اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

8 عادات بسیار کارآمد دبی مال


همانقدر که پرواز برای انسان ها یک آرزو و خواستهی هیجان انگیز است، شنا در اعماق دریا نیز می تواند مهیج و جذاب باشد. آتلانتیس افسانه ای، با چند عنصر عربی که در معماری آن قابل مشاهده است، جلوه پاتوغ گونه برج را فراهم میسازد. روستای حتا ۱ ساعت تا خود دبی فاصله دارد و در طول رسیدن به آن، شاهد کوه و تپههایی هستیم که دلانگیزی محیط را چند برابر کردهاند. موزه آینده دبی (Museum of the Future) حدود سی هزار مترمربع مساحت دارد. مرکز خرید ابن بطوطه در سال 2005 افتتاح شد و با حدود 300 فروشگاه، 120هزار متر مربع مساحت دارد. کمپینگ در دبی جذابیت منحصر به فرد و جادویی دارد که آن را از سایر مقاصد متمایز می کند. این سرسره در بخش معبد مایاها (Mayan Temple) پارک آبی آتلانتیس دبی قرار گرفته است و با ارتفاع ۶۰ فوت (حدوداً ۱۸ متر) مانند یک سقوط آزاد شما را با سرعت وارد تونل شیشه ایی می کند که از زیر حوزچه کوسه ها می گذرد. در وسط آن فوارهای وجود دارد که آب را تا ارتفاع 42 متر به هوا پرتاب میکند. این ساختمان هفتطبقه بدون ستون با مساحت ۳۰هزار متر مربع، ۷۷ متر ارتفاع دارد. A7. بله، تعدادی تور کمپینگ با راهنما و تجربه کمپینگ سازمان یافته در دبی وجود دارد. A5. بله، می توانید تجهیزات کمپینگ را در دبی از تعدادی شرکت از جمله کوک، ادونچر اچ کیو و استپین ادونچر اجاره کنید. A3. بله، چند مکان کمپینگ یا امکانات در دبی وجود دارد. A2. بله، می توانید یک شبه در بیابان های دبی کمپ بزنید. چناچه قصد سفر به دبی را دارید با اجاره خودرو از کافه رنت می توانید هزینه های سفر خود را به شکل قابل توجهی کاهش دهید. به عبارتی با دریافت تور تابستان دبی ۱۴۰۲ با توجه به کاهش تقاضای مسافران می توانید قیمت های کمتری بابت پرواز و هتل پرداخت کنید.

برای دریافت بهترین قیمت، به صورت آنلاین یا از طریق برنامه با ده درصد تخفیف رزرو کنید و قیمت بلیط را 18 درهم و بلیط هر روزه را 22.50 درهم کاهش دهید. Q1. مکان های کمپینگ یا مناطق بیابانی محبوب دبی کجا هستند؟ برای خرید سوغات و ادویه های خاص عربی نیز می توانید روی این مراکز خرید حساب ویژه ای باز کنید. این شهر بیشترین جمعیت را در میان این هفت امارت دارد و دومین امارت بزرگ آن با تنها ۵ درصد از مجموع وسعت خاک امارات عربی متحده بعد از امارات ابوظبی است. Q7. آیا تورهای کمپینگ با راهنما یا تجربه کمپینگ سازمان یافته در دبی وجود دارد؟ اقامتگاه لوکس. این گزینه انتخابی را بین چادرهای گلمپینگ جادار و مجهز ارائه میکند که برای ایجاد راحتی در بیابان با تختهای دنج، حمام خصوصی، و مبلمان شیک، یا ویلاهای کمپ بیابانی منحصر به فرد با امکانات مدرن، استخرهای خصوصی، و منظرههای پانورامای خیرهکننده از کویر طراحی شدهاند. در هر گوشه ای فضایی از پیچیدگی به وجود می آید، از پالت های رنگی که با دقت طراحی شده اند تا پرداخت های درجه یک که هر اتاق را زینت می دهند. پیشخدمت شخصی: برای راحتی مهمانان یک پیشخدمت شخصی برای سوئیت های هتل در نظر گرفته شده است که این افراد در تمام طول شبانه روز در خدمت مهمانان هستند.

اینها ممکن است شامل گزینه های غذاخوری لذیذ، امکانات آبگرم و سلامتی، استخرهای شنا، گشت و گذارهای خصوصی در صحرا، خدمات دربان شخصی و غیره باشد. با عبور از میان تپه های ماسه ای روان، منظره ای تماشایی از دریاچه های مصنوعی را می بینید. محیطی منظره و آرام را برای علاقه مندان به کمپینگ ارائه می دهد. یکی از محبوبترین مکانهای باربکیو در دبی، دریاچه القدرا است که به بازدیدکنندگان خود برخی از بهترین تفریحات رایگان را برای انجام در شهر ارائه میدهد. بهترین رستوران هتل برای دیدن شب های دبی، رستوران گلد آن توئنی سون است. با طلوع های خیره کننده خورشید از خواب بیدار شوید، مسیرهای پیاده روی که به جواهرات پنهان منتهی می شود را کاوش کنید و با محیط آرام سد، خود را جوان کنید. هر روز با نوید طلوع خورشید زیبا در افق، طلوع می کند، زیرا خش خش ملایم برگ ها و پژواک دور تاب های گلف، سمفونی آرامش را ایجاد می کند. با دسترسی آسان به سبک زندگی پر جنب و جوش دبی و امکانات رفاهی، پروژه گلف گرینز تعادل کاملی را بین زندگی لوکس و ارتباط شهری فراهم می کند. پروژه مسکونی داماک گلف گرینز دارای آپارتمانهای 1 خوابه و 2 خوابه و تاون هاوس های 2 خوابه و 3 خوابه را ارائه می دهد که برای زندگی مجردی یا خانوادگی ایده آل هستند. این تور معمولاً شامل حمل و نقل به و از صحرا، اقامت در یک چادر مجلل، وعده های غذایی، و فعالیت هایی مانند تپه شنی، سندبورد سواری و شتر سواری است. این تور معمولاً شامل حمل و نقل به و از صحرا، تجهیزات کمپینگ، غذا و فعالیتهایی مانند تپهبازی، سندبورد سواری و شتر سواری است. این تورها معمولاً شامل حمل و نقل به و از صحرا، تجهیزات کمپینگ، غذا و فعالیتهایی مانند تپهبازی، سندبورد سواری و شتر سواری است.

این موزه شامل سه بخش اصلی تپه سبز، ساختمان و قسمت تو خالی است. برای کسانی که تمایل به تندرستی دارند، یک مرکز تناسب اندام کاملاً مجهز در انتظار تمرینات نیرو بخش با چشم اندازهای پانوراما از زمین گلف است. برج خلیفه تنها نمادی از درخشش معماری در دبی نیست، بلکه مقصدی است که مجموعهای از جاذبهها و تجربیات هیجان انگیز را برای همگان از جمله کودکان ارائه میکند. بازار املاک و مستغلات دبی به طور مداوم انعطاف پذیری و توانایی خود را برای جذب سرمایه گذاران جهانی نشان داده است و این آپارتمان ها را نه تنها به یک خانه مجلل بلکه به یک انتخاب سرمایه گذاری زیرک تبدیل کرده است. سبزینگی در وسط کویر و آب در دل صحرا جاذبه ی هوشمندی است که نشان از شوق و شور زندگی را نشان می دهد و طراحان آن در خلق محیطی دل انگیز تمام تلاش خود را کرده اند. • ما صدها سال زندگی نخواهیم کرد، اما می توانیم چیزی خلق کنیم که صدها سال دوام بیاورد. A8. بهترین زمان های سال برای کمپینگ در دبی نوامبر تا آوریل و مارس تا سپتامبر است. محله دیره دبی در گذشته به عنوان مرکز این شهر شناخته میشده و در شرق دبی قرار گرفته است، در این منطقه میتوانید به بازار های محلی از جمله بازار طلا، ادویه و عطر بروید. این پناهگاه محل زندگی تعداد زیادی از گونههای پرندگان مانند فلامینگوها است، این پناهگاه راهی ایده آل برای مشاهده گلهها در زیستگاه طبیعیشان بدون صرف هزینه است. برای ورود به پارک هزینهای پرداخت نمیکنید و نیازی به هزینه کردن برای چادر زدن ندارید.

البته نیازی به گفتن نیست، اما این موضوع به خاطر جشنواره خرید دبی است که در دی و بهمن برگزار میشود. چنانچه مستحضر هستید بازار دبی با توجه به اطلاعات به روز و بالایی که دارد همواره بازار بسیار خوبی برای تولید کنندگان داخلی و خارجی جهت ارائه محصول می باشد، امارات از لحاظ جغرافیای دارای همسایگان زیادی است که همواره در حال مراودات اقتصادی هستند و بسیاری از تجار و بازرگانان به خاطر بالا بودن سطح کیفیت نمایشگاه های دبی نسبت به منطقه برای بازدید و عقد قرار داد و جلسات به نمایشگاه بین المللی پارچه و پوشاک دبی مراجعه می کنند. در شهر دبی امارات بازارهای عمده فروشی بسیاری برای خرید کالا وجود دارد که انواع کالا را میتوانید در آنجا پیدا و خریداری کنید. محل. سد هاتا در منطقه هاتا دبی، امارات متحده عربی واقع شده است. این پارک یکی از معدود پارکهای آبی دبی و همچنین امارات متحده عربی است که به طور ویژهای برای کودکان 2 تا 12 سال طراحی شده است. محل. منطقه حفاظت شده کویر دبی در صحرای دبی، امارات متحده عربی واقع شده است. هتل برج العرب دبی یکی از نمادهای شهر دبی در امارات متحده عربی است. امارات مال چه بخشهایی برای خرید دارد؟ شهردبی در جنوب کشور ایران و در حاشیه خلیج فارس قرار دارد و جزئی از کشور امارات متحده عربی است. نمای بیرونی این ساختمان شامل پنجره هایی است که بر روی آن نوشته های عربی و نقل قول هایی از آل مکتوم با خط نستعلیق به صورت خلاقانه حک شده است. در اینجا لیستی از بهترین مکان های کمپینگ در دبی است که حال و هوای سالم و ماجراجویی را ارائه می دهد. در این صفحه از ساوش مگ مکان ها توریستی دبی را بررسی کردیم و در حال و هوای آنان غرق شدیم.

آب و هوای این شهر علاوه بر اینکه بسیار گرم است، رطوبت بالای هوا هم به نوبه خود به طاقت فرسا بودن شرایط جوی آن کمک می کند! با فرا رسیدن شب، آسمان صاف آن را به مکانی ایده آل برای رصد ستارگان تبدیل می کند و تجربه کمپینگی آرام و به یاد ماندنی در دبی را فراهم می کند. همچنین شرایط آب و هوایی را در نظر داشته باشید و بسته بندی های خود را بر اساس آن بسته بندی کنید تا سفر کمپینگی راحت و لذت بخشی داشته باشید. این تور معمولاً شامل حمل و نقل به و از صحرا، اقامت در یک چادر بادیه نشین سنتی و فعالیت های تماشای ستارگان است. پارک اطراف موزه شامل 80 گونه گیاهی است که مجهز به یک سیستم آبیاری هوشمند و خودکار پیشرفته هستند. کاابین های این چرخ و فلک مجهز به کپسول های تهویه مطبوع هوشمند هستند که هرگونه نگرانی بابت فشار هوا و کمبود اکسیژن را از بین می برند. آپارتمان های گلف گرینز که تا حد کمال ساخته شده اند، به عنوان گواهی بر مهارت معماری دقیق هستند. این آپارتمان ها که در پس زمینه خیابان های پر پیچ و خم باشگاه گلف بینالمللی ترامپ قرار دارند، دارای مناظر خیره کننده ای هستند که در پهنه های سرسبز و دریاچه های درخشان قرار دارند. این هتل دارای یک استخر روباز و یک باشگاه بزرگ و مجهز نیز هست.

غالباً هتل برج العرب را به اشتباه « تنها هتل ۷ ستاره جهان» مینامند اما چندین هتل ۷ ستاره دیگر در دنیا وجود دارد. در این مرکز خرید بخش های زیادی مانند آبنمای دبی، آکواریوم دبی مال، شبیه ساز پرواز، دبی دینو، اسکیت روی یخ و سینما وجود دارد. که شما را محصور زیبایی خود می کند را به وفور می بینید و و اگر راهی این بازار شدید بدانید که این بازار در منطقه بر دبی ، درست در کنار خور دبی و ایستگاه عبره یعنی قایق های مسافربری جای خوش کرده است و علاقه مندان به پارچه های خاص بدانید که این بازار مرکز عمده فروش پارچه می باشد . سکوت کویر زمزمه های باد را تقویت می کند و حس آرامش و ارتباط با دنیای طبیعی را ایجاد می کند. البته می توانید بازدید از این موزه را به بعد از دیدن بخش های دیگر موزه دبی موکول کنید. در این پارک ساحلی که ابعادی به اندازه 106 هکتار دارد، بخش هایی مانند زمین بازی کودک، زمین چمن، بخش باربیکیو، استخر، تالاب، آمفی تئاتر، اجاره دوچرخه و … در حالی که این شهر بهخاطر برندهای مد لوکس و بوتیکهای سطح بالا شهرت دارد، بازار رو به رشدی برای لباسهای مقرون به صرفه و مد روز نیز وجود دارد. این پارک استخر فوقالعاده بزرگی دارد و برای کودکان و بزرگسالان بسیار جذاب است. شک نکنید که این سرسرهی فوقالعاده بزرگ قلب شما را به پرسرعتترین تپش ممکن وا میدارد! بازدید از بستکیه را فراموش نکنید! ثانیاً تا زمانی که دوچرخه خود را به همراه داشته باشید، رایگان است. همچنین باید آب زیادی به همراه داشته باشید، زیرا هیچ منبع آبی در بیابان وجود ندارد. فعالیت ها. از کایاک سواری، قایقرانی، پیادهروی، و دوچرخهسواری در کوهستان در سد هاتا، احاطهشده با مناظر زیبای کوه، لذت ببرید، و همچنین از دهکده میراث هاتا برای غوطهوری فرهنگی و تماشای مناظر پانورامای خیرهکننده از دیواره سد هاتا دیدن کنید.

میتوانید در حین لذت بردن از مناظر بکر دریاچه القضرا، دوچرخهسواری کنید. یکی از بهترین مسیرهای دوچرخهسواری در دبی، مسیر دوچرخهسواری القدره، است که میتوانید آن را به فهرست رو به رشد خود از «تفریحهای رایگان برای انجام در دبی» اضافه کنید. کمپینگ در دریاچه های القدره، واقع در حومه دبی، یک خلوت زیبا را ارائه می دهد. خدمات: اقامتگاه های لوکس در صحرای لیوا معمولاً طیف وسیعی از خدمات را برای بهبود تجربه مهمان ارائه می دهند. به دنبال نظرات مثبت در مورد کیفیت خدمات، مهمان نوازی کارکنان، و پیشنهادات اضافی مانند کمک دربان، امکانات اسپا، مراکز تناسب اندام، و گزینه های غذاخوری خوب باشید. پس اگر شما جزو کسانی هستند که علاقه مند به آشنایی گذشته تا حال دبی را دارید به هیچ عنوان موزه های آن را از دست ندهید. در حال حاضر این مرکز خرید در دبی در مجموع 255،489 متر مربع مساحت دارد و همیشه از آن به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید دبی یاد می شود. در یک شام سنتی بادیه نشینان لذت ببرید و از غذاهای معتبر پخته شده روی آتش باز لذت ببرید و در عین حال اطلاعاتی در مورد فرهنگ و آداب و رسوم بادیه نشینان به دست آورید. آتش: روشن کردن آتش در بیابان غیرقانونی است، بنابراین اگر قصد پختن غذا را دارید، باید اجاق کمپینگ به همراه داشته باشید. در حالی که دبی به خاطر مدرن بودن و خط افق خیره کننده اش مشهور است، مناظر بیابانی آن تضاد گیرا و حس آرامش را ارائه می دهند.

Category:Ab-o-Atash Park - Wikimedia Commons محل. کمپ خود را در نزدیکی تپه شنی قرمز بزرگ برپا کنید و یک تجربه بیابانی فریبنده و مناظر خیره کننده از مناظر شنی اطراف را ارائه دهید. چادر خود را در کنار دریاچه آرام برپا کنید و در مناظر خیره کننده پس زمینه صحرا غوطه ور شوید. فعالیت ها. در کمپینگ اتودروم دبی، هیجان روزهای پیست را در آغوش بگیرید، با ماشین یا موتور سیکلت خود در پیست مسابقه حرفه ای رانندگی کنید و در رویدادهای هیجان انگیز موتوراسپرت غوطه ور شوید. اجازه دهید اشتیاق به سرعت و روحیه موتوراسپرت، ماجراجویی کمپینگ شما را مانند قبل شعله ور کند. این پروژه حس تعلق را از طریق فضاهای اشتراکی با دقت طراحی شده خود تقویت می کند. این پروژه با چشم اندازهای الهام بخش، طراحی استثنایی و امکانات رفاهی لوکس، گواهی بر اوج زندگی زیباست. اقامتگاه های لوکس: این کمپ دارای چادرهای مجلل است که با تمام امکانات رفاهی برای اقامتی راحت نیاز دارید. آپارتمانهای داماک گلف گرینز مجموعه ای از امکانات رفاهی در سطح جهانی را ارائه می دهد که هر جنبه ای از سبک زندگی شما را برآورده می کند. موقعیت عالی چشم دبی امکان رفت و آمد راحت از فرودگاه بین المللی دبی و فرودگاه آل مکتوم را فراهم می کند و 45 دقیقه تا فرودگاه ابوظبی فاصله دارد. محل. The Nest در قلب صحرای عربستان واقع شده است و فقط با ماشین کوتاهی از مرکز شهر دبی فاصله دارد. بازدیدکنندگان این فرصت را دارند که در زیر سایبان آسمانی در چادر انحصاری خود بخوابند، از لذت های آشپزی لذیذ لذت ببرند، و در طیف وسیعی از فعالیت ها از جمله تماشای ستارگان، تپه های شنی هیجان انگیز، و سنت جاودانه شتر سواری شرکت کنند. می باشد که تمامی انها اتاق ها و بخش های مختص به خود را دارا می باشند و لحظاتی شاد و به یاد ماندی را برای کودکان رقم می زنند.

گردشگران می توانند پیاده روی آرامش بخش را در بین مسیرهای مشخص شده در طبیعت شروع کرده و اگر حواسشان را جمع کنند در طول مسیر شاهد پرندگان و یا پستاندران کوچک در حیات وحش خواهند بود. اگر میخواهید اجناس و کالاهای مختلف را با قیمت مناسبتری خریداری کرده و کمی از برندهای لاکچری و گرانقیمت فاصله بگیرد، توصیه میکنیم که به بازار مدینه جمیرا بروید. در این آکواریوم میتوانید منظره بی همتایی از زندگی زیر دریا را تماشا کرده و در تونلهای آبی آکواریوم قدم بزنید. پیاده روی در کنار این ساحل لذت بسیار غریبی دارد، زیرا می توانید منظره برج و همین طور غروب آفتاب را در کنار هم ببینید. مناطق کمپینگ: چند منطقه کمپینگ مشخص در دبی وجود دارد، از جمله مزرعه شتر القدرا، پارک ملی وادی ورایه و استراحتگاه صحرای حمیم. این منطقه وسیعی را در بر می گیرد که با تپه های شنی سر به فلک کشیده و محیط بیابانی خشک مشخص می شود. همچنین در بخشی از پارک کودکان می توانند انواع مختلفی از قایق ها و کشتی ها را با لگو های رنگارنگ بسازند، آنها را به آب بیاندازند و برای مدت طولانی سرگرم شوند. ساحل مارینا با آبهای کریستالیاش محیطی عالی برای شنا و یا پیادهروی طولانی مدت روی ماسههای نرم هنگام غروب آفتاب است. همچنین این امکان را دارید که فروشگاه داخل برج العرب، سوغاتیهای متنوع یا هر کالای مورد نیاز دیگر را خریداری و با دستی پر به خانه برگردید. دسترسی به طیف وسیع تری از کالاها: واردات به کسب و کارها در دبی امکان دسترسی به طیف وسیع تری از کالاها از نقاط مختلف جهان را می دهد. در آن لحظات، زمانی که ما به فضای باز بزرگ می رویم، واقعاً با زیبایی خام طبیعت ارتباط برقرار می کنیم. سایر امکانات ارائهشده در داخل اتاقها عبارتاند از کمد لباس، چایساز و قهوه ساز، مینی بار، گاوصندوق، وسایل اتوکشی، فرش، محافظ لپتاپ، کتری برقی، کاناپه تخت شو، میز کار و فضای نشیمن.

این هتل دارای ۵۳ اتاق با طراحی زیبا است که دسترسی به وای فای رایگان، تلویزیون ال سی دی با کانالهای جهانی، تهویه مطبوع، مینی بار، کمد لباس، اتو، میز اتو، تلفن، وسایل آشپزی از جمله مایکروویو، اجاق گاز و میز ناهارخوری دارند. از امکانات هتل لوکس برج العرب میتوان به ورود فراموشنشدنی با هلیکوپتر، هواپیما، انواع خودروهای لوکس ازجمله مرسدس بنز و بی ام دبلیو، خدمات باتلر (پیشخدمت اختصاصی) و رسپشن مختص هر طبقه، ارائه انواع تورهای گردشگری به مراکز تفریحی و تجاری، امکان کرایه اتومبیلهای لوکس، راننده شخصی، سالن بدنسازی مختص بانوان، استخر سرپوشیده و سرباز، سونا، سالن اسپا و ماساژ، سالن آفتاب، کلاب کودکان و صرافی اشاره کرد. دور از نورهای شهر، بیابان بوم بی آلایشی را برای تماشای ستارگان فراهم می کند و به شما امکان می دهد از ستاره های بی شماری که آسمان شب را زینت می دهند شگفت زده شوید. سامانه رزرواسیون تریپ به شما کمک می کند علاوه بر نرخ تور خارجی، از قیمت پروازهای مختلف خارجی مانند بلیط دبی و همچنین تورهای لحظه آخری دبی مطلع شوید. جزیره بلوواترز ترکیبی پیچیده از اقامتگاهها، گزینههای سرگرمی، بوتیکها و رستورانها و همچنین دو هتل مجلل را ارائه میدهد: Caesars Palace Dubai و Caesars Resort. DDCR ترکیبی عالی از غوطه وری فرهنگی، ماجراجویی های هیجان انگیز و زیبایی طبیعی آرام را برای یک سفر کمپینگ فراموش نشدنی فراهم می کند. این تضمین می کند که می توانید از شلوغی و شلوغی شهر فرار کنید و از آرامش و آرامش کویر لذت ببرید.

چادرهای به سبک بادیه نشین، غذاهای سنتی عربی، و فعالیت هایی مانند شترسواری و شاهین سواری شما را به دوران گذشته منتقل می کند و حس نوستالژی و قدردانی از شیوه زندگی بادیه نشینان را برمی انگیزد. تماشای غروبها و شبهای گیرا پر از ستارههای درخشان در این بیابان بکر، حس آرامش و شگفتی را تداعی میکند. در فعالیت های آبی هیجان انگیز مانند کایاک سواری و پارو زدن در آب های بکر، خاطرات فراموش نشدنی را در این بهشت کوهستانی خلق کنید. پس از آن، در آتش سوزی سنتی و تجربه باربیکیو لذت ببرید، از یک غذای لذیذ در زیر آسمان پر ستاره کویر، همراه با سرگرمی های زنده مانند موسیقی یا اجرای فرهنگی لذت ببرید، و خاطراتی فراموش نشدنی از شب های کویر خلق کنید. با صدای آرامشبخش امواج بهعنوان پسزمینهتان، در کبابهای ساحلی لذت ببرید، در اطراف آتش کمپ بخندید، و در حین خیره شدن به ستارههای چشمک زن بالا، خاطرات ارزشمندی خلق کنید. آتش بازی در دهکده جهانی چه ساعتی است؟ چه به دنبال یک واحه آرام باشید که آن را خانه بنامید یا یک فرصت سرمایه گذاری امیدوار کننده، آپارتمانهای گلف گرینز تجسم بهترین پیشنهادات دبی است. Q3. آیا زمین های کمپینگ یا امکاناتی در دبی وجود دارد؟ Q10. آیا حیات وحش یا طبیعتی مناسب برای کمپینگ در دبی وجود دارد؟ در این پارک آبی 27 سرسرهی آبی، یک استخر موج و همچنین یک سرسرهی واقعیت مجازی یا وی آر (VR) جدید است. منطقه al qudra همچنین یک جاذبه اصلی برای دوچرخهسواران حرفهای و آماتور است. کمپینگ در دبی به شما امکان می دهد تا میراث فرهنگی غنی این منطقه را تجربه کنید. یکی از ویژگیهای آکواریوم دبی، این است که شما امکان غواصی کردن با کوسهها را هم دارید و همچنین میتوانید در قفسی بروید تا به درون آب منتقل شوید و از این طریق، کوسهها را تماشا کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد