اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

بیشترین جستجو در گوگل


هر ساله گوگل گزارش تحقیقاتی کاربران خود را منتشر می کند. بر همین اساس در این مقاله از پارت نیوز به بیشترین جستجوی کاربران گوگل در سال ۲۰۲۲ در حوزه های مختلف محتوا می پردازیم.

بیشترین جستجو در گوگل

کلمات Wordle، India vs England، اوکراین، Queen Elizabeth و Ind vs SA بیشترین کلمات جستجو شده توسط کاربران گوگل هستند.

Wordle یک بازی آنلاین کلمه ای است که در سال 2022 توسط شرکت نیویورک تایمز منتشر شد. بازی هند و انگلیس بین تیم های ملی کریکت هند و انگلیس مشخص شده است. اوکراین نیز یکی دیگر از کلماتی است که به دلیل جنگ اخیر در این کشور بیشتر مورد جستجوی کاربران قرار گرفته است. الیزابت ملکه انگلیس که در سال 2022 درگذشت، بیشترین کلمه جستجو شده توسط کاربران گوگل است.

پنجمین جستجوی کاربران گوگل Ind vs SA است که به بازی هند و آفریقای جنوبی اشاره دارد. از آنجایی که هند یکی از پرجمعیت ترین کشورهای جهان است، جستجوی کاربران آن یکی از پر جستجوترین عبارات گوگل در سال 2022 است.

بیشترین اخبار جستجو شده توسط کاربران گوگل در سال 2022

بیشترین خرهایی که توسط کاربران گوگل جستجو شده اند عبارتند از اوکراین، مرگ الیزابت، نتایج انتخابات، شماره های پاوربال و آبله میمون.

مهم ترین بازیکنان از نگاه کاربران گوگل در سال 2022

نواک جوکوویچ تنیسور صربستانی، رافائل نادال تنیسور اسپانیایی، سرنا ویلیامز تنیسور آمریکایی، مونت ماریتائو مدافع سابق فوتبال آمریکا، لوئیس تئو و بازیکن سابق اسکیت بورد و اسنوبورد آمریکایی، شان. وایت از نظر کاربران گوگل مهمترین ویندسفر است. 2022.

بهترین  گل و گیاه داخلی که توسط کاربران گوگل دیده شده است

فلودندرون، پوتوس، بامبو، چوب سگ و سنجاقک بیشترین جستجوی گیاهان آپارتمانی توسط کاربران گوگل در سال 2022 هستند.

مهم ترین مقاله سال 2022 بر اساس امتیاز آلتمتریکس

مقاله تفاوت‌های جنسی در عواقب عفونت COVID-19 و سندروم طولانی کووید: یک مرور مقاله برتر بر اساس امتیاز Altmetrics در سال 2021 با 1064 اشتراک‌گذاری در رسانه‌های اجتماعی است. مقاله بالا به بررسی تفاوت های جنسیتی در پیامدهای عفونت کووید-19 و اثرات بلندمدت آن می پردازد. این مقاله بیش از 130 بار در توییتر به اشتراک گذاشته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد