطق مختلف، گاهی اوقات تا لایه هفتم لینک های چند لایه و چند سطحی ایجاد می کند و تعداد کل لینک های تولید شده می تواند تا هزاران بک لینک باشد. اما آیا همیشه اینگونه است؟ پاسخ بدیهی است که نه! بنابراین تایید می‌کنیم که تعداد لایه‌های خاصی وجود ندارد، اما در بخش بعدی به شما خواهیم گفت که کدام نوع پیوند در لایه اول و لایه بعدی بهتر است ایجاد کنید.
طراحی ساختار لینک چند لایه
در لایه اول لینک ایجاد کنید
سطح اول، سطح اصلی وب سایت شما است که در آن باید یک لینک خوب ایجاد کنید. یک اتصال خوب می تواند شامل موارد زیر باشد:
گزارش از منابع معتبر مانند وب سایت های مرتبط
گزارش از سایت های خبری مجلات
گزارشی از یک وبلاگ با کیفیت از خدمات ایران
گزارش از شبکه های اجتماعی محبوب و پرطرفدار.
برای آشنایی با مراحل ثبت درخواست توصیه می کنیم به صفحه خرید گزارش آگهی در وب سایت ناشنوت نگاهی بیندازید.
اما سوال اینجاست که آیا ابتدا ساخت یک لینک کافی است؟ وقتی صحبت از لینک های چندلایه می شود، پاسخ منفی است. یعنی بعد از ایجاد بک لینک در یک لایه باید به لایه دوم برویم و لینک های لایه اول را در لایه دوم تقویت کنیم. البته لایه بعدی یک لایه معمولی است که به مناطق دیگر متصل می شود و هدف دیگری جز تقویت پس زمینه این لایه ها ندارد. به عبارت دیگر، ما بیش از هر چیز سعی می کنیم با ایجاد لینک، شبکه را تقویت کنیم. تقویت ارتباطات ارشد اولویت بعدی است.
لینک ساختمان در طبقه دوم
بهبود لینک لایه 1 انجام شده در لایه 2 باید از کیفیت نسبتا بالایی برخوردار باشد. این بدان معناست که انواع منابع فوق نیز باید در این لایه استفاده شوند. با این حال، می توانید بیشتر روی پست های وبلاگ در این سطح تمرکز کنید. نکته مهم این است که مهمترین لایه لایه 1 است (چون مستقیماً به صفحه شما متصل است) بنابراین باید در انتخاب منابع لایه اول بسیار دقت کنید اما لایه دوم مستقیماً به صفحه شما متصل نیست. از نظر لینک دادن به سایت شما، به دلیل نزدیک بودن به سایت شما می تواند کمی ریسک داشته باشد. بنابراین این لایه را با دقت اعمال کنید و سعی کنید از لینک های بی کیفیت استفاده نکنید. اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید، می توانید از خدمات مشاوره سئو نشونت استفاده کنید.
در سطح 2، پیوند بعدی می تواند به طور کامل روند فعالیت را عادی کند.
گزارش های وبلاگ
یک لینک برای نظرات ایجاد کنید.
لینک سازی در بازاریابی اجتماعی
مجموعه ای از انجمن ها و انجمن ها
و غیره.
توجه داشته باشید که ساخت بک لینک های سطح دوم برای هر موضوعی نیاز به یک استراتژی منحصر به فرد دارد بنابراین بدون میل و بدون برنامه لینک ایجاد نکنید و در یک بازه زمانی مشخص برنامه خاصی را در نظر بگیرید که بسته به شرایط و موقعیت سایت شما به روش های کاملا متفاوتی قابل پیاده سازی است. اگر می خواهید وب سایت خود را بررسی کنید و استراتژی را تعیین کنید، می توانید از خدمات مشاوره سئو استفاده کنید
خانه را در مرحله سوم وصل کنید
مشابه ایجاد پیوندها در ردیف دوم که از آن پیوندهایی به پیوندهای ایجاد شده در ردیف 1 ارائه کردید، باید در ردیف 3 پیوندهایی ایجاد کنید که به ردیف 2 پیوند می دهند. منابعی را در این سطح انتخاب کنید که مشابه ردیف دوم هستند. اما بهتر است نکات اصلی را به خاطر بسپارید. در دنیای واقعی چیزی به نام لایه وجود ندارد و منابع مختلف به صفحات مختلف با حروف مختلف لینک می دهند و فرقی نمی کند در ردیف دوم، سوم یا هزارم باشد.
تخصیص منابع در سطوح مختلف فقط برای مدیریت بهتر بودجه. زیرا ابزار طراحی آنلاین در ردیف دوم و بعد از آن نیاز به هزینه طراحی کمتری دارد. با این حال، اگر محدودیت بودجه ندارید، توصیه می کنیم از بهترین منابع استفاده کنید اما به طور کامل هر نمره را تکرار نکنید. به عنوان مثال اگر در خط اول سایت ایسنا به سایت خود لینک می دهید، می توانید با سایت خبری یا مجله ای دیگر به سایت ایسنا خود لینک دهید.
شما می توانید با خرید بک لینک های با کیفیت از Nishant به این هدف برسید تا هزینه های لینک سازی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید خدمات بک لینک ملی به شما یک خبرنامه، یک مجله اختصاصی و یک وبلاگ ارائه می دهد که می تواند هزینه های لینک سازی شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. تمامی این خدمات در https://neshoonet.ir قابل دسترسی است
در هر لایه چند لینک ایجاد کنیم؟ اتصالات چند لایه، یک تکنیک ثابت شده است
مانند یک پیوستن چند سطحی، هیچ اعداد تنظیمی برای سطوح وجود ندارد، و هیچ عدد تنظیمی برای بازگشت به هر سطح وجود ندارد. این بدان معنا نیست که شما باید 20 طاق در طبقه اول، 100 در طبقه دوم و 1000 در طبقه سوم ایجاد کنید. بله، تعداد بک لینک ها به موقعیت هر سایت بستگی دارد. بهترین راه این است که آن را به آرامی و به طور منظم انجام دهید. زیرا لینک بیلدینگ باید یک فرآیند مستمر در سئو وب سایت باشد و فعالیت های لینک بیلدینگ هر از چند گاهی قطع نشود. وقتی از بک لینک های عظیم و شدید صحبت می کنیم، منظور لایه اول است که ایجاد آنها را در بسیاری از پروژه ها ممنوع می کند. ساخت بک لینک های سطح بالا بسیار خطرناک است و به سرعت سایت شما را ممنوع می کند. به خصوص اگر کیفیت لینک هایی که در لایه اول دریافت می کنید پایین باشد. به همین دلیل سعی نکنید در مدت زمان کوتاهی در این سطح تعداد زیادی بک لینک بسازید و یا اگر این کار را انجام دادید طبق برنامه خاصی این کار را انجام دهید.

علت گرفتگی لوله های فاضلاب حیاط در منزل


گرفتگی لوله فاضلاب در خانه های قدیمی

برخی از روش های باز کردن لوله فاضلاب حیاط برای خانه های کلنگی که مصالح ساختمانی و تجهیزات به کار رفته در آن ها قدیمی و فرسوده شده اند، کارایی خواهند داشت. در خانه های قدیمی لوله های کفشور در گوشه حیاط هستند. این لوله ها در خانه های امروزی در قسمت پارکینگ ساختمان تعبیه می شوند. این لوله ها اغلب در معرض شن و ماسه بوده و ممکن است، گرفتگی های ساده و پیچیده ای در آن ها ایجاد شود. کاربرد این کفشورها، کمک به خروج آب های اضافه داخل حیاط و پارکینگ است. گرفتگی لوله فاضلاب در حیاط منازل، گاها به دلیل بارش باران نیز ایجاد می شود؛ با بارش باران، مقادیری برگ و خاک وارد لوله شده و سبب انسداد آن می شوند. وقتی آب درون لوله ها جریان می یابد، شن و ماسه ای که در آن ها انباشته شده اند، تبدیل به گل شده و سبب کوچک شدن قطر لوله ها می شوند. در این زمینه باید از روش های رفع گرفتگی لوله های فاضلاب حیاط استفاده کنید تا تخلیه آب با کیفیت سابق انجام شود.

دلایل گرفتگی لوله های حیاط

گرفتگی لوله فاضلاب حیاط به دلایل مختلفی اتفاق می افتد؛ به جز مواردی که پیش تر شرح داده شد، انسداد لوله به دلایل زیر اتفاق می افتد:

  1. افتادن اشیاه داخل لوله های حیاط، این اشیاه راه عبور آب را مسدود می کنند.
  2. رسوب کردن جرم های قدیمی درون لوله ها
  3. ورود برگ درختان به مسیر لوله ها در اثر وزش باد و بارش باران
  4. کم بودن شیب لوله ها که به مشکلات ساختمان سازی در مراحل اولیه مربوط می شود.
  5. انسداد لوله ها با مصالح ساختمانی مانند سیمان و قیر

چگونه از گرفتگی لوله های حیاط جلوگیری کنیم؟

پیش از آن که به دنبال روش های باز کردن فاضلاب حیاط بگردیم، بهتر است راه هایی پیدا کنیم که لوله های حیاط ما دچار این مشکل نشوند. با رعایت چند نکته ساده دیگر نیازی به استفاده از روش های رفع گرفتگی لوله های فاضلاب حیاط نخواهید داشت! برای این منظور استفاده از توری های مخصوص کفشور توصیه می شود؛ اگر جنس خوب این توری ها را انتخاب کنید، دیگر هیچ شی ای وارد لوله ها نشده و مشکلات گرفتگی در آن ها به وجود نمی آید. انواع کفشورهای پلاستیکی و فلزی در این زمینه ارائه می شوند که مدل های فلزی مقاومت بیشتری دارند.

جمع بندی

در این گزارش از شرکت لوله بازکنی تاسیسات دنا در اصفهان با روش های رفع گرفتگی لوله های حیاط و علل بروز این مشکلات آشنا شدیم. با به کار گیری روش های بالا، چنین مشکلاتی به سرعت حل می شوند. گرفتگی لوله ها یکی از مهمترین معضلاتی است که در همه خانه ها به وجود می آید و افراد را به دردسر می اندازد. چه بهتر که برای جلوگیری از این مشکلات، اقدامات یاد شده در این گزارش را به کار ببرید.