اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

آهنگ جدید سروش فرهمند به نام «غم چیو داری»

متن آهنگ سروش فرهمند غم چیو داری

تو رو من تو کجای دلم بزارم خوش به حالت شه


کی مثه تو منه غد بد قلق و کشته با عشقش بهم بگو نمیدونم


انگاز عزیز خاطرت برا من منی که عاطفه ندارم جالبه برا من


اون چشات لازمه برا من یه خاطره ندارم نباشی تو کنارم


از اینا سر در نمیارم که میخوان حرصمو در بیارن


تو رو من تو کجای دلم بزارم خوش به حالت شه


کی مثه تو منه غد بد قلقو کشته با عشقش بهم بگو نمیدونم


کجای کاری دوسم داری نداری ما گذاشته بودیم یه قول و قراری


غم چیو داری دست رو دست میزاری مگه منو نداری


اینجوری نمیشه حواسم همیشه جا بمونه پیشتMusicdel | موزیکدل


باورم نمیشه آخه مگه میشه دلم اینجوری شه حرف تو میشه

 آهنگ جدید سروش فرهمند به نام «غم چیو داری»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد