اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

احتیاط بعد از هایپوتراپی صورت


هایفو یا "امواج اولتراسوند متمرکز با شدت بالا" یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی است که پوست آنها چین و چروک دارد یا روند پیری آنها آغاز شده است. درمان با کمک هایفوتراپی برای بازگرداندن پوست نرم تر و صاف تر استفاده می شود، سپس در مورد مراقبت از هایفوتراپی صورت صحبت خواهیم کرد. هایفوتراپی صورت یک روش بدون درد و غیر تهاجمی است که به جوانسازی پوست صورت کمک می کند. تنها اتفاقی که بعد از هایفو می افتد وجود پوستی سالم، نرم و صاف است که بعد از چند ماه این صافی پوست صورت بیشتر و بیشتر می شود تا به اوج خود برسد. اگرچه هایفوتراپی صورت یک روش بسیار ایمن و غیر تهاجمی است، اما حتی بهتر است قبل و بعد از آن مراقبت شود تا عوارض احتمالی به حداقل برسد.

چرا بعد از هیپنوتیزم صورت یک نگرانی اساسی است؟

اگر توجه متخصصان زیبایی و پوست شما را از پوست می ترساند، باید بگوییم که برخلاف تصور شما، دلیل اصلی این مراجعه، دادن بهترین پاسخ به زیبایی است. عوارضی مانند هایپرپیگمانتاسیون (تیره شدن پوست) اغلب نتیجه مراقبت ضعیف پس از درمان صورت است. علاوه بر مراقبت از پوست پشت صورت، باید از یک روال مراقبت از پوست پیروی کنید تا مطمئن شوید که پوست شما تمیز و سالم است. استفاده از ضد آفتاب قبل و بعد از هایفو یا ترکیبی برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض آفتاب توصیه می شود.

هیپنوتیزم صورت پس از مراقبت چیست؟

بر خلاف بسیاری از کلینیک ها، پس از فروش سریع و بدون توضیح، فقط با مشتریان و آرایشگران صحبت کنید که در مرحله بعد چه کاری انجام دهند، آنها را آموزش دهید تا تصمیمات خوبی به خصوص در شرایط غیرقابل پیش بینی بگیرند. در زیر مواردی وجود دارد که افرادی که تحت عمل هایفو قرار گرفته اند برای جلوگیری از عوارض جانبی و حداکثر استفاده از درمان باید رعایت کنند. علائم عبارتند از: نوشیدن آب، دوری از نور خورشید، مالش ندادن پوست صورت، انجام در آب گرم حمام نکنید سیگار کشیدن ممنوع. که در زیر به تفصیل توضیح داده شده است.

اجتناب از نور خورشید بعد از هایفوتراپی صورت

اولین قدم برای مراقبت از صورت پس از هیپوتراپی دوری از نور خورشید است. سعی کنید تا چند روز از نور خورشید دوری کنید. نور خورشید در کنار اشعه های UVA و UVB و نفوذ عمیق این دو پرتو می تواند به پوست آسیب برساند و قرار گرفتن در معرض بعد از هایفو یکی از مهم ترین علل هایپرپیگمانتاسیون (تیره شدن موضعی پوست) است. پس از هیپوتراپی صورت، پوست صورت کمی متورم می شود و در صورت قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید احتمال آفتاب سوختگی و تغییر رنگ پوست افزایش می یابد. استفاده از کرم ضد آفتاب با حداقل SOF30 حتی در روزهای ابری توصیه می شود (به یاد داشته باشید که اشعه UVA نیز می تواند از پنجره ها عبور کند). مراقبت از آفتاب اضافی برای چند هفته توصیه می شود.

بعد از هیپنوتیزم صورت، پوست خود را ماساژ ندهید

ما در لغت ماساژ به هر نوع دستکاری با فشار فیزیکی روی سطح پوست صورت اشاره می کنیم. پس از هیپوتراپی صورت، برخی از سطوح پوست ملتهب شده و فرد مبتلا ممکن است دچار خارش یا احساس سفتی شود. توصیه می شود پوست را خراش ندهید، بیشتر آن را تحریک نکنید و پوست را در معرض آسیب قرار ندهید.

اگر احساس کردید که پوستتان به دلایلی آسیب دیده است، به پزشک مراجعه کنید و اگر نظر پزشک این است که از دارو استفاده نکنید (در مکالمه، پزشک به شما می گوید: «نگران نباش، خودش خوب می شود» یا «کسی» فقط به یک کرم شفابخش نیاز دارد."

بعد از درمان صورت، مقدار زیادی آب بنوشید.

کم آبی باعث خشکی پوست، سوء هاضمه، فشار خون پایین، مشکلات کلیوی و بسیاری مشکلات دیگر می شود. نوشیدن مقدار کافی آب پوست را تمیز می کند. حتی بهتر است نوشیدنی مورد علاقه شما بعد از هایفو آب باشد که باعث تولید کلاژن و بازسازی می شود.

بعد از هایفوتراپی از حمام آب گرم خودداری کنید

بعد از درمان هایفوتراپی در تهران ، پوست شما حساس تر و کمی ملتهب می شود. بنابراین توصیه می شود پس از درمان هایفو برای مراقبت از صورت خود استحمام نکنید. پوست، زیرا این چربی به محافظت از پوست کمک می کند و به پوست کمک می کند و میزان تحریک را کاهش می دهد.

از مصرف سیگار و الکل خودداری کنید

مصرف الکل به طور کلی با افزایش کار اضافی روی کبد به بدن آسیب می رساند و همچنین باعث افتادگی پوست می شود.

بعد از هایفوتراپی صورت مراقب باشید.

گاهی اوقات، به خصوص اگر پوست حساسی دارید، مراقبت از صورت به همان اندازه ایفو مهم است.

حداقل تا 24 ساعت ورزش نکنید، به خصوص ورزش شدید. حداقل تا 3 روز از موارد ذکر شده به عنوان محرک روی پوست استفاده نکنید. حداقل به مدت یک هفته از انجام بوتاکس، لایه برداری شیمیایی، پرکننده های صورت و سایر موارد ذکر شده در قسمت عمل های زیبایی خودداری کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد