اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

ابزارهای نوشتن آنلاین رایگان


ابزار بازنویسی متن از نرم افزار و تصمیم گیری هوشمند برای یافتن مناسب ترین راه برای بازنویسی یا بازنویسی متن استفاده می کند. زبان فارسی مملو از ظرایف و ظرافت های معناست، بنابراین نرم افزار ترجمه متن هوشمند باید طیف وسیعی از عوامل را در نظر بگیرد. این تصمیمات با بررسی هر کلمه، عبارت و جمله گرفته می شود. بسته به موضوع و کلمات مرتبط، پیشنهادات مختلفی ارائه می شود. برای به دست آوردن نتیجه نهایی کافی است از بین کلمات پیشنهادی کلمه مناسب را انتخاب کنید. محصول نهایی یک نوشته کاملا جدید و هوشمند است که باعث صرفه جویی در وقت و انرژی می شود. شما می توانید از این بازنویسی خودکار و هوشمند متن به صورت رایگان برای بازنویسی متن وب سایت، سئو، مقالات و پایان نامه ها و ... استفاده کنید.


انتخاب کلمه هنگام بازنویسی متن مهم است!

نتیجه نهایی نوشتن شما باید تا حد امکان برای خواننده شما هوشمندانه و جذاب باشد. پس متن نهایی را با کمی وقت گذاشتن و تغییر کلمات و انتخاب مجدد کلماتی که نویسنده عاقلانه پیش روی شما گذاشته است، به پایان برسانید.

چگونه از ابزار "پارافراسی" استفاده کنیم؟

ابتدا متنی را که می خواهید جایگزین کنید تایپ یا جایگذاری کنید. سپس روی دکمه «بازنویسی» کلیک کنید و کمی صبر کنید تا متن بازنویسی شده در کادر آبی رنگ زیر نمایش داده شود. این متن به صورت هوشمند به شما ارائه می شود، کافی است یک بار متن را بخوانید و از لیست واژگان نمایش داده شده، کلماتی را که مناسب متن نیستند جایگزین، حذف، ویرایش کنید. در نهایت، برای کپی کردن متن، کافی است روی دکمه کپی آبی رنگ کلیک کنید تا متن شما رونویسی شود.

بازنویسی آنلاین رایگان؟

در حال حاضر رونویسی 550 کلمه ای متون کاملا رایگان و بدون محدودیت می باشد. برای افزایش تعداد کلمات و محدود کردن تعداد مقالات روزانه، اشتراک لازم است. برای استفاده از این ابزار فوق العاده سریع، راحت و رایگان نیازی به ثبت نام، ورود به سیستم یا اطلاعات شخصی نیست.

پارافراسی به چه معناست؟

نقل قول زمانی است که شما ایده ها یا نظریه های دیگران را با کلمات خود توضیح می دهید. انگیزه واقعی این عمل حفظ معنا و محتوای متن اصلی بدون کپی و تکرار کلمه به کلمه است.

تفاوت بین خلاصه کردن و خلاصه کردن چیست؟

همانطور که قبلاً ذکر شد، پارافریز توصیفی از متن شخص دیگری به زبان خودتان است که تقریباً به اندازه متن اصلی است. اما اگر فقط مهم ترین بخش های مقاله را توضیح دهید، خلاصه کامل است. تفاوت جزئی بین بازنویسی و خلاصه سازی وجود خواهد داشت، اگرچه هر دو به طور کلی به عنوان بازنویسی در نظر گرفته می شوند.

تصحیح سرقت ادبی و نقل قول

بازنویسی متن یکی از روش های جدید تغییر و حذف سرقت ادبی در مقالات و پایان نامه ها است. همچنین، در این بخش، این امر برای تولید محتوای غیر کپی از دیدگاه موتورهای جستجو بسیار مهم خواهد بود.

متن فارسی را با نسخه آزمایشی رایگان در رونویسی هوشمند نشونت ترجمه و رونویسی کنید

بازنویس محتوا نشونت با کمک ابزارهای بازنویسی یا بازنویسی متن فارسی و هوش مصنوعی و همچنین کمک انسان به نویسنده امکان بازنویسی کامل متن را می دهد. می توانید سفارش بازنویسی متن فارسی یا بازنویسی مقاله و پایان نامه را در زاراکد بدهید. برای این منظور کافیست در وبسایت ثبت نام کرده و درخواست خود را ثبت کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد