اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

9 نکته برای شروع ساختن یک درب اتوماتیک شیشه ای که همیشه می‌خواستید


درب های اتوماتیک الکترومکانیکی دارای تقسیم بندی های مختلفی هستند . این قابلیت می تواند برای محدود کردن دسترسی به مناطقی که ممکن است آتش سوزی در آن آغاز شده باشد هم به کار بیاید و یا از گسترش آتش سوزی جلوگیری کند، همچنین گزینه هایی مانند درهای دارای درجه آتش سوزی وجود دارد تا در حفاظت بیشتر از محل های شما در مقابل صدمه در برابر آتش سوزی و کاهش خطر آسیب دیدگی به ساکنان آن نیز کمک کند. استفاده از این نوع درب ها به طور چشم گیری (تا 70%) از حدر رفتن انرژی سرمایشی و گرمایشی از ورودی ها جلوگیری می کند و به علت استفاده از درزگیرهای مویی و یا لاستیکی بین فریم ها مانع نفوذ گرد و خاک، حشرات و صدا به داخل اماکن می گردد. درب­های دورال در توجه به مواد اولیه عالی و سنسورهای قدرتمند، مانع از عبور گرد و غبار و آلودگی­های صوتی به داخل خانه می­گردد. درب شیشه ای نیم گرد به دلیل نورد شدن شیشه و فریم و سیستم آن، قیمت به مراتب بیشتری نسبت به مدل های کشویی دارا می باشد. 



اپراتور مهمترین بخش در اتوماتیک شیشه ای است که وظیفه آن کنترل حرکت شیشههای درب اتوماتیک میباشد. استفاده می شوند. به طور کلی می توان گفت راهبند به تجهیزاتی گفته می شود که مانند یک حصار یا مانع طبیعی از ورود و خروج ماشین آلات مختلف ممانعت به عمل آورده و کنترل آن توسط ماموران یا نگهبانان محل موردنظر انجام می گیرد و به این ترتیب می توان کلیه رفت و آمدها را ساماندهی کرد. در این درب ها استفاده از شیشه های 10 میلی متر و 20 میلی متر امکان پذیر است. این درب ها کاربردهای تجاری و مسکونی دارند و از آنها می توان در پنجره ها و پارکینگ استفاده کرد. گفته می شود که تنوع درب اتوماتیک در این فروشگاه بالا است و شما می توانید بهترین و پیشرفته ترین درب را خریداری کنید. نکته قابل توجه در هنگام خرید قیمت و هزینه آن است.و انسانها همیشه به دنبال مناسب ترین قیمت هستند.باید توجه داشته باشید درب ارزان ممکن است کیفیت بالایی نداشته باشد و هزینه هایی را در آینده متحمل شوید.و در مقابل قیمت بالا نیز کیفیت را تضمین نمی کند. هر چقدر میزان تردد در ساختمانها زیاد باشد می بایست از جک پارکینگی بهتر و قوی تری استفاده نمود.ساختمانی با حداکثر ۲۰ یا ۳۰ واحد تردد خودرو می تواند از درب های اتوماتیک الکترومکانیک استفاده نماید، اما برای مجتمع های مسکونی یا تجاری با تردد بسیار بالا سیستمهای هیدرولیکی پیشنهاد می شوند



یکی از تجهیزات تکنولوژیکی مدرن که برای رفاه و آسایش کاربران تولید شده و بسیار مورد توجه می باشد، پرده برقی است. یکی دیگر از مزیت های مهم درب های اتوماتیک ، توانایی ایجاد صرفه جویی در فضا است، این امر گزینه ای مناسبی برای مشاغلی است که مکان های کاری کوچکتری نسبت به بقیه در اختیار دارند. درب اتوماتیک شیشه ای منحنی یکی از زیباترین اپراتورها می باشد که برای مکان و فضاهایی کاربرد دارد که از معماری خاصی برخوردارند. هنگرها نیز که وظیفه ی نگهداری لت های متحرک را بر عهده دارند بر روی ریل تعبیه شده در شاسی به صورت کشویی حرکت کرده و در نتیجه درب اتوماتیک شیشه ای باز می شود. در ادامه اجزای اصلی اپراتور درب های اتوماتیک را بررسی میکنیم. اجزای مهم تشکیل دهنده ی درب شیشه ای اتوماتیک عبارتند از: اپراتور، شیشه سکوریت با ضخامت و رنگ های متفاوت، کاور آلومینیوم یا استیل (نسبت به سلیقه ی کارفرما و نمای ساختمان) و کاور پشت دهنه که خود اپراتور نیز از اجزایی چون موتور، قفل برقی، باتری، استابلایزر یا منبع تغذیه و مرکز کنترل تشکیل شده است.


فریم: جنس فریم درب اتوماتیک شیشه ای از آلومینیوم ضد سایش ساخته می شود ،فریمها در انواع 1. فریم با پوشش رنگ الکترواستاتیک 2.فریم با پوشش آنادایز 3. فریم با روکش استیل ساخته می شود. درب های اتوماتیک شیشه ای دارای مدل های مختلف و جدا از هم در انواع سبک ها و تنظیمات مختلف مانند کشویی، تلسکوپی و منحنی با فریم های آلومینیومی و استیل است. باله های درب گردان همزمان با حرکت عابر به چرخش در می آید و با ایجاد دیوار نامرئی در مقابل گردش هوای داخل و خارج از ساختمان را از هم مجزا می سازد و باعث جلوگیری از اتلاف انرژی می شود. در دنیای امروز با گسترش روزافزون شیشه در صنعت ساختمان سازی و هم چنین در انواع مختلف از دکوراسیون های داخلی و خارجی، استفاده از درب های شیشه ای با ظاهر و کاربردهای مختلف، افزایش پیدا کرده است. درب اتوماتیک تلسکوپی مکانیزه این درب ها مانند درب های کشویی بهصورت خطی است، فقط این که درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی ممکن است به صورت دو یا چهار طرفه برروی هم عمل بازشدن را انجام دهند. سایز این درب ها معمولاً بزرگ بوده و برای پارکینگ های متنوعی طراحی میشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد