اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

کارواش صنعتی و معایب و مزایای آن


حتی میتوانید خروجی این شیر را به آبپاش ها یا فواره های آبیاری وصل کنید و راندمان آبدهی و آبیاری را بالا ببرید. این گرم کن یا به اصطلاح بویلر ( Boiler) از فناوری Eco بهره گرفته و سازگار با محیط زیست می باشد و با بهبود بهره وری به میزان 92 درصد ، و همچنین کاهش هزینه های پیرامون سوخت دستگاه کاربر را به بازدهی مطلوب و ایده آل می رساند. لذا به کارگیری از مواد مقاوم جهت جلوگیری از تخریب دستگاه شده و کارایی و شستشوی فشار قوی را در بازه زمانی طولانی تضمین نماید. واترجت آب گرم متحرک MH 2M در کلاس متوسط و جهت کار های معمول برای استفاده جهت به انجام رساندن امور روزمره که نیاز به تداوم ندارند و دائمی نمی باشند ، مناسب است. قابلیت های کارواش بسیار زیاد است. دستگاه پمپ کارواش صنعتی MH 2M به عنوان یک واترجت متحرک آب گرم که خود دارای گرم کن می باشد ، قابلیت این را دارد تا آب را تا دمای 40 درجه وارد دستگاه کند و برای افزایش فشار و دمای آب اقدام نماید. همچنین در صورت دسترسی به پریز برق یا امکان تهیه مولد برق، استفاده از واتر جت صنعتی الکتریکی ترجیح داده می شود زیرا انرژی لازم برای این دستگاه ها با اتصال به برق بصورت پیوسته تامین شده و نگرانی پیرامون وقفه در کار به دلیل اتمام سوخت وجود ندارد.

سعی کنید هر چند ماه یکبار دست به تعویض روغن پمپ خود بزنید، زیرا به شدت به بالا رفتن عمر دستگاه کمک میکند و مهمترین نکته؛ خرید از فروشنده مطمئن میباشد. لوازمی مانند پیستون، فشارشکن، شاتون، سوپاپ، سرسیلندر و کیت پکینگ از مهمترین لوازم یدکی پمپ میباشد. اگر شما قصد خریداری یکی از این پمپها را دارید باید بدانید که لوازم یدکی پمپ کارواش جزو مواردی است که قبل از خرید، باید نسبت به آن اطلاعاتی بدست بیاورید. در هنگام خرید کارواش خانگی لازم است که به قطعات یدکی آن نیز توجه بیشتری شود تا از کفایت و تناسب آن ها با اهداف مد نظر خود بیشتر مطمئن شوید. دستگاه پمپ کارواش صنعتی در مدل های متنوعی طراحی و تولید شده و بدین ترتیب می توان دستگاهی در تناسب با نوع نیاز نظافتی انتخاب نمود. از کاربرد های آن می توان به مصارف صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع خودرو سازی و پمپ پیستونی کارواش، دستگاه های آب شیرین کن، صنایع فولاد، زنگ زدایی، رسوب زدایی، رنگ زدایی و چربی زدایی، دستگاه های واترجت، هیدرو بلاست و هیدرو سندبلاست، تست های هیدرو استاتیک، پمپ تست لوله، لوله سازی (تست لوله ها)، سنگ و سرامیک، برش سنگ، شستشوی دستگاه ها و تجهیزات صنعتی (نظیر شستشوی مبدل های حرارتی)، صنایع کاغذ سازی، صنایع غذایی، صنایع کشتی سازی، سیستم های بازیافت، جنتکس اشاره نمود.

دستگاه های کوچک برای کاربردهای کم و صنایع سبک از قبیل کارواش خودرها سواری و حتی مصارف خانگی مانند قالیشویی، شستشوی سطوح و کف و دیوارها استفاده می شود. یک پمپ کارواش با قدرت 120 تا 170 بار، برای مصارف صنعتی یا نیمه صنعتی مورد استفاده قرار میگیرند. علاوه بر آن، لوازم مصرفی کارواش نیز در این دسته قرار میگیرند. دو عامل کلیدی بهره گیری از واترجت آب گرم MH 2M در فروشگاه ها ، گاراژ های کوچک و مزرعه و دامداری های کوچک بمی توان به مجهز بودن دستگاه به پمپ پیشرفته با توانایی گردش1450 دور در دقیقه و می باشد , و دیگر عامل که طول عمر دستگاه را ضمانت می کند ، پیستون های سرامیکی آن است که ضد زنگ بودن این پیستون ها بر قابلیت های دستگاه می افزایند . رده کاربردی این نوع دستگاه های نظافتی با توجه به محدوده فشار عملیاتی دستگاه، قابلیت و توانایی آن در عملیات های مختلف و همچنین شرایط کاری مختلف تعیین می شود.

کارواش اینتر ایتالیایی INTERPUMP جز پر فروش ترین های کارواش صنعتی در ایران می باشد. شوینده فشار قوی یا پمپ کارواش صنعتی دستگاهی است که بوسیله یک پمپ، آب را با فشار بالا به سطح پاشش می کند. سطح کارایی این دستگاه کوچک ، بازده بالای آن و هم چنین کیفیت ایده آل نظافت از مزایای واترجت آب گرم MH 2M می باشد. پس شاید شما در ظاهر با پرداخت مبلغ بالای قیمت پمپ کارواش هزینه بالایی متحمل شده باشید اما در درازمدت با صرفه جویی هایی که با خرید این دستگاه در انرژی و وقتتان میکنید، قطعا این هزینه به نفع شما تمام خواهد شد. این بهره گیری به کمک پنل کاربری ساده دستگاه ، در دستیابی به راندمان بالای کاری و کیفیت مطلوب نظافتی کمک شایاینی می نماید. در واحد های صنعتی برای نظافت آلودگی ها و رسوبات به فشار فوق قوی آب مورد نیاز است؛ پس باید دستگاه کارواش صنعتی به گونه ای باشد که این نیاز را تامین کند و برخورد قوی و پر فشار آب با ذرات رسوبی، پیوند های مولکولی و شیمیایی بین آنها شکسته شود و به راحتی رسوبات و آلودگی ها از بین روند. برای بهره گیری از کارواش خانگی آب گرم MH 2M ، کاربر نیاز ی به آموزش های خاص ندارد و تنها با مطالعه دفترچه راهنما دستگاه و یا مشاهده فیلم های آموزشی می تواند از دستگاه بهره گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد