اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

ساخت باغ و ویلا با LSF


در این مقاله سریع ترین راه برای ساخت باغ را به شما نشان می دهیم. یک ایده قدیمی وجود دارد که هنگام ساختن خانه اولین قدم تعویض درب خانه قدیمی است. این مثال ساختن یک باغ را نشان می دهد. شما تازه وارد ساخت و ساز خانه شده اید، اگرچه با مشکلات متعددی که در حین کار به وجود می آیند دست و پنجه نرم می کنید.

یک معمار قدیمی گفت: ساخت ویلای 150 متری بیشتر از ساخت یک خانه سه طبقه 150 متری است، شرایط جوی، آب و هوا، اسکان نیروها، برق، دسترسی سریع به مصالح و ابزار در محل، سرویس دهی به مهندسان و پیمانکاران، ارائه تسهیلات برای کارکنان و کارگران، شرایط سخت کاری در مناطق جوی و ... تاثیر بسزایی در قیمت نهایی دارد و همچنین ساخت یک ویلا به سبک سنتی حدود دو تا سه سال زمان نیاز دارد. به این صورت که لازم به ذکر است ساخت ویلا با LSF و مدرن حدود دو تا سه ماه زمان می برد که زمان بر است و بعد از آن می توانید از ویلای خود استفاده کنید. در مراحل ساخت ویلا با LSF از محل بازدید، نقشه کشی، ساخت دستگاه سازه و اسکلت ویلا در مدت هفت روز اجرا می شود. پس از آن، نجاری، روکش کاری و تاسیسات و همچنین ساخت فضا در مدت دو ماه با ساخت و ساز مدرن امکان پذیر است.

مزایای ساخت ویلا با lsf

مقاوم در برابر زلزله تا هشت ریشتر

سرعت ساخت بالا و بازگشت سریع سرمایه اولیه

بدون دخالت و خطای انسانی

عایق صدا و حرارت

مطابق با اصول اولیه ساخت و ساز پایدار

افزایش عمر مفید ساختمان

توانایی پردازش مواد

مراحل طراحی ویلا چوبی  LSF karo:


قبل از هر اقدامی مصوبه شورا طبق قاعده 50 درصد تراکم ساختمانی ویلایی در محدوده شهری و 30 درصد تراکم ساختمانی کل مساحت زمین در حومه الزامی است. سپس پلان ویلا توسط معماران و سلیقه مشتری ایجاد می شود

در ادامه ساختار ویلا زیر نظر مهندسین نرم افزار طراحی می شود که باید به تایید شرکت سیستم طراحی برسد.

سپس فونداسیون به صورت نواری (که بعد از تمام طول جزء نصب بتن ریزی می شود) و تکی (که فقط در ناحیه باربر بتن ریزی می شود) اجرا می شود. این حدود ده روز طول خواهد کشید.

در فاز دوم سازه ها به صورت بسته بندی به محل ساخت ارسال می شوند و مهندسان و ناظران با مراجعه به نقشه سازه اسکلت را اجرا می کنند. این کار تقریبا طول می کشد. 7 تا 10 روز.

مرحله سوم نصب عایق صوتی و حرارتی و به دست آوردن ساختمانی با عایق حرارتی و عایق صوتی است که مشکل تمام سازه های سنتی و قدیمی است که تنها دو روز طول می کشد.

فاز چهارم اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی است که شامل سیم کشی، نصب دوربین، دزدگیر، آب، فاضلاب و تلفن می باشد.

مرحله پنجم: استفاده از پوشش‌ها و سقف‌های داخلی و خارجی در سازه‌های LSF محدودیتی برای چسبندگی داخلی و خارجی ندارد و برای اطمینان بیشتر می‌توان نما را از مواد اولیه ساخت.از سنگ، آجر، چوب و غیره.

از کوناف ویارابیس برای پوشش داخلی نیز استفاده می شود، بتن زیر سقف و پوشش ایزوگام یا سفالی، اجزای داخلی و خارجی و سقف حدود بیست روز تخمین زده می شود.

مرحله ششم: نصب کف سنگ یا سرامیک که بنا به سلیقه مشتری انجام می شود.

مرحله هفتم: نصب درب و پنجره

مرحله هشتم بازسازی ویلا: تهیه روشنایی و نصب کابینت، هر یک از مراحل ذکر شده با طراحان حرفه ای و با نظر کارفرما قابل انجام است. تکمیل این مراحل تقریباً 14 روز طول می کشد.

مرحله آخر: محوطه سازی، پس از طراحی پروژه از روز شروع و اتمام کار به میدان سبز خواهیم رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد