اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

تاثیر عطر در جذب جنس مخالف درست است یا غلط؟


عطر چه تاثیری در جذب جنس مخالف دارد؟ رایحه ها و رایحه ها همیشه در جذب جنس مخالف تاثیر داشته اند. مشکل تأثیر عطر بر زنان و همچنین تأثیر عطر مردانه بر زنان و عطر زنانه بر مردان همواره مورد توجه بوده است و مردم به دلیل روحیه بقای خود بر روی این مشکل تمرکز کرده اند. عطر قطعا در جذب جنس مخالف تاثیر دارد و این مشکل از گذشته تا به امروز وجود داشته است.

مانند استفاده از زیره در عطرهایی که بوی بدن انسان را می دهد. فرمون یک ماده شیمیایی است که میل جنسی فرد را تحریک می کند. با این حال، بسیاری از منابع تأثیر عطرها را رد می کنند که در این مورد شواهد فراوان است. از فرومون ها در عطرسازی استفاده می شود و نمی توان تاثیر آن را انکار کرد. برخی افراد معتقدند که از این مواد شیمیایی در عطرسازی استفاده می شود.

در آزمایشات عطر سازی  مشخص شد افرادی که از عطرهای حاوی فرمون استفاده می کردند تاثیر خاصی بر روی دیگران نداشتند. اما اگر کمی واضح تر به این موضوع بپردازیم، می توان بر تاثیرات آرامش بخشی این نوع عطرها تاکید کرد. وقتی فردی از این عطر استفاده می کند اعتماد به نفس خاصی دارد و در روابطش با دیگران تاثیر مثبت می گذارد. بنابراین می توان گفت که اثر عطر تا حدی درست است.


تاثیر عطر زن بر مرد

تاثیر مواد عطرسازی  زنانه بر مرد نه تنها در انسان بلکه در حیوانات نیز ثابت شده است. بسیاری از حیوانات ماده بوی خاص خود را دارند که با آن بر جنسیت نر تأثیر می گذارند. آنها از این رایحه برای پوشش نسل و زنده ماندن استفاده می کنند. در آزمایشی مشخص شد که بوی لباس زنانه و بدن آن ها بر مردان تأثیر شدیدی دارد. بنابراین، سه تی شرت پوشیده شده توسط یک زن در سه دوره مختلف از دوره خود مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. تی شرتی که خانم ها در زمان آمادگی برای بارداری می پوشیدند، تاثیر زیادی روی آقایان داشت، به گونه ای که برای آقایان هیجان انگیزتر بود. به همین ترتیب، عطرهایی هستند که مردان را به این شکل تحت تأثیر قرار می دهند. اما به طور کلی وقتی عطر می زنید اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت و این باعث می شود که شما برای دیگران کاملاً دوست داشتنی تر شوید و تأثیرگذار باشد.

تاثیر عطرهای مردانه بر زنان

تفاوت های زیادی بین عطرهای مردانه و زنانه وجود دارد. اما این تفاوت ها در فرهنگ ما متفاوت است. در غرب عطرهای سنتی مردانه دارای ادویه های مخصوص چوبی یا تند هستند و در تولید آنها از اسطوخودوس، دانه تونکا و ... استفاده می شود. شاید تعجب کنید که اسطوخودوس چگونه در عطرهای مردانه استفاده می شود.

معمولا از گل در عطرهای زنانه استفاده می شود تا مردانه، اما باید بدانید که در خاورمیانه عطرهای گلدار در بین مردان بسیار محبوب هستند، به عنوان مثال گل رز، زیرا بوی بسیار جذابی دارد. آقای نیک اسمارت (مدیر آژانس عطر) می گوید وجود گل رز در عطرهای مردانه بسیار اعتیادآور و فریبنده است. و آقای روژا داو نیز در یک بحث استدلال کرد که عطرهای گلی فقط برای خانم ها نیستند و عطرهای چوبی فقط برای آقایان نیستند و این ایده کاملاً پوچ است. به همین دلیل عطر اسپرت در دنیای عطر بسیار محبوب شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد