اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

دسترسی به پرستاری در منزل


یک پرستار قابل اعتماد و ماهر مانند یک فرشته ناجی است که برای مراقبت از عزیزانمان به کمک ما می آید. اگر به دنبال یک پرستار مناسب و با تجربه برای خود یا عزیزانتان هستید و قصد استخدام پرستار در منزل را دارید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با نکات مهم استخدام پرستار و وظایف آنها آشنا شوید، سپس دعوت کنید. ما به عنوان یک پرستار یا پرستار از شرکت های معتبر.

خدمات مراقبت از بیمار در منزل

اگر می خواهید یک پرستار در منزل برای بیماران خود استخدام کنید، باید وظایف او را بدانید. در ادامه به بررسی وظایف خانه سالمندان در شرکت خدماتی تیک شهر می پردازیم.


مراقبت از بیمار

یکی از مهمترین وظایف پرستار مراقبت از بیمار و برقراری ارتباط خوب و دوستانه با بیمار است. در این حالت، بیمار می تواند آرام شود و با دقت به صحبت های پرستار گوش دهد. همچنین روی خلق و خوی بیمار بسیار تاثیر می گذارد و روند بهبودی را سرعت می بخشد.

مراقبت از وضعیت پزشکی بیمار

پرستاران مسئول به خاطر سپردن مصرف داروها طبق دستور و برنامه پزشک هستند. همچنین پرستار باید به وضعیت بیمار گوش دهد و قند و فشار خون را روزانه یا هفتگی اندازه گیری کند. اگر بیمار آسیب دیده باشد و باند یا زخم داشته باشد، پرستار باید زخم را تعویض و ضد عفونی کند. علاوه بر این، اگر بیمار تزریق را دریافت کند، یک پرستار باید حضور داشته باشد و تزریق را شخصا انجام دهد.

مراقبت از بهداشت بیمار

برخی از بیماران ممکن است به دلیل استخوان های ضعیف یا آسیب دیده یا شرایط دیگر نتوانند به خوبی حمام کنند. در این صورت پرستار وظیفه استحمام و نظافت بیمار را بر عهده دارد. برخی از بیماران نیز به دلیل مشکلات کنترل ادرار نیاز به آرام بخشی دارند که این نیز بر عهده پرستار است.

آشپزی در خانه

تهیه غذا و خرید مایحتاج اولیه بر عهده پرستار منزل می باشد وظیفه پرستار است که برای بیمار غذای سالم و مقوی تهیه کند و از عدم مصرف مواد غذایی مضر برای سلامتی بیمار اطمینان حاصل کند. همچنین میان وعده های سالم برای بیماران تهیه کنید

رسیدگی به امور تربیتی کودک

اگر پرستار کودک را برای مراقبت از کودک خود استخدام می کنید، بهتر است از کودک کوچکتر بخواهید، زیرا وظیفه پرستار کودک علاوه بر بازی با کودک، کمک به کودک در فعالیت های آموزشی مدرسه یا کلاسی است که در آن وجود دارد. او قصد حضور دارد

در جستجوی پرستار خانگی چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

تعدادی ویژگی وجود دارد که باید در هنگام استخدام پرستار در نظر گرفته شود که در زیر به برخی از آنها خواهیم پرداخت:

• برای آوردن پرستار به منزل هماهنگی خاصی نداشته باشید و از شرکت های معتبر بخواهید پرستار بفرستند.

• مطمئن شوید که پرستار تیزبین و باهوش و پاسخگو باشد.

• پرستاران باید سالم و با نشاط باشند و روحیه خوبی داشته باشند تا حال خوب را به بیماران منتقل کنند.

• پرستار باید بتواند با بیمار خود رابطه دوستانه برقرار کند و با اعضای خانواده او با احترام رفتار کند. بنابراین وقتی یک پرستار خانگی را استخدام می کنید، ابتدا بررسی کنید که آیا می توانید با او ارتباط برقرار کنید یا خیر. اگر نمی توانید موافقت کنید، از آنها بخواهید پرستاران را تغییر دهند.

چگونه یک پرستار در خانه پیدا کنیم؟

اول از همه به دنبال شرکت های معتبر با کادری مجرب باشید. برای این کار می توانید از یک دوست یا آشنا بپرسید یا در گوگل جستجو کنید. سپس با این شرکت ها تماس بگیرید و اطلاعات مورد نیاز برای استخدام یک پرستار خانگی مانند هزینه های استخدام، وظایف پرستار، ساعات کاری پرستار و نکات دیگر را دریافت کنید. در این صورت می توانید تصمیم بگیرید و از شرکت بخواهید تا با توجه به نیاز شما پرستار بفرستد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد