اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

پمپ کارواش برتولینی


پمپ کارواش یکی از محصولات منحصربفرد شرکت ایتالیایی برتولینی می باشد که در مدت کوتاهی به یکی از محبوب ترین برندهای این دستگاه در جهان تبدیل شد. در مقاله زیر به بررسی ویژگی ها و مزایای خرید این ابزار کاربردی می پردازیم که نقش مهمی در سهولت و سرعت بخشیدن به امور شستشوی شما دارد. تا آخر با ما باشید

پمپ کارواش برند برتولینی را بشناسید

پمپ کارواش برتولینی یکی از بهترین و پرکاربردترین انواع پمپ می باشد که در کارواش های خانگی و صنعتی، انواع سیستم های اسپرینکلر و همچنین انواع سیستم های نظافت و شستشو کاربرد دارد. در واقع کیفیت بالای ساخت و مطابقت با آخرین استانداردهای جهانی را می توان دلیل محبوبیت محصولات این برند دانست. نفت و گاز، فلزکاری، فرآوری مواد غذایی، تزریق مواد شیمیایی، برش سنگ، شیشه و سرامیک از دیگر صنایعی هستند که استفاده از این ابزار در آنها رایج است.

جالب است بدانید که دستگاه پمپ کارواش صنعتی از قطعات زیادی تشکیل شده است که هر کدام از این قطعات عملکرد خاص خود را برای کارکرد بهتر دستگاه دارند. شفت فولادی یکپارچه، میله فولادی، بلبرینگ مرغوب، پیستون سرامیکی با کارکرد مداوم، شیر یک طرفه و سر یاتاقان فشار قوی از مهم ترین قطعات پمپ برتولینی هستند.
https://cofenews.ir/%d9%be%d9%85%d9%be-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d9%88%d8%a7%d8%b4-%d8%a8%d8%b1%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86%db%8c/انواع پمپ کارواش

همانطور که در بالا ذکر شد پمپ برتولینی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و راندمان بالا یکی از برندهای مورد اعتماد در زمینه ابزارآلات صنعتی مورد استفاده در بخش های مختلف می باشد. با توجه به استفاده از این ابزار انواع مختلفی از آنها در بازار به فروش می رسد که از جمله مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدل های مختلف از نظر کارایی

پمپ های برتولینی به طور کلی به دو دسته پمپ های پیستونی و دیافراگمی تقسیم می شوند که از نظر عملکرد بسیار شبیه به هم هستند. البته در سال های اخیر مدل پیستونی بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته و مدل های مختلفی طراحی و تولید شده است. سری CA، سری RA، سری TM و مدل های WM از جدیدترین محصولات برتولینی هستند و مزایا و ویژگی های زیادی نسبت به مدل های قبلی دارند.

انواع پمپ های مبتنی بر کوپلینگ

کارواش مستقیم برتولینی و کارواش زیر شاسی متصل یا کارواش غیرمستقیم از دیگر نمونه های محصولات برتولینی هستند که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. در مدل اتصال مستقیم، الکتروموتور مستقیماً به پمپ متصل می شود و معمولاً برای اتصال تجهیزات رابط نیازی به ابزار خاصی نیست.

در مدل غیر مستقیم، الکتروموتور از طریق یک وسیله رابط مانند کلاچ به پمپ متصل می شود و دو دستگاه روی یک شاسی قرار می گیرند. بد نیست بدانید که بسیاری از ابزارهای مورد استفاده در شستشوی خودرو دقیقا از این نوع مدل هستند. این دستگاه ها بر اساس کدهای CA، RA، TM و WM دسته بندی می شوند. با این حال، مدل های جدیدتر هر سال با کدهای مختلف ظاهر می شوند.

انواع پمپ های ماشین شوی فشاری

به طور کلی ماشین شوی های برتولین در فشارهای 50 تا 1000 بار تولید می شوند که بسته به نیاز خود می توانید یکی از آنها را تهیه کنید. و مدل های زیر اغلب در صنعت استفاده می شود:

مسی 100 بود

پمپ 110 بار برند برتولینی

مدل 150 بار

Bertolini-Bombe 200 bar

210 بار شستشو با ماشین لباسشویی

پمپ کارواش 400 بار

لوازم جانبی پمپ کارواش برتولینی

یکی از مهمترین زمینه های استفاده از پمپ این برند قرار دادن کارواش می باشد. با نصب این سری ابزار می توان سیستم شستشو را با خیال راحت کار کرد و برای مدت طولانی از آن استفاده کرد. از مزایای استفاده از این محصول می توان به کاهش هزینه های نصب کارواش و در نتیجه ارائه خدمات با قیمت بهتر اشاره کرد. کاربردهای اضافی این محصول محبوب عبارتند از:

شستشوی صنعتی

استفاده از محصولات این برند در محیط های صنعتی مانند کارگاه ها، کارخانه ها و مناطق تولیدی برای زدودن گرد و غبار و آلودگی از سطح تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که می دانید شستشوی دوره ای و مداوم نقش مهمی در بهبود کارایی تجهیزات، کاهش آسیب و فرسودگی آنها و در نتیجه کاهش هزینه های تولید دارد.

کشاورزی

در کشاورزی از پمپ های کارواش برای طراحی و ساخت سیستم های انتقال و پاشش آب در مزارع بزرگ و گلخانه ها استفاده می شود. این ابزارها امکان اجرای یک سیستم آبیاری مزرعه ای پایدار و مطمئن را با استفاده از روش های بارانی، قطره ای و مکانیزه فراهم می کند.

صورتت را بشوی.

استفاده از پمپ های با فشار آب بالا مانند برند برتولینی امکان شستشوی نمای ساختمان های بلند را بدون نیاز به داربست و در زمان کوتاه میسر می سازد.

قیمت خرید پمپ کارواش برند برتولینی

با توجه به ویژگی ها، مزایا و زمینه های استفاده پمپ برتولینی، اگر به فکر خرید این تجهیزات پرکاربرد هستید، بهتر است از فروشگاه های معتبر خرید کنید. تمامی محصولات ارائه شده در فروشگاه ایران پمپا با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد، شما می توانید با خیال راحت محصول مورد نظر خود را خریداری نمایید. به نظر شما مهمترین ویژگی محصولات این برند چیست؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد