اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

کدام میلگرد برای پروژه شما بهترین انتخاب است؟


یکی از حساس ترین تصمیماتی که در هنگام برنامه ریزی برای شروع یک پروژه باید گرفته شود، انتخاب برند یراق آلات است. در ایران تولیدکنندگان زیادی در صنعت ساخت و ساز فعالیت می کنند که هر کدام از این تولیدکنندگان استانداردها و معیارهای تولید متفاوتی را در نظر می گیرند و به همین دلیل محصولات آنها از نظر فنی، مکانیکی و حتی کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند و این امر انتخاب را با مشکل مواجه می کند. پیمانکاران و مهندسان

در بین تولیدکنندگان داخلی، کارخانه فولاد آناهیتا گیلان نامی آشناست. در ادامه قصد داریم به بررسی شرایط تولید میلگرد آناهیتا، مشخصات کیفی و قیمتی این تولید کننده معروف بپردازیم. اگر سوالی در مورد اینکه آیا میلگرد آناهیتا بهترین انتخاب برای پروژه شماست، این مقاله را از دست ندهید.

شرایط تولید محصولات کارخانه فولاد آناهیتا

کارخانه فولاد آناهیتا از سال 1391 در رشت در زمینه تولید میلگرد فعالیت می کند. این شرکت محصولات خود را با تکیه بر متخصصین و با استفاده از بهترین تکنولوژی روز دنیا تولید می کند. پس از تولید به کمک تجهیزات آزمایشگاهی مخصوص، خواص مکانیکی و شیمیایی محصولات خود را با رعایت کامل مقررات ملی و بین المللی کنترل می کند. به همین دلیل اگرچه زمان زیادی از راه اندازی این کارخانه باقی نمانده است. اما توانست خود را به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان ایران معرفی کند.

جالب است که کیفیت محصولات فولادی این کارخانه تا حدی تضمین شده است که به کشورهای همسایه نیز صادر می شود. بنابراین اگر تصمیم به خرید میلگرد که یکی از پرمصرف ترین پروفیل های فولادی در صنعت ساختمان است را از این کارخانه دارید، می توانید از کیفیت محصولات مطمئن باشید.

اطلاعات فنی محصولات کارخانه فولاد آناهیتا

کارخانه فولاد آناهیتا کلیه محصولات خود را بر اساس استاندارد ملی ISIRI 3132 تولید می کند که این محصولات از انواع زیر می باشند:

Giga Reaper 340 tb aa و

بارتو 400 و 420 یا همون کلاس A3

و تقویت ترکیبی آج 500 و آج 520 یا همان کلاس A4.

خواص فنی و مکانیکی این پروفیل های فولادی برای استفاده در اکثر پروژه های صنعتی و ساختمانی مناسب تلقی می شود. طراحی آج و تمامی مشخصات هندسی اعم از ارتفاع، ارتفاع، عرض و زاویه پله با حساسیت بالایی تعیین می شود. زیرا این خصوصیات تأثیر بسزایی در میزان میلگرد در بتن دارند. علاوه بر این، خواص مکانیکی محصول، مانند استحکام تسلیم، استحکام کششی و درصد کشیدگی نسبی، همگی مطابق با استانداردها هستند.

بعد تقویتی آناهیتا

تا اینجا با کیفیت و مشخصات فنی محصولات کارخانه فولاد آناهیتا آشنا شدید; اما همچنان برای انتخاب این رشته ها باید معیارهای دیگری را در نظر بگیرید. یکی از مهمترین معیارها اندازه محصول است. بدون شک ابعاد این قطعات فولادی باید مطابق با پروژه شما باشد. خوشبختانه، این محصولات در اندازه هایی گسترش یافته اند که نیازهای اکثر پروژه های ساختمانی را برآورده می کند. با این حال، شما نباید بدون امنیت انتخاب کنید.

در این کارخانه 340 عدد اتصالات آج با علامت اختصاری A.G.J.U فقط در سایزهای 8 و 10 میلی متر تولید می شود. در مقابل تراپ 400 و تراپ 420 در سایزهای 12 تا 32 ساخته می شوند. شما می توانید این کلاس را با علامت اختصاری A.G.C.T که روی آن حک شده است تشخیص دهید. در نهایت میله های Trap 500 و Trap 520 در سایزهای 12 تا 32 و با علامت اختصاری A.G.S.T موجود است.

وزن محصولات آناهیتا

یکی دیگر از ویژگی های بسیار مهم قطعات فولادی وزن آنهاست. زیرا به کمک این قابلیت می توانید از استاندارد بودن میلگرد تخت مطمئن شوید. باید درک کنید که این قطعه فولادی پایه و اساس پروژه ساختمانی است و باید استحکام ساختمان را تضمین کند. ضمناً وزن نباید کمتر یا بیشتر از حد مجاز باشد. در غیر این صورت در مواقع اضطراری آسیب بیشتری وارد می کند.

همانطور که گفتیم محصولات آناهیتا طبق استاندارد تولید می شود. به همین دلیل وزن آن با حداقل وزن مجاز مندرج در جدول برابر است. وزن میلگرد این محصولات با توجه به هر شاخه محاسبه خواهد شد. به یاد داشته باشید که طول هر شاخه 6 یا 12 متر است و توزیع این محصولات به این ابعاد بستگی دارد. بنابراین، اگر شخصی بخواهد سایز کوچکتری بخرد، باید به خرده فروشی ها مراجعه کند.

قیمت محصولات آناهیتا کیلان

قیمت میلگرد آناهیتا آخرین فاکتوری است که برای خرید این پروفیل های فولادی باید بررسی کنید. همانطور که قبلا اشاره کردیم میلگرد آناهیتا بر اساس حداقل وزن مجاز در استانداردها تولید می شود. از آنجایی که قیمت مقاطع فولادی بر اساس وزن آنها محاسبه می شود، میلگردهای سبک آناهیتا قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارند.

البته قیمت محصولات این کارخانه نیز مانند سایر برندها بر اساس نرخ جهانی فولاد تعیین می شود و در نتیجه طبیعی است که نوسان داشته باشد. می توانید نرخ جهانی فولاد را در فولادوربیس مشاهده کنید. این سایت یکی از معتبرترین منابع برای انتشار قیمت قطعات فولادی در دنیا می باشد. متأسفانه برای استفاده طولانی مدت از خدمات آنها باید هزینه اشتراک بپردازید.

چرا باید میلگرد آناهیتا را برای پروژه خود انتخاب کنید؟

در این مقاله با ویژگی ها و مشخصات محصولات با کیفیت استیل آناهیتا آشنا می شوید. اگر مشخصات، ابعاد و کیفیت محصولات با نیاز پروژه شما مطابقت دارد، می توانید آنها را خریداری کنید. به خصوص اگر قصد ساخت پروژه در شهرهای شمالی کشور را دارید. زیرا در این صورت باید هزینه ارسال بسیار کمتری را پرداخت کنید. اگر هنوز مطمئن نیستید که آیا مقاطع فولادی آناهیتا بهترین گزینه برای پروژه شما هستند، می توانید. با دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان می توانید انتخابی آگاهانه داشته باشید.
جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد