اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

بررسی برند zerjoff


عطر زرجوف یک برند لوکس ایتالیایی است که در سال 2003 تاسیس شد. ارائه شده توسط سرجیو مومو، ارائه عطرهای منحصر به فرد از بهترین مواد در بسته بندی منحصر به فرد. تاریخچه برند زرجاف می گوید که سرجیو در تورین ایتالیا متولد شد و پس از فارغ التحصیلی به دلیل علاقه به طراحی و گرافیک به لندن نقل مکان کرد. آهسته مدت ها با آژانس های مختلف طراحی و تبلیغات کار کرد و در همان دوره لقب (سر جف) یا زرجاف را دریافت کرد.

پس از بازگشت به ایتالیا به دلیل میهن پرستی، او به عنوان مدیر خلاق یک آژانس طراحی که با برندهای معروفی مانند Lancôme، Ferrari و Rolls Royce همکاری می کرد، منصوب شد. پس از مدت ها تحقیق و آموزش در Grasse فرانسه، جایی که اشتیاق او به عطرهای لوکس شکوفا شد، سرانجام توانست مهارت های خود را در این زمینه توسعه دهد. در سال 2004، سرجیو خانه عطر XERJOFF را به همراه دومینیک سالوو، مدیر تحقیق و توسعه Zerjoff (تاریخچه نام تجاری Xerjoff) تأسیس کرد.

برند زرجاف که اولین محصول خود را در سال 2007 وارد بازار عطر و ادکلن کرد، تا سال 2020 می تواند تقریبا 120 عطر را به مجموعه خود اضافه کند، شاید نام برند زرجاف را با نام زرجاف یا سرژوف شنیده باشید. عطر زرجف با همکاری عطرسازانی چون کریس موریس، ژاک فلوری، میروسلاو پتکوف، آنجلین لپورینی، کریستین کاربونل، لورا سانتاندر و متیو ناردین ساخته شده است. Xerjoff در اصل یک خانه عطر ایتالیایی بود که عطرهای لوکس بسیاری را به هنرمندانه ترین شکل تولید می کرد.

صحبت از جرکوف به معنای قدم گذاشتن در دنیایی وسیع فراتر از حس بویایی است. زرجاف مجموعه ای از عطرهای طبیعی در پوشش یک عطر مجلل است. اگر نگاه دقیق تری به تاریخچه برند زرجاف بیندازیم، خواهیم دید که این شرکت در ساخت هر یک از عطرهای خود از بهترین و خالص ترین مواد اولیه استفاده کرده و در پس هر عطر، حسی ناب به ما داده است (برند تاریخچه زرجف) . نام تجاری عطر Zergoff که توسط تخصص بسیاری از عطرسازان ایجاد شده است، سفری برای کشف ارزشمندترین بخش از زمینه شگفت انگیز اسانس است. ترکیبی منحصر به فرد از طبیعت و هزاران سال دانش فنی ایجاد شده است. زرجف به راستی پلی از طبیعت و عطر استثنایی آن به سوی فناوری می آفریند و در نتیجه رایحه های منحصر به فرد و مجلل خلق می کند.
برای خرید عطر به طوفان عطر مراجعه نمایید.
مواد اولیه انحصاری انتخاب شده برای ایجاد عطرهای زرجاف از بهترین‌هایی که کشورهای صادرکننده ارائه می‌دهند، با توجه دقیق به جزئیات، با بطری‌های شگفت‌انگیز حک شده از سنگ کوارتز، شیشه مورانو و سایر مواد مهم (تاریخچه برند زرجاف) ترکیب شده‌اند. عطر زرجاف (برند زرجاف) ترکیبی نفیس از اسانس های منتخب با استفاده از همان فرآیند استخراج نوآورانه با کیفیت استثنایی است. توجه دقیق ظریف به جزئیات در ارائه مشهود است. هر عطر منحصربفرد زرجاف در تیراژهای محدود تولید می شود و در تیراژهای محدود عرضه می شود. سرجیو تصمیم گرفت احساسات چند بعدی را در عطرهایش نشان دهد: نگاه، بو، خاطرات...

الا: زندگیت چطوره؟ بهترین خاطراتت چیه؟

سرجیو: من اغلب با خانواده ام سفر می کنم. بنابراین فکر می کنم عمیق ترین خاطرات من به آن سفرها مربوط می شود. من همچنین بیشتر دوران کودکی ام را در کوه های آلپ گذراندم. بنابراین، طبیعت همیشه بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من بوده است. من به اندازه کافی خوش شانس هستم که با پدربزرگ و مادربزرگم نیز وقت می گذرانم، که به دلایل زیادی یک امتیاز بزرگ است.

الا: به یاد ماندنی ترین تجربه عطر شما چیست؟

سرجیو: پدرم حرف های زیادی داشت، یکی از آنها در حال عکاسی از گل های کمیاب کوهستانی بود و کتابی در این زمینه تهیه کرده بود، به یاد داشته باشید، این یک گل کمیاب و کوچک آبی و سیاه است که فقط در مناطق خاصی می روید. رایحه عمیق وانیلی با پس زمینه چوبی قوی برای من خاطره خوبی است

الا: اولین بار چه زمانی اشتیاق خود را به عطر کشف کردید؟

سرجیو: وقتی دانشگاه را شروع کردم. من اغلب عطرهای پدرم را می زنم، برای من یک چیز طبیعی بود. سپس متوجه شدم که علاقه زیادی به عطرها و انواع مختلف بوها دارم – نه فقط آنهایی که در بطری ها هستند. نانوایی در صبح یا مسابقه موتور سواری که در آخر هفته شرکت کردیم. هر کدام از آنها رویدادها و حوادث روزمره ای هستند که ارواح در آن حضور دارند. در واقع، هر چیزی را می توان با یک بو مرتبط کرد.

الا: چه چیزی عصاره عود را بسیار خاص می کند؟

سرجیو: پیچیده است. برای من، عود از سایر مواد طبیعی که در عطر استفاده می شود جدا است. به سختی پیدا می شود و با کیفیت خوب کمیاب است، Age of Fire مانند بهترین شراب است. فقط افراد با تجربه با اخلاق کاری خوب می توانند چنین معجزه ای از طبیعت را انجام دهند.

الا: بسیاری از برندهای دیگر را دیده اید که عطرهایی را به عود تقدیم می کنند. چه چیزی شما را متفاوت می کند؟

سرجیو: عود سرجف تلفیقی از کیفیت و خلاقیت است. برخی از مسیرها هنوز سنتی هستند، اما همیشه با پیچ و تاب در شخصیت. گاهی اوقات کیفیت کافی نیست؛ یک عطر باید شخصیت و موقعیت ایجاد کند.

الا: عطرهای شما در کدام بازارهای آفریقا بیشترین فروش را دارند؟

سرجیو: آفریقا آخرین داستان موفقیت ظریف است. آفریقا خیلی خوب به همه رایحه های ما پاسخ داد. سنگال، نیجریه، تونس، موریس و به زودی آفریقای جنوبی بازارهایی هستند که در آنها بسیار موفق تر خواهیم بود. ما انتظار توسعه بیشتر در سال 2017 را داریم. (مصاحبه مربوط به قبل از سال 2017)

الا: هر روز افراد بیشتری در عود سرمایه گذاری می کنند. به نظر شما این یک سرمایه گذاری ارزشمند است؟

سرجیو: بله، من معتقدم عود سرمایه گذاری خوبی است. البته دانش عمیق این موضوع برای سرمایه گذاری ضروری است. عودهای قدیمی مانند سرمایه گذاری در یک مجموعه هنری هستند. علاوه بر این، فرهنگ و مذهب می توانند نقش مهمی ایفا کنند. برخی از استخراج ها (تقطیرها) از عود از نظر کیفیت بسیار ارزشمند هستند. به ندرت پیش می آید که دستیابی به نتایج سال ها طول بکشد.

الا: برای افرادی که به تازگی ماجراجویی خود را با عود شروع می کنند هنگام خرید چه توصیه ای دارید؟

سرجیو: به شما توصیه می کنم برای درک بهتر مفهوم ساخت عود، بروید و در کشورهای تولیدکننده دیگر تحصیل کنید. تاریخچه عود، گیاه آگار و فرآیند تقطیر در گذشته و حال. متاسفانه بازاریابی یک میدان معدن است. برای جلوگیری از هرگونه غافلگیری ناخوشایند، باید با یک تولید کننده و توزیع کننده معتبر معامله کنید.

هنوز یک عامل بسیار مهم در پایداری وجود دارد. مزارع و تولید باید توسط سازمان های تضمین شده مورد حمایت قرار گیرند. پس برای ورود به این دنیای شگفت انگیز تکلیف لازم است!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد