اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

آشنایی با طراحی اتاق کنفرانس


همانطور که می دانید طراحی اتاق کنفرانس برای تمامی سازمان ها و کسب و کارهای کوچکی که قصد ساخت اتاق کنفرانس را دارند بسیار مهم است. برای همه چیز از جلسات هیئت مدیره گرفته تا جشن ها استفاده می شود! طراحی سالن کنفرانس باید به گونه ای باشد که بتواند انواع جلسات را در خود جای دهد. به همین دلیل باید به طراحی و زیرساخت سالن کنفرانس با در نظر گرفتن ظرفیت سالن، ساختار شرکت و سایر عوامل توجه زیادی شود. اگر قصد تجهیز و طراحی اتاق کنفرانس خود را دارید با کارشناسان صدرا ایران تماس بگیرید.

ساخت سالن کنفرانس یا اتاق کنفرانس مکانی است که در آن گروهی از افراد شروع به بحث و گفتگو درباره موضوعی با یکدیگر می کنند. گرفتن تصمیمات مهم که اگر به خوبی برنامه ریزی نشود، تاثیر زیادی خواهد داشت. بنابراین طراحی اتاق کنفرانس یا طراحی اتاق کنفرانس و ساخت اتاق کنفرانس و جلسه باید شامل عناصری باشد که ذهنیت کاملاً روشنی را برای سخنرانان به ارمغان می آورد. و به آنها کمک کنید تا نظرات خود را در مورد موضوع مورد بحث بدون وقفه بیان کنند. اجازه دهید شما را با برخی از تکنیک های معماری مورد استفاده در طراحی اتاق کنفرانس آشنا کنیم.

صندلی کنفرانس را بهتر بشناسید!

یک اتاق کنفرانس به چیزی بیش از یک طرح رنگی و طراحی نیاز دارد. این امر در مورد راحتی و دوام نیز صدق می کند. به عنوان یک قاعده، صندلی های اتاق کنفرانس باید به همان اندازه که زیبا هستند، راحت باشند. از آنجایی که در دکوراسیون و طراحی اتاق کنفرانس استفاده می شود، باید شرایط لازم را داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که شرکت کنندگان احساس خوشایندی می کنند. وقتی همکاران، مشتریان و کارمندان شما در یک اتاق کنفرانس می نشینند، شما می خواهید آنها متمرکز باشند و صندلی کنفرانس شما بر همه این عوامل تأثیر می گذارد. باور کنید یا نه، مبلمان اتاق کنفرانس یا صندلی‌های اتاق کنفرانسی که انتخاب می‌کنید نقش مهمی در نحوه برگزاری جلسه، تأثیرگذاری آن برای افراد و موارد دیگر دارد.

به دنبال ساخت یک اتاق کنفرانس جدید هستید؟

ساخت اتاق جلسه  توسط نیکان پروژه های بسیاری شامل انواع مختلف اتاق جلسه وجود دارد. برخی از این اتاق ها ممکن است برای یادگیری یا مکالمه مناسب نباشند. در حالی که اتاق های دیگر مناسب برای بحث گروهی و تعامل با تجهیزات صوتی مناسب و طراحی اتاق کنفرانس. بیایید نگاهی به شش مورد از رایج ترین طراحی ها و چیدمان میز کنفرانس در اتاق های کنفرانس بیندازیم. و در مورد اینکه آیا طراحی و چیدمان این میزهای کنفرانس با نیازهای جلسه شما مطابقت دارد یا خیر صحبت کنید.

انتخاب میز کنفرانس مناسب

نکته اصلی این است که سبک و ظاهر کلی اتاق کنفرانس کاملاً به میز کنفرانس شما بستگی دارد. میزهای کنفرانس به قدری متفاوت هستند که انتخاب مناسب ترین میز برای اتاق کنفرانس بسیار دشوار است. طراحی میز کنفرانس بر اساس موارد مختلفی است. که طرح اول است و مرحله بعدی انتخاب رنگ است. برای میز کنفرانس می توانید یک میز تیره یا شیشه ای انتخاب کنید. با این حال، اگر اتاق کنفرانس شما به اندازه کافی بزرگ نیست، ترجیح می دهیم میز جلسه را با رنگ های روشن انتخاب کنید. به طور کلی مقوله انتخاب طرح و رنگ میز کنفرانس بسیار مشکل است و توصیه می کنیم با مراجعه و مشاوره با کارشناسان ایران صدرا با موارد مختلف میز یا میز کنفرانس آشنا شوید.

اتاق جلسه به سبک کلاسیک!

بسیار رایج است که یک اتاق کنفرانس به سبک اتاق هیئت مدیره راه اندازی شود. این سبک کلاسیک اتاق جلسه است که در فیلم ها و زمینه های بی شماری دیده اید! جایی که مدیران ارشد در یک میز مرکزی جمع می شوند تا در مورد مسائل کلیدی بحث کنند. این میز کنفرانس یک میز مستطیلی یا بیضی در وسط است که صندلی های کنفرانسی در اطراف آن قرار گرفته اند و به دلیل سبکی که دارد برای محیط های کوچک مناسب است.

نکته ما: اگر می خواهید جلسات کوتاهی با تعداد کمی از افراد در اتاق کنفرانس خود برگزار کنید، این سبک طراحی اتاق کنفرانس و میز کنفرانس برای بحث های گروهی در اتاق شما مناسب است. این طراحی میز جلسه رایج ترین در اتاق های جلسه است.

یک میز مربع شکل چگونه است؟

علاوه بر این، میز کنفرانس شما می تواند یک قاب چوبی داشته باشد. چیزی که این سبک اتاق جلسه یا میز جلسه را از اتاق هیئت متمایز می کند فضای خالی در وسط است که به فرد اجازه می دهد بین چهار میز حرکت کند تا بحث را تسهیل کند یا یک مفهوم را به شرکت کنندگان در اتاق هیئت مدیره ارائه دهد. مجری می تواند ارتباط برقرار کند، برقراری ارتباط چشمی با همه افراد حاضر آسان تر است. این سبک از طراحی اتاق هیئت یا اتاق کنفرانس برای گروهی کمتر از 20 نفر ایده آل و مناسب است.

توصیه ما: تعامل بین اعضای شرکت کننده در جلسه به شما این امکان را می دهد که در پایان جلسه بهترین نتیجه را بگیرید. این سبک به این معنی است که رهبر مرکزی یا رهبر کارگاه آزاد است بین میزهای کنفرانس حرکت کند و به پیشرفت هر تیم مشاوره دهد، بررسی کند و کمک کند.

این سبک از اتاق کنفرانس به دلیل استفاده از میزهای کنفرانس U شکل به زیبایی طراحی شده است. از آنجایی که این میز مربعی نیست و فضای جلوی صندلی خالی است، از این میز کنفرانس در ویدئو کنفرانس بسیار استفاده می شود. میز کنفرانس U شکل یک میز کنفرانس متداول است که در اکثر اتاق ها و جلسات استفاده می شود و برای فضاهای کوچک نیز بسیار مناسب است.

نکته ما: این یک میز کنفرانس بسیار زیبا است. این میز کنفرانس برای انواع جلسات و ویدئو کنفرانس ها قابل استفاده است. اگر شرکت کنندگان در جلسه شما کوچک هستند و بیشتر جلسات شما از طریق ویدئو برگزار می شود، این میز کنفرانس برای شما مناسب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد