اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

جعبه شیرینی


شیرینی‌های خانگی و تجاری، شکلات‌ها، پاستیل‌ها و فرنی‌ها، حتی چیپس و میوه‌های خشک همچنان در بین مردم محبوب هستند. این غذاها اغلب به عنوان هدیه برای مناسبت های مختلف داده می شود. محبوبیت این غذاها به قدری زیاد است که گاهی اوقات به آنها غذاهای لوکس نیز می گویند. این ظروف زیبا در مناسبت های مختلف مانند عید قربان، دیدن و رفتن، شب بیرون، روز ولنتاین و ... بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین بسته بندی این گونه محصولات باید به صورت هدیه باشد. بسیاری از تولیدکنندگان آب نبات کوچک و بزرگ محصولات خود را به بسته بندی ها و جعبه های مقوایی جذاب منتقل کرده اند. مشتریان همیشه به دنبال محصولی هستند که علاوه بر طعم، ظاهر خوبی داشته باشد. بنابراین مشخص است تولیدکنندگانی که شیرینی هایی با قفسه ها و شیرینی های زیبا عرضه می کنند، سهم زیادی در بازار انواع شیرینی دارند. جعبه آب نبات مقوایی در مقایسه با سایر انواع بسته بندی ایده آل ترین است. جعبه های شیرینی مقوایی و مقوایی دارای ویژگی های منحصر به فرد و خاصی هستند که در این مقاله به آن ها اشاره شده است.

چرا جعبه آب نبات مقوایی؟

برای پاسخ به این سوال، کمی در گوگل جستجو کنید یا به یک فروشگاه مواد غذایی خارجی مراجعه کنید. به بسته بندی محصولات شیرین و سایر غذاهای آماده داخلی یا خارجی نگاه کنید. همه چیز رنگ و درخشش زیادی دارد و نظر شما را جلب می کند. مینی آدامس، شکلات... همه با رنگ بندی مناسب و طراحی جذاب پر شده اند.

اما آیا راز جذابیت این غذاها فقط طعم آنهاست؟ اگر دقت کنید می بینید که بیشتر جعبه های غذا و دسر مقوایی هستند. برای درک اینکه چرا ما از انواع کوکی های آماده و کوکی های خانگی استفاده می کنیم، آنها را به تفصیل مورد بحث قرار خواهیم داد.

1/ سازگار با محیط زیست

پلاستیک از مواد غیر قابل بازیافت ساخته می شود و سال ها طول می کشد تا تجزیه شوند. از طرفی به محیط زیست آسیب می زنند و طبیعت را تخریب می کنند. بنابراین اکثر کیسه های پلاستیکی و نایلونی با جعبه های مقوایی یا پارچه ای جایگزین شده اند. مقوا به راحتی بازیافت می شود و به محیط زیست آسیب نمی رساند.

2/ گزینه ای برای چاپ فرمت های مختلف

طرح ها و رنگ های مختلف را می توان به راحتی روی جعبه مقوایی اعمال کرد. این جعبه ها معمولا از تخته بسته بندی سفید ساخته می شوند و وضوح رنگ و چاپ روی این نوع تخته بسیار بالاست. بنابراین هیچ محدودیتی برای طراحی جعبه نبات نخواهید داشت.

3/ هرگونه آسیب به سلامتی

جعبه های بسته بندی مواد غذایی مانند آب نبات در جعبه های مورد تایید سازمان غذا و دارو ساخته می شوند. این کارتن ها در اثر تماس با شیرینی ها تحت تاثیر قرار نمی گیرند و در اثر تماس با غذا جذب نمی شوند. در نتیجه این کارتن انتخابی ایده آل برای ساخت و چاپ جعبه آب نبات است.

4/ امکان ادغام با غشاهای سلفون

اگرچه مقوای مورد تایید FDA در تولید و ساخت جعبه های مقوایی و آب نبات استفاده می شود. اما برای تمیزی بیشتر می توان از روکش های سلفون روی این جعبه ها استفاده کرد تا جعبه با مواد غذایی تماس پیدا نکند. دلیل دیگر افزودن این روکش ها جلوگیری از ورود آب و سایر مواد خارجی به داخل جعبه است.

مهم ترین ویژگی های جعبه شیرینی و کیک چیست؟

یک جعبه آب نبات مناسب باید از مقوای محکم ساخته شود تا از شیرینی ها و کیک ها به خوبی محافظت شود. تولید جعبه های مقوایی با ابعاد استاندارد مهم است. جعبه های خیلی کوچک ساختار کیک را از بین می برند و جعبه های خیلی بزرگ باعث می شود کیک مدام در جعبه تکان بخورد و آسیب ببیند. بنابراین، بهترین اندازه برای جعبه این است که در هر طرف کیک یک اینچ بگذارید. علاوه بر این موارد، جعبه بسته بندی باید با فضای کافی برای چاپ نام برند طراحی شود.

انواع کارتن و جعبه آب نبات

در گذشته جعبه های کیک و بیسکویت فقط جعبه های ساده بودند. کف جعبه معمولا از مقوای ضخیم و محکم و درب جعبه از مواد نازک ساخته شده است. اما امروزه از انواع بسته بندی برای جعبه های نبات و حتی جعبه های خانگی استفاده می شود.

به جعبه های آب نبات نگاه می کنم

این کارتن آب نبات از یک جعبه آماده مصرف قدیمی ساخته شده و ساختاری شبیه جعبه کفش دارد که درب آن کاملا جدا شده و مونتاژ نشده است. این جعبه ها امروزه نیز مورد استفاده قرار می گیرند و در بسیاری از شیرینی فروشی ها و نانوایی ها مورد استفاده قرار می گیرند. از مزایای این جعبه های مقوایی می توان به قیمت و وزن کم کیک اشاره کرد. جعبه های مقوایی را می توان برای جعبه های پخت خامه یا کره استفاده کرد. آب نبات های مقوایی در جعبه های نیم کیلویی، یک کیلویی، دو کیلویی و سه کیلویی قابل سفارش می باشد. البته این جعبه ها معایبی هم دارند. جعبه های مقوایی قدیمی ساختار چندان محکمی ندارند و فقط با منگنه و چسب بسته می شوند. به علاوه ساختار مقوایی جعبه به خوبی در برابر آب مقاومت نمی کند و ضد آب نیست.

بررسی جعبه شیرینی و کیک با پودر تالک

همچنین به عنوان جعبه های پنجره آب نبات شناخته می شود، این جعبه ها از نظر ساختار شبیه جعبه های مقوایی ساده هستند. با این تفاوت که درب جعبه از طلق بوده و محتویات آن بدون باز کردن جعبه قابل مشاهده است.

این جعبه ها زیبایی شیرینی و کیک را نشان می دهند و جلوه بسیار خوبی دارند. تولید بسته بندی طلقی شیرینی به طور کامل با روکش طلقی یا ترکیبی از مقوا و طلق انجام می شود. از جعبه های طلقی برای بسته بندی انواع کیک، کیک و شیرینی استفاده می شود. این نوع جعبه معایبی نیز دارد. جعبه های پهلوطلقی مانند جعبه های مقوایی ساده مقاومت چندانی ندارند، در اندازه های محدود تولید می شوند و حتی از نمونه های ساده قیمت بیشتری دارند. با این حال، این جعبه های پنجره به لطف روکش طلق ضد آب هستند، ظاهر زیبای جعبه نیز برای هدیه مناسب است.

نقد جعبه کیک

تولید و چاپ جعبه کیک به شکل جعبه معمولا برای کیک های کوچک، تارت ها، کیک های فردی، دونات ها و اسکون ها استفاده می شود. بنابراین نمی توانند وزن کیک های سنگین را تحمل کنند. این جعبه ها ابعاد بسیار کوچکی دارند اما بسیار تشریفاتی و زیبا به نظر می رسند. این نوع جعبه مناسب برای دسر و کیک در کافه ها و همچنین مناسب برای ظروف برای سفارش غذای آماده می باشد. کیک داخل جعبه عمدتا از مواد طلق ساخته شده است که در قسمت بالا و پایین جعبه دارای روکش مقوایی است. با توجه به مواد تالک موجود در جعبه کیک می توان این نوع جعبه ها را در دسته ظروف ضد آب قرار داد. همانطور که گفته شد این تابوت ها تشریفاتی به نظر می رسند و البته قیمت های بالایی دارند.

از کجا می توان یک جعبه آب نبات مشابه پیدا کرد؟

همانطور که مشاهده کردید نوع بسته بندی چاپ جعبه شیرینی جات و حتی آجیل و خشکبار بسیار مهم است. بنابراین برای تولید یک جعبه شیرینی باید به کارخانه کارتن سازی مجهز به مدرن ترین دستگاه های تولید و ساخت جعبه و بسته بندی کارتن مراجعه کرد. ما در شرکت گلبرگ باکس از مجرب ترین کارشناسان و مدرن ترین دستگاه ها برای تولید بسته های کارتنی استفاده می کنیم. شما می توانید در اسرع وقت به وب سایت ما مراجعه کرده و سفارش خود را ثبت کنید و یا از کارشناسان ما راهنمایی بخواهید. تاثیر بسته بندی آب نبات بر برندسازی محصول خود را فراموش نکنید. سپس جعبه های آب نبات را تولید و چاپ می کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد