اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

هر آنچه برای مطالعه و تست ریاضی در کنکور نیاز دارید


خواندن ریاضی و چگونگی موفقیت در آن همواره سوالات و عدم قطعیت های بسیاری را در ذهن دانش آموزان ایجاد می کند. چگونه ریاضی یاد بگیرم؟ چی بخونم؟ چند ساعت مطالعه کنم؟ چگونه آزمون ریاضی را کامل کنم؟ و بسیاری از سوالات دیگر ما سعی کردیم در قالب سوالات زیادی به آنها پاسخ دهیم

قسمت اول: مطالعه تجربی ریاضی برای کنکور

بعد از آموزش معلمان برای تکمیل دوره آموزشی چه باید کرد؟

بهتر است بعد از تدریس استاد، جزوه را خوب مطالعه کنید. در ریاضیات حدود 30 درصد از وقت دانش آموز را باید صرف مطالعه و بقیه را صرف آزمایش و تست کند. مطالعه کامل مطالب به معنای مرور تعاریف و مفاهیم و اطمینان از اینکه همه چیز را به خوبی یاد گرفته ایم. علاوه بر این، باید تمرینات و تست های بیشتری را تکمیل کنیم. یعنی پاسخ های آنها را بپوشانید و پس از اتمام، راه حل های آنها را با راه حل های معلم در کلاس مقایسه کنید و دوباره از معلم بپرسید که آیا مشکلی وجود دارد.

اگر من یک نسخه خطی کامل دارم، آیا باید این کتاب را بخوانم؟ اگر بله، برای بورسیه چه چیزی بیشتر باید پرداخت کنم؟

در درس ریاضی، دروس کتاب درسی شامل تعاریف و قضایایی است که بعید است به طور تصادفی توسط معلم تدریس شود. آنچه در متن کتاب های ریاضی حائز اهمیت است تمرینات آن است که معمولا به صورت مستقیم یا با تغییرات جزئی در قالب تست و در امتحان ارائه می شود. برخی از وسایل کمک آموزشی تمرین های کتاب درسی را اصلاح کردند و آنها را به تست تبدیل کردند. یا معلم می تواند از دانش آموزان بخواهد که کتاب را باز کنند و تمرین ها را برای آنها حل کنند. اگر یکی از این دو حالت برای شما صادق نیست، حتما تمرینات کتاب را بررسی کنید. برخی از تمرین های کتاب بسیار مفهومی و زیبا هستند. در برخی قسمت ها این تمرین ها واقعا سخت هستند، مانند تمرین بهینه سازی در اعمال مشتق دوازدهم.

اگر معلمم تمام نکات مهم را رعایت نکند، چه کاری می توانم انجام دهم؟

در این مورد، هنوز سه راه حل وجود دارد. کتاب های آموزشی، فیلم های آموزشی یا مدرسان خصوصی که معمولا دانش آموزان به دلیل قیمت بالای معلم خصوصی به سراغ دو روش اول می روند.

در بین کتاب های کمک آموزشی سراغ کدام مدل کتاب درسی بروم؟ و چگونه می توانم با آن مقابله کنم؟

اگر در ریاضیات ضعف اساسی دارید و کاملاً قادر به حل مسائل کنترلی نیستید و عموماً در کلاس چیزی متوجه نمی شوید، باید از کتاب هایی با درس های مفصل استفاده کنید. این بدان معنی است که روند آنها کند است و برای حل آن نیاز به تمرین زیادی دارد. کتاب های تست معمولا اینطور نیستند. یعنی کتاب های درسی تعمیم داده اند که دانش آموزی که چیزی در مورد آن موضوع نمی داند با خواندن آن چیز زیادی متوجه نمی شود. زیرا درک اشیا و اطلاعات اولیه آن چیزها برای او مشکل است. کتاب هایی که درس های مفصل تری دارند معمولا قبل از رفتن به امتحان در هر درس چند سوال تشریحی حل می کنند تا موضوع کاملا برای خواننده مناسب باشد. دانش آموزان ضعیف تر نباید برای شرکت در امتحان عجله کنند. خیلی وقت ها دانش آموزان از تست ها خسته می شوند، نگران حل یک سری تست می شوند و به حفظ راه حل هایی متوسل می شوند که واقعاً در کلاس ریاضی مفید نیستند. این زمانی است که دانش آموزان بدون آمادگی کامل به امتحان می روند.

آیا تماشای یک فیلم آموزشی برای یادگیری این درس را توصیه می کنید؟ اگر چنین است، چگونه و چه زمانی باید از آن استفاده کنم؟

بله، تماشای فیلم راه حلی است، مخصوصا برای دانش آموزانی که معلم خوبی ندارند. به خصوص اگر فقط نیاز به تماشای یک ویدیو داشته باشید و این کار آسان تر از خواندن یک کتاب باشد. اما از طرفی باید فهمید که دیدن یک فیلم آموزشی مثل سریال یا فیلم در درس ریاضی به درد بیننده نمی خورد. بیننده فیلم آموزشی نباید منفعل باشد. او می خواهد فیلم را نگه دارد و دوباره تماشا کند و یک ریدینگ بنویسد و... همه اینها نشان می دهد که فیلم آموزشی بیشتر از کتاب زمان می برد اما برای دانش آموزان ضعیف راه حل بهتری است.

قسمت دوم: تست ریاضی تجربی کنکور

بعد از اتمام آموزش میتونم مستقیما برم سراغ حل تست یا باید اول سوالات تشریحی رو حل کنم؟

پاسخ به این سوال بستگی به سطح دانش آموز دارد. برای دانش آموزان ضعیف و متوسط ​​ریاضی که تعدادشان کم نیست حتما سوالات تشریحی قبل از ورود به آزمون ها مهم است. البته معمولا معلم این کار را در کلاس خودش انجام می دهد. یعنی بعد از تدریس یک مبحث، یک سری سوالات تشریحی (به طور کلی ساده) حل می کند تا دانش آموزان کاربردهای آن موضوع را بدانند و سپس وارد فضای آزمون و نکات آن می شود.

اگر بخواهم سوال تفصیلی را حل کنم کتاب کار سالهای قبل را توصیه می کنید یا نمونه سوالات تستی (نهایی)؟

اگر معلم ندارید یا کتاب درسی شما سوالات تشریحی کمی دارد، کتاب کار را توصیه می کنیم. یکی از ویژگی های مهم کتاب های کار این است که اگرچه سوالات آنها تشریحی است، اما معمولاً با نگاهی به نکات و مفاهیم تستی ساخته می شوند و بعداً با شرکت در آزمون ها متوجه این موضوع خواهید شد. البته کتابهای کار اغلب فقط آخرین پاسخ به سوالاتی را دارند که در صورت وجود مشکل مربعی باید اصلاح شوند.

بعد از یادگیری تست کنم یا بعد؟ فاصله چقدر باید باشد؟

در کلاس ریاضی فقط امتحان بعد از یادگیری نیست، بلکه استفاده مکرر از فرمول ها و مفاهیم در ذهن دانش آموزان می ماند. به نظر من امتحان باید بلافاصله بعد از مطالعه جزئیات (و احیاناً حل سوالات تشریحی) یعنی همان روز شروع شود.

آیا ارزش زمان امتحانم را دارم یا نه؟

در اولین آزمایش‌ها، تشخیص زمان‌بندی معمولا غیرممکن است. آزمون های مقدماتی را آکادمیک می گویند و نمی توان انتظار داشت که در زمان استاندارد کنکور، تست را حل کند. گفته می شود، اگر برای اولین بار است که در یک آزمون موضوعی شرکت می کنید، بهتر است عجله نکنید، به خصوص در دروسی مانند هندسه. ممکن است 15 دقیقه طول بکشد تا یک تست هندسه را حل کنید، یا ممکن است بعد از 15 دقیقه نتوانید آن را حل کنید. وقت خود را با فکر کردن به حل امتحان تلف نکنید و این به رشد مغز شما کمک می کند. اگر در حال شرکت در آزمون دوم برای موضوعی هستید و از قبل شروع کرده اید، زمان را بررسی کنید. این بدان معنا نیست که بعد از زمان استاندارد، میز را با دست زیر بازو می کشید! در عوض، اگر بعد از چند دقیقه یک تست حل نشده دیدید، به سراغ آزمون بعدی بروید یا به پاسخنامه نگاه کنید. اگر شرایط به طور کامل تست شده است و برای آخرین بار قبل از یک آزمون مهم برای مرور مطالب برای آن امتحان می دهید، کاملا سر وقت باشید و در طول آزمون به پاسخنامه نگاه نکنید.

برای هر امتحان باید به پاسخنامه مراجعه کنم یا بعد از حل چندین امتحان؟

بستگی به این دارد که ما چه چیزی را آزمایش می کنیم. همانطور که گفتیم تست های اول با تست ها و تست های بعدی متفاوت است. حتما در بسیاری از کتاب های تست دیده اید که تست های اول کاملا مفهومی و بسیار ساده هستند. به طور کلی، ترتیب آزمون در بسیاری از کتاب ها از ساده تا دشوار متغیر است. خوب، اگر در حل تست های اول گیر کرده اید، حتماً مشکلی وجود دارد. به عنوان مثال، فرض کنید اولین تست مشتق در یک کتاب پرسیده شده است که کدام گزینه به درستی تعریف مشتق را نشان می دهد؟ خب اگه این تست رو نمیتونی حل کنی لازم نیست بری سراغ پاسخنامه بلکه باید بری سراغ کتاب درسی! این بدان معناست که شما هنوز واجد شرایط شرکت در آزمون تحصیلی نیستید. اما در صورت قبولی در تست های اول، خوب است در تست های میانی در صورت وجود مشکل و طولانی بودن زمان حل (4 یا 5 دقیقه) به سراغ پاسخنامه بروید. البته سعی کنید با پاسخنامه مانند یک رمان رفتار نکنید. برگه پاسخ باید شما را بترساند. یعنی اولین ایده را برای ادامه دادن می دهد و شما به عقب برگردید و سوال را خودتان حل کنید. وقتی کاملاً عملیاتی شد، هر 20 تا 30 تست، پاسخ های خود را با برگه پاسخ بررسی کنید.

با تست (یا تست هایی) که نتوانستم آن را حل کنم یا اشتباه جواب دادم چه کار باید بکنم؟ اگر نتوانم به چندین تست پاسخ دهم چه باید بکنم؟

اگر از این قبیل تست ها زیاد باشد، ممکن است شناخت سطحی از موضوع داشته باشید و نیاز به حل مشکلات اساسی خود داشته باشید. یعنی شما موضوع را خوب مطالعه نکرده اید یا اینکه این موضوع دارای پیش نیازهایی است که هنوز نمی دانید. برای مثال، فرض کنید هنگام تکمیل تست وحدت تابع در کاربرد مشتق، باید علامت مشتق تابع را تعیین کنیم. ممکن است مشتق تابع را به درستی دریافت کنید، اما در تعیین علامت ضعف دارید. در این مورد، شما باید مشکل اساسی را حل کنید. هنگام تکمیل تست های مسئله، مطمئن شوید که موضوعات خاصی همیشه با شما مرتبط هستند. اگر تعداد تست های اشتباه و ناموفق کافی است سعی کنید از پاسخنامه کمک بگیرید و خودتان آن را حل کنید. اگر نکته خاصی دارند، خوب است علامتی هم در کنارشان بگذارند. نکات کم فایده را علامت نزنید تا همه تست ها نمره بگیرند!

آیا باید کنکور، تست انشاء، تست های تمرینی را با ترتیب خاصی شرکت کنم یا باید روند کتابم را دنبال کنم؟

به نظر من ترتیب مناسب در کلاس های ریاضی آسان تا سخت است که اکثر وسایل کمک آموزشی تا حد زیادی از آن پیروی می کنند. مهم نیست منبع سوال چیست. اما از آنجایی که ناکامی در کنکور می تواند روح شما را آزار دهد، پس از اطمینان از تسلط کامل بر مطالب، می توانید آنها را حل کنید.


آیا باید از چندین منبع تأیید کنم؟ اگر هست چه زمانی باید به منبع دوم و سوم مراجعه کنم؟

فقط دانش آموزان قوی نیاز به دو منبع دارند. دانش آموزان متوسط ​​و ضعیف به احتمال زیاد در طول سال تحصیلی زمان کافی را در کلاس ریاضی برای حل کامل کتاب تست اول خود صرف نکرده اند. حتی اگر دانش‌آموزان متوسط ​​بتوانند کتاب تست را کامل کنند، خیلی خوب است که تست‌ها را به‌طور تصادفی (یا چند بار) انجام دهند. از تست های مکرر نترسید. دانش‌آموزان قوی‌تر می‌توانند در طول سال با استفاده از کتاب‌های تست محور علاوه بر منبع اولیه، تست بزنند.

برای اطمینان از فراموش نشدن آموزش ها و مهارت هایی که برای هر قسمت از این دوره کسب کرده ام، چه کاری باید انجام دهم؟ خلاصه بنویسم؟ چطور هستید؟

بله خلاصه نویسی در ریاضیات مهم است چون این توانایی را دارد. مطمئن شوید که فصل را (به عنوان تمرین) پس از خواندن آن بر روی کاغذ خلاصه کرده اید (پشت) از تصاویر درختان و ... برای خلاصه کردن و تولید فقط مهم ترین ایده ها و فرمول ها استفاده کنید. از نوشتن ایده های خاص در خلاصه خود اجتناب کنید.

اطلاعات مهم بیشتر در مورد مطالعه و بررسی ریاضی تجربی کنکور

آیا با انجام آزمایشات مختلف برای معاینات تشریحی آماده می شوم؟ برای آمادگی در آزمون عملی و کتبی چه باید کرد؟

اگر واقعاً درس ریاضی را به صورت مفهومی یاد گرفته باشید، تفاوتی بین سؤال تستی و تشریحی احساس نمی کنید. البته برخی تست ها را با روش هایی مانند شماره گذاری و رد گزینه ها و ... می توانیم حل کنیم که در سوالات تشریحی امکان پذیر نیست. اما این فقط برای تعداد کمی از تست ها صادق است. در ضمن حتی تست ها هم راه حل تشریحی دارند که باید یاد بگیریم.

پیش نیازهای مطالعه این رشته در سال های گذشته چیست؟ آیا یاد نگرفته اید که کدام محتوا بر بقیه موضوعات تأثیر می گذارد؟

. این سوال بسیار مهمی است پیش نیازها و تحقق آنها در دروس ریاضی بسیار مهم است. گاهی رعایت نکردن آنها آنقدر دانش آموزان را عصبی می کند که کاملاً از این موضوع ناامید می شوند و ترک تحصیل می کنند. گاهی دانش‌آموزان می‌خواهند بخش‌هایی از ریاضی را رها کنند و اگر موضوعاتی که انتخاب کرده‌اند دروس اصلی ریاضی باشد، به شدت تحت تأثیر قرار می‌گیرند. به عنوان مثال، اگر فردی از شارح های منطقی و عبارات جبری (ادغام)، یعنی فصل سوم ریاضی پایه دهم صرف نظر کند، مانند دویدن یک مسابقه 100 متری با پای شکسته است. به نظر من موضوعات زیر بسیار مهم هستند و بقیه موضوعات را نیز تحت تاثیر قرار می دهند:

مجموعه ها (برای حساب دیفرانسیل و انتگرال)، قدرت های گویا و عبارات جبری، معادلات غیرمنطقی و منطقی، معادلات و توابع درجه دوم، نامساوی ها و علائم تعیین کننده (برای توابع، مثلثات، حد و پیوستگی، مشتق و مشتق)، حد و پیوستگی (برای مشتق)، مشتق (برای استفاده از مشتق) و هندسه تحلیلی (برای هندسه دوازدهم) پیش نیاز هستند.

چه توصیه های دیگری برای موفقیت در این دوره دارید؟

متأسفانه به دلیل دسترسی عده ای و پول به آموزش، سبک خواندن و نمایش تأثیر زیادی بر آموزش کشور گذاشته است و دانش آموزان قربانی سادگی و تقلب می شوند. اگرچه تلویزیون ها در برنامه های آموزشی خود کنکور را به عنوان موضوعی ساده و مستلزم درک مطالب مختلف ارائه می کنند و به لطف راه حل خلاقانه آنها می توانیم آزمونی را پیدا کنیم که بتواند در عرض چند ثانیه تعیین کند، دانش آموزان خوشحال خواهند شد. از دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان می‌خواهم فریب برنامه‌های تلویزیونی و تبلیغات عمومی را نخورند و درک کنند که موفقیت در کنکور تنها با تلاش و پشتکار به دست می‌آید. البته دانش آموزان نباید با دیدن راه حل تست هیجان زده شوند و از معلم خود بخواهند که راه حلی را توضیح دهد که آن را توضیح دهد و حل کند یا دلیل نکات حل تست ها را توضیح دهد. دقت کنید که هیچ یک از نمرات کنکور بالا دارای درصد ریاضی یا نمره عجیب و غریب نباشد. موفقیت در ریاضیات، همانطور که بسیاری از بزرگان این رشته می گویند، فقط به دو چیز نیاز دارد: کار و صبر!


مشاهده منبع:    https://lotusmath.ir/teaching-mathematics-cat-tajrobi/ریاضی-دهم-تجربی/  


اهمیت استفاده از سامانه آنلاین پزشک آنلاین

دکتر یاب، نوبت دکتر

به گزارش خبرگزاری مهر، پزشکان حافظ سلامت مردم هستند که به واسطه کار مهم خود در اسرع وقت به دست مردم و بیماران می رسند. با در نظر گرفتن پیشرفت علم و فناوری و استفاده از سیستم های مدرن، می توان گفت که انتصاب پزشکان را می توان عاقلانه انجام داد. با استفاده از قابلیت های سیستم الکترونیکی بیماران می توانند در کمترین زمان ممکن به پزشک مراجعه کنند.

وجود سیستم رزرو پزشک که به صورت آنلاین انجام می شود به بیماران این امکان را می دهد که به راحتی در هر زمانی از روز بدون نیاز به مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. استفاده از سیستم نوبت دهی آنلاین مزایای زیادی دارد که افراد با دانستن آن به راحتی می توانند نیازهای خود را برآورده کنند. Doctorab یک سیستم ملی ارجاع و زمانبندی پزشک است که به راحتی برای همه قابل دسترسی است. اگر می خواهید در مورد اهمیت استفاده از سیستم پذیرش دکتری بیشتر بدانید، بهتر است تا پایان با ما همراه باشید.

اهمیت استفاده از سامانه آنلاین پزشک آنلاین

پزشکان می‌دانند که بیمارانشان خدمات متعددی را در بستر مناسب انتظار دارند. بنابراین تمامی پزشکان می توانند با انجام فرآیند رزرو آنلاین خدمات متنوعی را به بیماران خود ارائه دهند. به مردم توصیه می شود از سیستم رزرو آنلاین استفاده کنند تا در اسرع وقت به لیست بهترین پزشکان دسترسی پیدا کنند. تعیین وقت آنلاین با پزشک مزایای بسیاری دارد که از مهمترین آنها می توان به صرفه جویی در زمان و دسترسی به پزشکان حرفه ای و مجرب اشاره کرد.

مردم مانند گذشته برای گرفتن نوبت با پزشک مورد نظر خود نیازی به مراجعه حضوری به پزشک ندارند و با استفاده از سامانه دکتراب می توانند در کمترین زمان ممکن با بیش از 30 هزار پزشک مجرب تماس بگیرند. وجود سامانه دکترآب به افراد این امکان را می دهد که به صورت 24 ساعته به پزشک مورد نظر خود دسترسی داشته باشند و طبق سامانه نوبت دهی پزشک، نوبت خود را دریافت کنند.

وجود سامانه دکتراتب که به سامانه معرفی و نوبت دهی پزشکان در سراسر کشور معروف است دل بیماران را قوت می بخشد چرا که بیماران می توانند در روزهای تعطیل رسمی و 24 ساعته با پزشک مورد نظر خود نوبت بگیرند. . و استرس داشته باشید . استفاده از سیستم هوشمند مزایای زیادی برای بیماران دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

مزایای استفاده از سیستم Doctrateb

رزرو آنلاین پزشک به شهروندان و بیماران کمک می کند تا با هزینه کم و زمان سریع و بدون سفر اضافی پزشکان مورد نیاز خود را در سراسر کشور پیدا کنند. حضور دکتر یاب به این معنی است که مردم نگران مراجعه به مطب نباشند و رفتن به موقع به مطب برای پیگیری پیشرفت بیماری آسان است. در واقع انتصاب پزشک در سامانه دکترآب به بیمار این امکان را می دهد که بدون اتلاف وقت به پزشک خود دسترسی داشته باشد.

به غیر از مزیت های ذکر شده و دسترسی عمومی به لیست بهترین روانپزشک در تهران دکتریاب در کوتاه ترین زمان ممکن، مزایای دیگری نیز در استفاده از سامانه دکتراب وجود دارد که مهمترین آنها به شرح زیر است:

در هر زمانی از روز قرار ملاقات رزرو کنید

شاید یکی از جذاب ترین ویژگی های استفاده از سیستم پذیرش دانشجو در مقطع دکتری، ثبت نام 24 ساعته باشد که با سیستم های پذیرش سنتی امکان پذیر نیست. در واقع یک بیمار می تواند در هر زمانی از شبانه روز با بیش از 30000 پزشک مجرب مشورت کرده و نوبت بگیرد. اگر تصمیم دارید ساعت 2 بامداد با یک روانشناس خوب در تهران، یک روانپزشک خوب اضطراب در منطقه خود یا هر تخصص دیگری وقت بگیرید، کافی است به وب سایت دکتری مراجعه کرده و پزشک مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید. پزشکان و گرفتن نوبت آنلاین.

یک یادآوری پیامکی دریافت کنید

بسیاری از نوبت های بیمار برای چند روز آینده رزرو می شود و باعث فراموشی بیمار می شود. وجود سامانه اطلاع رسانی و پیامک این امکان را به افراد می دهد تا در زمان توافق شده از نوبت خود مطلع شوند. از طریق سامانه هوشمند دکتراتب که به صورت رایگان طراحی شده است نوبت دریافتی را در زمان توافق شده به شما یادآوری می کند.

جستجوی پزشک بر اساس تخصص و شهر

یکی از موارد مهمی که رزرو نوبت با پزشکان را برای بیماران آسان می کند، یافتن پزشک بر اساس تخصص و شهر است. در واقع بیمار می تواند با توجه به موقعیت مکانی خود و پزشک متخصص مورد نیاز خود نوبت رزرو کند. این به مردم امکان می دهد در اسرع وقت به پزشکان مربوطه دسترسی داشته باشند. به عنوان مثال برای گرفتن نوبت با بهترین متخصص گوش و حلق و بینی تهران می توانید اینجا کلیک کنید.

آدرس دکتر روی نقشه در حال حرکت است

مانند نوبت دهی سنتی، مردم دیگر به دنبال ذخیره آدرس مطب مورد نظر خود نیستند، زیرا وجود سامانه دکترآب موسوم به سامانه ملی شناسایی و نوبت دهی پزشک، امکان انتخاب آدرس را فراهم کرده است. از دکتر پس از دریافت وقت ملاقات، روی نقشه ظاهر می شود. این به افراد بیمار این امکان را می دهد که به راحتی مکان پزشک را از روی نقشه تنظیم شده در هنگام مراجعه به پزشک پیدا کنند.

بررسی و بررسی نظرات مهمانان

می توان گفت استفاده از نظرات بیماران و مراجعین مختلف می تواند بخشی از عملکرد پزشک را نشان دهد. در واقع، قبل از انتخاب یا رزرو نوبت پزشک، افراد به راحتی می توانند با بررسی نظرات مشتریان از وضعیت رضایت سایر بیماران مطلع شوند. با استفاده از نظرات مشتریان، بیماران از نتایج کار پزشک منتخب خود مطلع خواهند شد.

در زمان و هزینه صرفه جویی کنید

اگر بخواهید به روش سنتی به پزشک مراجعه کنید، ترافیک سنگین شهری و هزینه های اضافی قطعا کار را سخت می کند. استفاده از نوبت دهی آنلاین به شما این امکان را می دهد که در کمترین زمان ممکن و 24 ساعت شبانه روز به پزشک مورد نظر خود برسید و هزینه های خود را بهتر مدیریت کنید.

نتیجه

اگر می خواهید از بهترین سیستم سفارش پزشک در سراسر کشور استفاده کنید، بهتر است دکترآب را مد نظر داشته باشید. دکتر. دکتر. یاب یک سامانه ملی رزرو نوبت و قرار ملاقات با پزشک است که از طریق یک اپلیکیشن کاربردی به افراد امکان می دهد به صورت رایگان به پزشکان مورد نظر خود دسترسی داشته باشند و زمان و هزینه های خود را مدیریت کنند. اگر به دنبال لیستی از بهترین پزشکان هستید و می خواهید در منزل یک نوبت آنلاین با پزشک بگیرید، بهتر است به وب سایت doctor-yab doctor-yab.ir مراجعه کنید.

.

کرم پودر 24 ساعته توفیسد بورن دیس وی


از کرم پودر یا کرم پودر برای پوشاندن لکه ها و لکه های تیره و یکدست کردن رنگ صورت و پوست استفاده می شود. کرم پودر 24 ساعته Tufaced Born Dis We Matte یکی از سبک ترین و بهترین کرم پودرها برای آرایشی عالی و جذاب است. همانطور که از نام این کرم پودر 24 ساعته Tofaced Born Dis We Matte پیداست، پوشش مات و طبیعی آن روی پوست باعث می شود آرایش شما کاملا طبیعی و طبیعی به نظر برسد، گویی هیچ لایه رویی روی پوست وجود ندارد. .

توضیحات تکمیلی کرم پودر 24 ساعته Toface Born Dis We Matte

پودر مات Born This Way Tufaced بافتی روان و بسیار سبک دارد و ظاهری مات و طبیعی بر روی پوست می گذارد. پوشش این کرم پودر متوسط ​​تا کامل است و پوششی کاملاً یکنواخت روی پوست ایجاد می کند و با کنترل چربی پوست از پوسته پوسته شدن آرایش جلوگیری می کند. کرم پودر Too Faced's Born Dis We Matte ضد آب، ضد تعریق، ماندگاری طولانی است و به مدت 24 ساعت باقی می ماند. همچنین این کرم پودر دارای تنوع رنگ در 35 سایه می باشد.

کرم پودر مات Tufaced Born Dis Way حاوی موادی مانند هیالورونیک اسید و آب نارگیل است که بدون ایجاد حساسیت پوست را مرطوب و درخشان می کند. این کرم پودر به دلیل داشتن بافت سبک و بدون چربی، احساس سنگینی و سوزش روی پوست ایجاد نمی کند. کرم پودر 24 ساعته مات Very Faced Born This Way بدون پارابن و گلوتن، کاملا وگان بوده و روی حیوانات تست نشده است و برای انواع پوست با رنگ های مختلف به خصوص پوست های چرب و مختلط بسیار مناسب است.

ویژگی های مدل کرم پودری مات Born This Way

• دارای بافت مایع، بسیار سبک و بدون چربی است

• مقاوم در برابر آب و مقاوم در برابر عرق

• فونداسیون کاملا مات و طبیعی است و از ریختن آرایش جلوگیری می کند

• ماندگاری 24 ساعته روی پوست

• حاوی هیالورونیک اسید، آب نارگیل و عصاره گل رز

• مساحت عالی و محیط کاملاً یکنواخت و طبیعی

• بدون ایجاد استرس و تحریک بر روی پوست

• بدون ایجاد حساسیت و جوش

• پوست را مرطوب و آبرسانی می کند

• پوست را سفید و روشن می کند

• تنوع رنگ وجود دارد

• بدون پارابن و گلوتن

• آزمایش وگان و بدون حیوانات

• مناسب برای تمام رنگ های پوست

• مناسب برای انواع پوست به خصوص پوست های چرب و مختلط

• مقدار: 30 میلی لیتر

مواد فعال در کرم پودر Tufised Born Dis V

در ترکیب این کرم پودر از اسید هیالورونیک استفاده شده است که پوست را آبرسانی کرده و آن را نرم و مرطوب می کند. وجود آب نارگیل در ترکیب آن نیز باعث روشن شدن و افزایش رطوبت پوست می شود. از عصاره گل رز آلپاین نیز در این کرم پودر توفیسد استفاده شده است که به سلامت و شادابی پوست کمک می کند.

یوزابیلیتسی

پودر صورت بسیار غلیظ است و می توان برای مدت طولانی از آن استفاده کرد.

نحوه استفاده از آن

مقدار کمی از این کرم پودر را به کمک انگشت یا اسفنج آرایشی یا برس مناسب روی پوست پخش کنید.

معرفی برند Too Faced

Tufaced یکی از شرکت های معروف و موفق آمریکایی است که در سال 1998 تاسیس شد. توفاسد به سرعت پس از تاسیس خود وارد بازار فروش شد و توانست رضایت زیادی را کسب کند. مانند چندین شرکت دیگر، Tufaced یکی از زیرمجموعه های Estee Lauder است. محصولات این شرکت در زمینه های آرایشی، بهداشتی و مراقبتی است که هم اکنون در بیش از 30 کشور جهان به فروش می رسد. لازم به ذکر است که محصولات Tofiseed بر روی حیوانات آزمایش نشده و حاوی مواد مضر و نگهدارنده نیستند.

Too Faced Born This Way مات 24 ساعته

این کرم پودر مات 24 ساعته بدون چربی به طرز ماهرانه ای مرز بین آرایش و پوست را محو می کند. فرمول مات واقعی ما عیوب را پوشش می دهد و رنگ کامل ثابت می ماند تا ظاهری بدون درخشش تمام روز را بر روی پوست طبیعی بدون عیب و نقص نشان دهد. با پوشیدن سبک و چنین پایان نامشخصی، آنها فکر می کنند که شما به این شکل متولد شده اید. فونداسیون "مادام العمر" که روغن را کنترل می کند و شما را به مدت 24 ساعت بی عیب و نقص نگه می دارد.

لینک مقاله: https://moorashin.com/product/کرم-پودر-بورن-دیس-وی-توفیسدtoo-faced-born-this-way/

نکات مهم برای انتخاب آرایشگاه


زیبا به نظر رسیدن یک مسئله مهم برای بسیاری از زنان است. برخی از زنان حتی جان خود را به خطر می اندازند تا به ظاهری که می خواهند برسند. حتما این جمله معروف را شنیده اید که برخی از زنان به پزشکان خود می گویند. مرا زیبا کن حتی اگر به معنای کشتن من باشد.» البته زیبایی همیشه از طریق جراحی به دست نمی آید. برخی از زنان روش های موقتی و کم خطر را ترجیح می دهند. یا شاید برخی از زنان چهره زیبایی دارند اما گاهی اوقات می خواهند خاص باشند. در این صورت آرایش بهترین گزینه برای این قسمت از زن است. بنابراین در انتخاب مدل مو برای خانم ها مهم ترین و مهم ترین فاکتورها را در نظر خواهیم گرفت.

سالنی را انتخاب کنید که خدمات حرفه ای ارائه دهد

بهتر است سالنی را انتخاب کنید که مدل موی آن آگاه و تخصصی باشد. البته بستگی به این دارد که هدف از آرایش شما چیست و در چه رویدادی شرکت خواهید کرد. به عنوان مثال، برخی از افراد ترجیح می دهند هر روز برای رویدادهای کمتر مهم آرایش کنند. در این شرایط ممکن است سطح مهارت آرایشگر برای آنها مهم نباشد.

اما اگر آرایشی که به دنبال آن هستید مربوط به خاص ترین روز زندگی شما است و می خواهید ظاهر خوبی داشته باشید، حتما باید به این موضوع توجه کنید. برای اینکه زیبا و رضایت بخش به نظر برسید، باید به یک سالن زیبایی که در آن متخصصان کار می کنند اعتماد کنید. سالن ابتدا باید در مورد نوع پوست با شما صحبت کند و مطمئن شود که بهترین آرایش و پاکسازی ممکن را به شما ارائه می دهد.

گزینه هایی را که سالن ارائه می دهد در نظر بگیرید

انتخاب آرایشگاه یا سالن زیبایی که تجهیزات حرفه ای لازم را داشته باشد و در عین حال بتواند تمامی خدمات مرتبط با زیبایی را ارائه دهد بسیار مهم است. این امکانات شامل تجهیزات پیشرفته و کارکنان اختصاصی ارائه دهنده خدماتی مانند تخت ماساژ و رفلکسولوژی می باشد. علاوه بر این، این روزها بسیاری از سالن های زیبایی مجهز به حداقل تجهیزات لازم مانند حمام مخصوص شستشوی سر و بدن پس از رنگ کردن موها و وسایل لازم برای استراحت مشتریان هستند.

قیمت نیز نکته مهمی است

قیمت ارائه محصولات زیبایی فاکتور مهمی است که باید قبل از رفتن به سالن در نظر بگیرید. در حالی که مهم است که بهترین ظاهر را برای رویداد خود داشته باشید، در نظر گرفتن بودجه نیز مهم است. بنابراین یک سالن خوب با بودجه خود انتخاب کنید. شما می توانید قیمت خدمات ارائه شده توسط سالن های مختلف را مقایسه کنید. مطمئن شوید که سالن محصولات آرایش مو را با بودجه شما ارائه می دهد تا شما را برای روز خاص خود به بهترین شکل ظاهر کنید.

با تکنیک های موجود در سالن زیبایی آشنا شوید

یکی از مهم ترین عواملی که باید در هنگام استفاده از تجهیزات سالن در نظر گرفت، جستجوی تجهیزات موجود در فروشگاه است. فناوری با سرعتی سریع در حال توسعه است. بر همین اساس، بسیاری از سالن های زیبایی نیز از تکنیک های پیشرفته آرایش و صورت استفاده می کنند. بنابراین برای ارائه بهترین تجهیزات برای خدمات آرایشی و آرایشی، شناخت تجهیزات موجود در سالن زیبایی ضروری است. بخار پز مو، صندلی آرایش و غیره. چنین دستگاه هایی از جمله این روش ها هستند. البته برخی از تکنیک ها به تکنیک های روز آرایش نیز مربوط می شود.

آرایشگر زن

برای صرفه جویی در زمان و جلوگیری از دردسر، به نفع شماست که یک آرایشگاه در نزدیکی خانه یا محل برگزاری مراسم خود انتخاب کنید. این ویژگی می تواند راحتی زیادی را در سفر به شما بدهد با این حال، اگرچه توصیه می شود سالن زیبایی در محله خود انتخاب کنید، اما نباید کیفیت آن را به خطر بیندازید. سالن ها باید خدمات با کیفیت بالایی داشته باشند و باید بر اساس شایستگی انتخاب شوند بنابراین، اگر از محبوبیت و اعتبار سالن زیبایی راضی هستید، بهتر است به سراغ سالن زیبایی بروید که خدمات خوبی ارائه می دهد. در واقع، سالن یا آرایشگاه مهم است. اما به کیفیت هم فکر کنید

کارگر آرایشگاه چقدر نظم دارد؟

یک سالن زیبایی آموزش دیده می داند که در استفاده از محصولات زیبایی نباید هیچ اشتباهی وجود داشته باشد. مراقبت از این متخصصان از موهای شما نیز می تواند زیبایی زنانه شما را افزایش دهد رفتار افراد موضوع دیگری است که باید به آن توجه کنید بررسی کنید که آیا سالن آرایشگران مودب و مهربانی دارد کارکنان آرایشگاه نباید سلیقه خود را به مشتری تحمیل کنند یا ترجیحات و سلیقه مشتری را به آنها ترجیح دهند.

چقدر محیط تمیز و مرتب است؟

نظافت آرایشگاه زنانه نیز موضوع مهمی است که باید از آن آگاه باشید. زیرا آرایشگاه ها و ابزارهای به کار رفته در آن ها در صورت کثیف شدن و یا استفاده نادرست می توانند باعث بیماری های زیادی شوند. جدا از این سالن کثیف و کثیف. می تواند روحیه شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد و خاطره بدی از روز برای شما ایجاد کند.

تعداد افرادی که در آرایشگاه ها کار می کنند

جالب اینجاست که تعداد افراد شاغل در آرایشگاه نیز مهم است. برخی از سالن ها ممکن است کوچک باشند و فقط یک یا دو نفر داشته باشند. البته منظور ما این نیست که همه آرایشگاه هایی که در تعداد و اندازه های کم فعالیت می کنند باید مورد سوال قرار گیرند. اما طبیعی است که یک سالن با یک یا دو آرایشگر یا کارمند نمی تواند خدمات زیادی ارائه دهد و حتی اگر ارائه دهند ممکن است مشکل زمان داشته باشند و سه یا چهار نفر را قبول نکنند و ... در طول روز.

با این حال، اگر روتین آرایش شما محدود به آرایش ساده است، می توانید از این سالن ها دیدن کنید. اما برای انجام کارهای بیشتر، سریعتر و کاملتر، بهتر است به داستان تعداد ارائه دهندگان گوش دهید.

کار در آرایشگاه را در نظر بگیرید

هر فعالیتی در هر قالبی سابقه ای دارد که از طریق تحقیقات قبلی آن قابل ردیابی است. این بررسی راهنمای خوبی برای آشنایی شما با آرایشگاه خواهد بود. به عنوان مثال، با پرسیدن از مشتریانی که مشتری آن آرایشگاه هستند، می توان از مدت زمانی که آرایشگاه در تجارت بوده و مشکلات گذشته را یاد گرفت. اگر با تحقیق صحیح متوجه شدید که سابقه فعالیت آرایشگاه کاملاً مطابقت ندارد، آن را از لیست آرایشگاه های مورد نظر خود حذف کنید.

داشتن پروانه فعالیت

بسیاری از آرایشگاه های زنانه هستند که مجوز فعالیت ندارند. به طور معمول مجوز فعالیت بر اساس استانداردهای بهداشتی، تخصص انسانی و ... صادر می شود. قاعدتا یک آرایشگاه بدون مجوز با یکی از معیارهای فوق با مشکل بزرگی مواجه است. پس حتما به این سوال توجه کنید. البته برخی از آرایشگاه ها برای برخی فعالیت های خاص نیز مجوز دارند. اما علاوه بر آن اقدامات دیگری نیز انجام می شود. به عنوان مثال، کارهای مربوط به پزشکان زیبایی در بسیاری از آرایشگاه ها انجام می شود. همچنین بدون اجازه. پس مطمئن شوید که آرایشگاه برای تمامی فعالیت هایش مجوز دارد.

ساعات کاری قابل اعتماد

پیدا کردن یک سالن زیبایی 24 ساعته آسان نیست، اما یک سالن خوب حداقل باید ساعات کاری معقول و قابل اعتمادی داشته باشد. به طور کلی، کار 24 ساعته یک امتیاز عالی برای آرایشگاه های خوب است. برخی از آرایشگاه ها فقط در ساعات خاصی خدمات ارائه می دهند، برخی دیگر در روزهای مختلف و در مناسبت های مختلف کار خود را متوقف می کنند. بنابراین، اگر باید به موضوع ساعت کار آرایشگاه توجه کنید، ممکن است آرایشگاه در زمانی که به آرایشگاه نیاز دارید باز نباشد. در عین حال، یک آرایشگاه خوب باید به وقت مشتریان خود احترام بگذارد و به چرخشی که برای مشتریان ارائه می دهد، پایبند باشد.

متن کامل مقاله را بخوانید: https://diyarmirza.ir/1402/02/بهترین-آرایشگاه-سعادت-آباد-تهران/


همه چیز درباره پاکسازی پوست


امروزه پاکسازی صورت به یکی از روش های موثر برای تقویت و جوانسازی پوست تبدیل شده است. با این روش افراد می توانند پوستی جدید و سالم داشته باشند. زندگی در شهرهای بزرگ و هوای بد می تواند یکی از دلایل نیاز پوست به پاکسازی باشد. وقتی به چهره خود در آینه نگاه می کنید جنبه زیبایی برای بسیاری از افراد به خصوص خانم ها اولویت دارد. اگر از پوست خود راضی نیستید این موضوع برای شما احساس منفی ایجاد می کند و منجر به کاهش اعتماد به نفس شما می شود. اگر احساس می کنید که لکه های کوچک سیاهی روی پوست صورتتان در نقاط مختلف وجود دارد. این زمانی است که باید پوست خود را لایه برداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله پاکسازی پوست صورت با ما همراه باشید.

اطلاعات بیشتر:

آی میکرودرم

پوست صورت

روش های مختلف پاکسازی پوست صورت

پاکسازی صورت یک روش بسیار ساده است که شامل چندین مرحله است که این مراحل عبارتند از:

بخور دادن

دانه های سر سیاه را از بین ببرید

با توجه به نوع پوست از ماسک های مختلف استفاده کنید

از محصولات پاک کننده چشم استفاده کنید

استفاده از مرطوب کننده ها و مرطوب کننده های پوست

یکی از مهمترین مراحل پاکسازی پوست لایه برداری است، این روش در منزل و در کلینیک های زیبایی زیر نظر متخصص پوست انجام می شود.

البته بسیاری از افراد با پوست معمولی نیاز به لایه برداری و پاکسازی دارند. آنها می توانند این کار را در خانه با استفاده از مواد لایه بردار طبیعی یا محصولاتی که در اکثر داروخانه ها یافت می شوند انجام دهند. هنگامی که افراد برای تمیز کردن پوست خود به کلینیک زیبایی مراجعه می کنند، پزشکان متخصص این کار را با استفاده از ابزارهای مختلف انجام می دهند، مانند: سوزن های میکرو. علاوه بر موارد فوق، عوامل بسیار دیگری نیز در پاکسازی پوست صورت دخیل هستند.

آنها عبارتند از:

صورتت را بشوی

قبل از رفتن به رختخواب صورت خود را بشویید

صورت خود را با آب سرد بشویید

استفاده از محصولات پاک کننده آرایشی

شستن صورت: برای خلاص شدن از شر لوازم آرایشی و سایر آلودگی های محیطی باید روزی چند بار صورت خود را با آب بشویید. معمولا دو یا سه بار در روز کافی است پس باید از تونیک مناسب برای پوست استفاده کنید تا آلودگی ها از سطح پوست کاملا پاک شود. بعد از آن اولویت استفاده از مرطوب کننده یا مرطوب کننده در سطح پوست است.

قبل از خواب صورت خود را بشویید: یکی از مهم ترین و مهم ترین عوامل برای داشتن پوستی سالم، شستن آن قبل از خواب است. زیرا به طور طبیعی در طول روز سطح پوست صورت توسط چربی یا چربی ایجاد شده در اثر تعریق پوست پوشیده می شود. بنابراین لازم است قبل از خواب صورت خود را بشویید تا این آلودگی ها از بین برود.

صورت خود را با آب سرد بشویید: بسیاری از افراد تمایل دارند صورت خود را با آب گرم بشویند، این عمل ممکن است به دلیل عدم آگاهی و یا به دلیل مشکلات خاصی مانند سینوزیت باشد. اما شستن صورت با آب داغ برای پوست صورت مضر است و چربی های مفید را از سطح پوست پاک می کند. بنابراین از شستن صورت خود با آبگرم گرم خودداری کنید

استفاده از پاک کننده های آرایش: سعی کنید هنگام خواب آرایش را از روی پوست خود پاک کنید. از آنجایی که اکثر برندهای لوازم آرایشی ضد آب هستند و آب را وارد پوست نمی کنند، پاک کننده آرایشی یکی از ملزومات پاکسازی پوست صورت است. به یاد داشته باشید که برندهای مختلفی از پاک کننده های آرایشی برای انواع پوست در بازار لوازم آرایشی وجود دارد. دانستن نوع پوست و خرید پاک کننده های آرایشی برای پوست برای همه مهم است. اگر پوست حساسی دارید، سعی کنید از یک پاک کننده ملایم استفاده کنید یا اگر پوست چرب دارید، پاک کننده ای با اسید سالیسیلیک بخرید. توصیه ما این است که اگر پوست خشکی دارید بهتر است کرم پاک کننده ای بخرید که رطوبت پوست شما را تامین کند.

بهترین زمان برای تمیز کردن صورت

اگر می خواهید صورت خود را در خانه بشویید، بهتر است این کار را در ساعاتی که از خانه خارج نمی شوید شروع کنید. به عنوان مثال آخر شب برای شستن پوست بسیار خوب است زیرا پس از انجام این کار در خانه استراحت می کنید و پوست شما در معرض آلودگی های محیطی قرار نمی گیرد. پس از شستن صورت از مرطوب کننده ها و مرطوب کننده های مناسب پوست خود استفاده کنید. همانطور که لایه های پوست پس از شستن مواد مفید را جذب می کنند، پس با استفاده از محرک های پوستی و ماسک های مختلف صورت، پوست خود را زیباتر و سالم تر کنید.

وقتی صحبت از پاکسازی پوست صورت در کلینیک های زیبایی به میان می آید، یک پزشک حرفه ای مواد آرایشی را به پوست شما معرفی می کند. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی در مورد پاکسازی پوست صورت می توانید با تیم کلینیک مایا تماس بگیرید و از مشاوره متخصصان مجرب ما استفاده کنید.

با مدیریت این مجموعه می توانید با بکارگیری پزشکان مجرب و با قیمت های مناسب در محیطی بسیار زیبا و صمیمی پوست خود را تا حد امکان حفظ و زیبا کنید.

اخرین حرف

مراقبت از پوست فقط با مرطوب کننده ها و محصولات مراقبت از پوست امکان پذیر نیست. به این ترتیب باید مسائل مهمی مانند رژیم غذایی، سبک زندگی، دوری از استرس و اضطراب را در زندگی روزمره خود بگنجانید.

همچنین از کرم های ضد آفتاب مخصوص پوست خود استفاده کنید، به یاد داشته باشید که تغذیه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


برداشت شده از: آموزش پاکسازی پوست در تهران دکتر حبشی