اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

همه چیز درباره پاکسازی پوست


امروزه پاکسازی صورت به یکی از روش های موثر برای تقویت و جوانسازی پوست تبدیل شده است. با این روش افراد می توانند پوستی جدید و سالم داشته باشند. زندگی در شهرهای بزرگ و هوای بد می تواند یکی از دلایل نیاز پوست به پاکسازی باشد. وقتی به چهره خود در آینه نگاه می کنید جنبه زیبایی برای بسیاری از افراد به خصوص خانم ها اولویت دارد. اگر از پوست خود راضی نیستید این موضوع برای شما احساس منفی ایجاد می کند و منجر به کاهش اعتماد به نفس شما می شود. اگر احساس می کنید که لکه های کوچک سیاهی روی پوست صورتتان در نقاط مختلف وجود دارد. این زمانی است که باید پوست خود را لایه برداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر تا پایان مقاله پاکسازی پوست صورت با ما همراه باشید.

اطلاعات بیشتر:

آی میکرودرم

پوست صورت

روش های مختلف پاکسازی پوست صورت

پاکسازی صورت یک روش بسیار ساده است که شامل چندین مرحله است که این مراحل عبارتند از:

بخور دادن

دانه های سر سیاه را از بین ببرید

با توجه به نوع پوست از ماسک های مختلف استفاده کنید

از محصولات پاک کننده چشم استفاده کنید

استفاده از مرطوب کننده ها و مرطوب کننده های پوست

یکی از مهمترین مراحل پاکسازی پوست لایه برداری است، این روش در منزل و در کلینیک های زیبایی زیر نظر متخصص پوست انجام می شود.

البته بسیاری از افراد با پوست معمولی نیاز به لایه برداری و پاکسازی دارند. آنها می توانند این کار را در خانه با استفاده از مواد لایه بردار طبیعی یا محصولاتی که در اکثر داروخانه ها یافت می شوند انجام دهند. هنگامی که افراد برای تمیز کردن پوست خود به کلینیک زیبایی مراجعه می کنند، پزشکان متخصص این کار را با استفاده از ابزارهای مختلف انجام می دهند، مانند: سوزن های میکرو. علاوه بر موارد فوق، عوامل بسیار دیگری نیز در پاکسازی پوست صورت دخیل هستند.

آنها عبارتند از:

صورتت را بشوی

قبل از رفتن به رختخواب صورت خود را بشویید

صورت خود را با آب سرد بشویید

استفاده از محصولات پاک کننده آرایشی

شستن صورت: برای خلاص شدن از شر لوازم آرایشی و سایر آلودگی های محیطی باید روزی چند بار صورت خود را با آب بشویید. معمولا دو یا سه بار در روز کافی است پس باید از تونیک مناسب برای پوست استفاده کنید تا آلودگی ها از سطح پوست کاملا پاک شود. بعد از آن اولویت استفاده از مرطوب کننده یا مرطوب کننده در سطح پوست است.

قبل از خواب صورت خود را بشویید: یکی از مهم ترین و مهم ترین عوامل برای داشتن پوستی سالم، شستن آن قبل از خواب است. زیرا به طور طبیعی در طول روز سطح پوست صورت توسط چربی یا چربی ایجاد شده در اثر تعریق پوست پوشیده می شود. بنابراین لازم است قبل از خواب صورت خود را بشویید تا این آلودگی ها از بین برود.

صورت خود را با آب سرد بشویید: بسیاری از افراد تمایل دارند صورت خود را با آب گرم بشویند، این عمل ممکن است به دلیل عدم آگاهی و یا به دلیل مشکلات خاصی مانند سینوزیت باشد. اما شستن صورت با آب داغ برای پوست صورت مضر است و چربی های مفید را از سطح پوست پاک می کند. بنابراین از شستن صورت خود با آبگرم گرم خودداری کنید

استفاده از پاک کننده های آرایش: سعی کنید هنگام خواب آرایش را از روی پوست خود پاک کنید. از آنجایی که اکثر برندهای لوازم آرایشی ضد آب هستند و آب را وارد پوست نمی کنند، پاک کننده آرایشی یکی از ملزومات پاکسازی پوست صورت است. به یاد داشته باشید که برندهای مختلفی از پاک کننده های آرایشی برای انواع پوست در بازار لوازم آرایشی وجود دارد. دانستن نوع پوست و خرید پاک کننده های آرایشی برای پوست برای همه مهم است. اگر پوست حساسی دارید، سعی کنید از یک پاک کننده ملایم استفاده کنید یا اگر پوست چرب دارید، پاک کننده ای با اسید سالیسیلیک بخرید. توصیه ما این است که اگر پوست خشکی دارید بهتر است کرم پاک کننده ای بخرید که رطوبت پوست شما را تامین کند.

بهترین زمان برای تمیز کردن صورت

اگر می خواهید صورت خود را در خانه بشویید، بهتر است این کار را در ساعاتی که از خانه خارج نمی شوید شروع کنید. به عنوان مثال آخر شب برای شستن پوست بسیار خوب است زیرا پس از انجام این کار در خانه استراحت می کنید و پوست شما در معرض آلودگی های محیطی قرار نمی گیرد. پس از شستن صورت از مرطوب کننده ها و مرطوب کننده های مناسب پوست خود استفاده کنید. همانطور که لایه های پوست پس از شستن مواد مفید را جذب می کنند، پس با استفاده از محرک های پوستی و ماسک های مختلف صورت، پوست خود را زیباتر و سالم تر کنید.

وقتی صحبت از پاکسازی پوست صورت در کلینیک های زیبایی به میان می آید، یک پزشک حرفه ای مواد آرایشی را به پوست شما معرفی می کند. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی در مورد پاکسازی پوست صورت می توانید با تیم کلینیک مایا تماس بگیرید و از مشاوره متخصصان مجرب ما استفاده کنید.

با مدیریت این مجموعه می توانید با بکارگیری پزشکان مجرب و با قیمت های مناسب در محیطی بسیار زیبا و صمیمی پوست خود را تا حد امکان حفظ و زیبا کنید.

اخرین حرف

مراقبت از پوست فقط با مرطوب کننده ها و محصولات مراقبت از پوست امکان پذیر نیست. به این ترتیب باید مسائل مهمی مانند رژیم غذایی، سبک زندگی، دوری از استرس و اضطراب را در زندگی روزمره خود بگنجانید.

همچنین از کرم های ضد آفتاب مخصوص پوست خود استفاده کنید، به یاد داشته باشید که تغذیه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.


برداشت شده از: آموزش پاکسازی پوست در تهران دکتر حبشی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد