اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

چه فیلم ترسناکی


فیلم ترسناک دابه یکی از محبوب ترین فیلم های ترکی است. این مجموعه شامل فیلم های زیادی است که هر کدام به طور مستقل داستانی دلهره آور و جالب را ارائه می دهند.

فیلم ترسناک دب با الهام از اتفاقات واقعی و پدیده های ماورایی سعی دارد ترس و هیجان را به بیننده منتقل کند. این فیلم ها با ترکیب عناصر ترسناک و سینماتوگرافی، مورد استقبال بسیاری از طرفداران ترسناک قرار گرفته اند و توانسته اند جایگاه خود را در سینمای ترکیه برجسته کنند.

در این فیلم ترسناک دابه خنده نگران به خانه دوستش تارا می رود و وحشت بی سابقه ای را تجربه می کند. در این میان تورات به طرز وحشیانه ای خودکشی می کند. هانده و دوستانش به همراه پلیس سعی می کنند دلیل این خودکشی عجیب را پیدا کنند. اما به تدریج آنها نیروهای شیطانی و ماوراء طبیعی را در اطراف خود احساس می کنند. همزمان با افزایش تعداد خودکشی ها در سراسر جهان، خبرهای بدی درباره این پدیده به آنها می رسد.

به طور معمول من مخالف تقلید هستم، اما در فیلم دابه به خوبی اجرا شده است. تقلیدها و الهامات در اینجا حساب شده و قابل قبول است و فضایی وهم آلود و یکدست را در طول فیلم ایجاد می کند که مخاطب را ناامید نمی کند. جلوه های ویژه این فیلم نیز بسیار خوب و قابل قبول است و نقش ها به خوبی ایفا شده است. حتی حضور پلیس در حل موضوع خودکشی این جوان نشان می دهد که همه چیز در نظر گرفته شده است. در نهایت شما یک فیلم آخرالزمانی خاص با فضایی جن زده دارید و زشتی فیلم داستانی به خوبی به فیلم اضافه می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد