اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

مدل‌های جدید حفاظ پنجره دوجدار

ه امنیت اولین چیزی است که هنگام خرید یا اجاره ملک در نظر می‌گیریم، چه مکانی امن برای زندگی یا یک ساختمان اداری. خوشبختانه امروزه انواع کلاسیک، آکاردئونی، ابرو، فانتزی و ... علاوه بر زیبایی به ما آرامش و امنیت نیز می دهند.


فقط باید ویژگی های هر یک از این مدل های مختلف درب اتوماتیک و حفاظ پنجره را بدانید تا بتوانید به راحتی حفاظ پنجره دوجداره مناسب ساختمان خود را انتخاب کنید. امیدواریم این مقاله راهنمای خوبی برای شما در این زمینه باشد.

حفاظ پنجره دوجداره


توری پنجره فلزی ساده انتخاب مناسبی برای محل کار است زیرا آنچه از ظاهر مهمتر است استفاده از شبکه است. البته کافی است رنگ توری را با سایر اکسسوری ها یا رنگ دیوارها ترکیب کنید و از طرحی ساده یک کت و شلوار تزیینی بسازید.

یکی از محبوب ترین انواع حفاظ کلاسیک، میله های فلزی است که در ساختمان های اداری استفاده می شود. برای انواع پنجره هایی که همچنان انتخاب مناسبی برای کارگاه ها یا کارخانه ها محسوب می شوند.

اگر پنجره دوجداره شما مشرف به منظره سبزی مانند تصویر بالا است، با نصب حفاظ های فرفورژه از زیبایی منظره کم نکنید. فقط یک فیوز ساده و مطمئن نصب کنید!

اگر پنجره خانه یا محل کار شما کوچک است، مانند این، بهتر است از حفاظ های ساده دو جداره استفاده کنید تا مانع ورود نور به داخل ساختمان نشوید.

این حفاظ ها که به حفاظ های آکاردئونی معروف هستند، با طرح الماس و پرچ های مخفی، زیبا هستند و امنیت مورد نظر شما را فراهم می کنند. شما می توانید از این نوع حفاظ هم برای پنجره ها و هم برای درها استفاده کنید.

لازم نیست حفاظ پنجره دوجداره خانه شما یک مدل جدید یا فانتزی باشد، برخی از خانه ها نمای بیرونی زیبایی دارند. پس آیا یک محافظ ساده و مقرون به صرفه گزینه بهتری نیست؟

اگر به فکر محافظت از پنجره های دوجداره برای فضاهایی مانند بالکن هستید، می توانید از حفاظ آهنی استفاده کنید. معمولا این نوع حفاظ به دلیل مقاومت بالایی که دارد برای پنجره های بزرگ انتخاب ایده آلی است.

محافظ پنجره گلدانی ایپاکو که به آن «جعبه گل» نیز می گویند، به گونه ای طراحی شده است که به گوشه پنجره فضا اضافه کند و محل مناسبی برای نگهداری گلدان های گل و گیاهان سبز است. این نوع حفاظ برای پنجره های دوجداره آپارتمان ها که معمولا جایی برای رشد گیاهان وجود ندارد، انتخاب خوبی است.

تجهیزات محافظ پنجره دو جداره فانتزی

حفاظ ها و قالب های فانتزی پنجره علاوه بر محافظت از پنجره های شما در برابر ورود غیرقانونی می توانند نمای ساختمان را زیباتر جلوه دهند. مانند طرح بالا با مدل آهنی کوچک، از سادگی ناشی می شود.

با ایجاد تغییرات کوچک در دیوارهای فلزی ساده، می توانید لعاب جدیدی طراحی کنید و ظاهری مدرن به خانه خود ببخشید.

یکی از ویژگی های جالب  حفاظ های مدرن این است که مدل حفاظ پنجره دوجداره شما را می توان با توجه به طراحی و سبک ساختمان خود انتخاب و اعمال کرد. این محافظ پنجره شاید شلوغ و پرمشغله به نظر نرسد اما کاملا متفاوت و خاص است!

اگر تا به حال شنیده اید که برخی از شاخه های گل فلزی علاوه بر محافظت از ایمنی پنجره ساختمان شما می توانند بسیار مدرن و خاص باشند، باورتان نمی شود! اما امروزه ساختاری مانند تصویر بالا را می توان به راحتی ایجاد کرد. ببینید این گل های کوچک چگونه نمای پنجره را تغییر می دهند!

حفاظ های مدرن پنجره که می توانند به خصوص برای شما در صورت نو طراحی شوند، در تامین امنیت و اطمینان مورد نظر شما دست کمی از طرح های کلاسیک ندارند.

اگر پنجره های دوجداره ساختمان شما در طبقات بالای آپارتمان باشد، مقادیر نمی تواند تمام ارتفاع پنجره را پوشش دهد و می تواند در طراحی مدرن، ساده اما جدید ساخته شود. با توجه به اینکه ارزش ها دارای متریال و طرح های متنوعی هستند، قطعا با کمی حوصله می توانید منظره زیبایی را مانند تصویر بالا از پنجره منزل یا محل کار خود تضمین کنید. اینطور نیست؟ 

حفاظ های قفل معمولا نسوز و ضد گلوله هستند و از مواد مختلفی ساخته می شوند. اما ببینید چقدر برای این اتاق تزئین شده با برگ های متحرک و زیبا مناسب است. با امنیت ایمن می توانید به راحتی سفر کنید و از تعطیلات خود لذت ببرید!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد