اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

10 شوینده برتر در بازار ایران از دیدگاه مصرف کننده.


هیچ کس دوست ندارد با این پدیده روبرو شود. لباس‌ها را از بند رخت یا خشک‌کن بیرون بیاورید، لکه‌هایی را که پاک نشده‌اند ببینید یا پودر یا مواد شوینده روی لباس‌ها باقی مانده است. باید به دنبال بهترین مایع لباسشویی باشید تا چنین تصویری به صورت یک شوینده یا مایع بی کیفیت جلوی چشمان شما ظاهر نشود.

مهم ترین معیارها و نکات اصلی برای خرید شوینده مایع را قبلاً به شما گفته ام و در این مقاله بهترین مدل ها را ارائه می دهیم.

معیارهای رتبه بندی بهترین مواد شوینده

هنگامی که به دنبال بهترین کارواش در بازار هستید، معیارهایی را برای سهولت در انتخاب بهترین ها ارائه کرده ایم. بر اساس نظرات مشتریان قبلی محصولات و عناصر مهمی که در خرید این محصولات نقش دارند، معیارهای زیر را تدوین کرده ایم:

درجه تصفیه؛

سهولت استفاده و بسته بندی؛

نظرات کاربران و قیمت خرید.

ترتیب گزینه های مختلف بر اساس قیمت از بالاترین به پایین ترین است. برای بررسی لیست ما از بهترین مواد شوینده لباس آماده هستید؟

1. مایع شستشو مدل Active Emu

ایمو یک برند خوب و قابل اعتماد است. از این محصول برای شستشوی لباس نیز استفاده می شود و قدرت زیادی در نظافت لباس ها نشان می دهد. به منظور بررسی بیشتر و بیشتر عملکرد و کارایی، مطابقت با استانداردهای خود را با این محصول بررسی می کنیم.

مقدار تمیز کردن

شوینده مایع ایمو قابلیت تمیز کنندگی بالا و بوی مطبوعی دارد. یعنی بعد از شستن کتانی با آن تمیز می شود و اثری از بوی خوش روی آن باقی می ماند. البته دسته عطرها بسیار خوش سلیقه است اما اکثر مشتریان سابق شما بوی این محصول را دوست دارند.

سهولت استفاده و بسته بندی

بسته بندی این محصول نیز مناسب است. کار با او سخت نیست. البته حجم آن زیاد است و کمی سنگین به حساب می آید اما بسته بندی خوب و خواستنی به نظر می رسد. حجم این محصول حدود 3 کیلوگرم می باشد.

نظرات و قیمت های کاربران را بخرید.

خریداران قبلی مایع لباسشویی ایمو می گویند که استفاده از این محصول کمک می کند تا به خوبی و به راحتی لکه ها و کثیفی ها را از روی لباس پاک کنید. بسیاری بوی خوش آن را می ستایند و برخی بوی آن را دوست ندارند. همه اینها سلیقه ای است. موافقید؟

قیمت آب حدود 90 هزار تن (در شهریور 1400). این قیمت نسبت به سایز 3 کیلوگرمی محصول مناسب به نظر می رسد; البته قیمت پایین است اما در مقایسه با شرایط فروش فعلی در بازارهای مختلف منطقی به نظر می رسد. به نظر شما این گزینه بهترین پاک کننده است؟

2. مایع لباسشویی softclean مدل آبی

بهترین مواد شوینده لباسشویی

سافتلن یک برند محبوب در بازار است و محصولاتی با کیفیت تولید می کند که طرفداران زیادی دارد. این آب تصفیه کننده 3 لیتری پرطرفدار و کاربردی است و بوی گل های بهاری می دهد. اجازه دهید در مورد آن بیشتر به شما بگوییم و نظرات خریداران قبلی را بررسی کنیم.

مقدار تمیز کردن

غلظت این محصول مناسب و کافی است و می تواند لباس ها را به خوبی تمیز کند. برخی از مشتریان قبلی مایع لباسشویی سافتلن می گویند که سالهاست از این محصول استفاده می کنند و این یعنی با یک محصول خوب و با کیفیت روبرو هستیم. شما چی فکر میکنید

سهولت استفاده و بسته بندی

بسته بندی این محصول نیز خوب است و به صورت لیوانی دیده می شود که برای ریختن مایعات استفاده می شود. کیفیت این محصول خارجی از هر نظر از استانداردهای جهانی پیروی می کند.

بازخورد کاربر و ارزش خرید

مشتریان قبلی مایع لباسشویی سافتلن از آن بسیار راضی بوده و از بوی مطبوع و ظرفیت بالای لکه بری و بسته بندی آن راضی بوده اند. آنها معتقدند حجم سه لیتری این محصول و قیمت آن حدود 86 هزار تومان برای افزایش قیمت خرید است. این قیمت همچنان در شهریور 1400 است.

3. الگوی اسانس مایع شستشوی مراقبت از منزل

بهترین مواد شوینده لباسشویی

در جستجوی بهترین مایع شوینده، چشم ما به برند Homecare می افتد. این محصول نیز یکی از محصولات مورد علاقه بسیاری از خریداران در بازار است، اما چرا؟

مقدار تمیز کردن

مایع تمیز کردن در خانه خوب است. تمام لکه ها و کثیفی ها را بدون آسیب رساندن به پارچه لباس پاک می کند. سهم بزرگی که باید در نظر داشت. برخی از شوینده های لباسشویی آنقدر تمیزی را ارائه می دهند که نرمی پارچه را از دست می دهند که خوب نیست.

سهولت استفاده و بسته بندی

بسته بندی مایع ظرفشویی 10 لیتری  مراقبت از خانه مانند دو مورد قبلی در این لیست است. استانداردهای لازم را دارد و مشکلی از این بابت وجود ندارد. خریداران قبلی نیز از کیفیت آن ابراز رضایت کرده اند.

بازخورد مصرف کننده و تعداد خرید

هر بسته از این مایع شستشوی Home Care حاوی تقریباً 2 و نیم کیلوگرم است. قیمت آن نیز در شهریور 1400 به حدود 73 هزار تومان رسید ارزش خرید به نظر می رسد. خریداران قبلی آن می گویند که نه به بافت لباس آسیب می زند و نه باعث بروز آسیب در آن می شود. بوی خوبی که روی لباس می گذارد یکی از دلایل محبوبیت آن در بین خریداران گذشته است.

4. مایع شستشوی سفید

بهترین مواد شوینده لباسشویی

مایع سفید از برند ملی؛ یکی از برندهای معروف کهنه کار با کیفیت خوب. این پودر لباسشویی کارخانه ای محبوب ترین محصول موجود در بازار است. بنابراین، باید یک لحظه ارزشمند و ارائه در مورد آن وجود داشته باشد. موافقی

تمیز کردن زیاد

تمیز کردن با مایع لباسشویی سفید نیز مطلوب است. و نکته مثبت این است که اثری از لکه سفید و مایع روی لباس باقی نمی گذارد. در واقع بعد از شستن لباس ها با این مایع، اثری از سفیدی روی آن ها نیست.

سهولت استفاده و بسته بندی

بسته بندی مایع لباسشویی سفید نیز زیبا و ساده است و می توانید از آن به عنوان پیمانه اندازه گیری استفاده کنید. آیا تجربه خرید از این برند را دارید؟ سپید سال هاست که محصولات مختلفی را در بازار ایران عرضه می کند و برندی شناخته شده به حساب می آید.

نظرات کاربران و ارزش خرید

هر بطری مایع سفید حدود 3 کیلوگرم وزن دارد و حدود 68 هزار تومان قیمت دارد. قطعاً در اواسط شهریور 1400. رایحه و قوام این محصول با توجه به اینکه مشتریان قبلی گفته اند لباس ها را تمیز می کند راضی کننده است. بنابراین، در جستجوی بهترین مایع لباسشویی، می توانید یک مایع سفید را خریداری کنید. شما چی فکر میکنید؟

5. شوینده لباسشویی Persil Deep Clean

بهترین مواد شوینده

پرسیل یکی از محبوب ترین برندهای موجود در بازار است. شما می توانید این آب را در کنار بهترین ها قرار دهید زیرا وقتی به دنبال مطابقت با استانداردهای ما هستید، نمره خوبی می گیرد.

تمیز کردن زیاد

تمیز کردن پرسیل قدرتمندتر است. از مزایای آب پرسیل می توان به لکه بری و نرم شدن زیاد آن اشاره کرد که به همین دلیل می توان آن را به عنوان یکی از کاندیدهای بهترین آب انتخاب کرد.

سهولت استفاده و بسته بندی

بسته بندی این محصول پرسیل مشابه دیگر محصولاتی است که تا کنون به آن اشاره کردیم. بسته بندی با کیفیت این محصول پرسیل دارای کیفیت جهانی محصول می باشد.

نظرات کاربران و قیمت خرید

در شهریور 1400 مایع لباسشویی پرسیل 43 هزار تومان به فروش می رسد. خریداران قبلی این محصول گزارش داده اند که پس از شستن لباس با پرسیل، پارچه نرم و خوشبو می شود. تمام لباس ها تمیز و براق می شوند و مایع مذکور با ماشین لباسشویی سازگاری دارد و خیلی متراکم و اسیدی نیست.

6. آب شستشوی شیر اکو

بهترین صابون

اکو مویست یکی دیگر از ماشین های لباسشویی است که به دلیل استقبال مصرف کنندگان ایرانی در لیست بهترین ماشین لباسشویی ها قرار گرفته است. اما ویژگی های آن چیست؟

حجم تمیز کردن

این آب قدرت پاک کنندگی و نرم کنندگی دارد. از بین نرفتن رنگ لباس و تمیز کردن خیلی خوب یکی از مزایای مایع اکو موست است.

سهولت استفاده و بسته بندی

طراحی و بسته بندی این محصول مهم و جذاب است. به تصویر نگاه کن؛ آرایش مصنوعی به نظر می رسد. نه؟

قیمت نظر خریدار اول می باشد

این مایع  باباسلمان در حدود یک لیتر بوده و حجم کمتری نسبت به موارد ذکر شده تاکنون دارد. قیمت آن در تابستان 1400 حدود 42 هزار تومان است. آیا آنها سازگار هستند؟ شما چی فکر میکنید؟ غلظت و کیفیت این محصول برای مشتریان قبلی راضی کننده بوده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد