اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

روش های جذب ممبر کانال روبیکا

آیا اخیرا کانال روبیکا خود را راه اندازی کرده اید یا اخیرا به دنبال گسترش فعالیت های کانال خود هستید؟ آیا به دنبال افزایش تعداد مشترکین کانال خود هستید؟ بنابراین برای اطلاعات بیشتر در مورد افزایش ممبر روبیکا این مطلب را از دست ندهید.

شبکه های اجتماعی و علت اهمیت آن

امروزه شبکه‌های اجتماعی جای خود را در زندگی چنان باز کرده که به ابزاری ضروری در زندگی بسیاری از افراد تبدیل شده‌اند، بنابراین میلیاردها نفر در کشورهای مختلف عضو این شبکه‌ها هستند و از آن برای پیگیری اخبار و اطلاعات، آموزش، سرگرمی، مشاوره و اشتراک‌گذاری ایده‌ها استفاده می‌کنند. پیام متنی، تماس صوتی، و ویدئویی، و خرید و فروش کالا و خدمات و غیره نیز بخشی دیگر از استفاده ها از این شبکه های اجتماعی می باشد.

با عنایت به گستردگی کاربران، این شبکه ها به راهکاری مناسب برای معرفی و رشد کسب و کار تبدیل شده اند.

چرا شبکه های اجتماعی بومی مهم اند؟

با رشد چشمگیر کاربران شبکه های اجتماعی در سال های اخیر، اینستاگرام، واتساپ، تلگرام، ایتا، بله و روبیکا تبدیل به محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران شده اند.

با وجود ممنوعیت تلگرام و اینستاگرام در کشور ما، روبیکا توانست بخشی از کاربران را از هر دو پلتفرم جذب کند زیرا که امکاناتی مشابه و نزدیک به آنها ارائه می کرد.

لازم است بدانید که روبیکا علاوه بر پیام رسان بودن مانند تلگرام، با قابلیت ارتباط متنی، صوتی و تصویری، کانال ها و گروه ها، امکان ایجاد صفحات را همچون اینستاگرام به کاربران خود داده است.

تا امروز میلیون ها کاربر جذب روبیکا شده اند و چندین هزار انواع کانال و صفحه در این پلتفرم با موضوعات مختلف از اطلاع رسانی، آموزشی و سرگرمی گرفته تا کانال های خرید ایجاد شده است و بدیهی می باشد که بالا رفتن تعداد ممبرها هدف اصلی این کانال ها می باشد.

ایجاد و مدیریت کانال ها و صفحات در روبیکا بسیار آسان است. تنها کافیست اپلیکیشن روبیکا را از سایت روبیکا، و یا سایر بازارها دانلود کنید و با شماره همراه خود در این پیام رسان ثبت نام کرده و عضو شوید.

شما می توانید با کلیک بر روی آیکن پایین صفحه و انتخاب گزینه کانال جدید به راحتی می توانید یک کانال ایجاد کرده و شروع به ارسال کنید. برای ایجاد یک پیج، به گزینه روبینو بروید و صفحه خود را ایجاد کنید و شروع به ارسال پست های مورد علاقه خود کنید.

جذب اعضای روبیکا چه اهمیتی دارد؟

همانطور که بارها گفته شده مدیران کانال ها برای افزایش تعداد اعضای روبیکا کانال خود تلاش می کنند با بالا رفتن تعداد اعضای کانال اعتبار و محبوبیت آن بیشتر می شود و می تواند اعتماد بینندگان را راحت تر جلب کند. و همواره این احتمال وجود دارد که اعضا به مشتری یا خریدار کانال تبدیل شده و درآمد کانال را افزایش دهند.

راه های مختلفی برای افزایش ممبر روبیکا و افزایش فالور روبیکا در دسترس می باشید که روش های جذب ممبر کانال روبیکا را به شما معرفی می کنیم. لازم است توجه نمایید که ممبر روبیکا و فالور روبیکا هم معنی بوده می باشند.

ممبر فیک که همان ممبر غیرفعال است بازدیدی از کانال ندارد. ممبر واقعی غیرفعال که بازدیدی از کانال ندارد و غیرفعال می باشد و همچنین ممبر واقعی فعال روبیکا.

بعضی از روش های جذب ممبر کانال روبیکا مانند ممبر فیک و واقعی غیرفعال فقط ارزش عددی دارند و فقط برای افزایش آمار استفاده می شوند.

اما اگر در تلاش برای جذب اعضای واقعی هستید، می توانید با کمک تبلیغات ممبر فعال واقعی را جذب کنید.

شما هم اعضای فعال روبیکا را جذب کنید

همانطور که می دانید تبلیغات پاپ آپ روبیکا را می توان جزو بهترین روش های تبلیغاتی دانست که می تواند به سرعت تعداد اعضای کانال را افزایش دهد. به این ترتیب تبلیغات شما به کاربران نمایش داده می شود و کاربران به صلاحدید خودشان و کاملا اختیاری عضو کانال شما می شوند و با توجه به اینکه این ممبرها واقعی هستند و می توانید با آنها تعامل داشته باشید بیشترین و بهترین فایده را برای کانال های روبیکا دارند.

بنابراین، ممکن است سوال کنید که چرا افزایش مکعب روبیکا مهم است؟ همانطور که پیشتر هم گفتیم ایجاد کانال یا پیج بسیار آسان می باشد، اما افزایش تعداد اعضای کانال یا صفحه کار دشواری است. بهترین و موثرترین راه انتشار محتواهای جذاب به صورت منظم و در فواصل زمانی کوتاه است.

به این ترتیب بازدیدکنندگان می دانند چه زمان هایی می توانند از کانال شما بازدید کنند و مطمئن هستند که محتوای مناسب را پیدا خواهند کرد و در صورت پسندیدن پست، آن را با دوستان خود به اشتراک خواهند گذاشت.

علاوه بر این، ارتباط با دیگران و معرفی کانال یا صفحه خود به دیگر افراد می تواند باعث افزایش اعضا و مخاطبان شما شود، اما افزایش ممبر و فالوور کانال یا صفحه بسیار طولانی تر خواهد بود. به همین دلیل است که بیشتر افراد خواهان راه های سریع و میانبر هستند.

با توجه به اینکه ممبر فیک و غیرفعال تاثیری جز افزایش آمار ندارند، توصیه می شود از تبلیغات که سریع ترین راه جذب ممبر واقعی است استفاده کنید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد