اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

کلاه کاسکت AGV سری Pista GP RR کربن مات قرمز

توضیحات محصول:

برند ایتالیایی AGV Pista سری GP

دارای تست ایمنی شارپ 5 ستاره (و نام کلاه ایمنی جهان).

جنس لایه بیرونی 100% فیبر کربن است.

لایه داخلی 4D EPS

5 سوپاپ ورودی

2 عدد دریچه هوای خروجی

دریچه هوا فلزی

آستر میکروسنس (راحتی بالا)

دوبار خشک کردن (تعریق سریع)

بالشتک داخلی ضد حساسیت قابل جدا شدن و شستشو

پد سر قابل تنظیم 3 قسمتی (جنس: لاستیک با تهویه بالا)



کوسن های جانبی از پارچه مخصوص شالیمار برای راحتی در سرعت بالا ساخته شده اند

دارای محافظ گردن

زیر چانه پرده دارد و قابل برداشتن است

محافظ بینی متحرک
https://motormaan.ir/اتصال دهنده های تیتانیومی دو بعدی

طلاق با حداکثر دید (دید افقی 190 درجه و دید عمودی 85 درجه)

طلق با قابلیت باز شدن میکرو

پوشش ضد خش و UV (5mm)

دارای لایه ضد بخار اضافی (Pinlock)

وزن ≈ 1450 گرم (بسته به سایز)

لوازم جانبی گنجانده شده است

سیستم زهکشی

کیت تنظیم پد داخلی (پد سر، پد پشتی، پد جانبی)

اسپویلر مسابقه ای حرفه ای، قابل جابجایی (160 کیلومتر در ساعت = 0 کیلوگرم)

اشک اضافی طلاق

درپوش دریچه هوا



اطلاعات در مورد برند AGV:

امروزه برند ایتالیایی AGV یکی از معروف ترین برندهای جعبه در جهان می باشد.این شرکت در سال 1947 توسط آمیسانو جینو والنزا تاسیس شد و به تولید جعبه هایی با بیش از نیمی از کیفیت و استانداردهای بالا شهرت دارد. امروزه کلاه های ایمنی AGV در بین موتورسواران حرفه ای، رانندگان F1، اسکی بازان و خلبانان جت های جنگنده پرفروش ترین هستند.https://kolahkasket.com



در سال 1967، AGV اولین کلاه جعبه ای تمام صورت را در جهان تولید کرد که انقلابی در طراحی و ساخت کلاه های جعبه ای ایجاد کرد.



محصولات AGV با در نظر گرفتن ایمنی، آیرودینامیک و زیبایی طراحی شده اند. در سال 2013، کلاه ایمنی Pista GP این شرکت در تست امنیتی شارپ پنج ستاره دریافت کرد و به عنوان ایمن ترین کلاه ایمنی در جهان نام گرفت. در حال حاضر کلاه ایمنی سری پیستا جی پی در چند مدل موجود می باشد

آموزش مراقبت از پوست در یزد


آیا معنی پاکسازی صورت را می دانید؟ به نظر شما پوست چگونه به طور کامل پاک و جوان می شود؟ آیا به دنبال بهترین دوره پاکسازی پوست در یزد هستید؟ آیا می خواهید با آموزش نظافت چرم در یزد به سرعت وارد بازار کار شوید؟ پاکسازی و جوانسازی صورت یکی از مهم ترین مواردی است که متخصصان زیبایی و پزشکان هر روز آن را تبلیغ می کنند. در واقع پاکسازی صورت می تواند به بهبود و رفع مشکلات پوستی مانند آکنه و سیاهی دور چشم کمک کند. اما قبل از انجام پاکسازی پوست، بهتر است با مفهوم پاکسازی پوست، هدف آن و موثرترین دوره های پاکسازی پوست در یزد آشنا شوید. پس تا پایان این مقاله با من همراه باشید.
https://fatemehhabashi.com/skin-cleansing-courses-in-urmia/



پاکسازی پوست به چه معناست؟

پوست به دلایل زیادی دائماً در معرض آسیب و آلودگی است. با گذشت زمان، این آلاینده ها روی پوست جمع می شوند و به راحتی می توانند درخشش، شادابی و لطافت پوست را کاهش دهند. بین آنهاست که پوست باید تمیز شود.

در واقع می توان گفت که پاکسازی یکی از بهترین روش ها و تکنیک های اثبات شده برای پاکسازی سطح پوست از انواع آلودگی ها و چربی اضافی است. بنابراین یکی از رازهای دستیابی به پوستی صاف، شاداب و جوان در مراقبت و نگهداری اولیه از آن نهفته است که در دوره پاکسازی صورت یزد به طور کامل به آن پرداخته شده است. برای ثبت نام و شرکت در دوره های آموزشگاه نظافت چرم در یزد می توانید با من تماس بگیرید.



چه عواملی در آلودگی پوست موثر است؟

استفاده از محلول پاک کننده نادرست می تواند اثرات ناخوشایندی بر روی پوست ایجاد کند.

آلودگی هوا و رادیکال های آزاد می توانند به راحتی روی پوست باقی بمانند و شادابی آن را کاهش دهند.

استفاده از محصولات مراقبت از پوست و لوازم آرایشی ناکافی و نامناسب می تواند عوارضی مانند: ب. بستن منافذ پوست، ایجاد جوش و ... را در پی داشته باشد که در نهایت منجر به مشکلات پوستی می شود.

هدف از پاکسازی پوست

حذف سلول های مرده از سطح پوست

حذف روغن اضافی و ناخالصی ها

پوست خشک را آبرسانی می کند و پوست را ویتامین می کند

نکته: با داشتن پوستی نرم و شاداب می توانید زیبایی ظاهر و اعتماد به نفس خود را دو چندان کنید. بنابراین باید مدت زمانی را برای مراقبت و نگهداری آن در نظر گرفت. ناگفته نماند که این نوع درمان ها باید به درستی و با رعایت اصول انجام شود تا پوست آسیبی نبیند. اگر می خواهید تکنیک پاکسازی پوست را به صورت اصولی و حرفه ای یاد بگیرید و از توضیحات آن در دراز مدت استفاده کنید، پیشنهاد می کنم برای ثبت نام و شرکت در بهترین آموزش پاکسازی صورت در یزد با من تماس بگیرید.



فواید پاکسازی پوست چیست؟ آموزش پاکسازی پوست در بوشهر


پوست کاملا تمیز می شود.

روند پیری پوست را تا حد امکان کاهش می دهد.

جوانسازی، سم زدایی و رفع چین و چروک

ماساژ صورت در حین پاکسازی باعث بهبود گردش خون در زیر پوست می شود.

یکی از مراحل پاکسازی پوست استفاده از ماسک صورت است که پوست را نرم و صاف می کند.

مرطوب کردن و لایه برداری پوست خشک می تواند از چین و چروک و پیری جلوگیری کند.

نظافت فواید زیادی دارد که قبلاً به برخی از آنها اشاره شد. اگر می خواهید تمام فواید نظافت را بدانید و اطلاعات مفیدتری در این زمینه به دست آورید. توصیه می کنیم برای آشنایی بیشتر با پاکسازی صورت و فواید آن با کامل ترین دوره پاکسازی صورت در یزد همراه شوید. هنوز هم می توانید وارد بازار کار شوید و درآمد کسب کنید.



بعد از شستن صورت چه کنیم؟

میوه و سبزیجات بیشتری بخورید

از کرم های ضد التهاب یا کمپرس سرد استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که در طول روز مقدار زیادی آب بنوشید.

تا چند روز پس از شستن صورت، صورت خود را بانداژ یا اپیلاسیون نکنید.

زیاد نکوبید و پوست را لمس نکنید.

مرطوب کننده ها تاثیر زیادی در بهبود شفافیت پوست دارند.

تا چند روز پس از پاکسازی از آرایش استفاده نکنید.

تا حد امکان از رفتن به مکان های گرم که پوست عرق می کند خودداری کنید.


آیا بعد از آموزش پاکسازی پوست در یزد می توان پوست را تمیز کرد؟

بله، با گذراندن دوره پاکسازی پوست در یزد می توانید با کمی حوصله و با رعایت دستورالعمل های ارائه شده وارد بازار شوید و در نهایت پوست خود یا پوست مشتریان خود را به صورت تخصصی و مناسب تمیز کنید.

بهتر است بدانید که در دوره های سایت شست و شوی صورت و صورت شرکت نکنید. این به این دلیل است که پوست بسیار حساس است و نباید هیچ تمرینی را روی آن انجام دهید زیرا می تواند اثرات منفی ایجاد کند که هیچ کس نمی خواهد. پس برای ثبت نام در جامع ترین آموزشگاه مراقبت از پوست یزد با من تماس بگیرید تا بهتر بتوانم شما را برای شرکت در دوره های مراقبت از پوست در یزد راهنمایی کنم.




بعد از اتمام دوره چشم در یزد چه کارهایی می توان انجام داد؟

پس از گذراندن موفقیت آمیز بهترین آموزش پاکسازی صورت در یزد می توانید با توجه به توضیحات داده شده پوست خود و اطرافیان خود را به صورت کاملا حرفه ای تمیز کنید.

پس از گذراندن موفقیت آمیز دوره در بهترین آموزشگاه پاکسازی صورت در یزد، می توانید با بهترین مراکز و کلینیک های پاکسازی صورت در یزد شریک شوید و کسب درآمد کنید.

در صورت تمایل به شرکت در حرفه ای ترین دوره آموزشی چرم نظافت در یزد می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با من در تماس باشید.

دیزل ژنراتور چیست؟


دیزل ژنراتورها معمولاً به عنوان منبع تغذیه برای منازل، مشاغل و سایر تاسیساتی که نیاز به برق بدون وقفه دارند استفاده می شوند. آنها همچنین در مناطق دور افتاده که در آن برق اصلی در دسترس نیست، مانند سایت های ساخت و ساز یا عملیات معدن استفاده می شود.

دیزل ژنراتور نوعی ژنراتور است که از سوخت دیزل برای تولید برق استفاده می کند. این شامل یک موتور دیزل و یک دینام است که با هم کار می کنند تا نیروی الکتریکی تولید کنند. موتور دیزل وظیفه تبدیل انرژی شیمیایی ذخیره شده در سوخت دیزل را به انرژی مکانیکی بر عهده دارد. موتور یک محور چرخان متصل به دینام را به حرکت در می آورد. دینام سپس انرژی مکانیکی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند که به عنوان برق AC تولید می شود.

ژنراتورهای دیزلی اغلب به عنوان منبع برق برای منازل، مشاغل و سایر تاسیساتی که نیاز به تامین برق دائمی دارند، استفاده می شود. آنها همچنین در مناطق دور افتاده که در آن برق وجود ندارد مانند سایت های ساخت و ساز یا عملیات معدن استفاده می شود دیزل ژنراتورها به دلیل قابلیت اطمینان، دوام و کارایی خود شناخته می شوند و آنها را به گزینه ای محبوب برای بسیاری از کاربردها تبدیل می کند.


استفاده از دیزل ژنراتور

دیزل ژنراتور وسیله ای است که گازوئیل را به برق تبدیل می کند. از یک موتور دیزل تشکیل شده است که دینام را به حرکت در می آورد که برق تولید می کند. در زیر به برخی از اصول کا

ر دیزل ژنراتور می پردازیم:


• سیستم سوخت

دیزل ژنراتورها با سوخت دیزلی کار می کنند که از طریق سیستم سوخت رسانی به موتور ارسال می شود. سیستم سوخت از مخزن سوخت، فیلتر سوخت، پمپ بنزین، انژکتورهای سوخت و خطوط سوخت تشکیل شده است. سوخت به محفظه احتراق موتور تزریق می شود و در آنجا سوزانده می شود تا انرژی تولید شود.


• موتور

موتور دیزل قلب ژنراتور است. این یک موتور احتراقی است که از گرمای هوای فشرده در کوره استفاده می کند. موتور به یک اینورتر متصل است که انرژی تولید شده توسط موتور را به برق تبدیل می کند.

http://aftabir.com/reportages/view/4451/%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA

• سیستم خنک کننده

یک موتور دیزل ژنراتور گرمای زیادی تولید می کند، بنابراین برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد نیاز به سیستم خنک کننده دارد. سیستم خنک کننده مایع خنک کننده را در داخل موتور به گردش در می آورد که گرما را جذب کرده و آن را از موتور خارج می کند.


• سیستم روغن کاری

موتور همچنین برای کاهش اصطکاک و سایش بین قطعات متحرک خود به سیستم روانکاری نیاز دارد. سیستم روغن کاری شامل پمپ روغن، فیلتر روغن و خطوط روغن است که روغن را در قسمت های متحرک موتور توزیع می کند.


• مدیریت سیستم

سیستم کنترل ژنراتور عملکرد ژنراتور را نظارت و کنترل می کند. این شامل یک صفحه کنترل است که اطلاعات مربوط به عملکرد ژنراتور را نمایش می دهد و یک کنترل کننده که خروجی ژنراتور را کنترل می کند.


• مدیریت بار

دیزل ژنراتورها اغلب برای تغذیه بارهای الکتریکی استفاده می شوند، بنابراین آنها به یک سیستم مدیریت بار نیاز دارند تا اطمینان حاصل شود که بار الکتریکی از ظرفیت ژنراتور بیشتر نمی شود. سیستم های مدیریت بار ممکن است شامل تنظیم کننده های ولتاژ خودکار، بانک های ذخیره سازی و رله های محافظ باشد.


• تعمیرات و نگهداری

دیزل ژنراتورها برای اطمینان از عملکرد قابل اعتماد و کارآمد نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند. وظایف تعمیر و نگهداری ممکن است شامل تعویض روغن و فیلترها، بررسی سیستم سوخت، بررسی سطح و وضعیت مایع خنک کننده و آزمایش خروجی الکتریکی ژنراتور باشد.

به طور کلی، دیزل ژنراتورها یک منبع کارآمد انرژی الکتریکی هستند که می توانند در کاربردهای مختلف، از برق پشتیبان برای ساختمان ها گرفته تا برق سیار برای سایت های ساخت و ساز یا رویدادها مورد استفاده قرار گیرند.


نوع دیزل ژنراتور


دیزل ژنراتورها معمولاً برای تامین برق پشتیبان در صورت قطع برق مورد استفاده قرار می گیرند و بسته به کاربرد در انواع و اندازه های مختلف تولید می شوند. در اینجا چند نوع دیزل ژنراتور آورده شده است:


1. دیزل ژنراتور قابل حمل:

این ژنراتورها به صورت متحرک طراحی شده اند و برای برق رسانی به وسایل کوچک، ابزار و وسایل الکترونیکی در مناطق دورافتاده یا در زمان قطع برق مناسب هستند.


2. دیزل ژنراتورهای صنعتی:

این ژنراتورها برای کاربردهای بزرگ تجاری یا صنعتی طراحی شده اند و می توانند برق کل ساختمان یا مجموعه را تامین کنند.


3. دیزل ژنراتورهای آماده به کار:

این ژنراتورها برای تامین برق سیستم های حیاتی مانند بیمارستان ها، مراکز داده و تلفن ها در مواقع آتش سوزی طراحی شده اند.


4. دیزل ژنراتورهای دریایی:

این ژنراتورها به طور خاص برای استفاده در کشتی ها و قایق ها طراحی شده اند و برای تغذیه سیستم ها و تجهیزات کشتی استفاده می شوند.


5. دیزل ژنراتور در خانه:

این ژنراتورها برای تامین برق پشتیبان خانه ها در صورت قطع برق طراحی شده اند و به طور کلی کوچکتر از دیزل ژنراتورهای صنعتی هستند.


6. دیزل ژنراتور بی صدا:

این ژنراتورها به گونه ای طراحی شده اند که بی صدا و مناسب برای استفاده در محیط های مسکونی، بیمارستانی و سایر محیط های حساس به صدا هستند.


7. دیزل ژنراتورهای نصب شده روی تریلرها:

این ژنراتورها بر روی تریلرها نصب می شوند و حمل و نقل و نصب آنها در مکان های دور را آسان می کند.


8. دیزل ژنراتور هیبریدی.

این ژنراتورها توان دیزل را با منابع انرژی تجدیدپذیر مانند انرژی خورشیدی، باد یا برق آبی ترکیب می‌کنند تا راه‌حل‌های انرژی کارآمدتر و سازگار با محیط‌زیست را ارائه دهند.


طراحی ژنراتور

دیزل ژنراتور نوعی موتور احتراق داخلی است که از سوخت دیزل برای تولید برق استفاده می کند. ساختار اصلی یک دیزل ژنراتور از اجزای زیر تشکیل شده است.


موتور:

موتور قلب دیزل ژنراتور است و وظیفه تبدیل انرژی ذخیره شده در سوخت دیزل را به انرژی مکانیکی بر عهده دارد. معمولاً از یک پیستون، یک سیلندر، یک سیستم تزریق سوخت و یک سیستم ورودی هوا تشکیل شده است.


• دینام:

دینام وظیفه تبدیل انرژی مکانیکی تولید شده توسط موتور را به انرژی الکتریکی بر عهده دارد. این شامل یک روتور و یک استاتور است که توسط یک شفت متصل شده اند. هنگامی که روتور می چرخد، جریان الکتریکی در استاتور تولید می کند.


• سیستم سوخت:

سیستم سوخت رسانی وظیفه رساندن سوخت دیزل به موتور را بر عهده دارد. این شامل مخزن سوخت، فیلتر سوخت، پمپ بنزین و انژکتورهای سوخت است.


سیستم خنک کننده:

سیستم خنک کننده وظیفه حذف گرما از موتور را بر عهده دارد معمولاً از یک رادیاتور، پمپ خنک کننده و یک فن تشکیل شده است



• زه کشی

سیستم اگزوز وظیفه حذف گازهای اگزوز تولید شده توسط موتور را بر عهده دارد این شامل یک صدا خفه کن، لوله اگزوز و منیفولد اگزوز است



• صفحه کنترل:

مرکز کنترل وظیفه نظارت و کنترل عملکرد دیزل ژنراتور را بر عهده دارد. این شامل سنج ها، سوئیچ ها و نشانگرهایی است که اطلاعات مهمی را در مورد عملکرد ژنراتور نشان می دهد.


باتری:

باتری وظیفه تامین نیروی الکتریکی برای راه اندازی موتور و تامین برق پانل کنترل را بر عهده دارد.

این قطعات معمولاً با هم کار می کنند تا گازوئیل را به برق تبدیل کنند که می تواند برای برق خانه ها، مشاغل و سایر لوازم الکتریکی استفاده شود.

9 نکته برای شروع ساختن یک درب اتوماتیک شیشه ای که همیشه می‌خواستید


درب های اتوماتیک الکترومکانیکی دارای تقسیم بندی های مختلفی هستند . این قابلیت می تواند برای محدود کردن دسترسی به مناطقی که ممکن است آتش سوزی در آن آغاز شده باشد هم به کار بیاید و یا از گسترش آتش سوزی جلوگیری کند، همچنین گزینه هایی مانند درهای دارای درجه آتش سوزی وجود دارد تا در حفاظت بیشتر از محل های شما در مقابل صدمه در برابر آتش سوزی و کاهش خطر آسیب دیدگی به ساکنان آن نیز کمک کند. استفاده از این نوع درب ها به طور چشم گیری (تا 70%) از حدر رفتن انرژی سرمایشی و گرمایشی از ورودی ها جلوگیری می کند و به علت استفاده از درزگیرهای مویی و یا لاستیکی بین فریم ها مانع نفوذ گرد و خاک، حشرات و صدا به داخل اماکن می گردد. درب­های دورال در توجه به مواد اولیه عالی و سنسورهای قدرتمند، مانع از عبور گرد و غبار و آلودگی­های صوتی به داخل خانه می­گردد. درب شیشه ای نیم گرد به دلیل نورد شدن شیشه و فریم و سیستم آن، قیمت به مراتب بیشتری نسبت به مدل های کشویی دارا می باشد. 



اپراتور مهمترین بخش در اتوماتیک شیشه ای است که وظیفه آن کنترل حرکت شیشههای درب اتوماتیک میباشد. استفاده می شوند. به طور کلی می توان گفت راهبند به تجهیزاتی گفته می شود که مانند یک حصار یا مانع طبیعی از ورود و خروج ماشین آلات مختلف ممانعت به عمل آورده و کنترل آن توسط ماموران یا نگهبانان محل موردنظر انجام می گیرد و به این ترتیب می توان کلیه رفت و آمدها را ساماندهی کرد. در این درب ها استفاده از شیشه های 10 میلی متر و 20 میلی متر امکان پذیر است. این درب ها کاربردهای تجاری و مسکونی دارند و از آنها می توان در پنجره ها و پارکینگ استفاده کرد. گفته می شود که تنوع درب اتوماتیک در این فروشگاه بالا است و شما می توانید بهترین و پیشرفته ترین درب را خریداری کنید. نکته قابل توجه در هنگام خرید قیمت و هزینه آن است.و انسانها همیشه به دنبال مناسب ترین قیمت هستند.باید توجه داشته باشید درب ارزان ممکن است کیفیت بالایی نداشته باشد و هزینه هایی را در آینده متحمل شوید.و در مقابل قیمت بالا نیز کیفیت را تضمین نمی کند. هر چقدر میزان تردد در ساختمانها زیاد باشد می بایست از جک پارکینگی بهتر و قوی تری استفاده نمود.ساختمانی با حداکثر ۲۰ یا ۳۰ واحد تردد خودرو می تواند از درب های اتوماتیک الکترومکانیک استفاده نماید، اما برای مجتمع های مسکونی یا تجاری با تردد بسیار بالا سیستمهای هیدرولیکی پیشنهاد می شوند



یکی از تجهیزات تکنولوژیکی مدرن که برای رفاه و آسایش کاربران تولید شده و بسیار مورد توجه می باشد، پرده برقی است. یکی دیگر از مزیت های مهم درب های اتوماتیک ، توانایی ایجاد صرفه جویی در فضا است، این امر گزینه ای مناسبی برای مشاغلی است که مکان های کاری کوچکتری نسبت به بقیه در اختیار دارند. درب اتوماتیک شیشه ای منحنی یکی از زیباترین اپراتورها می باشد که برای مکان و فضاهایی کاربرد دارد که از معماری خاصی برخوردارند. هنگرها نیز که وظیفه ی نگهداری لت های متحرک را بر عهده دارند بر روی ریل تعبیه شده در شاسی به صورت کشویی حرکت کرده و در نتیجه درب اتوماتیک شیشه ای باز می شود. در ادامه اجزای اصلی اپراتور درب های اتوماتیک را بررسی میکنیم. اجزای مهم تشکیل دهنده ی درب شیشه ای اتوماتیک عبارتند از: اپراتور، شیشه سکوریت با ضخامت و رنگ های متفاوت، کاور آلومینیوم یا استیل (نسبت به سلیقه ی کارفرما و نمای ساختمان) و کاور پشت دهنه که خود اپراتور نیز از اجزایی چون موتور، قفل برقی، باتری، استابلایزر یا منبع تغذیه و مرکز کنترل تشکیل شده است.


فریم: جنس فریم درب اتوماتیک شیشه ای از آلومینیوم ضد سایش ساخته می شود ،فریمها در انواع 1. فریم با پوشش رنگ الکترواستاتیک 2.فریم با پوشش آنادایز 3. فریم با روکش استیل ساخته می شود. درب های اتوماتیک شیشه ای دارای مدل های مختلف و جدا از هم در انواع سبک ها و تنظیمات مختلف مانند کشویی، تلسکوپی و منحنی با فریم های آلومینیومی و استیل است. باله های درب گردان همزمان با حرکت عابر به چرخش در می آید و با ایجاد دیوار نامرئی در مقابل گردش هوای داخل و خارج از ساختمان را از هم مجزا می سازد و باعث جلوگیری از اتلاف انرژی می شود. در دنیای امروز با گسترش روزافزون شیشه در صنعت ساختمان سازی و هم چنین در انواع مختلف از دکوراسیون های داخلی و خارجی، استفاده از درب های شیشه ای با ظاهر و کاربردهای مختلف، افزایش پیدا کرده است. درب اتوماتیک تلسکوپی مکانیزه این درب ها مانند درب های کشویی بهصورت خطی است، فقط این که درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی ممکن است به صورت دو یا چهار طرفه برروی هم عمل بازشدن را انجام دهند. سایز این درب ها معمولاً بزرگ بوده و برای پارکینگ های متنوعی طراحی میشود.

6 نکات جالب درباره پنجره UPVC از منابع بعید


امروزه با توجه به اینکه بیشتر افراد شاغل و یا در صول هفته برنامه های در اولویت تری دارند ، وقت معطل شدن برای تهیه و انتخاب پنجره دوجداره مناسب و نصب چند روزه آن و درگیر بودن بخاطر آن را ندارند. با توجه به اینکه مجردها باید ۳۲۰ و متاهلهای ساکن این شهرها نیز باید ۶۴۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند، مجردها باید ۳۹ میلیون و ۷۷۶ و متاهلها نیز باید ۷۹ میلیون و۵۵۲ هزار تومان پرداخت کنند. به گزارش منیبان، بررسی آخرین وضعیت قیمت اوراق مسکن حاکی از این است که هر برگ اوراق وام مسکن (تسه) در فروردین سال گذشته ۱۲۴ هزار و ۵۰۰، در اردیبهشت سال گذشته ۱۲۵ هزار و ۸۰۰ و در خردادماه نیز ۱۲۷ هزار و ۳۰۰ قیمت دارد. با اینکه در سالهای بعد واحد های تولیدی دیگری در این زمینه احداث شد، لکن به دلایل مختلف واحد های موجود از تکنولوژی پیشرفته کنونی برخوردار نبوده و حجم عمده پروفیل مصرفی واحدهای مونتاژ از منابع خارجی تأمین می گردید. البته برخی از تولیدکنندگان برای سفارشهای عمده تخفیفاتی در نظر میگیرند. کاربرد عمده این پنجره ها در قرار گرفتن در پذیرایی خانه است. 


به گزارش ایسنا به نقل از هوم وین، پنجره UPVC به عنوان یک عایق باعث میشود تا انرژی کمتری برای گرم یا سرد کردن خانه مصرف شود. همانند پنجره خلیجی مدل این پنجره به نوعی است که فضای خانه را بزرگتر جلوه می دهد و دیدی وسیع به بیرون را ایجاد می کند. در طول فرآیند پوشش، پودر ذوب می شود و با اتصال به یکدیگر زنجیره های شیمیایی طولانی ایجاد می کند. همانطور که پیشتر نیز اشاره شد شیشه ی دوجداره به نوعی از شیشه اطلاق میشود که به موازات یکدیگر در پنجره های دوجداره به کار می رود. نئوکلاسیک و ممبران دو مقوله کاملا جدا از هم بوده و حتی در مواردی با یکدیگر تلفیق نیز میشوند. در میان دو شیشهی درب و پنجرهی دوجداره،موادی قرار میگیرد که از ایجاد هرگونه رطوبت در میان دو شیشه جلوگیری میکنند.بنابراین، به راحتی میتوانید منظرهی فوق العادهی هوای بارانی و برقی شهر خود را بدون بخار گرفتن شیشه مشاهده کنید. در واقع شیشه به خودی خود عایق نیست و فضای ایجاد شده بین دولت شیشه این حالت عایق بودن را ایجاد می کند . وظیفه شرکت ، بهینه سازی مصرف انرژی و ایجاد آرامش در محیط کار و زندگی است . 


https://upvcmaster.com/پنجره-دوجداره-upvc-در-کرج/

متخصصین در شرکت رازنگر میگویند که "این شرکت از سال ١٣٨٦در حوزه صنعت ساختمان کشور و در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی شروع به فعالیت کرده و یکی از فعالیتهای این شرکت در زمینه تولید، ساخت و نصب درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی و آلومینیوم اختصاصی می باشد". مدتهای زیادی است که شیشه بین ما ودنیای خارج قرار گرفته و ما را از باران برف گرما و سرما حفاظت می کند. شیشه یک اختراع ساده است که صدها سال است از آن استفاده شده است و بسیار کارآمد می باشد. پنجره دوجداره یا upvc پنجره های عایقی است که پروسه ی تولید مجزایی از پنجره معمولی دارد.شیشه های دوجداره کارایی بسیار زیادی برای پنجره دوجداره داشته و از اجزا جدانشدنی آن هستند. پنجره دوجداره UPVC چه ویژگیهایی دارد؟ ۱- ابتدا باید نوع پنجره را انتخاب کنید. نرمال نوع قدیمی پنجره های آلومینیومی است که مقاومت مطلوبی در برابر عبور صوت و اتلاف انرژی ندارد. قدم بعدی در بحث تعویض پنجره های قدیمی انتخاب پروفیل مورد نظر است.


https://upvcmaster.com/پنجره-هافمن/

در مرحله بعدی آهن های وسط پنجره برش داده و جدا می شود. تولیدکنندگان این محصول علاوه بر تولید پنجره upvc، دربهایی از این جنس تولید می کنند و خریداران می توانند هنگام خرید پنجره، از درب دو جداره هم استفاده کنند. ما قصد داریم تا پیش از خرید از هوم وین با ویژگیهای پنجرههای دوجداره UPVC آشنا شویم تا با خیال آسوده انتخابی دقیق را داشته باشید. آخرین آمار اوراق تسهیلات مسکن حاکی از آن است که قیمت این اوراق نسبت به هفته قبل کاهشی بوده است. اوراق تسهیلات مسکن در دی و بهمن سال گذشته نیز با قیمتهای ۱۲۵ هزار و ۴۰۰ و ۱۲۴ هزار تومان معامله میشود. بر این اساس، مجردهای ساکن تهران میتوانند تا ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله میشود؛ لذا برای دریافت ۲۰۰ میلیون تومان وام باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه این تعداد اوراق با ۱۲۴ هزار و ۳۰۰ تومانی، ۴۹ میلیون و ۷۲۰هزار تومان میشود. همچنین با در نظر گرفتن ۸۰ میلیون تومان وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق به مبلغ ۱۹ میلیون و ۸۸۸ هزار تومان خریداری کنند، مجموع هزینه خرید اوراق به ۶۹ میلیون و ۶۰۸ هزار تومان میرسد.