اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اگر از طرفداران دو ترشی هستید، این مورد برای شما مناسب است!


آیا می دانید سیر بوقلمون در شهرها و کشورهای مختلف به خصوص در غذاهای کره ای طرفداران زیادی دارد؟ سیر بوقلمون را می‌توانید به صورت حبه‌های کامل و برش داده شده، همراه با انواع غذا یا در سالاد میل کنید. از برنج ساده گرفته تا رشته فرنگی یا سیب زمینی و کیمچی! کیمچی نوعی غذای کره ای است که ماده اصلی آن کلم چینی است و با ترکیبی از سیر و ادویه های مختلف طعم دار می شود که هم به عنوان غذای اصلی و هم به عنوان دیپ برای سایر غذاها مصرف می شود.

در این مطلب این مقاله از شرکت تولیدی بازرگانی یزدفودی هر آنچه از خرید عمده سیر ترشی می دانیم را برای شما آورده ایم. پس چند دقیقه وقت بگذارید و این وبلاگ را بخوانید.


سیر ترشی، نان عالی

اگر مطمئن نیستید که بسیاری از افراد از سیر به عنوان میان وعده استفاده می کنند، به این دلیل است که طعم سیر ترشی با طعم خام آن متفاوت است. البته علاوه بر سیر ترشی، سیر را می توان طعم دار کرد و به روش های دیگری نیز استفاده کرد; مانند زمانی که در روغن سرخ کردنی یا در فر کاراملی می شود. فلفل چیلی یا پیاز سرخ شده نیز نرم و سبک هستند و در حالت نشستن طولانی طعم خوبی دارند. پس در کنار یک میان وعده خوشمزه، شاید بهترین انتخاب باشد.

طرز تهیه ترشی سیر تند

سرآشپزها دو روش برای تهیه سیر ترشی ارائه می دهند که هر دو سریع، آسان و زمان بر هستند. در اینجا راهنمای تهیه هر دو روش را با شما به اشتراک می گذاریم.

روش اول؛ از آغاز

سیر را بردارید و حبه ها را کامل بگذارید. بهتر است سعی کنید زیبایی ظاهر آن را حفظ کنید. سپس مکعب ها را در ظرفی قرار دهید و وسط مکعب ها را با فلفل قرمز پر کنید. سپس روی آنها سس سویا، سرکه و شکر بریزید و در ظرف را محکم ببندید. شیشه سیر خرد شده را به مدت دو هفته در جای خنک قرار دهید و صبر کنید تا جا بیفتد. هر چه سیر خام بیشتر در محلول بماند، نرم تر و خوشمزه تر خواهد بود.

روش دیگر؛ از مغازه!

یک شیشه سیر از فروشگاه بخرید. 1-2 قاشق غذاخوری از سس تند مورد علاقه خود، 2 قاشق چایخوری فلفل و 2 قاشق چایخوری آویشن را اضافه کنید و خوب مخلوط کنید. دوباره در شیشه را ببندید و خوب تکان دهید. بعد از دو هفته از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.

سیر را پوست بگیرید؛ اولین قدم در تهیه سیر ترشی

بسیاری از افراد با حبه های سیر مشکل دارند! از آنجایی که دانه های سیر کوچک هستند، له کردن آن دشوار است یا برخی افراد بوی سیر را در دست خود دوست ندارند. در اینجا شما را با چند روش ساده برای از بین بردن پوست سیر آشنا می کنیم

تمام حبه های سیر را از ریشه جدا کرده و در ظرفی پر از آب داغ قرار دهید بعد از چند دقیقه که آب گرم شد، انتهای سیر را بگیرید و به سمت راست بپیچید سیر را به راحتی پوست بگیرید

تمام میخک ها را از پایه جدا کرده و در یک شیشه بریزید. شیشه را به شدت تکان دهید تا باقیمانده آن از بین برود. به یاد داشته باشید، هر چه سیر شما خشک تر باشد، پوست آن راحت تر از دانه ها جدا می شود!

برای تهیه ترشی سیر یا هر غذا یا طعم دیگری که نیاز به سیر دارد، ابتدا یک بسته سیر پوست کنده نخرید!

چگونه از گرم های چسبنده لذت ببریم

اگرچه می توانید سیر ترشی را به تنهایی و به عنوان میان وعده یا میان وعده میل کنید، اما اگر به دلایلی می خواهید طعم های متنوعی داشته باشید یا می خواهید طعم های دیگری را امتحان کنید، از روش های زیر استفاده کنید.

خام مال:

1/3 تاسو ریزویناگرو

2 قاشق چایخوری شکر

یک قاشق چایخوری نمک

4 حبه سیر خرد شده

پاسخ:

2/3 فنجان آب گرم را با سرکه و شکر مخلوط کنید تا شکر خوب حل شود. اگر وقت ندارید این مخلوط را روی حرارت ملایم قرار دهید و بگذارید کمی گرم شود و کم کم حل شود. سپس کنار بگذارید و بگذارید خنک شود.

سیر را در یک ظرف شیشه ای بریزید و روی آن را با مخلوط سرکه و شکر بپوشانید و درب آن را محکم ببندید. بسته به شیشه ای که استفاده می کنید، ممکن است لازم باشد محلول را دو برابر کنید. سیر ترشی را در یخچال بگذارید. معمولاً 2 هفته طول می کشد تا ترشی سیر آماده شود و طولانی تر به سفت شدن و طعم بهتر آن کمک می کند.

به طور کلی تهیه انواع مربا، شیرینی یا مربا در خانه می تواند یک مهارت یادگیری و نوعی سرگرمی باشد که تنوع طعم و طعم آنها را با توجه به ذائقه و ذائقه غذایی افراد افزایش می دهد. اما محصولات رایجی هستند که از مواد اولیه مرغوب تهیه می‌شوند و می‌توانند توجه همگان را به خود جلب کنند، از جمله انواع کنسرو، مربا، سس، سوپ و سس، با تنوع غذایی و خوراکی‌های فراوان، بهترین انتخاب برای خانواده‌های ایرانی محسوب می‌شوند. محصولات غذایی. برای آشنایی با سبد محصولات Asult یا مطالعه مقالات، به وب سایت Asult مراجعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد