اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

ثبت شرکت سازنده تجهیزات آزمایشگاهی


شرکت تجهیزات آزمایشگاهی و ثبت نام آن با هدف تولید ، صادرات و واردات تجهیزات مربوط به آزمایشگاه های مختلف در سراسر ایران ، باید موارد و شرایط خاص خود را بررسی کنند ، که ما در این مقاله از دانش ثبت نام بحث خواهیم کرد.

ثبت شرکت آزمایشگاهی روشی برای درآمدزایی ریالی و دلاری است که از طریق ارتباط با سایر بخش ها مانند پزشکان، داروسازان و مهندسین پزشکی ارائه می شود. در این راستا مدارک و شرایط خاصی در نظر گرفته شده است که با تهیه آنها قادر به راه اندازی رسمی و قانونی کسب و کار خود خواهید بود.

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی چیست؟

امروزه افراد زیادی به آزمایشگاه های همه شهرها و کشورهای مردم مراجعه می کنند و یک آزمایشگاه باکیفیت و پایدار نیاز به تجهیزات مناسب و لازم دارد. در عین حال بسیاری از افراد با برنامه ریزی دقیق شروع به کار می کنند تا با ثبت شرکت این موارد را به صورت قانونی آماده کنند، بنابراین برای ثبت این نوع شرکت ابتدا باید عنوان خود را نام برده و یکی از شرکت ها را انتخاب کنید: سرمایه گذاران خصوصی. . ثبت شرکت سهامی، ثبت شرکت سهامی عام، ثبت شرکت با مسئولیت محدود و موارد دیگر برای شروع مراحل قانونی خود.

زمینه کاری شرکت های تجهیزات آزمایشگاهی

همانطور که گفته شد فعالیت این نوع شرکت در ایران و خارج از کشور در زمینه ساخت، توزیع و تامین تجهیزات آزمایشگاهی بوده و در صورت تمایل به ذکر جزییات از جمله:

واردات و صادرات تجهیزات آزمایشی

همکاری قانونی در اجرای قراردادها با سایر اشخاص یا موسسات حقیقی یا حقوقی.

ارائه خدمات فروش به افراد

با توجه به پروژه های داده شده آنچه لازم است را انجام دهید

خدمات بازاریابی داخلی یا خارجی در ایران

را می توان در نظر گرفت.

مدارک مورد نیاز برای ثبت شرکت برای تجهیزات آزمایشگاهی

شرکت هایی که به دنبال ثبت نام در زمینه تجهیزات بهداشتی و آزمایشگاهی به عنوان حوزه کاری خود هستند، حائز اهمیت بوده و ارتباط بالایی با جان انسان ها دارد. بنابراین، طبق پالیسی و با درگیر شدن وزارتخانه های مختلف مانند: وزارت صحت عامه و کار، پیشرفت مناسب و مستمر لازم است. بنابراین مدارک و شرایطی برای این گروه از شرکت ها در نظر گرفته شده است که به آن می پردازیم:

تصویر کارت ملی و شناسنامه افرادی که قصد تشکیل شرکت دارند

تنظیم مجوز، اطلاعات و صورتجلسه مشارکت

تهیه گواهینامه های مربوط به نوع شرکت

برای مشاهده اطلاعات کامل لیست قیمت و هزینه ثبت شرکت کلیک کنید.

الزامات ثبت شرکت آزمایشگاهی

در شرکت های سهامی خاص 3 نفر سهامدار و 2 نفر بازرس هستند

در شرکت های سهامی عام 5 سهامدار و 2 حسابرس وجود دارد

برای ثبت شرکت آزمایشگاهی حداقل 100 هزار تومان سرمایه ایجاد کنید

مکان و آدرس مناسبی برای شرکت تهیه کنید

تهیه و تنظیم اسناد و مدارک معتبر از حوزه فعالیت

برای این کار مدارک زیادی لازم است. پس از آن می توانید با مراجعه حضوری یا اینترنتی دفتر آزمایشگاه را ثبت کنید و منتظر بمانید تا مراحل قانونی شما طی مدت مشخصی طی شود.

نتیجه

ثبت شرکت تجهیزات آزمایشگاهی در ایران در بازه های زمانی مناسب صورت می گیرد و قیمت آن با توجه به پارامترهای مختلف متفاوت است. برای این کار می توانید تمام مراحل را خودتان یا با کمک یک تیم یا یک وکیل حرفه ای طی کنید و در اسرع وقت به نتایج خود برسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد