اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

بررسی قابلیت InstaView در یخچال های ال جی


قابلیت InstaView در یخچال های ال جی، یک ایده خلاقانه است که مخصوص یخچال های ساید بای ساید این برند طراحی شده است. این قابلیت به شما امکان می  دهد که بدون باز کردن درب اصلی، داخل یخچال را مشاهده کنید. InstaView از یک پنل شیشه ای نیمه شفاف روی درب یخچال بهره برده است که با زدن دو ضربه بر روی شیشه کامل شفاف شده و محتوای داخل یخچال را نمایش می دهد.

این قابلیت هوشمندانه در مدل های زیادی از یخچال های ساید بای ساید ال جی به چشم می خورد و علاوه بر اینکه زیبایی خاصی به یخچال می بخشد مزیت های زیاد نیز دارد. از جمله این مزیت ها:

·       کاهش مصرف انرژی: با وجود InstaView دیگر نیازی به باز و بسته کردن مکرر درب برای دیدن داخل یخچال ندارید و این امر به نوبه ی خود از اتلاف هوای سرد داخل یخچال جلوگیری کرده و به این صورت در مصرف انرژی صرفه جویی می شود.

·       دسترسی آسان و سریع: شما می توانید اقلام ضروری خود را در قسمت درب اینستاویو قرار دهید و دسترسی سریع تری به آن ها داشته باشید.

·       حفظ تازگی و طروات مواد غذایی: با کاهش تعداد دفعات باز شدن درب یخچال، دمای داخلی آن ثابت می ماند درنتیجه مواد غذایی طروات و تازگی خود را برای مدت بیشتری حفظ می کنند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد