اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

خم کردن امارات مال استراتژی‌هایی که در کتاب‌های درسی نخواهید داشت


Free photo arrangement of old objects in an antiques market آکواریوم لاست چمبرز از ۲۱ عدد آکواریوم و ۱۱ میلیون لیتر آب به وجود آمده است و توانسته محل زندگی بیش از ۶۵ هزار حیوان آبزی باشد. آبشارهایی با ارتفاع ۸۳ فوت در این پارک آبی مسقف وجود دارد که از جمله مهیج ترین تفریحات آبی در سراسر جهان به شمار می رود. اگر قصد دارید تا سفری مقرون به صرفه با پرداخت ماهانه هزینههای آن تجربه کنید تور اقساطی دبی بهترین گزینه است؛ پس از دستش ندهید. پارک آبی سند کاستل در انگلستان یکی از پارکهای آبی دنیا است و با توجه به مسقف بودن برای افرادی که علاقه زیادی به شنا دارند و آن هم شنا در بخار و در فصل زمستان، گزینه بسیار مناسبی است. اگر از علاقمندان به ورزش ها و تفریحات آبی هستید بدون شک ساحل جمیرا دبی می تواند بهترین گزینه برای تجربه لحظات مهیج و خاطره انگیز باشد. در این پارک تقریبا 141 هکتاری می توانید از سوار شدن بر سرسره های آبی بسیار هیجان انگیز لذت ببرید. در این ساحل خبری از نیمکت، رختکن و دوش حمام نیست و تقریبا هیچ امکاناتی در آنجا دیده نمیشود. این نکته حائز اهمیت است که تعویض پوشک نوزادان تنها در رختکن های موجود در پارک امکان پذیر است. همچنین در صروت نداشتن پوشک مخصوص شنا می توانید از فروشگاه موجود در پارک تهیه نمایید. به یاد داشته باشید که نوزادان و کودکان نوپا هنگام ورود به هر استخر ملزم به پوشیدن پوشک مخصوص شنا هستند. این استخر موج که فقط مخصوص استفاده بزرگسالان می باشد، بزرگترین استخر موج ساخته شده در خاورمیانه است و می توانید موج سواری بر روی موج های یک متر و نیمی را تجربه نمایید. برای یک تجربه واقعاً مجلل، می توانید از خدمات پیشخدمت آنها نیز استفاده کنید. اگر واقعاً میخواهید طعم فرهنگ سنتی امارات را بچشید، در یکی از تورهای راهنمای مسجد ثبتنام کنید.

بازدیدکنندگان می توانند سوار بر موتورهای ساحلی 4×4 در میان تپه های شنی سوار شوند، سوار سندبورد شوند و از یک شام سنتی عربی زیر ستاره ها لذت ببرند. نکته حائز اهمیت این پارک آبی این است که شامل روستاهای گرمسیری، ساختمان های سنتی و جنگل های انبوه است. از آن زمان به بعد، امکانات آن شامل مرکز نمایشگاه و کنوانسیون بین المللی دبی (DICEC)، ساختمان اداری برج کنوانسیون، هتل های نووتل و ابلیس، و سرویس محل اقامت در آپارتمان های هتل مرکز تجارت دبی گسترش یافته است. این هتل از فرودگاه بین المللی دبی ۲۵ کیلومتر و از ایستگاه متروی دبی نیز حدود ۵۰۰ متر فاصله دارد. علاوه بر این این پارک آبی ساحلی به وسعت ۵۰۰ متر دارد که برای استراحت فضایی آرامش بخش و مناسب به حساب می آید. این رودخانه جایی است که می توانید یک استراحت نسبتاً دلپذیر پس از سوار شدن در جمیرا سسیرا هیجان انگیز یا یکی از سرسره های آبی سربالایی بسیاری در سراسر پارک داشته باشید. از جمله امکانات این مجموعه می توان به استخر موج با ساحلی ۱۶۰ متری، آبشار های متنوع، رودخانه های آرام و مناطق مخصوص بازی کودکان اشاره کرد. این پارک آبی که یکی از بهترین پارکهای آبی دنیا به شمار می آید، برای همه سنین جذابیت خاص خودش را دارد و دارای آبشار های متنوع، رودخانه های آرام، استخرهای موج و مناطق مخصوصی برای بازی کودکان است. این پارک آبی مجهز به انواع وسایل بازی، دو رودخانه آب روان، موج های غول پیکر، طولانی ترین سرسره آبی، آبشار مصنوعی و غیره می باشد که آن را به یکی از جذاب ترین پارکهای آبی دنیا برای همه گردشگران تبدیل کرده است. آتلانتیس (به انگلیسی: Atlantis) نام هتلی است که در رأس جزیره مصنوعی نخل جمیرا در دبی، امارات متحدهٔ عربی واقع شدهاست.

Atlantis Dive Discovery یک برنامه برای غواصان مبتدی است. از طرفی می توان مانند غواصان دنیای زیر آب را تماشا کرد. در بالای دبی فریم میتوانید ببینید که دبی چگونه تغییر یافته و شکل گرفته است و نماهای ۶۰ درجهای از مناطق مختلف شهر را تماشا کنید. فرقی ندارد که هتل شما در کجای دبی قرار دارد، میتوانید به راحتی به این پارک رسیده و از فضای آن لذت ببرید. بازی های مهیج، استخرها، مکان هایی برای پیاده روی، آبشار، استخر های آب گرم، زمین فوتبال و غیره از جمله جاذبه های تفریحی است که در این پارک در اختیار گردشگران قرار گرفته است. بزرگترین پارک آبی دنیا در چین، چایم لانگ بوده که دارای استخر موج، آبشار، رودخانه روان و غیره است، اما موجسواری، سرسره های معلق و شیرجه در آب های عمیق این پارک از جمله جاذبه های گردشگری منحصر به فرد آن محسوب می شود که طرفداران زیادی دارد. این بخش ها شامل بخش غواصی، تماشای تمساح ها، شنا با لوله های تنفسی و غیره می باشد. افرادی که امارات مال را دیده اند، این مکان را که شامل ۵۶۰ مغازه و فروشگاه و انواع مختلف اجناس از قبیل پوشاک، طلا، کتاب، لوازم التحریر،عطر، لوازم جانبی، ساعت، لوازم هنری، اثاثیه منزل، لوازم آرایشی و وسایل الکترونیکی است به دیگران پیشنهاد میدهند. بزرگراه شیخ زاید منزل بسیاری از آسمان خراش های دبی است که شامل برج های امارات است. بزرگراه شیخ زاید در امتداد خلیج فارس بنا شده است. همچنین شنا در استخرهای کوچک و بزرگ، تماشای حیوانات و خلیج دلفین و نبرد با کوسه را تجربه نمایید. در استخر مخصوص کودکان، فرزندان شما می توانند با تفنگ های آبپاش با یکدیگر بازی کنند.

لذت سقوط از سرسره های آبی این پارک تکرار نشدنی است، انواع حیوانات آب دوست مانند دلفین و شیر دریایی در این پارک آبی نگهداری می شوند که دوستداران حیوانات می توانند از نزدیک آن ها را تماشا کنند و لذت ببرند. در این پارک آبی مختلط، فضایی را اختصاص داده اند به نوزادان و کودکان که در آن انواع سرسره ها و بازی ها برای سنین مختلف کودکان می باشد و شما می توانید با خیال راحت مشغول تماشای بازی کودکان خود باشید. پارک آبی تایفون لاگون دیزنی در فلوریدا با داشتن جاذبه های تفریحی فراوان مکان مناسبی برای خانواده هاست. عبور از تونل های شیشه ای که در محوری ۳۶۰ درجه کوسه و سفره ماهی های غول پیکر از بالای سرتان گذر می کنند هیجان خاصی به بیننده القا می کند، شما رد این محل می توانید به ماهی ها غذا دهید و یا با صرف هزینه ای سوا با به تن کردن لباس غواصی ، همراه مربی مجبر وارد آکواریوم های عظیم شوید، یک سالن یوگای خارق العاده در این محل تعبیه شده تا در کنار میلیون متر مکعب آب این ورززش تمرکزی و ریلکسیشن را انجام دهید، در ادامه معرفی جاذبه های گردشگری دبی و در این مطلب از پارس مگ راهنمای بازدید از آکواریوم لاست چمبرز دبی آشنا خواهید شد. علاوه بر آن، بازدیدکنندگان میتوانند در یکی از رستورانهای برتر این هتل میز رزرو کرده و از صرف غذا لذت ببرند.

لباسها و کفشهای رنگارنگ در این غرفه نظرها را به خود جلب میکند و مطمئناً وقت زیادی صرف تماشای این غرفه میشود. بنابراین توریست ها و سرمایه گذاران زیادی از سراسر دنیا برای بازدید و یافتن فرصت های شغلی به این کشور سفر می کنند. این موجودات علاوه بر هوش بالایی که دارند، با انسان ها نیز رابطه خوبی برقرار می کنند. پارک آبی وایلد وادی با دارا بودن امکانات پیشرفته یکی از پارک هایی است که با توجه به درجه حرارت بالای شهر دبی یک مکان مناسب برای تفریح و لذت بردن در همه ایام محسوب می شود.پارک آبی وایلدا یکی از بهترین پارکهای آبی دنیا در شهر مدرن دبی است. پارک آبی آکواونچر دبی که در آتلانتیس (Atlantis) پالم جمیره (Palm Jumeirah) - جزیره معروف ساخته شده دبی - یک مکان عالی برای خنک شدن بعد از چند روز خرید و گشت و گذار است و به پارک آبی آتلانتیس هم معروف است. ↑ "Atlantis The Palm, اجاره ماشین در دبی Dubai". پارک آبی آتلانتیس یا آکواونچر آتلانتیس (Atlantis Aquaventure Waterpark) نام یک پارک آبی است که در قسمت بیرونی هتل آتلانتیس دبی واقع در جزیره نخل جمیرا واقع شدهاست. در طراحی این جزیره از درخت نخل الهام گرفته شده است. در تفریحات آبی استفاده از آب در عین آرامش بخشی، هیجان و شور و نشاط فراوانی به همراه دارد. یک تونل زیر آب به طول 48 متر که چشمانداز بینظیری از زندگی دریایی به ویژه کوسهها را ارائه میدهد. کودکان با قد بیش از ۱.۱ متر اما با وزن کمتر از ۵۰ کیلوگرم، باید توسط یک همراه بزرگسال دیگر در یک تیوپ دوتایی همراه شوند. سالانه تعداد زیادی گردشگر از سراسر دنیا برای ورزشهای آبی به این مکان زیبا با شنهای سفید و موجهای شفاف میروند. میزبانی 1200 نمازگزار به اندازه کافی بزرگ است و کاملاً از سنگ سفید و در سنت فاطمیون ساخته شده است.

در نهایت باید بگوییم که در این بازار که ازجمله جاذبههای گردشگری دبی است، انواع طلا و جواهرات با قیمتی کاملاً مناسب عرضه میشوند. در مجموع تبعیض و بیعدالتی در این کشور، کاملاً مشهود است و هیچیک از شیعیان نتوانستهاند حتی به تعداد معدودی از پستهای حکومتی غیر کلیدی دست یابند. با توجه به اینکه کانادا در سرتاسر فصول سال آب و هوای سرد دارد، این پارک مسقف است و بنابراین حتی در زمستان هم گردشگران و ساکنین این کشور می توانند برای لذت بردن از تفریحات آبی به این پارک آبی بروند. داشتن اطلاعات درباره نحوه خرید تور دبی یا خرید تور امارات برای افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند، ضروری است. Le Gourmet در Galeries Lafayette بازدیدکنندگان را به سفر آشپزی در سراسر جهان با 11 آشپزخانه بینالمللی که غذاهای اصیل ایتالیا، هند، مراکش و ژاپن را ارائه میکنند، میبرد. در واقع در پایان سال ۲۰۲۰، بازدیدکنندگان از هفته فناوری جیتکس (Gitex) دبی توانستند شاهد پرواز هیوندای اوبر باشند، تاکسی هوایی که میتواند با سرعتی تا ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت تردد کند. اطلاع از قیمت خرید تور دبی ۱۴۰۱ یا تور دبی لحظه آخری به شما کمک میکند تا امکانات لازم برای سفر خود را فراهم کنید و در بهترین زمان سفر به دبی به این شهر زیبا پرواز کنید. در ابتدا باید قوانین مربوط به سفر به شهر دبی و خرید تور دبی ۱۴۰۱ را داشته باشید. توجه داشته باشید که حداکثر وزن در این سرسره برای تیوپ یک نفره ۱۲۰ کیلوگرم و برای تیوپ دونفره ۱۸۰ کیلوگرم است.

مهیج ترین وسیله برای لذت بیشتر در پارک های آبی، انواع سرسره ها با ارتفاعات گوناگون هستند که قلب انسان را به تپش وا می دارد و هیجان و لذت تکرار نشدنی را به ما میدهد. در این قسمت با شلیک بیش از هفت تن آب در ثانیه در یک ورقه نازک روی فوم قالبگیری شده کار میکند، و یک جلوه موج واقعی ایدهآل برای موج سواران ایجاد میکند. مرکز خرید امارات با بیش از 80 معروف ترین مارک طراح جهان ، لوکس بی نظیری را فراهم می کند. دسترسی رایگان برای کودکان زیر سه سال با ارائه کارت شناسایی. شما با مراجعه به سایت دبی دیسکانت می توانید بلیط این تفریح جذاب را تهیه نمایید.دبی دیسکانت سایت ایرانی و معتبر، آماده ارائه خدمات ویزا، اخذ اقامت و فروش انواع بلیط های تخفیف دار و همچنین واچرهای دبی می باشد. کجا خرید کنیم: مرکز خرید مرکاتو با تنوع برند، لذت خرید آسان را برای شما به همراه خواهد داشت. اینکه زمان سفر شما چه موقع از سال بوده و یا از کدام بخش پارک می خواهید استفاده کنید، بسیار حائز اهمیت است. به غیر از بنای کلی ساختمان که بسیار چشمگیر است و در ساخت آن از بهترین تزئینات هنری استفاده کردهاند، سقف این مجموعه یک اثر هنری دیگر به حساب میآید. از امکانات تفریحی این مرکز خرید، زمین بازی جادویی سیارات کودکان ، مرکز هنری و تئاتر، سینمای چند منظوره و شگفت انگیز ترین تفریحگاه اسکی است. فرهنگ و هنر دبی را می توانید به طور کامل در ساختمان اپرا، بزرگترین مرکز فرهنگی هنری امارات مشاهده کنید. شما در یک مبلمان تخت شو راحت قرار می گیرید و سپس می توانید از طریق 22 پرده ای که در دور تا دور شما قرار دارد، در هر زاویه ای که احساس راحتی می کنید به تماشای فیلم مد نظر خود بپردازید.

از دیگر امکانات این مجموعه پارکینگهای آن میباشد که به صورت رایگان در اختیار بازدید کنندگان قرار میگیرد. در این بخش بازدید کنندگان می توانند این موجودات دوست داشتنی و اجرای برنامه جذاب آنها را از نزدیک تماشا کنند. ماهی ها منافذ را تمیز می کنند، سلول های مرده پوست را از بین می برند و همچنین به عنوان میکرو ماساژ پا و ساق پا عمل می کنند و گردش خون را بهبود می بخشند. این تجربه در ابتدا ممکن است کمی گزگز کند، اما پوست فورا نرم تر و صاف تر می شود. برای خرید بلیط وایلد وادی ابتدا با مراجعه به سایت دبی دیسکانت، نوع بلیط مورد نظر و تعداد بلیط را انتخاب نمایید. جهت بهره گیری از وسایل تفریحی پارک آبی آکوا ونچر دبی، باید مانند دیگر نقاط دیدنی ابتدا اقدام به تهیه بلیط نمایید. جهت استفاده از این بلیت ها می توانید پس از مراجعه به مجموعه تفریحی مورد نظر، بارکد مورد نظر را از روی گوشی بر دستگاه بارکدخوان قرار داده تا گیت برای شما باز شود. البته پارک آبی آتلانتیس نیز به این مکان گفته می شود و دلیل آن هم قرار گرفتن آن در جزیره نخل جمیرا در منطقه بیرونی هتل آتلانتیس می باشد. در قسمت شمالی شهر فجیره، در روستای بدیه در منطقه دبا، قدیمیترین مسجد دبی به نام مسجد البدیه واقع شده است که یکی از معروفترین مساجد دنیا هم محسوب میشود. تا پیش از اکتبر سال ۲۰۲۱، فانفار لاس وگاس نوادا با ۱۶۷ متر ارتفاع نیز همچون فانفار چشم لندن، به دلیل ارتفاع و عظمت کمنظیرش، جزء معروفترین چرخوفلکهای مرتفع در دنیا بهشمار میآمد؛ اما اکنون با رونمایی از چرخوفلک عین دبی، تمام توجهها بهسوی این سازه غولپیکر جلب شده است. علاوه بر این منطقه ای با عنوان بالی لاگن در این پارک آبی وجود دارد که تالاب آبی پارک است و چشمه و دو سرسره آب و گرداب محبوب گردشگران را دارد.

در حال حاضر اقتصاد منطقه و به خصوص امارات متحده عربی عمدتاً به نفت وابسته است. مساحت شهر دبی کمی بیش از 4 کیلومتر مربع است؛ اما همین شهر کوچک به بیستمین شهر لوکس در جهان تبدیل شده است؛ بنابراین به علت وجود فرصت های تجاری بی شمار افراد زیادی هر ساله به این شهر زیبای امارات متحده عربی سفر می کنند. علاوه بر این ماشین هایی برای گشت و گذار در کل طول پارک وجود دارد که خاطرات خوشی برای افراد مجرد و یا خانواده ها فراهم می کند و بنابراین همه این ها دست به دست هم داده اند تا پارک آبی شلیتربان در لیست از بهترین پارک های آبی دنیا قرار گیرد. برای تفریح خانواده ها در همه ایام سال می توان این پارک آبی را توصیه کرد. پارکهای آبی در سراسر دنیا از جمله این تفریحات آبی محسوب می شوند که در همه فصول سال مطلوب طرفداران زیادی هستند. این پارک برای تمام فصول سال باز است و پذیرای بازدیدکنندگان است، علاوه بر این بازی های هیجان انگیز زیادی در این پارک وجود دارد که می تواند یکی از بهترین راه ها برای گذراندن تعطیلات همه افراد با سنین مختلف باشد. رستورانها و کافیشاپ هایی که در آن وجود دارد، پارک آبی اسپلش پد را به یک پارک آبی با محیط خانوادگی تبدیل کرده است. میخواهیم شما را با شهر دبی، شهری که طی چندین سال اخیر فوقالعاده پیشرفت داشته و بسیار مدرن میباشد آشنا کنیم. در صورتی که مجبورید چندین ساعت در فرودگاه منتظر باشید میتوانید از موزه فرودگاه که در سالن A قرار دارد بازدید نمایید.

پیشنهاد میشود متقاضیان از چندین ماه قبل از سفر، به خصوص در فصول شلوغی سفارت مانند تابستان، تعطیلات ژانویه و عیدنوروز، اقدام به تعیین وقت سفارت آمریکا نمایند. پارک های آبی دبی در زمستان نیز فعالیت می کنند و به طور کلی می توان گفت در تمامی فصول باز می باشند. اگر نمی خواهید زیاد هزینه کنید باز هم دبی انتخاب خوبی است چرا که تمامی مراکز خرید این شهر دارای مراکز تفریحی برای تمامی سنین هستند و خاطرات خوشی را برای شما رقم خواهند زد. این شهربازی نیز درست مثل پارک آبی یاس ابوظبی و شهربازی فراری ورلد ابوظبی در جزیره یاس ابوظبی ساخته شده است و محیط بسیار خوبی برای بازی و سرگرمی دارد. سیام پارک یکی از بهترین پارکهای آبی دنیا محسوب می شود که در جزیره تنریف اسپانیا واقع شده است و با توجه به قرار داشتن جزیره تنریف در مجموعه جزایر قناری در آب های اقیانوس اطلس از جمله محبوب ترین مکان های گردشگری به شمار می رود. با توجه به آب و هوای گرم این منطقه، پارک آبی سان وی لاگون به یکی از محبوب ترین قطب های گردشگری تبدیل شده که همه روزه پذیرای گردشگران از سراسر جهان است. امارات متحده عربی از جمله کشورهایی است که تاکنون دست به پیشرفت های اقتصادی زیادی زده و کشور خود را به یکی از قطب های گردشگری در سراسر جهان تبدیل کرده است. درست است که شهر دبی دارای آسمان خراش های معروف، ساختمان های بسیار لوکس و مدرن است، اما همچنان از نظر فرهنگی شباهت های زیادی با کشور خودمان دارد. دبی در کشور امارات متحده عربی و در قسمت جنوب شرقی خلیج فارس واقع شده است.

افرادی که علاقمند به سفر هستند حتماً در طول سال با خرید تور دبی، سری به این شهر لوکس و زیبای خلیج فارس می زنند. دبی به عروس خلیج فارس هم معروف است. البته ناگفته نماند که امکان لغو بلیط هم پس از خرید وجود دارد. در بزرگترین آتریوم جهان رستورانی فوق العاده زیبا با محیطی رویایی وجود دارد که طیف وسیعی از غذاهای سراسر جهان را سرو می کند. رودخانه جوها که حدود ۳۶۰ متر طول دارد، جایی است که در آن سوار بر تیوپ های یک نفره با خانواده و یا دوستان خود دور تا دور پارک آبی را می چرخید و از دیدن آبشار های متعدد موجود در پاک لذت خواهید برد. تفریحات این پارک مناسب همه سنین و همه اعضای خانواده است. یکی از بهترین پارکهای آبی دنیا شیلتربان است، این پارک به عنوان عالی ترین پارک آبی از لحاظ کیفیت در جهان معرفی شده، چون دارای انواع بازی برای همه سنین است. 1- به همراه داشتن کارت عکس دار بازدیدکننده در همه حال یکی از شرایط مهم این پارک به شمار می آید. این پارک آبی مدرن در زمینی به مساحت ۱۴۱ هکتار ساخته شدهاست و دارای بخشهای مختلفی از جمله سرزمین دلفینها، سرزمین شیرهای دریایی، وسایل بازی آبی مختلف، آکواریوم و دنیای زیر آب دبی، و غواصی میباشد. گرچه منطقه داون تاون دبی از گران قیمتترین بخشهای این شهر به حساب میآید اما بازدیدکنندگان میتوانند به راحتی در آن هتلهای قیمت مناسب را هم پیدا کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد