اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

همه چیز در مورد فرش ایرانی


فرش های ایرانی در سرتاسر جهان شهرت زیادی دارند و به جرات می توان گفت که همه کشورهای پیشرفته از این فرش ها در خانه های خود استفاده می کنند. دلیل محبوبیت فرش ایرانی را می توان به خوش ساخت و کیفیت خوب آن اشاره کرد و در قالی های ایرانی معمولا اشکال و نمادهای بسیار زیبایی را می بینید که در فرش حک شده اند.

در این مقاله شما را با فرش های ایرانی آشنا می کنیم و به شما می گوییم که کدام فرش ایرانی را بخرید و کدام یک ماندگاری شما خواهد داشت، همچنین در ادامه راه های تشخیص اصالت فرش ایرانی را به شما خواهیم گفت، همانطور که در می توانید بگویید. اگر فرش خوب یا بد باشد.

اگر درست به این سوال نگاه کنید، تشخیص اصل و کارکرده برای مصرف کننده معمولی بسیار دشوار است و مشکل به تنهایی قابل حل نیست. هنگام خرید فرش دقت کنید، سعی کنید فرش ایرانی را طوری انتخاب کنید که ظاهری پریشان داشته باشد و رنگ و طرح آن اصل باشد، یعنی نه تنها کم رنگ و چسبنده باشد. رنگ روی فرش علاوه بر این، طرح فرش باید مطابقت داشته باشد و مساحت فرش یکسان باشد.

بدون شک تمامی موضوعات ذکر شده به سلیقه خریدار مربوط می شود که دوست دارد چه چیزی بخرد.

فرش ایرانی با کیفیت

چگونه یک فرش اصیل و با کیفیت ایرانی انتخاب کنیم؟

باید سعی کنید فرش ایرانی استاندارد و باکیفیت تهیه کنید. در غیر این صورت می توانید فرش های ارزان ایرانی را در بازارهای عمومی و سیاه پیدا کنید و با قیمت های بسیار پایین خریداری کنید و ارزشی ندارند.

آنچه فرش ایرانی را به شهرت جهانی رسانده وجود رنگ های مختلف در بافت آن است فرش های ایرانی، نقش ها و تاریخچه زیبا و جالب اگر متوجه شدید که فرش های ایرانی را دوست دارید، اما فرش/فرش ها راه راه هستند، باید بدانید که در آن فرش ها از مواد مرغوب استفاده نشده است و می تواند برای شما ناامید کننده بزرگی باشد.

هنگام خرید فرش باید به سایز فرش مورد نظر خود توجه کنید و سپس می توانید آن را خریداری کنید.باور کنید اگر فقط چند سانتی متر با آنچه می خواهید تفاوت داشته باشد قطعا آن فرش در اتاق متفاوت خواهد بود. و وضعیت . و پذیرایی که قصد پرتاب فرش ایرانی را دارید به درستی مسلح نشده است و باید در این مشکل مشکلات زیادی را به چالش بکشید.

اگر فرشی را دوست دارید و قصد خرید آن را دارید، باید توجه داشته باشید که چه شخصیت‌ها و طرح‌هایی در آن فرش وجود دارد و آیا طرح‌های موجود در فرش تمام شده است یا فقط برای گمراه کردن مشتری و نیمه کاره ماندن آن پروژه. کامل؟ به نقش های روی فرش فکر کنید و ببینید آیا نقش ها معنای خاصی دارند یا نه.

گاهی فقط طرح های بی ربط می بینیم اما فرش ایرانی با طرح های بی ربط و بی ربط ارزشی ندارد. بهتر است از فروشنده در مورد طرح قالی یا فرش سوال کنید

بد نیست هنگام خرید فرش کمی با وسواس به خرج دهیم و فرش ایرانی را از زوایای مختلف مشاهده کنیم و ببینیم که آیا نورهای مختلفی به آن می تابد، آیا همچنان رنگ اصلی خود را دارد؟ یا اگر در نورهای مختلف دیده شود، آیا رنگ هایی که ایجاد می کند زیبا هستند؟

نمایی زیبا از فرش ایرانی

به کپه های فرش ایرانی توجه کنید

حتما توجه داشته باشید که فرش اصیل ایرانی در برابر آفتاب و نور خورشید بسیار مقاوم است، البته باید مراقب باشید که نور خورشید مستقیماً به فرش شما نتابد زیرا فرشی که خریداری کرده اید بسیار کوچکتر خواهد بود. رنگارنگ تر از روز اول و به اصطلاح رنگ های روی آن تبخیر شده و از بین می روند. هنگام خرید فرش ایرانی باید به پرز فرش نیز توجه کنید و ببینید پرز فرش ایرانی چگونه است و آیا کیفیت لازم را دارند یا خیر. در این زمینه بهتر است از یک متخصص بخواهید که شما را در این زمینه راهنمایی کند تا بهترین فرش ایرانی را خریداری کنید. پرزهای فرش باید با کیفیت و منسجم بوده و به راحتی از هم جدا نشوند.

زیرا اگر توده های فرش/فرش به راحتی از یکدیگر جدا شوند، زیبایی کل فرش از بین می رود. توجه داشته باشید که کوچکترین جزئیات فرش ایرانی شما را جذاب می کند. همانطور که می دانید فرش نماد سخاوت و تاریخ است، حالا اگر قصد برگزاری یک گردهمایی مناسب را دارید، می توانید فرش ایرانی را برای این کار انتخاب کنید، در نوع خود بسیار زیباست و نظر همه را به خود جلب خواهد کرد. او برای شما جذاب خواهد بود. فرش یا فرشی را که می خواهید بخرید برگردانید و ببینید پشت فرش چه خبر است و چه اتفاقی برای آن افتاده است.

به گره های پشت فرش نگاهی بیندازید و ببینید آیا پشت آن مشغله زیادی وجود دارد یا خیر؟ یک فرش فقط می تواند ظاهری زیبا داشته باشد و در پشت آن، پایه و اساس فرشی است که آنها عملکرد بسیار ضعیفی داشته اند و این فرشی که قصد خرید آن را دارید برای مدت طولانی برای شما کار نخواهد کرد. خیلی سریعتر از چیزی که فکر می کنید. می گذرد

رفرنس: https://ghalikhane.com/brand/zomorod-carpet

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد