اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

6 نکات جالب درباره پنجره UPVC از منابع بعید


امروزه با توجه به اینکه بیشتر افراد شاغل و یا در صول هفته برنامه های در اولویت تری دارند ، وقت معطل شدن برای تهیه و انتخاب پنجره دوجداره مناسب و نصب چند روزه آن و درگیر بودن بخاطر آن را ندارند. با توجه به اینکه مجردها باید ۳۲۰ و متاهلهای ساکن این شهرها نیز باید ۶۴۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند، مجردها باید ۳۹ میلیون و ۷۷۶ و متاهلها نیز باید ۷۹ میلیون و۵۵۲ هزار تومان پرداخت کنند. به گزارش منیبان، بررسی آخرین وضعیت قیمت اوراق مسکن حاکی از این است که هر برگ اوراق وام مسکن (تسه) در فروردین سال گذشته ۱۲۴ هزار و ۵۰۰، در اردیبهشت سال گذشته ۱۲۵ هزار و ۸۰۰ و در خردادماه نیز ۱۲۷ هزار و ۳۰۰ قیمت دارد. با اینکه در سالهای بعد واحد های تولیدی دیگری در این زمینه احداث شد، لکن به دلایل مختلف واحد های موجود از تکنولوژی پیشرفته کنونی برخوردار نبوده و حجم عمده پروفیل مصرفی واحدهای مونتاژ از منابع خارجی تأمین می گردید. البته برخی از تولیدکنندگان برای سفارشهای عمده تخفیفاتی در نظر میگیرند. کاربرد عمده این پنجره ها در قرار گرفتن در پذیرایی خانه است. 


به گزارش ایسنا به نقل از هوم وین، پنجره UPVC به عنوان یک عایق باعث میشود تا انرژی کمتری برای گرم یا سرد کردن خانه مصرف شود. همانند پنجره خلیجی مدل این پنجره به نوعی است که فضای خانه را بزرگتر جلوه می دهد و دیدی وسیع به بیرون را ایجاد می کند. در طول فرآیند پوشش، پودر ذوب می شود و با اتصال به یکدیگر زنجیره های شیمیایی طولانی ایجاد می کند. همانطور که پیشتر نیز اشاره شد شیشه ی دوجداره به نوعی از شیشه اطلاق میشود که به موازات یکدیگر در پنجره های دوجداره به کار می رود. نئوکلاسیک و ممبران دو مقوله کاملا جدا از هم بوده و حتی در مواردی با یکدیگر تلفیق نیز میشوند. در میان دو شیشهی درب و پنجرهی دوجداره،موادی قرار میگیرد که از ایجاد هرگونه رطوبت در میان دو شیشه جلوگیری میکنند.بنابراین، به راحتی میتوانید منظرهی فوق العادهی هوای بارانی و برقی شهر خود را بدون بخار گرفتن شیشه مشاهده کنید. در واقع شیشه به خودی خود عایق نیست و فضای ایجاد شده بین دولت شیشه این حالت عایق بودن را ایجاد می کند . وظیفه شرکت ، بهینه سازی مصرف انرژی و ایجاد آرامش در محیط کار و زندگی است . 


https://upvcmaster.com/پنجره-دوجداره-upvc-در-کرج/

متخصصین در شرکت رازنگر میگویند که "این شرکت از سال ١٣٨٦در حوزه صنعت ساختمان کشور و در زمینه معماری و دکوراسیون داخلی شروع به فعالیت کرده و یکی از فعالیتهای این شرکت در زمینه تولید، ساخت و نصب درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی و آلومینیوم اختصاصی می باشد". مدتهای زیادی است که شیشه بین ما ودنیای خارج قرار گرفته و ما را از باران برف گرما و سرما حفاظت می کند. شیشه یک اختراع ساده است که صدها سال است از آن استفاده شده است و بسیار کارآمد می باشد. پنجره دوجداره یا upvc پنجره های عایقی است که پروسه ی تولید مجزایی از پنجره معمولی دارد.شیشه های دوجداره کارایی بسیار زیادی برای پنجره دوجداره داشته و از اجزا جدانشدنی آن هستند. پنجره دوجداره UPVC چه ویژگیهایی دارد؟ ۱- ابتدا باید نوع پنجره را انتخاب کنید. نرمال نوع قدیمی پنجره های آلومینیومی است که مقاومت مطلوبی در برابر عبور صوت و اتلاف انرژی ندارد. قدم بعدی در بحث تعویض پنجره های قدیمی انتخاب پروفیل مورد نظر است.


https://upvcmaster.com/پنجره-هافمن/

در مرحله بعدی آهن های وسط پنجره برش داده و جدا می شود. تولیدکنندگان این محصول علاوه بر تولید پنجره upvc، دربهایی از این جنس تولید می کنند و خریداران می توانند هنگام خرید پنجره، از درب دو جداره هم استفاده کنند. ما قصد داریم تا پیش از خرید از هوم وین با ویژگیهای پنجرههای دوجداره UPVC آشنا شویم تا با خیال آسوده انتخابی دقیق را داشته باشید. آخرین آمار اوراق تسهیلات مسکن حاکی از آن است که قیمت این اوراق نسبت به هفته قبل کاهشی بوده است. اوراق تسهیلات مسکن در دی و بهمن سال گذشته نیز با قیمتهای ۱۲۵ هزار و ۴۰۰ و ۱۲۴ هزار تومان معامله میشود. بر این اساس، مجردهای ساکن تهران میتوانند تا ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند که شامل ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله میشود؛ لذا برای دریافت ۲۰۰ میلیون تومان وام باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه این تعداد اوراق با ۱۲۴ هزار و ۳۰۰ تومانی، ۴۹ میلیون و ۷۲۰هزار تومان میشود. همچنین با در نظر گرفتن ۸۰ میلیون تومان وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق به مبلغ ۱۹ میلیون و ۸۸۸ هزار تومان خریداری کنند، مجموع هزینه خرید اوراق به ۶۹ میلیون و ۶۰۸ هزار تومان میرسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد