اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

علت عود زگیل تناسلی


عود زگیل تناسلی در تعداد کمی از بیماران رخ می دهد. اگر زگیل تناسلی دارید و اخیرا تحت درمان قرار گرفته اید و زگیل ها از روی پوست و آلت تناسلی شما برداشته شده است، بهتر است نکاتی را برای جلوگیری از عود این ضایعات رعایت کنید و به همین دلیل اغلب به پزشک مراجعه کنید. برای عود زگیل تناسلی به دنبال درمان نباشید.

علت اصلی عود زگیل تناسلی

باید دلیل اصلی ظهور مجدد زگیل تناسلی در بدن خود را پیدا کنید. ویروس HPV که عامل اصلی زگیل تناسلی است، پس از ورود به بدن دائماً با سیستم ایمنی مبارزه می کند. بنابراین مهمترین راه برای جلوگیری از عود زگیل تناسلی جلوگیری از ضعف ایمنی است. سیستم ایمنی از گلبول های سفید و آنتی بادی های موجود در خون تشکیل شده است. سیستم دفاعی بدن یک زنجیره به هم پیوسته از اندام های مختلف است که طحال، غدد لنفاوی و سلول های خونی در بالای آن قرار دارند. هنگامی که این اندام ها ضعیف می شوند، ویروس ها می توانند باعث ایجاد زگیل شوند. هنگامی که ویروس ها به طور کامل از بین می روند، هیچ علامتی ظاهر نمی شود، اما اگر سیستم ایمنی قادر به از بین بردن کامل این ویروس ها نباشد، بهترین درمان برای زگیل تناسلی کرایوتراپی یا لیزر درمانی و همچنین استفاده از قرص زگیل تناسلی
 است. اگر درمان با شکست مواجه شود، با دو موقعیت مواجه می شوید: این دو موقعیت عبارتند از:

ظهور مجدد زگیل

ظهور گیاهان و علائم مربوط به گیاهان و رشد آنها در بدن و آهن شما. در این صورت، پزشک زگیل ها را با کرایوتراپی یا لیزر از بین می برد، اما ممکن است ویروس در بدن شما باقی بماند.

لقاح ویروس ها

ویروس ها در بدن پنهان می شوند و منتظر فرصت مناسب هستند. هنگامی که ایمنی شما ضعیف می شود، ویروس ها ظاهر می شوند.

در هر صورت، پس از برداشتن زگیل، ویروس می تواند پنهان بماند و اگر سیستم ایمنی ضعیفی دارید. بنابراین علت اصلی زگیل تناسلی ضعف سیستم ایمنی بدن است و نقش سیستم ایمنی در درمان نهایی زگیل بسیار واضح است. برای درمان با فرازطب همراه باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد