اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

آهنگ جدید سینا درخشنده به نام آغوش

متن آهنگ آغوش سینا درخشنده


توی این لحظه ی زیبا کنار تو چه خوب و شادم دلمو تا به این لحظه به جز تو به کسی ندادم!♫!

توی چشمات یه حسی داره بی تاب و بیقرارم می خوام عاشقونه یک لحظه تورو تو آغوشم بگیرم!♫!

عاشقم نمی خوام حالم عوض شه قلب من می تونه عاشق ترم شه!♫!

دوست دارم دوست دارم عاشقم!♫!

ببین شده زندگیم مال تو خوبه حس من و حال تو توی آغوشم بهم بگو عاشقی!♫!

ببین شده زندگیم مال تو خوبه حس منو حال تو توی آغوشم بهم بگو عاشقی!♫!

باورم نمی شه آسون من به عشق تو رسیدم تورو تو خواب و رویا قبل دیدنت می دیدم!♫!

بگو خوابم یا بیدارم!♫!

ببین شده زندگیم مال تو خوبه حس من و حال تو توی آغوشم بهم بگو عاشقی!♫!

ببین شده زندگیم مال تو خوبه حس منو حال تو توی آغوشم بهم بگو عاشقی!♫!


 آهنگ جدید سینا درخشنده به نام آغوش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد