اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

جملات عاشقانه برای شوهر + متن زیبا و احساسی برای شوهرم


با ارسال جملات عاشقانه زیبا کادوساز می توانید شریک زندگی خود را خوشحال کنید و به او انرژی مضاعفی بدهید. در این قسمت روزانه متن ها و جملات عاشقانه و احساسی برای همسرم و جملات زیبا برای همسرم انتخاب کرده ایم که امیدواریم مورد توجه قرار بگیرند.

جملات و متن عاشقانه و  احساسی و احساسی برای همسر و همسر عزیزم

بانوی من، هرگز فراموش نکنید: برای شما لبخند من به معنای "عاشقانه دوستت دارم". آغوش من همیشه به روی تو باز است من همیشه آماده گوش دادن به شما هستم من همیشه از شما حمایت می کنم. می خواهم وقتم را با تو بگذرانم من کاملا به شما اعتماد دارم و شما محرم من هستید تو برای من بیشتر از هر کس دیگری در دنیا مهم هستی من همیشه دوستت خواهم داشت چه بگویم چه نگویم الان دارم به تو فکر میکنم تو همیشه منو شاد میکنی مخصوصا وقتی لبخندی بر لبت باشه من همیشه برای شما اینجا هستم و دلم برای شما تنگ شده است وقتی به دلشکستگی نیاز دارید روی من حساب کنید من هنوز در چشمان تو گم شده ام تو در هر ضربان قلب من حضوری

به کسی نگو "دوستت دارم". برای خودت نگه دار، جانم را گذاشتم تا بشنوم.

دوست داشتن آسان است و باور کردن سخت. فقط باور کن که خیلی دوستت دارم

دوست داشتن تو بزرگترین نعمت دنیاست

من را خوشحال می کند و لبخند را به دنیای من می آورد

این روزها من هم پرواز می کنم

من این عشق را بیشتر از هر چیزی در دنیا دوست دارم

هر زنی برای لبخند زدن در آینه باید مردی داشته باشد که با انگشتانش گره دلتنگی را از موهای بلندش باز کند و بگوید هر چقدر هم که زیبا باشی...

دلیلی لازم نیست شما عامل هستید. دلیل من باش

از خدا نمی‌خواهم، به چیزی نیاز ندارم، می‌خواستم رویایم محقق شود، می‌خواستم دنیایی را که دارم، رویا دنیای من است، تو دنیای منی...

وقتی دست تو را می گیرم، می دانم که هیچ دستی پاکتر از دست تو نیست، می دانم که هیچ چشمی جاودانه تر از چشم تو نیست. وقتی من می خندم تو می خندی و وقتی گریه می کنم می خندی. می دانم که نمی خواهی مست باشی تا حقیقت را بگویم، پس همیشه در قلب من خواهی بود.

خواب دیدم تو مال منی

و وقتی بیدار شدم لبخند زدم

چون فهمیدم خواب و رویا نیست.

تو مال منی عشقم!

از روزی که تو تمام زندگی من شدی زندگی زیبا بوده است.

با تو می توانم هر روز زندگی کنم و فردا در چشمان تو دوباره متولد شوم.

وقتی کنارم هستی، نیازی به عجله نیست. هدف وجود من و توست.

هر بار که به تو نگاه می کنم

کلمات آشنا به ذهن می رسد

چیزی در این دنیا وجود دارد

ارزش زندگی کردن را دارد؛ شما!!!!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد