اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

بلیط هواپیما ارزان با تخفیف را چگونه بخریم؟

زمان ها و شرایطی وجود دارند که می توانید بلیط هواپیما خود را با تخفیفات فوق العاده بخرید ودر سفر خود صرفه جویی بسیار خوبی در هزینه خود داشته باشید. البته توجه داشته باشید برخی بلیط ها به دلیل داشتن شرایط استرداد بلیط هواپیما متفاوت به عنوان بلیط ارزان به مسافران فروخته می شود. پس بهتر است از قبل نسبت به شرایط این بلیط ها اطلاعات کافی را نصب کنید.

بلیط تخفیف دار

زمان خرید بلیط هواپیما ارزان با تخفیف

مهم ترین روشی که می تواند باعث خرید بلیط ارزان باشد، زمان خرید بلیط می باشد. شما اگر فقط بتوانید یک زمان درست را برای سفر انتخاب کنید دیگر نیاز نیست به دنبال افکار جنجالی برای خرید بلیط هواپیما با تخفیف باشید. اما چه مقدماتی برای تشخیص زمان پرواز وجود دارد؟ ما به شما سفرها را در روزهای خلوت تر و دوران خاموش سفر پیشنهاد می کنیم. دوران خاموش در سفر اصطلاح از زمان هایی است که می توانید سفر خود را برخلاف بقیه و در دورانی خلوت تر انجام دهید که عرضه بلیط ها پایین تر باشد که به طور مستقیم بر قیمت سفر تاثیرگذار است.

مثال مهمی مانند خرید بلیط هواپیما مشهد در روزهای شهادت امام رضا می تواند به گران ترین قیمت خود برسد و بیشترین عرضه برای آن صورت گیرد. برای اینکه قیمت بلیط ها را بتوانید کنترل کنید باید استراتژی خود را در روزهایی برای خرید قرار دهید که شهر مقصد خلوت است و مسافرین شهرهای دیگری را برای سفر انتخاب کرده اند. شما باید دوران های سیزن و اوج سفر هر شهر را بدانید و در آن روزها سفر خود را به تعویق بیندازید. در روزهایی همچون روزهای تعطیلات عید نوروز یا تعطیلات تابستان و یا آخر  هفته ها و جمعه ها، قیمت بلیط ها بالا تر می روند و این تغییر قیمت نشان از تقاضای زیاد مسافرین می باشد.

بلیط هواپیما ارزان با تخفیف با کارت کیشوندی

نوع دیگری از بلیط هواپیما با تخفیف را می توان سفر با استفاده از کارت کیشوندی دانست. کسانی که کارت کیشوندی دارند از مزایای زیادی براساس نوع کارت کیشوندی خود برخوردارند که یکی از این مزایا خرید بلیط هواپیما با تخفیف های خوبی می باشد. دستورالعمل خرید بلیط هواپیما با کارت کیشوندی این است که باید اولا به مراکز مشخص شده فروش بلیط توسط ایرلاین کیش ایر مراجعه نمایید. همچنین باید در نظر داشته باشید تخفیفاتی که توسط ایرلاین کیش ایر مشخص شده است فقط برای سفرهای کیش به تهران و تهران به کیش می باشد.

بلیط هواپیما ارزان با تخفیف برای کودکان

بلیط هواپیما می تواند خرج سنگینی روی دست شما بگذارد اگربه همراه خود چند کودک هم داشته باشید. کودکان علاوه بر بلیط هواپیما در سفر هم می توانند برای شما خرج بتراشند. شرکت های هواپیمایی تصمیم گرفتند برای بلیط هواپیما کودک تخفیفات 50 تا 75 درصدی را در نظر بگیرند. این تخفیفات در ایرلاین های مختلف، متفاوت است و حتی در ایرلاین ایران ایر برای کودکان بلیط رایگان در نظر گرفته می شود که می تواند یک تخفیف صد در صدی برای خانواده ها باشد.

نکته ای که جا دارد در این بخش به آن اشاره کنیم این است که به ازای خرید هر بلیط هواپیما کودک باید یک بزرگسال به همراه او در هواپیما حضور داشته باشد، در غیر این صورت باید برای او نیز بلیط هواپیما با قیمت بزرگسال تهیه نمایید و شامل این تخفیف ها نخواهید شد.

موضوع دیگر هم این است که این تخفیفات فقط در پروازهای نوع سیستمی وجود دارد و اگر به دنبال خرید بلیط های ارزان چارتر هستید باید بدانید که در بلیط های چارتری موضوع تخفیفات بلیط کودک وجود ندارد و باید نرخ بزرگسال را برای فرزند خود بپردازید.

بلیط کودکان

بلیط هواپیما ارزان با تخفیف برای نوزادان

بلیط هواپیما نوزاد نیز به دلیل اینکه آن نوزاد صندلی از هواپیما اشغال نمی کند و به طور معمول روی پای پدر و مادر قرار می گیرد به صورت 80 درصد تخفیف به فروش می رسد. البته این موضوع را باید در نظر بگیرید که بلیط هواپیما با تخفیف برای نوزادان فقط در پروازهای سیستمی به صورت 80 درصد است و در پروازهای چارتر به صورت رایگان به فروش می رسد!

بلیط هواپیما ارزان با تخفیف برای جانبازان

بلیط هواپیما با تخفیف برای افرادی که جانباز هستند در برخی ایرلاین های ایران وجود دارد. البته اولین موضوعی که باید برای خرید بلیط هواپیما تخفیف دار برای جانبازان بدانید این است که این تخفیف ها فقط به جانبازانی تعلق می گیرد که درصد جانبازی بین 25 تا 70 درصد داشته باشند. برخی ایرلاین ها که بلیط هواپیما تخفیف دار برای جانباز را ارائه می دهند عبارتند از:

بلیط هواپیما تخفیف دار جانباز در ایرلاین آسمان

علاوه بر ایران ایر، می توان بلیط هواپیما ارزان با تخفیف را از ایرلاین اسمان نیز خریداری کرد. این تخفیف برای جانبازان ارائه شده که شرایط آن همانند بلیط هواپیمای تخفیف دار در ایران ایر می باشد. جانبازان با 25 الی 70 درصد جانبازی می توانند از بلیط هواپیما با تخفیف 50 درصد استفاده کنند.

ایرلاین اسمان

انتخاب ایرلاین ارزان برای بلیط ارزان

برخی ایرلاین ها به دلیل خدمات متفاوتی که دارند، ممکن است قیمت بلیط هواپیما را با قیمت های متفاوتی ارائه دهند. ایرلاین های ارزان به دلیل خدمات کمتر و یا برند ناشناخته تر، معمولا بلیط ها را با کمی کاهش قیمت در اختیار مسافران قرار می دهند. برای شناسایی این ایرلاین ها توصیه می کنیم از سایت های معتبر فروش بلیط هواپیما استفاده کنید تا بتوانید بلیط ایرلاین های مختلف را بررسی کنید.

اگر بلیط ها را تاکنون مستقیما از سایت ایرلاین خریداری می کردید، توصیه می کنیم این کار را انجام ندهید تا بتوانید شانس خود را برای پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان با تخفیف افزایش دهید. برای مشاهده تخفیف ایرلاین های مختلف توصیه می کنیم، بلیط ایرلاین ها را با استفاده از امکانات موجود در سایت فروش بلیط هواپیما مقایسه کنید و با توجه به شرایط خود مناسب ترین را انتخاب کنید.

چمدان خود را سبک ببندید

یکی از موارد مهم تعیین کننده در قیمت نهایی بلیط هواپیما، بار مجاز می باشد. معمولا میزان مشخصی از بار مجاز برای مسافران مختلف تعریف شده است. میزان بار مجاز با توجه به نوع سفر داخلی یا خارجی و نوع کلاس پروازی از 20 الی 35 کیلوگرم متفاوت است. در صورتی که بار شما از حد مجاز بیشتر باشد باید به ازای هر کیلوگرم بهایی را به عنوان جریمه پرداخت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد