اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

چگونه پکیج را سرویس کنم؟


تامین آب گرم مناسب برای استفاده روزانه و همچنین دمای متعادل و گرمای راحت در هوای سرد از وظایف مهم هر خانواده است. امروزه پک های دیواری به یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین وسایل گرمایشی منزل تبدیل شده اند. استفاده از این تجهیزات در مقایسه با سیستم های گرمایشی و موتورخانه ها مزایای متعددی دارد.

از جمله این مزایا می توان به استقلال دستگاه پکیج برای هر واحد مسکونی اشاره کرد. دسترسی سریع و آسان؛ تنظیم دمای آب و مخزن آب مورد نظر؛ ردپای کوچک؛ کاهش هزینه های نگهداری؛ مصرف سوخت بهینه و عملکرد بالا.

اما مهم ترین نکته این مقاله از تهران سرویس کاران این است که سعی کنیم با مراقبت و نگهداری از این تجهیزات تا حد امکان از آسیب ها و هزینه های سرویس و تعمیر آن ها بکاهیم. یکی از خطراتی که این وسیله گرمایشی را تهدید می کند، آب نمکی است که در اثر ضخامت آب شهر به قطعات و لوله های آن نشت می کند.

با خدمات سالانه نظافت و بسته بندی می توانید عمر سیستم گرمایشی منزل خود را افزایش دهید و هزینه های تعمیر پکیج را کاهش دهید. در این مقاله با ما همراه باشید تا بدانید چه زمانی و چگونه باید خدمات پکیج را انجام دهید. برای سرویس پکیج با نمایندگی بوتان تهران تماس بگیرید.


نکات مهم قبل از نصب پکیج

قبل از قرار دادن بسته بندی، باید موارد زیر را امتحان کنید. با آزمایش و کنترل این ویژگی‌ها، می‌توانید از برآورده شدن شرایط لازم برای عملکرد صحیح پکیج اطمینان حاصل کنید.

تهویه کافی: این اولین نیاز است. اگر هوای کافی برای گردش وجود نداشته باشد، نمی توانید پکیج را نصب کنید. اغلب برای این وضعیت از دودکش در داخل ساختمان استفاده می کنند یا پکیج را در فضای بیرونی مانند بالکن و نرده نصب می کنند.

تست سختی آب: اگر آب منطقه شما بسیار سفت و حاوی نمک زیادی است، باید رسوب زدایی را در فواصل کمتر از حد معمول انجام دهید.

صحت عملکرد دودکش: این نکته در هنگام نصب روکش در داخل ساختمان حائز اهمیت بوده و از نظر ایمنی بسیار حائز اهمیت است. قبل از راه اندازی پکیج مطمئن شوید که دودکش به درستی کار می کند.

قدرت محل نصب: این مورد برای امنیت دستگاه پکیج مهم است. اگر پایه نصب به اندازه کافی محکم نباشد، بسته شما ممکن است از نظر فیزیکی آسیب ببیند.

از جمله مواردی که باید قبل از نصب پکیج بررسی شود تا نیاز به سرویس یا تعمیر پکیج کاهش یابد، شناسایی محل اتصالات لوله، فشار کافی آب لوله کشی، تمیزی داخل لوله ها. ، نصب دستگاه های کف شوی، تایید محل نصب خشک و حداقل قطر لوله های گاز.

هنگام نصب پکیج

هنگام نصب پکیج، باید عواملی را که در اینجا به اختصار مورد بحث قرار گرفته است را در نظر بگیرید. اهمیت این موارد نیز از این نظر است که تجهیزات شما به خوبی کار می کنند و نیاز به سرویس پک و نگهداری بیشتر به حداقل می رسد.

1. به دلیل وجود کثیفی و گرد و غبار در خط لوله، قبل از نصب پکیج باید از خط لوله شسته شود.

2. مطمئن شوید که لوله گاز از ایمنی و استانداردهای لازم برخوردار است

3. ارتفاع مناسب برای ماهی باید رعایت شود.

4. شیرهای قطع جریان آب برای سهولت در سرویس دهی در ابتدای لوله خروجی رادیاتور، لوله برگشت و لوله ورودی آب خنک کننده پکیج نصب شود.

5. رادیاتور باید تهویه شود.

6. لوله های آب گرم را با قسمت های دیگر مشترک نکنید.

7. مطمئن شوید که خطوط رادیاتور و بسته بندی نشتی ندارند.

چه زمانی باید یک سرویس دسته ای ایجاد شود؟

به طور کلی بهتر است هر چند ماه یکبار خود بسته بندی را بررسی کنید تا در صورت وجود ایراد در قطعات دستگاه به سرعت شناسایی و رفع شود. توصیه می کنیم در صورت استفاده طولانی مدت از دستگاه، تعمیر و نگهداری پکیج به خصوص رسوب زدایی را با کمک یک متخصص انجام دهید.

با این حال، اگر بسته را اکنون یا بعد از سرویس خریداری کرده اید، مدت زمان مشخصی را برای تعمیر پکیج تعیین کنید، به عنوان مثال، می توانید نیمه اول سال را به این کار اختصاص دهید روی قطعات و لوله های رادیاتورها، علائم روی بسته ظاهر می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد