اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

چراغ نما چیست و چه کاربردی دارد؟


در گذشته در مورد انواع نورپردازی و موثرترین نورهایی که می توان در دکوراسیون داخلی استفاده کرد صحبت کرده ایم چراغ های سقفی فنی مهندسی ثامن  پرطرفدارترین نوع لامپ ها هستند که از نظر شکل، تصویر و سبک نصب کاملاً با لامپ های توکار متفاوت هستند.

لامپ صورت چیست؟

نورپردازی سطحی نوعی از محصولات نورپردازی است که قابلیت نصب بر روی سقف و دیوار را دارد و در اندازه ها و اشکال مختلف تولید می شود. در آن می توان مکعب های گرد، فضاهای مستطیل شکل و ... را نام برد که این نورها می توانند نور بیشتری را ببینند و ساطع کنند.

با توجه به نوع نصب لامپ نما، ممکن است نتوانید آن را با سایر محصولات اپتیکال مطابقت دهید و بهتر است در هنگام خرید دقت کرده و آن را انتخاب کنید تا به مطلوب ترین حالت دست یابید. البته این ویژگی گزینه های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد. انتخاب لامپ، لامپ، حالت روشنایی و ... را برای لامپ های روکار آسان می کند و به شما این امکان را می دهد که نورپردازی را مطابق با نیاز خود طراحی کنید.

میزان پخش نور لامپ توکار نسبت به نمونه های دیگر بالاتر بوده و برای تمامی مراکز مانند ادارات، مراکز تفریحی، مراکز تجاری و ... قابل استفاده است. انتخاب یک نور سطحی و یک پانل سقفی نوری به شما این امکان را می دهد که به توزیع یکنواخت تری نور دست یافته و به خانه یا محل کار خود ظاهر مدرن تری ببخشید.

ویژگی های چراغ های نما

ویژگی های نورپردازی نما

چراغ های سطح کارایی بالایی دارند و در اندازه ها و مدل های مختلف موجود هستند. با انتخاب اصل حباب ها و رنگ های مختلف نور سطحی، نور خاص تری به ارمغان می آورند و جلوه ای تزئینی به خانه شما می دهند.

لامپ های روکار معمولا کم مصرف هستند و گرما تولید نمی کنند، توزیع نور خوبی دارند و به چشم آسیب نمی رسانند. برای محیط های کوچک که قابلیت نصب سقف کاذب را ندارند، نورپردازی سطحی بهترین گزینه خواهد بود.

نحوه نصب چراغ های جلو

با پیچ ها و براکت های داخل جعبه محصول می توانید به راحتی نور سطحی مورد نظر خود را نصب کنید. سطوح سبک نیازی به سوراخ کاری و برش ندارند و برای مکان هایی که امکان برش وجود ندارد بسیار مناسب خواهند بود.

انواع چراغ اداری  روکار

انواع مختلف نورپردازی

لامپ های فوق بر اساس عملکرد و ظاهر به دسته های مختلفی طبقه بندی می شوند. لوستر، آویز، دیوارکوب، چراغ سقفی و سایر انواع نورپردازی سطحی. از مناسب ترین و موثرترین لامپ های صورت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

چراغ های جلو هوشمند

نور خورشید و ماه

پانل سقف تکمیل شده است

نور کنترل شده

و ....

زمانی که لامپ های روکار وارد بازار روشنایی شد این شرکت با استقبال فوق العاده ای روبرو شد. لامپ ها عملکردهای مختلفی دارند و می توان از آنها در هر مکانی استفاده کرد. نصب و تعمیر آسان و با رنگ های مختلف بنابراین آنها بهترین راه برای نورپردازی ساختمان ها هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد