اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

آیا موسیقی غذای روح است؟


موسیقی در شکل کوچک خود این خاصیت را دارد که بتواند نفوذ کلام یا تصویر را افزایش دهد و اگر پیام صحیح و قابل اعتماد کلام خداوند متعال بر آن قرار گیرد می تواند مفید نیز باشد. تا انتها با موزیک باران همراه باشید.


این تحقیق نشان می دهد افرادی که در معرض موسیقی شاد قرار می گرفتند بلافاصله پس از گوش دادن به موسیقی در مقایسه با گروه کنترل، خلق و خوی شادتری داشتند، اما اثرات بلندمدت موسیقی در این تحقیق مورد بررسی قرار نگرفت.

در مطالعات دیگر، یافته ها متفاوت است، این مطالعات نشان می دهد که استفاده طولانی مدت از موسیقی خلق و خوی را کاهش می دهد و افراد وابسته و معتاد به یک روحیه شاد موقت دست می یابند، جالب اینکه میزان موسیقی برای شنوندگان بیشتر است. شاد و شاد، و اثرات افسردگی بسیار است.

بررسی‌های دیگر نشان می‌دهد مصرف‌کنندگان موسیقی فعال‌تر می‌شوند، پس از شنیدن آثار خوانندگان، خشونت جوانان و جوانان گلایه‌های نسل جوان از این هنرمندان بوده است. در دادگاه آمریکا..

برخی مطالعات همچنین نشان داده اند که دانلود بهترین آهنگ ها ارتباط نزدیکی با رفتارهای پرخطر جنسی دارد، به طوری که بیش از نیمی از موسیقی دانان جهان بر اثر سیفلیس، بیماری های مقاربتی یا بیماری های ناشی از بداخلاقی جنسی جان خود را از دست داده اند.

استفاده از موسیقی با اعتیاد به مواد مخدر مرتبط است و نشان داده شده است که استعداد ایجاد می کند، به طوری که بیش از نیمی از موسیقی دانان جهان به هروئین معتاد هستند.

همچنین، مطالعات نشان می‌دهد که سیکلوتیمیا (نوسانات خلقی دوره‌ای)، یک اختلال خلقی که با خلق و خوی مشخص می‌شود و درمان آن دشوار است، در مصرف‌کنندگان موسیقی بیشتر از جمعیت عمومی شایع است. . شرح برخی از این رویدادها نیز جالب است.

اما با توجه به این نتایج علمی، آیا استفاده از موسیقی باید به طور کامل ممنوع شود؟

پاسخ منفی است. موسیقی این قدرت را دارد که قدرت یک کلمه یا تصویر را در دوزهای کم تقویت کند و اگر با پیامی دقیق و قابل اعتماد مانند کلام خداوند متعال همراه شود، حتی می تواند سودمند باشد. در این صورت گوش دادن زیاد می تواند مضر باشد، تلاوت موسیقایی قرآن یا گوش دادن به سرودهای مذهبی نباید زیاده روی کند، زیرا به عنوان یک اصل کلی، زیاده روی در یک چیز خوب نیز بد است. به عنوان مثال، شما نمی توانید 20 لیتر آب معدنی بنوشید، چه رسد به موسیقی با محتوای نافذ خطرناک مانند محتوای تهاجمی یا جنسی.

همانطور که قبلاً دیدیم، موسیقی به عنوان دارویی عمل می کند که بلافاصله پس از نوشیدن آن فرد را شاد می کند و برای مدت طولانی اضطراب ایجاد می کند، اما ما دارو را به طور کامل رد نمی کنیم، بلکه از آن برای علائم یا نیازهای پزشکی استفاده می کنیم. دارویی خطرناک که نیاز به نسخه خاصی دارد (اگرچه تحقیقات از اثرات مفید کوتاه مدت موسیقی درمانی حمایت می کند) اما این دارو قطعا غذا نیست، بلکه غذای روح است!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد