اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

سفت شدن واژن


روش جوانسازی واژن: با افزایش سن، کاهش وزن یا زایمان طبیعی، بسیاری از زنان با عضلات اضافی واژن مشکل دارند. از پیامدهای آن می توان به نارضایتی از شکل و ظاهر آلت تناسلی و کاهش میل جنسی اشاره کرد. معمولا برخی از خانم ها از صحبت در مورد این مشکل و مشورت با پزشک تردید می کنند، اما خبر خوب این است که این مشکل به راحتی از این طریق قابل حل است و جای نگرانی نیست. این روشی است که برای از بین بردن شل شدن عضلات آلت تناسلی استفاده می شود. ماهیچه های واژن را قوی تر و قوی تر می کند و لذت رابطه جنسی را افزایش می دهد. این عمل که یک جراحی زیبایی محسوب می شود، بافت آلت تناسلی را ترمیم می کند و به آلت تناسلی شکل و زیبایی بهتری می بخشد.

واژینوپلاستی

واژن اندام بسیار مهمی برای خانم هایی است که به سلامتی و بدن خود اهمیت می دهند و امروزه بسیاری از خانم ها به زیبایی آن توجه ویژه ای دارند، به این معنی که امروزه در دنیا راه حل های پزشکی و زیباسازی اندام هایی مانند واژن بی شمار است. که برای مشکلات دیگری که در زندگی انسان با آن مواجه می شود مفید است.

واژینوپلاستی یکی از روش های زیبایی برای جوان سازی زنانگی و رفع مشکلات آن است. واژینوپلاستی یک جراحی زیبایی است که با هدف تقویت و جوانسازی اندام زنانه انجام می شود. این جراحی زیبایی علاوه بر بهبود ظاهر و بهبود کیفیت روابط زناشویی، سلامت اندام زنانه را نیز تضمین می کند و از بروز مشکلات زنان مانند افتادگی رحم، مثانه و سایر اندام های لگنی جلوگیری می کند. اتساع انزال در بین زنانی که بارداری را تجربه کرده اند بسیار رایج است. بنابراین، واژینوپلاستی راهی برای جوانسازی واژن و دستیابی سریع به سلامت واژن است. واژینوپلاستی در مشهد  با دکتر اذر اشکذری مشهد


یکی از مشکلات عمده ای که خانم ها بعد از زایمان از آن شکایت دارند، کشیدگی رحم و لوله های فالوپ است. این می تواند ظرفیت رحم و توانایی آن را برای انجام کارهایی مانند رابطه جنسی و تولید مثل کاهش دهد.

واژینوپلاستی در شمال تهران

برانگیختگی جنسی در زنان به عوامل زیادی بستگی دارد. که اگر به درستی از آن مراقبت نشود زوج ها ممکن است به نتایج دلخواه نرسند. یکی از علل نارضایتی جنسی در مردان و زنان عدم تحریک به دلیل سن است. بزرگ شدن واژن و .... امروزه با پیشرفت روزافزون صنعت پزشکی، درمان های متفاوتی دارد که اغلب به دلیل عدم تاثیر مطلوب یا ماندگار در کوتاه مدت، نتایج مطلوبی را برای فرد به همراه ندارد. روش های علمی برای حل چنین مشکلاتی ایجاد شده است. این منجر به نتایج دائمی تر می شود. یکی از این درمان ها، واژینوپلاستی است. این یعنی از بین بردن بزرگی واژن زن. این می تواند به دلایل مختلفی مانند بیماری، آسیب مادرزادی یا جسمی که در هنگام زایمان برای فرد ایجاد می شود ایجاد شود.

جراحی زیبایی شکم در شمال تهران

واژینوپلاستی: واژینوپلاستی برای اکثر زنانی که دیواره های واژن ضعیف شده یا عضلات کف لگن ضعیف شده اند انجام می شود. این مشکلات ممکن است از بدو تولد یا پیری ایجاد شود.

پرینوپلاستی: این روش برای خانم هایی که پرینه پارگی داشته اند مناسب است. پرینه محل اتصال بین واژن و مقعد است که در هنگام زایمان اتفاق می افتد. علل احتمالی پارگی پرینه عبارتند از: اندازه نوزاد، استفاده از ابزارهایی مانند فورسپس و چاقی در دوران بارداری.

معمولاً به دلیل اینکه مادر در زایمان طبیعی تحت فشار زیادی است، متوجه پارگی پرینه نمی شود. تنها راه تشخیص آن مراجعه به پزشک است.

آیا فشرده سازی واژن درد دارد؟

در حین عمل بیمار به دلیل دریافت بی حسی یا بی حسی موضعی دردی احساس نمی کند. اما درد و تورم بعد از جراحی با مسکن و البته تحت نظر پزشک قابل درمان است. بیماران ممکن است به مدت 2-1 هفته دچار درد و تورم شوند که پس از مدتی از بین می رود.

درمان سازه های هرمی چیست؟

یکی از رایج ترین مسائل در رابطه جنسی، کسب رضایت کافی از رابطه جنسی است. در واقع، لذت و رضایت کافی در رابطه جنسی تأثیر بسزایی بر کیفیت زندگی دارد. یکی از علل نارضایتی جنسی، افتادگی واژن در زنان است. بنابراین برای داشتن کیفیت زندگی بهتر باید راهی برای درمان افتادگی واژن پیدا کنیم. بنابراین می توان از درمان هایی مانند تمرینات کگل، استفاده از تحریک الکتریکی، استفاده از وزنه های مخروطی واژن، لیزر درمانی، کنترل جدید و در نهایت جراحی استفاده کرد.

خطرات خشکی واژن

این عمل به دلیل اینکه در قسمت های داخلی واژن انجام می شود پیچیدگی بیشتری نسبت به سایر عمل های زیبایی واژن دارد اما از نظر خطرات بعد از عمل جزء عمل های بدون خطر است. بدترین عارضه ای که ممکن است برای بیمار رخ دهد عفونت یا خونریزی خفیف است که بسیار نادر است و احتمال وقوع آن بسیار کم است. اگر این اتفاق بیفتد، می توان آن را تحت نظر پزشک قرار داد.

بسته به نوع روش، شرایط نیز بسته به روش متفاوت خواهد بود. به عبارت دیگر می توان عوارضی مانند هماتوم، خونریزی، عفونت و جای زخم را در نتیجه استفاده از روش جراحی ذکر کرد.

نعوظ آلت تناسلی برای زنان باردار و زنانی که قصد بارداری دارند توصیه نمی شود. انجام این روش قبل از تولد زایمان طبیعی را با مشکل مواجه می کند و پس از تولد، رحم دوباره شل می شود و اثرات این روش به طور کامل از بین می رود. در این صورت زایمان باید با سزارین باشد. اما اگر بزرگ شدن آلت تناسلی با لیزر انجام شود از نظر زایمان طبیعی مشکلی ایجاد نمی کند.

خونریزی برای دختران مناسب نیست، زیرا در دیواره داخلی رگ انجام می شود. دختران بیشتر به انجام عمل های زیبایی به شکل رگ مانند لابیاپلاستی یا پوست سفید علاقه دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد