اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

اخبار برتر

همراه با اخبار برتر ایران و جهان

از صفر تا صد ساختن انتشار ریشه معرفی بهترین نرم افزار محاسبه انتشار ریشه


انتشار مویرگی چیست؟

تامین کنندگان کالاها یا خدمات تولیدی اغلب روش های مختلفی برای در دسترس قرار دادن کالا یا خدمات خود در اختیار دیگران دارند که یکی از مهم ترین روش ها توزیع مویرگی است.

بیایید برای توضیح مفهوم انتشار مویرگی مثالی بزنیم.

مهمترین عضو بدن انسان قلب است، قلب وظیفه رساندن خون به تمام بافت ها و اندام های بدن را بر عهده دارد. برای این کار، وریدهای اصلی (به نام شریان)، وریدهای جانبی و مویرگ ها به قلب در فرآیند خون رسانی کمک می کنند.

اگر چه قلب انسان یک قسمت بیشتر نیست و بدن انسان از بافت های زیادی تشکیل شده است، اما خون به تمام اعضای بدن می رسد و تمام قسمت ها از خون حاوی مواد مغذی بهره می برند.

توزیع مویرگی توزیع مشوق هایی است که به صورت توزیع خون در بدن انسان انجام می شود و در آن محصول و ارائه دهنده خدمات راهی را برای ارائه مستقیم محصولات خود به مشتریان و یا بدون واسطه به مشتری ارائه می دهد. به مراکزی تحویل دهید یا آنها را ترک کنید که مشتریان بتوانند به راحتی و به راحتی آنها را پیدا کنند. (مانند سوپرمارکت ها، داروخانه ها و ...) این توضیحات مختصر و مفیدی از قسمت توزیع است.

از آنجایی که توزیع مویرگی یکی از مهم ترین و کاربردی ترین راه های ارائه کالا یا خدمات است، مباحث آموزشی مهمی در رابطه با توزیع مویرگی وجود دارد که در این مقاله جامع به برخی از مهم ترین موضوعات می پردازیم:

دو روش اصلی انتشار مویرگی

دو روش اصلی برای انتشار مویرگی وجود دارد که عبارتند از:

توزیع سرد: در توزیع سرد، فروشنده یا خریدار قبل از ارسال کالا، سفارش را ثبت می کنند و پس از گذشت زمان معین (ساعت و روز) به مشتری تحویل می دهند.

نکته. سفارشات را می توان به صورت آنلاین یا آنلاین انجام داد.

توزیع داغ: در توزیع گرم، کالاها و بازدیدکنندگان با هم به سمت محل های توزیع حرکت می کنند و مردم یا فروشگاه ها این امکان را دارند که محصول خود را همزمان با سفارش (البته در صورت موجود بودن محصول) دریافت کنند!

ممکن است با روش توزیع گرم محصول در کامیون آماده باشد و مشتری باید یک روز یا بیشتر منتظر بماند تا فروشنده با کامیون به محل فروش برگردد و کالا را به مشتری تحویل دهد.

مزایای انتشار مویرگی

گسترش مویرگی، راهی برای غلبه بر مخالفان

اجازه دهید این موضوع را در قالب یک مثال توضیح دهیم:

فرض کنید چندین کارخانه تولید پنیر به طور همزمان در ایران مشغول به کار هستند و هر کدام از آنها علاقه مند به جذب بازار بزرگتری از مشتریان هستند. جلب اعتماد مشتری، بسته بندی با کیفیت و مناسب و تبلیغات رسانه ای تنها بخشی از ماجراست و یکی از مهم ترین مسائل در این زمینه نحوه توزیع بسته بندی پنیر است.

شرکت یا شرکت هایی که قانون توزیع سرمایه را به درستی بدانند و به درستی و منطقی آن را اعمال کنند، می توانند سایر رقبا را در این زمینه شکست دهند و پنیر بیشتری بفروشند.

نکته ذکر شده مخصوصاً در جایی کاربرد دارد که شرکتی نامشخص بخواهد با محصولات به اصطلاح شناخته شده رقابت کند.

هنگامی که مشتریان نام های شناخته شده ای را می بینند که از دسترس آنها خارج است و از طرف دیگر محصول یا خدماتی را از یک شرکت کمتر شناخته شده کشف می کنند، احتمال خرید آن افزایش می یابد.

ب سفارش کار بزرگتر و بهتر

جدا از این که فروش کالا یا خدمات از طریق توزیع مویرگی مخاطبان بیشتری را برای ما جذب می کند، از آنجایی که کل فرآیند توزیع توسط تولید کننده کالا و خدمات کنترل می شود، همه چیز به آرامی پیش می رود و تولید کننده یا ارائه دهنده خدمات نگران این نیست که آیا دلال یا مرکز توزیع خاصی کالا را به موقع توزیع کرده است یا خیر!؟

البته، بعید است که حتی با انتشار مویرگی، همچنان سردرگمی وجود داشته باشد. آره! حتی گاهی اوقات عدم تخصص واحد ارائه دهنده کالا و خدمات باعث می شود که کالا مراحل ارسال را به درستی طی نکند و این امر نارضایتی مشتریان را به دنبال دارد.

در این راستا نیاز به ارائه آموزش های لازم و کافی در این زمینه وجود دارد و در صورت تحقق این امر می توان بسیاری از رفتارها را به راحتی کنترل کرد.

ص. اطلاعات دقیق تری از بازار دریافت کنید

رانندگان و فروشندگان توزیع مو معمولاً به آخرین لینک در سیستم توزیع متصل هستند و می توانند نظرات مشتریان را به صورت روزانه جمع آوری و ارسال کنند. می توانید آنها را چشم و گوش سازمان فروش خود بدانید.

نه تنها به زنجیره توزیع نهایی (یعنی فروشندگان) مربوط می شود، بلکه می توانند با مشتریانی که برای خرید کالا به مراکز فروش مراجعه می کنند صحبت کنند و در آن زمینه بازخورد بگیرند و مشکل اطلاعات دقیق تر خواهد بود. این برای تو است

تنها چیزی که لازم است این است که بتوانیم با چشمانی باز، گوش های شنوا و تفکر فرصت طلبانه اطلاعات جمع آوری کنیم و گزارش های مفصل بنویسیم و به درستی ارائه کنیم تا مدیران را برای تصمیم گیری بهتر متقاعد کنیم.

البته باید بپذیریم که بسیاری از بازاریابان در این زمینه موفق نیستند و در تهیه گزارش خوب و ارائه گزارش مناسب (یعنی موثر در تصمیم گیری و تصمیم گیری مدیر فروش) شکست می خورند. گاهی اوقات بسیاری از اطلاعات تحت سانسور به اشتراک گذاشته نمی شود.

چای. خطر از دست دادن مشتریان را کاهش دهید

هنگامی که کالا یا خدمات خود را به عنوان یک تولید کننده به یک عمده فروش می فروشید، باید بسیار مراقب باشید که مرتکب اشتباه نشوید و به رابطه شما با عمده فروش شکر آسیب وارد نکنید. در غیر این صورت بخش زیادی از فروش خود را از دست خواهید داد!

خوشبختانه این مشکل در توزیع ریشه کمتر محسوس است. از آنجایی که مخاطبان شما فروشنده هستند، اگر با یک دلال مشکل داشته باشید، خیلی از ضرر خود را کم نمی کنید و به سادگی به سراغ فروشنده دیگری می روید.


تی. کاهش خطر ابتلا به اختلال نعوظ

اگر یک یا چند توزیع کننده بزرگ فروش کالای شما را به انحصار خود درآورند، در صورت ورشکستگی، سرمایه شما نیز از بین می رود و متحمل زیان هنگفتی خواهید شد.

اگر چه این مورد در مورد توزیع مویرگی نیست. اگر یک تاجر به هر دلیلی پول نپردازد، ضرر زیادی نخواهید داشت.

جی. رتبه بندی فروشنده

عمده فروشان اغلب قدرت چانه زنی بالاتری دارند و به اندازه تولیدکننده شما از تخفیف و مزایا برخوردار می شوند، اما خرده فروشی که مجبور است محصول را از عمده فروش بخرد نمی تواند به اندازه آن تخفیف بدهد (و با تخفیف به مشتری بفروشد) و نتیجه ضرر می کند. جذب مشتری زیاد!

شما به عنوان یک توزیع کننده مویرگی می توانید این مشکل نمایندگی ها را حل کنید و با ارائه بسته های تخفیفی جذاب به نمایندگی ها، شانس فروش محصول خود را افزایش دهید و به دوست فروشنده خود اجازه دهید که محصول شما، خود و سپس شما را در نظر بگیرد. مشتریان بیشتر و بیشتری را وارد کنید.

چ. جریان نقدی ثابت

توزیع مویرگی به جریان ثابت نقدینگی کمک می کند و جریان ثابت نقدینگی در مقادیر کم و مستمر در طول روزها تحقق می یابد. برخلاف ارائه کالا به عمده فروشان، در این حالت شما برای مدت معینی ذخیره نقدینگی ندارید و پس از مدتی با جهش نقدینگی مواجه خواهید شد و این مشکل همیشه خوب نیست و حتی می تواند به ضرر شما باشد.

البته، علاوه بر فروش به خرده فروشان، باید اقدامات دیگری را نیز برای اطمینان از جریان نقدی خود انجام دهید. زیرا سیالیت مداوم برای توزیع مویرگی مانند خون در بدن انسان است که باید همیشه در همه جا باشد.

مشکلات انتشار مویرگی

علیرغم بسیاری از جنبه های مثبت ذکر شده در تعریف درمان مویرگی، مشاوران شما باید چالش ها و نقاط ضعفی را که در مسیر توزیع مویرگی با آن مواجه هستید به اشتراک بگذارند تا حرکت شغلی شما کاهش یابد. چالش ها.

یکی انتشار مویرگی بسیار گران و گسترده است که نیاز به کنترل ایده آل دارد و گاهی اوقات عدم کنترل می تواند برای شما مشکل ایجاد کند.

دو گسترش مویرگ ها در برخی نواحی به دلیل عدم امکان یا دلایل دیگر امکان پذیر نیست.

سه. در توزیع مویرگی احتمال تحلیل رفتن محصول وجود دارد. فرسودگی محصول به این معنی است که محصول با قیمتی بسیار کمتر از قیمت واقعی خود فروخته می شود. این مشکل عموماً به دلیل رقابتی است که در حوزه فروش به وجود می آید و تولیدکنندگان قیمت کمتری ارائه می دهند تا فروشندگان بتوانند محصولات خود را خریداری کنند.

چهار تحریف بازار گاهی اوقات به شرکت ها اجازه می دهد تا نحوه توزیع خود را کنترل کنند.

5. از آنجایی که بسیاری از پرداخت ها به صورت وام اقساط مویرگی است و به صورت چک انجام می شود، احتمال تاخیر در پرداخت و چک برگشتی وجود دارد و این موضوع می تواند بسیار مشکل ساز باشد (مخصوصاً در هنگام برخورد با چندین منبع)!

شش برخی از تولیدکنندگان توزیع مویرگی را به افراد یا سازمان های خاصی واگذار می کنند که در این صورت امکان نظارت از آنها سلب می شود و در واقع از ساختار توزیع مویرگی خارج می شوند و این مشکل می تواند بسیار خطرناک باشد (به زیر مراجعه کنید). راهکارهای مناسب ارائه خواهد شد. در این مورد)!

هفت. یک توزیع کننده مویرگی علاوه بر رقابت با همتایان خود، با بسیاری از توزیع کنندگان بزرگ نیز رقابت خواهد کرد و اگر نتواند فروشگاه ها یا مخاطبین را جذب کند، به راحتی بازار فروش را از دست خواهد داد. (به خصوص در شرایطی که واردات کالا بسیار گسترده است و اگر این واردات از طریق قاچاق انجام شود، وضعیت ما بسیار بدتر است).

البته آنچه ذکر کردیم به این معنا نیست که به سمت ریشه یابی حرکت نمی کنیم، بلکه باید بدانیم که حرکت به سمت کسب بالاترین مقام ها بدون مانع نیست و اگر موانع را به درستی بشناسیم و بتوانیم به مقتضی برسیم. اقدامات، پس ما قطعا این کار را انجام خواهیم داد. برنده می شود.

رجوع به مقاله: https://rastaksoft.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد