اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

10 بهترین ادکلن و عطر زنانه برای پاییز


ماهیت عطر و نوع آب و هوایی که در آن استفاده می کنید متقابل هستند. یعنی اگر در فصل بهار و تابستان هستید باید از عطرهای سرد و ملایم و خنک استفاده کنید اما اگر در هوای سرد هستید بهتر است از عطرهای گرم استفاده کنید.

معیارهای انتخاب بهترین عطر و ادکلن پاییزی زنانه  درسبک  زندگی

طول بکشد

پخش بو بالا

هم برای گرما و هم برای سرما مناسب است

حجم و غلظت کافی

نظرات کاربران

لیستی از بهترین عطرها و ادکلن های پاییزی زنانه

از نظر کارمادیو عطر همیشه یکی از جالب ترین انتخاب ها در صنعت مد بوده است. تصور کنید در یک عصر دلپذیر و خنک بهاری، زمانی که آماده شرکت در یک مهمانی یا قرار عاشقانه خود هستید، پوست شما با رایحه های گرم و معطری مانند وانیل، مشک، ترنج، گل رز، اسطوخودوس، میخک غرق می شود. ، یاس و چوب. بوی باران! ترکیب شیرین و گرم رایحه بهاری با هوای سرد و مرطوب امروز ترکیبی جذاب است که هیچکس نمی تواند منکر آن شود.

به همین دلیل است که شرکت‌های عطرسازی در سراسر جهان، از گوچی و ورساچه گرفته تا جورجیو آرمانی و تام فورد، در سال‌های اخیر تلاش کرده‌اند تا برخی از شگفت‌انگیزترین و اغواکننده‌ترین رایحه‌ها را در عطرهای پاییزی خود بگنجانند و در این عطر برای خود نامی دست و پا کنند. بازار رقابتی لوکس . . من به ماندن ادامه می دهم. تولید - محصول. اگر هنوز در انتخاب عطر برای روزهای سرد سال شک دارید، مطالعه این مقاله می تواند انتخاب شما را آسان کند.

1. ادکلن زنانه Carolina Herrera Good Girl مخصوص پاییز

ادکلن زنانه Carolina Herrera Good Girl برای فصل پاییز موجود است

طراحی منحصر به فرد این عطر جایگاه ویژه ای را در بین خانم های با سلیقه های مختلف به آن بخشیده است. «Carolina Herrera Good Girl» در سال 2016 توسط کمپانی آمریکایی خود به بازار عطر عرضه شد و با رایحه شرقی و گلی خود قلب بسیاری از زنان مجلل را ربوده است! قرار دادن رایحه بادام در کنار نرگس و کاکائو کاری بود که کارولینا برای انجام آن جسارت خاصی به خرج داد و نتیجه این جسارت را در جذب طرفداران بسیاری برای این عطر دید! "Carolina Herrera Good Girl" Carolina Herrera Good Girl شیک ترین و گرم ترین عطر پاییزی را برای یک قرار عاشقانه خلق می کند و این قدرت را دارد که شما را در تمام مهمانی های خاص و مجلل در مرکز توجه قرار دهد! پخش بوی خوب و ماندگاری قابل قبول در روزهای سرد و بارانی از دیگر دلایلی است که برخی از خانم ها را به سمت این عطر جذب می کند.

2. ادکلن زنانه تام فورد متالیک تام فورد متالیک

عطر زنانه تام فورد متالیک از دیگر عطرهای بسیار مناسب پاییزی است که گاهی انتخاب را آسان می کند. اگر شما از آن دسته افراد حساس در قفسه عطر هستید، در انتخاب این نسخه فوق العاده تام فورد تردید نکنید. همانطور که می دانید تام فورد یکی از عطرهای آمریکایی است که نسخه متالیک آن از سال 2019 در بازار عطر جهان عرضه شده است. ترکیب رایحه هایی مانند ترنج، گل برفی، وانیل و گل ختمی باعث شد تام فورد روی میز آرایش بسیاری از خانم های شیک پوش قرار بگیرد. . تمام کسانی که برای اولین بار در یک روز سرد پاییزی از این عطر استفاده کردند، در عرض چند دقیقه متوجه شدند که در شوک عطر مطبوع آن غرق شده‌اند و نمی‌دانستند چرا جذابیت آن را تجربه نکرده‌اند. اکنون.

3. عطر زنانه LANCOME IDOLE LE PERFUME

اگر به دنبال یک عطر اصیل و گرم فرانسوی برای روزهای سرد و بارانی پاییزی هستید، لانکوم آیدل را دنبال نکنید. این عطر که در سال 2019 وارد بازار شد، به لطف رایحه همسان خود به سرعت جای خود را در بین عطرهای پاییزی باز کرد. بسیاری از طرفداران «لانکوم آیدل» بر این باورند که پخش بوی مطبوع این عطر باعث می شود که حتی در روزهای بارانی نیز احساس خوبی برای استفاده از یک عطر فوق العاده داشته باشند. رایحه این عطر باعث شده است که بسیاری از طرفداران او تبدیل به زنان جوان و پرشوری شوند که با انتخاب "لانکوم آیدل" شجاعت و بی تدبیری خود را نشان می دهند.

4. ادکلن زنانه Gucci Memoire Dune Odeur

4. ادکلن زنانه Gucci Memoire D'une Smell

5. عطر زنانه Giorgio Armani SA

هنگامی که جورجیو آرمانی این عطر گرم را در سال 2013 در بزرگترین بازار روغن جهان عرضه کرد، شاید فکرش را هم نمی کرد که "SE Eau de Parfum" پس از هفت سال در لیست برترین عطرهای پاییزی باقی بماند و انتخابی ثابت در میز آرایش بسیاری از افراد باشد. برای چندین سال زنان مختلف. این عطر با رایحه هایی مانند برگ انگور فرنگی، گل رز، وانیل، فریزیا و چوب ممکن است در ابتدا کمی شیرین به نظر برسد، اما پس از استفاده کوتاهی عطر خود را در اتاق و با پخش و شدت قوی خود منتشر می کند. ذهن شما را حفظ خواهد کرد ترکیب لطیف وانیل و فریزیا این عطر زنانه را به انتخابی عالی برای مهمانی ها، مراسم رسمی و قرارهای عاشقانه پاییزی تبدیل کرده است.

6. عطر زنانه Lancome La Novel Tresor e La Folie

دوباره لانکوم است و دوباره عطر تیره پاییزی! "LANCOME La Nuit Tresor a la Folie" با رایحه گرم، وانیلی و شرقی خود توانست جایگاه خود را در بین اولین عطرهای پاییزی زنانه تا سال 2018 حفظ کند. ترکیبی از رایحه هایی مانند ترنج، چوب، رز، وانیل، فلفل صورتی، جوز هندی و بخور نیز جسارتی می خواهد که فقط از لانکوم می آید تا عطری مجلل و آتشین برای روزهای پاییز و زمستان تولید کند. رایحه گلابی این عطر حس نوستالژیک فوق العاده ای به آن بخشیده و ترکیب آن با رایحه بنفشه نظر بسیاری از خانم های تجمل گرا را به خود جلب کرده است.

7. ادکلن زنانه Versace Pour Woman Dylan Blue

ورساچه همیشه برند منتخب بسیاری از طرفداران عطر بوده است. این برند ایتالیایی در سال 2017 با عرضه عطر زنانه ورساچه دیلان بلو، تابستانی دلپذیر را به قفسه عطرهای پاییزی اضافه کرد و رایحه ای گلی و میوه ای را برای طرفداران خود به ارمغان آورد. عطر گرم Versace Pour Femme Dylan Blue که از رایحه های گل رز، سیب، هلو، مشک و چوب تشکیل شده است، علاوه بر طراوت پاییزی، یادآور برخی از عطرهای قدیمی ورساچه است. در همین راستا تمامی کسانی که می خواهند اندکی تغییر رایحه برند مورد علاقه خود را تجربه کنند، می توانند با خیال راحت این عطر پور فم را خریداری کنند و دیگران را با رایحه فوق العاده خود مسحور کنند. گرمای مطبوع این نسخه از عطر ورساچه آن را به عطری مناسب برای مهمانی های آخر شب در شب های سرد و طولانی پاییزی و زمستانی تبدیل کرده است.

8. عطر زنانه Giorgio Armani SI Passione

جورجیو آرمانی سالهاست که با عطرهای گرم و بی نظیر پاییزی خود طرفداران خود را غافلگیر کرده است. از سال 2017، SI Passion با طبیعت گلی و میوه ای خود به عنوان یکی از جذاب ترین عطرهای پاییزی زنانه شناخته شده است. وجود گل های رز و بنفشه و همچنین رایحه گلابی و فلفل سیاه در کنار وانیل و سدر به این عطر جذابیت وصف ناپذیری بخشیده است. از این رو، هرکسی که در روزهای سرد سال از این عطر گرم استفاده کند، مطمئناً به یکباره توجه دیگران را به خود جلب خواهد کرد! رایحه گرم و تند Giorgio Armani Si Passione آن را به انتخابی جسورانه برای خانم های جوان تبدیل کرده است. لطافت رایحه میوه ها همراه با تندی رایحه ادویه ها، جورجیو آرمانی به سرعت جای خود را در کیف های دستی زنان شاغل و باهوش باز کرد.

9. کلن wanita Yves Saint Laurent Dear

«Yves Saint Laurent Libre Women's Yves Saint Laurent Libre» یکی از جذاب ترین عطرهای زنانه پاییزی است که بوی مطبوع و فوق العاده آن می تواند بلافاصله شما را مجذوب خود کند! این عطر فرانسوی که در سال 2019 عرضه شد، ترکیبی فوق العاده از رایحه های پرتقال، وانیل، اسطوخودوس و سدر را شامل می شود تا گرمای مطبوع آن شما را به شدت جذب کند. بوی این عطر به قدری مجلل است که مطمئناً عطر شما در هر مهمانی صحبت بسیاری از افراد خواهد بود. شما می توانید این عطر گرم و دلچسب پاییزی را برای مهمانی های نیمه رسمی و رسمی انتخاب کنید تا شاهد قدردانی اطرافیان خود از این انتخاب خاص باشید! بد نیست بدانید که این عطر می تواند انتخاب بسیار خوبی برای جلسات کاری باشد تا مخاطبان شما را تحت تاثیر قرار دهد.

10. تام فورد بلک ارکیده Demsparfum

«ارکیده سیاه» اثر تام فورد تام فورد بلک ارکید در تمام 14 سالی که در بازار عطر پاییزی حضور داشته، همیشه جزو اولین انتخاب های عاشقان لوکس بوده است. شیرینی و گرمای دلپذیر این عطر آن را به گزینه ای مناسب برای مجالس رسمی تبدیل کرده و استفاده از آن را در فضای باز ترجیح می دهد. ترکیب انگور و ارکیده، وانیل و شکلات، لیمو و ادویه یا عنبر و یاس، ترکیبی بسیار مرموز و لطیف را برای این عطر به وجود آورده است. «ارکیده سیاه» می‌تواند جذابیت و اعتماد به نفس شما را در مصاحبه‌های شغلی افزایش دهد و باعث شود فرد مهمتان ساعت‌ها عاشق شما شود. با انتخاب این عطر سلیقه و جسارت خود را به دیگران نشان خواهید داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد