اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

کجای بازار تجریش موثرترین است؟


زمین تنیس مجموعه توچال هم بسیار معروف است. خط 7 مترو تهران که در دست احداث است تا سعادت آباد ادامه خواهد داشت که نزدیک ترین ایستگاه مترو به این منطقه خواهد بود. پارکینگ های وسیله نقلیه برای رفاه حال گردشگران در این منطقه ایجاد شده اند. در سالهای اخیر و بهویژه در سال ۱۳۹۴ امکانات رفاهی و تفریحی متعددی، برای رفاه هرچه بیشتر گردشگران و هموطنان افزوده شده است. اتاق فرار که با نام کیوب کلاب نیز شهرت دارد، یکی دیگر از بخش های مهیج و دوست داشتنی بام تهران است. این تالار در دوره سلطنت پهلوی برای تشریفات رسمی مورد استفاده قرار داشت و تاج گذاری محمدرضا پهلوی و شهبانو فرح در آن صورت گرفت ساخت اتاق موزه در سال 1253 شمسی آغاز شد بعد از 2 سال به پایان رسید. خطبه عقد را امام جمعه تهران خواند و در همان بار اول، جواب بله را از ملکه ایران گرفت.۲۱ فروردین ۱۳۴۴: سرباز وظیفه رضا شمسآبادی در کاخ مرمر محمدرضا شاه پهلوی را هدف تیراندازی قرار داد. در مرکز تالار، تخت مرمر قرار دارد که تخت سلطنتی ایران در دوران قاجار بوده است. اگر به کوهنوردی علاقه مندید، حتما مسیر داخلی بام تهران که از اولین ایستگاه تله کابین شروع می شود را امتحان کنید.

۲۰ ساحل برتر ایران؛ از شمال تا جنوب - تریتا نیوز در اواسط راه سلامتی و یا کمی قبل تر از ایستگاه یک توچال این مجموعه تعبیه شده است. اینجا محل مناسبی برای قرارهای خانوادگی، دوستانه یا خلوت با خودتان بوده و تمام سلیقهها را پوشش میدهد. رستورانهای خوب و باکیفیت زیادی در این مجموعه وجود دارند که برای دورهمیهای خانوادگی و دوستانه یا خلوت با خودتان میتوانید انتخاب کنید. همچنین آثار بهجامانده از دوران کریمخان نیز در این کاخ دیده میشود که از آنها میتوان به عمارت تخت مرمر و خلوت کریمخانی اشاره کرد. کاخ مرمر تهران (کاخ پاستور)، به منظور محل کار و زندگی رضا شاه پهلوی بنا شد و بعدها فرزند او محمدرضا شاه پهلوی نیز از این مکان برای دیدار با نمایندگان کشورهای خارجی استفاده میکرد. او به من گفت که نخستوزیر خواسته قانونی برای مبارزه با محتکرین تهیه شود که بر اساس آن بتوان واردکنندگان آهنآلاتی که حاضر نیستند کالای خود را با توجه به قیمت زمان خرید خود بفروشند زندانی کرد. بدین ترتیب ناصرالدینشاه شخصاً اقدام به ساختن کاخ جدیدی در گوشه جنوب غربی ناحیه گلستان کرد. این سازه در جنوب باختری باغ نگارستان و بخشی از باغ نظامیه ساخته شد. در تمام اوقات سال این اقامت گاه اشرافی که پادشانی چون آقا محمد خان، فتحعلی شاه، ناصرالدین شاه، مظفر الدین و احمد شاه قوانلو قاجار از آن جا بر مردم حکومت می کردند؛ بلا مانع است.

حرم این امامزاده کوچک است و ساختمان آن به دوره قاجار باز میگردد که بسیار تماشایی است. کاخ گلستان یادگاری به جا مانده از «ارگ تاریخی تهران» است که ساخت آن به دوره صفویه باز میگردد که در دوره زندیه بازسازی میشود و دوره قاجار رونقی دیگر مییابد و بدل به محل اصلی زندگی شاهان قاجاری میشود و در دوران پهلوی هم برخی مراسمات رسمی چون تاچ گذاری رضاشاه در این کاخ برگزار میشود. زیرزمین کاخ سفید، گلخانه اصلی کاخ بود که بعدها به موزه هنر اختصاصی فرح پهلوی تبدیل شد. بایگانیشده از نسخهٔ اصلی در ۲۱ مه ۲۰۲۱. تمام موارد به کار رفته در این بخش از بالاترین استانداردهای ایتالیا گرفته شده و برای کودکان کاملا امن است. در این مرکز کتابخانهی مخصوص کودکان و نوجوانان وجود داره و برنامههایی مانند اجرای نمایش عروسکی، تئاتر و برپایی نمایشگاه و کلاسهای مختلف نیز در اون انجام میشه. از امکانات پارک لاله میتوان به زمینهای ورزشی مانند والیبال، مرکز فرهنگی-هنری مانند تئاتر عروسکی، میزهای مخصوص بازی شطرنج، کتابخانه برای استفاده کودکان و نوجوانان، زمین بازی کودکان و مسجد اشاره کرد. ازجمله این امکانات میتوان به رستورانهای جدید، زیپلاین، سورتمۀ بام تهران، میدلباسهای برقی برای طیکردن مسیر قسمت پایینی بام تا قسمت اصلی و بالایی آن اشاره کرد. اگر قصد پیادهروی ندارید میتوانید با پرداخت هزینه از ماشینهای برقی برای صعود به اوج بام استفاده کنید. سعیده احمدی که خودش باستان شناسی خوانده و هم اکنون به عنوان راهنما در موزه مقدم فعالیت میکند، میگوید: نود درصد تزئینات خانه و کاشیکاریهای آن نمای قاجاری دارد، از آنجایی که در دوره رضاشاه بناهای قاجاری زیادی به عمد تخریب میشد، محسن مقدم با پرداخت پول از کارگران میخواست تا بخشهای کاشی و پایههای هر بنای تاریخیای را که حال تخریب میشد یا به دلیل گذر زمان درحال تخریب بود، سالم دربیاورند،سپس آنها را به خانه میآورد و در جای جای خانه از آنها استفاده میکرد.

بام تهران با طبیعتی بکر و کوهستانی مکان مناسبی برای پیاده روی و تنفس هوایی پاک و تمیز و خلوتگاهی دنج و آرام برای آرامشی بی نظیر است اما اگر قصد پیاده روی ندارید و می خواهید خود را به بام تهران و یا توچال برسانید می توانید با پرداخت هزینه از ماشین های برقی که در این مسیر به منظور جا به جایی افراد در نظر گرفته شده استفاده کنید. از دیگر باشگاههای معروف بام تهران، باشگاه تیراندازی است که همه افراد میتوانند با پرداخت یک مبلغ مختصر لذت تیراندازی را با تفنگهای مخصوص ورزش تیراندازی تجربه کنند و عکسهای یادگاری بگیرند. باشگاه تیراندازی با کمان با مساحت ۱۵۰۰ مترمربع، در مسیر جاده سلامتی و مقابل بوستان سلامتی یک واقع شده است که با تمامی تجهیزات موردنیاز تیراندازی با کمان و دارت پذیرای مراجعان است. برای جذب بیشتر مردم و مهیا کردن آرامش هرچه بیشتر گردشگران تجهیزات متنوعی در سالهای آخر مخصوصا سال ۹۴ برای این مکان ساخته شده است. هتل اسپیناس لوکس ترین و مدرن ترین هتل پنج ستاره ایران است که در بام تهران قرار دارد. به گزارش «دنیای اقتصاد»، از هویت قدیم محله ولنجک یک مسجد جامع برجای مانده که قدمتی ۱۵۰ ساله دارد؛ مسجدی با سقف شیروانی و آب انبار قدیمی که هماکنون نیز محل اقامه نماز اهالی است. تکیه بزرگ تجریش یکی از قدیمی ترین تکیه های شهر تهران در این بازار قرار گرفته است.

تماشای کوههای استواری که پایتخت را در آغوش گرفتهاند، آسمانخراشهای غولپیکری که از دور تار و کوچکاند و تماشای غروب تهران با تکیه بر نیمکتهایی که دورتادور بام مستقر شدهاند، یکی از جذابترین خاطرات تهرانگردی شما خواهد بود. مجاورت امامزاده صالح و بازار سنتی تجریش با این تکیه قدیمی سبب شده تا به یک محدوده پر تردد تبدیل شود و به عنوان عنصری هویت بخش در بازار قرار دارد. رستوران جوانان 3 از رستورانهای قدیمی است. دو مجموعه تفریحی دیگر کمی قبل تر از این منطقه ساخته شده است، یکی از آنها سینما ۵ بعدی توچال و آن یکی مجموعه vr است. همچنین آبوهوا خنک این منطقه برای فرار از گرمای طاقتفرسای تابستان نیز انتخاب مناسبی خواهد بود. که تقریبا اصلی ترین دلیل آن قرار گیری این محله در دامنه های جنوبی البرز و آب و هوای تمیزتر و خنک تر این منطق است. در حدود سالهای ۱۳۰۴، انجمن معارف با استفاده از یکی از اتاقهای این عمارت، نخستین کتابخانه رسمی کشور که پایه اصلی و اولیه کتابخانه ملی بود، را گذاشت. پس از انقلاب و به مرور زمان که کاخهای سعدآباد به شکل موزه کاخ درآمدند، این ساختمان نیز برای موزه سلاحهای دربار در نظر گرفته شد. اقدامات این مجموعه به این شکل است که شما در یک اتاق زندانی می شوید. از جمله سرگرمی های تازه ای که به مجموعه بام تهران ولنجک توچال اضافه شده اسکیپ روم یا اتاق فرار است. و سپس با عبور از پل چوبی یا پل فلزی، به آن سوی رودخانه دربند بروید. در صورت سفر با خودرو شخصی نخست باید به منطقه ولنجک رفته و پس از طی کامل مسیر به پارکینگ ورودی توچال بروید. منطقه دربند یک منطقه کوهستانی یا ییلاقی است که در ارتفاعات واقع شده است. اگر قصد استفاده از وسایل نقلیه عمومی را دارید، میتوانید با خط چهار اتوبوس تندرو تهران یا تاکسیهایی که از بزرگراه چمران عبور میکنند، به ایستگاه تابناک (پمپ بنزین ولنجک) رفته و از آنجا با تاکسی ادامه راه تا مقصد را بروید و یا از تاکسیهای خط میدان تجریش - بام تهران استفاده کنید.

باغ موزه نگارستان در میدان بهارستان، خیابان دانشسرا، خیابان شریعتمدار رفیع قرار دارد و بازدیدکنندگان می توانند با استفاده از وسیله های حمل و نقل عمومی مانند مترو تاکسی و اتوبوس از مناطق مختلف تهران خود را به خیابان دانشسرا و این باغ موزه برسانند. توجه کنید که در سال 1284 هـ .ق.، با اجرای طرح توسعة شهری ناصرالدین شاه، باغ نگارستان وارد محدودة شهر تهران شد و با کاسته شدن از اهمیت سیاسی آن در اختیار مؤسسات فرهنگی مختلف قرار گرفته است . با یک پیک نیک کوچولو، خستگی راه را از تنتان به در کنید. زمین مسطح و بزرگ بام محک باعث شده این بام به مکان مناسبی برای پیک نیک خانوادگی یا بادبادک بازی تبدیل شود. این خط شما را در ایستگاه 17 یا همان ایستگاه تابناک در نزدیکی پمپبنزین ولنجک پیاده میکند. خط 1 تله سیژ توچال از ایستگاه اول تلهکابین توچال شروع و تا رستوران چشمه امتداد دارد. طول این جاده تقریبا ۲ کیلومتر است، از پارکینگ مجموعه توچال شروع و در ایستگاه اول تله کابین توچال پایان می یابد. مسیر حد فاصل ورودی بام تهران تا ایستگاه اول تله کابین آسفالت شده است و مکانی مناسب برای پیاده روی محسوب می شود، این راه با حدود 2 کیلومتر طول، عنوان مسیر سلامتی را با خود یدک می کشد و همه روزه علاقه مندان و دوستداران ورزش را به سوی خود روانه می کند. تلهکابین توچال یکی از معروفترین و هیجانانگیزترین تفریحات بام تهران است و با طولی بیش از 7000 متر، جزو طولانیترین تلهکابینهای دنیا محسوب میشود.

یکی از پسران در همان جوانی، از دنیا رفت و پسر دیگر با مدرک باستانشناسی به ایران بازگشت. واقعیت مجازی که با نام وی آر سیمولیشن می شناسید، یکی از محبوب ترین بازی های برگرفته از تکنولوژی برتر دنیا است. قرار گرفتن در ارتفاع و در واقع کوهپایه ارتفاعات توچال آب و هوای محله ولنجک را کمنظیر کرده، طوری که حتی با آب و هوای دیگر محلههای شمیران نیز قابل مقایسه نیست. اما این پل، صرفاً یک پل و گذرگاه ساده نیست، بلکه معماری و ویژگیهای منحصربهفرد پل طبیعت، خیرهکننده است و حتی توجه بسیاری از توریستها و گردشگران خارجی را هم به خود جلب میکند. اما دو ماه اردیبهشت و خرداد بهترین زمان برای سفر به دربند تهران هستند. برای ورود به کاخ، میتوانید یکی از دو ورودی میدان ۱۵ خرداد (میدان ارگ)، یا خیابان ناصرخسرو را انتخاب کنید. اگر تا به حال به تهران سفر نکرده اید و یا قصد گردش و گشت و گذار در پایتخت را دارید، و به دنبال فضایی به دور از شلوغی، ترافیک و ازدحام هستید، توصیه می کنیم حتما به بام تهران سری بزنید. در عین حال شیب زیاد این محله دردسرهایی را برای ساکنان آن به ویژه در فصول سرد سال به همراه دارد. میگذرد و عبوری همراه با حضور تمام حواس شما را در پی دارد که باعث میشود مانند تماشای یک فیلم مستند طبیعت، حسابی حال و هوایتان عوض شود! با نگاه به منظره سرتاسری تهران، درواقع منظره پانورامایی که بام از این شهر پیش چشم ما قرار میدهد، میتوانیم به چیزهای زیادی در مورد کلانشهر پی ببریم و بهتر تهران را بشناسیم. درنظر داشته باشید در روزهای بارانی که شرایط جوی مساعد نیست، امکان استفاده از آن وجود ندارد. نکتهٔ جالب در مورد تالار آینه این است که اگر نقاشی کمال الملک از این تالار را دیده باشید تالاری نسبتاً وسیع را در نظر تجسم خواهید کرد اگر با مشاهده تالار از نزدیک متوجه خواهید شد که تالار واقعی بسیار کوچک تر از آن چیزی است که تجسم نموده اید.

از جمله این ساختمانها میتوان به شهربانی کل کشور، موزه ملی ایران، اداره پست، اداره کل ثبت اسناد و املاک کشور و شرکت ملی نفت اشاره کرد. از جمله این فراز و نشیب ها می توان به زمان انقلاب اسلامی اشاره کرد. از جمله جاهای دیدنی تهران میتوان به موزه هنرهای معاصر، موزه ملی ایران، کاخ نیاوران، کاخ سعدآباد، موزه رضا عباسی، موزه فرش تهران، موزه موسیقی، خانه دکتر حسابی، موزه پول ایران، موزه ارتباطات، موزه بانک ملی، باغ موزه هنر ایرانی، بوستان جمشیدیه، پارک شهر تهران و آتشکده آدریان اشاره نمود. با توجه به اسناد و سفرنامه پیترو دلاواله، تاریخچه کاخ گلستان را میتوان به زمان شاه عباس صفوی نسبت داد. این بنا در قسمت شمال غربی کاخ گلستان با یک ایوان و ستون قرار گرفته است. برای رفتن به بام تهران استفاده از وسایل نقلیه شخصی یا عمومی هردو امکان پذیر است. اگر از خودروی شخصی قصد رفتن به بازار تجریش را دارید میتوانید از خیابان ولیعصر به سمت میدان تجریش بروید یا از خیابان شریعتی به سمت میدان قدس حرکت کنید. در سمت چپ خیابان تأسیسات تلویزیون دولتی ایران سر به آسمان کشید. تماشای گذر زندگی لابهلای روشنایی کمسوی چراغهای شهر که همچون ستارگانی بر آسمان تیره پایتخت میدرخشند، آرامشبخشترین تجربه از گردش در بام خواهد بود.

بام تهران یک تراس بزرگ رو به شهر است که از آنجا میتوانید تمام پایتخت را یکباره تماشا کنید. برای بازدید از این مکان زیبا، باید بلیت تهیه کنید. بهای بلیت سورتمه تهران برای هر نفر بزرگسال 35000 تومان است. در ابتدا 150 نفر در این نقاشی کشیده شده بود که الان پس از گذشت سالها حدود 90 نفر را خواهیم دید و بهخوبی خاندان قاجار را به نمایش در آوردهاست. هم به لحاظ جاذبه های طبیعی و هم از نظر تفریحاتی که در آن ایجاد کرده اند. به طور قطع سوار شدن بر این وسیله مفرح حجم زیادی از آدرنالین را در بدن و خون تان ترشح کرده و شعفی وصف ناپذیر در دل و ذهن شما ایجاد می نماید. سبزی کوه و دره، لطافت هوای اطراف و جویبارهایی که از دل کوه به سمت شهر سرازیر میشوند و تنفس در هوای پاک کوهپایه در ارتفاع 1910 متری از سطح دریا، همه و همه دلایلی بسیار ساده ولی پراهمیت است. در سمت چپ جاده سلامتی کلوب هایی برای استفاده عموم در نظر گرفته شده تا همه بتوانند بازی بیلیارد را تجربه کنند، در بخش های ویژه نیز افراد حرفه ای با شور و حال خاصی به رقابت پرداخته و از این ورزش جذاب لذت می برند. همانطور که گفته شد، مرکز خرید پالادیوم بیش از ۱۶۰ واحد تجاری و اقتصادی دارد که کالاهای پرطرفدار و برند نیز در آن عرضه می شود. تجریش که پیشتر منطقهای ییلاقی و دارای باغهای وسیع میوه بوده، طی سالها محلی برای فروش میوهها و محصولات باغداران و کوچنشینانی که به شمال تهران سفر میکردند شد و اندک اندک علی رغم تغییر چهره شمال شهر تهران به وضعیت مدرن و شهری کنونی، بخش از تاریخ و هویت خود را حفظ کرده است. گلفروشی انگور،سعی کرده بهترین و با ظرافت ترین گل ها را تهیه نموده و گل آرایی های متنوع ویژه تولد مانند باکس گل با بادکنک، باکس گل با عروسک، باکس گل با شکلات، باکس گل با اسکناس را با قیمت مناسب و سلیقه های متفاوت در سایت خود قرار دهد.

قیمت بلیط باغ نگارستان برای شهروندان ۳۰ هزارتومان و برای گردشگران خارجی ۲۰۰ هزار تومان است. دربند تهران، جایی است که افراد بسیار زیادی در آن خاطره دارند. نکته جالب توجه این است که تاجگذاری مظفرالدین شاه به دلیل شدت گرمای هوا در تالار همین عمارت برگزار شد. به همین دلیل امیر شاه مقدمی از رییس جمهور آمریکا، جان اف کندی مدال لیاقت گرفت. بسیاری از گردشگران برای نوش جان کردن خوراکیهای خوشمزه و شکم گردی به دربند تهران میروند. این اقامتگاه که به نام مهمانخانه دربند شهرت داشت؛ نخستین مهمانخانه آبرومند ایران به حساب میآمد و امکانات آن برای پذیرایی از شخصیتها و گردشگران داخلی و خارجی، قابل قبول بود. تجربه ماندن در یک اقامتگاه بر بالای کوههای دربند، تجربه جذاب و بینظیری است که اقامتگاه دربند به شما هدیه میکند. در اوایل راه، برای کسایی که علاقه ای به پیاده روی ندارند ون هایی در نظر گرفته شده است که مسافران را از پارکینگ سوار و در ایستگاه یک پیاده می کنند. محدوده بام تهران از انتهای خیابان ولنجک آغاز می شود و تا ایستگاه اول تله کابین توچال ادامه دارد و در ارتفاع 1900 متری از سطح دریا قرار گرفته است، بام تهران یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری تهران به شمار می آید و در نزد ساکنین این شهر بسیار محبوب می باشد، شهرک بام تهران، بوستان پرواز، پارک ژوراسیک تهران و هتل اسپیناس پالاس نیز در این منطقه و در نزدیکی بام تهران قرار گرفته اند و از جاهای دیدنی تهران هستند. محدوده بام تهران از انتهای خیابان ولنجک آغاز و تا ایستگاه اول تلهکابین توچال ادامه دارد. دو خط دیگر نیز در ایستگاه 7 تلهکابین، بالا و پایین پیست اسکی را بههم متصل میکند و استفاده از آن رایگان است. خط 3 مترو آزادگان - قائم نیز از این محله عبور می کند.

استفاده از ابزار استاندارد و با ایمنی بالا، افراد را با خیالی آسوده در انجام بگ جامپینگ مشتاق تر می کند. در وی آر سیمولیشن انواع بازی های واقعیت مجازی و فیلم های سه بعدی و ترسناک نمایش داده می شود و شما را نیز درگیر بازی می کند. باشگاه تیراندازی، بیلیارد، تنیس، سینما 5 بعدی و واقعیت مجازی، سافاری وحشت، اتاق فرار و پیست اسکی از دیگر امکانات تفریحی مجموعه بام تهران توچال هستند که برای گذراندن ساعات هیجانانگیز و تجربهای منحصربهفرد از تهرانگردی آماده خدمترسانی به مراجعهکنندگان هستند. امکاناتی همچون بانجی جامپینگ، بگ جامپ، سورتمه، اتاق فرار، زیپ لاین و غیره باعث شده علاوه بر افرادی که به دنبال آرامش هستند، افراد عاشق هیجان و آدرنالین نیز بام تهران را برای تخلیه انرژی خود انتخاب کنند، امکانات بام تهران از مهم ترین تفریحات تهران به شمار می آیند. امروزه نیز یکی از غنی ترین و پربازدیدترین موزه های مردم شناسی ایران به شمار می رود. مسیری 7500 متری با ارتفاعی 1900 تا 2935 متری آن را به یکی از طولانی ترین تله کابین های جهان بدل کرده است. اگر صبح ها به این پارک بروید می توانید افراد زیادی را در سنین مختلف ببینید که برای ورزش به این پارک مراجعه کرده اند. هرچند تماشای گذر زندگی از اوج، تجربهای بهیادماندنی و آرامشبخش است؛ اما امکانات تفریحی بسیاری نیز وجود دارند که علاوهبر دور شدن از هیاهوی شهر، ساعات هیجانانگیز و مفرحی را برایتان به ارمغان میآورند. در یکی از مرتفعترین نقاط تهران واقع در شمال پایتخت و در ارتفاع 1900 متری از سطح دریا، چشمانداز دلانگیز و خارقالعادهای وجود دارد که بهدلیل وجود امکاناتی همچون رستورانها، کافهها و امکانات تفریحی هیجانانگیز در هوایی لطیف و دلچسب، یکی از پربازدیدترین و محبوبترین جاهای دیدنی تهران است.

بام تهران یکی از محبوبترین پاتوقهای پایتخت برای مسافران و پایتختنشینان است. شب های دربند هم پر طرفدار و معروف است و جذابیت دوچندانی دارد. در هنگام ظهر و صرف ناهار اگر دربند تهران را انتخاب کنید، بوی غذاهای رنگارنگ از سفره خانه ها و رستورانهای دربند به مشام میرسد. در این مجموعه شما در یک اتاق حبس میشوید و سپس باید با توجه به سر نخهایی که به شما می دهند میتوانید معمای نجات خودتان را از اتاق دربسته حل کنید، آن هم در یک مدت محدود. این باغ دارای دو عمارت بی نظیر با نام تالار قلمدان و دلگشا میباشد و علاوه بر آن، چهار تالار، 64 اتاق و کتابخانه از دیگر بخش های این عمارت تاریخی و منحصر بفرد هستند. اگر یک خط فرضی از وسط تهران بکشیم که آن را به دو بخش شرقی و غربی تقسیم کند، خیابان ولیعصر دقیقاً همان خط خواهد بود! برای رسیدن به پارک نیاوران تهران از طریق مترو، میتوانید از خط 1 استفاده کنید. اگر به دنبال یک باشگاه تنیس خوب هستید، حتما میتوانید آن را در بام تهران پیدا کنید. سرهنگ بیات، رئیس مرکز آموزش کوهستانی ارتش، مقدمات ساخت آن را آماده کرد و «مهام»، شهردار وقت تهران، هزینه ساخت مجسمه را پذیرفت. یکی دیگر از تفریحات مهیج بام تهران برای کسانی که بهدنبال هیجان زیاد و آدرنالین بالا هستند، بانجی جامپینگ توچال است که لذت پرشی ایمن از ارتفاع 40 متری را تجربه خواهید کرد. ابزار استاندارد و فوق العاده ایمن می تواند شما را برای دقایقی به اوج ترشح آدرنالین برساند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از تاکسی فرودگاه امام خمینی ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد