اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

حرکت به قبرس شمالی


آیا می دانستید که مهاجرت به قبرس شمالی مانند دروازه ای به اروپا است؟ آیا می دانستید مهاجرت به قبرس شمالی یکی از ارزان ترین گزینه ها برای شروع یک زندگی جدید است؟ آیا می دانستید که روند اخذ اقامت قبرس شمالی نسبت به سایر کشورهای اروپایی آسانتر است؟ برای مهاجرت به قبرس شمالی نیازی به اخذ ویزای تحصیلی قبرس شمالی نیست و فقط ویزای فرودگاهی (در بدو ورود) کافی است. علاوه بر این، تحصیل در این کشور بدون نیاز به مدرک زبان امکان پذیر است!

تمامی موارد ذکر شده و البته مزیت های دیگری مانند امنیت قبرس شمالی، هزینه پایین تحصیل در قبرس شمالی، اقتصاد رو به رشد این کشور و ... در سال های اخیر قبرس شمالی را به یک مقصد مهاجرتی جذاب تبدیل کرده است. موسسه مهاجرتی GO2TR در این مقاله تمامی راه های مهاجرت به قبرس شمالی را با اطلاعات مهم برای شما در فرآیند مهاجرت توضیح داده است. برای بررسی شرایط دقیق مهاجرت به قبرس شمالی می توانید از جلسات مشاوره ما بهره مند شوید.

راه های مهاجرت به قبرس شمالی

قبرس شمالی یکی از کشورهایی است که مهاجرت بسیار آسان است! با ویزای کار قبرس شمالی می توانید به این کشور زیبا مهاجرت کنید، در قبرس شمالی تحصیل کنید، ازدواج کنید، در قبرس شمالی سرمایه گذاری کنید، املاک و مستغلات بخرید و .... یکی از نکات جالب مهاجرت به قبرس شمالی این است که افراد بالای 60 سال که می خواهند به قبرس شمالی بازنشسته شوند نیازی به اقامت ندارند و می توانند پس از ورود به این کشور در آنجا اقامت کنند.

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق تحصیل

تحصیل در قبرس شمالی یکی از مقرون به صرفه ترین راه های مهاجرت به این کشور می باشد. بهترین دانشگاه های قبرس شمالی هر ساله پذیرای صدها دانشجوی بین المللی هستند و در سال های اخیر به دلایلی مانند هزینه های تحصیلی مقرون به صرفه، عدم نیاز به مدرک زبان، خوابگاه های مجهز و مدارک معتبر به شهرت جهانی رسیده اند. یک دلیل جذاب برای تحصیل در این کشور امکان گرفتن بورسیه تحصیلی قبرس شمالی و تحصیل در این کشور تقریبا رایگان است.

برای مهاجرت به قبرس شمالی از طریق تحصیل، باید نامه پذیرش از یکی از دانشگاه های این کشور دریافت کنید. سپس به سفارت قبرس شمالی در کشور خود مراجعه کنید و مدارک لازم مانند پاسپورت، صورت حساب بانکی و فرم درخواست خود را ارائه دهید. اقامت قبرس شمالی یورومای  شما باید 90 روز پس از اخذ ویزای تحصیلی قبرس شمالی و ورود به این کشور برای اجازه اقامت اقدام کنید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت شناسنامه قبرس شمالی

کپی پاسپورت (حداقل یک سال اعتبار)

عکس 4

فرم درخواست تکمیل شده

تخفیف

ارائه مدارک تایید کننده توان مالی (بین 60 تا 70 میلیون تومان)

نامه پذیرش دانشگاه

مدرک تحصیلی + کارنامه دوره قبلی

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق ویزای کار

مهاجرت به قبرس شمالی از طریق کار راه دیگری است که می تواند آینده ای مرفه برای شما ایجاد کند. برای کار در قبرس شمالی باید به زبان ترکی یا انگلیسی مسلط باشید. نکته مهم در مورد مهاجرت به قبرس شمالی از طریق ویزای کاری این است که امکان کار مستقیم برای شما وجود ندارد. یعنی یک کارفرما باید ابتدا یک پیشنهاد شغلی برای شما ارسال کند و شما باید آن را به همراه مدارک لازم به سفارت ارائه دهید.

با سرمایه گذاری به قبرس شمالی بروید

قبرس شمالی به دلیل موقعیت جغرافیایی منحصر به فردش، مرکز مهمی در مدیترانه محسوب می شود. رشد سریع اقتصادی قبرس شمالی عمدتاً به دلیل سرمایه گذاری خارجی است. سرمایه گذاری خارجی در توسعه بخش های مختلف، به ویژه گردشگری، ساخت و ساز و خدمات، به طور قابل توجهی اقتصاد قبرس شمالی را بهبود بخشیده است.

قوانین مالیاتی مطلوب؛ عدم وجود فساد اداری و مراحل آسان ثبت شرکت در قبرس شمالی، این کشور را به مقصدی جذاب برای سرمایه گذاران خارجی تبدیل کرده است.

برای ثبت شرکت در قبرس شمالی به حداقل دو نفر نیاز دارید که یکی از آنها باید ترک قبرس شمالی باشد. مهاجرت به قبرس با یورومای  اگر فعالیت های شرکت مربوط به املاک یا ساخت و ساز باشد، شما حق 49 درصد از سهام را دارید و نماینده قبرس باید 51 درصد از سهام را داشته باشد.

مراحل ثبت شرکت در قبرس شمالی به شرح زیر است:

اطلاع از فعالیت های شرکت

کپی پاسپورت کلیه سهامداران

ارائه گواهی حسن رفتار برای همه اعضای شرکت

نام کسب و کار را انتخاب کنید

سپرده ثابت در یکی از بانک های قبرس شمالی (معمولاً 100000 دلار)

پس از ثبت شرکت می توانید در مدت 1-2 سال اقامت دائم این کشور را دریافت کنید. لازم به ذکر است که برای ثبت شرکت در قبرس شمالی نیازی به حضور فیزیکی نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد